Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проєктно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція скверу пам'яті Героїв України на розі вул. Небесної Сотні та вул. Гагаріна в м. Полтава з влаштуванням щогли-флагштоку для Державного Прапору України та комплексним благоустроєм прилеглої території в існуючих межах» (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2021-04-15-003251-b 5872621065ea43a0a1adf8590e970ec1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Серажим

+380532560631 law_ukbpoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Серажим
+380532560631
law_ukbpoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2021 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проєктно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція скверу пам'яті Героїв України на розі вул. Небесної Сотні та вул. Гагаріна в м. Полтава з влаштуванням щогли-флагштоку для Державного Прапору України та комплексним благоустроєм прилеглої території в існуючих межах» (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Зигіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2021
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату робіт та після підписання Сторонами Акту про виконання робіт в повному обсязі. Оплата проводиться протягом тридцяти календарних днів з моменту підписання Замовником акту про виконання робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2021 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 10:54
ПКД Реконструкція Скверу пам'яті Героїв України.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки надання послуг
Дата подання: 20 квітня 2021 23:36
Шановний замовнику Просимо пояснити, яким чином можливо надати послуги по 24.06.2021 року, якщо Територія скверу пам’яті Героїв України відноситься до Центрального історичного ареалу м. Полтава строк виконання інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування – до 2 тижнів Особливі умови будівництва. Невідома потужність електромереж на сьогоднішній день. У випадку нестачі потужності необхідно отримати технічні умови в АТ «Полтаваобленерго» і потім узгодити проект. Узгодження проєктної документації (за необхідності) - 1 місяць. Експертиза проєктної документації - 2 тижні. Проєктною документацією передбачити: - влаштування споруди флагштоку Державного прапору України орієнтовною висотою 50 м на території скверу пам’яті Героїв України; Демонтаж існуючого постаменту – не відомо який фундамент під пам’ятником, потрібно виконати вишукувальні роботи (шурфування) для можливості проєктування демонтажних робіт та фундаментів під флагшток - комплексний благоустрій прилеглої території (орієнтовна площа благоустрою – 1 260 м2 ) з урахуванням вимог ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення», а саме: -перекладання (відновлення) елементів покриття - освітлення території благоустрою та основи флагштоку; - встановлення малих архітектурних форм в межах території благоустрою. Визначення класу (наслідків ) відповідальності – СС2 Вимоги щодо розроблення розділу «Оцінка впливів на навколишнє середовище» Згідно вимог діючих норм та стандартів - 3 дні після виготовлення кошторису Вимоги щодо розроблення розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) Згідно вимог діючих норм та стандартів - 1 місяць з моменту затвердження рішень генерального плану Генеральний план (після виконання топогеодезичної зйомки): - Ескіз – 1 тиждень; - Робочі креслення - 2 тижні; Потрібно ще отримати Містобудівні умови та обмеження або лист про те, що вони не потрібні. Орієнтовно виготовлення містобудівного розрахунку 2 тижні і отримання листа 2 тижні. Загалом тільки на розділи ГП, ОВНС, ІТЗ ЦЗ(ЦО) та експертизу необхідно 2 місяці і 1 тиждень. До цього терміну треба додати час на геологію, геодезію, конструктивні рішення, кошторис, містобудівні умови і обмеження. Разом більше 4 місяців. Не потрібно забувати і про карантинні обмеження, які також впливають на строки виконання. Просимо розглянути можливість змінити строк надання послуг та перенести його на вересень 2021 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НЕОІНЖИНІРИНГ" 570 000,00
UAH з ПДВ
570 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2021 22:48
Електронний підпис
27 квітня 2021 20:23
Електронний підпис
27 квітня 2021 20:20
31.Статут_0001.pdf
27 квітня 2021 20:20
27.Опис до виписки.pdf
27 квітня 2021 20:20
26-27.Описи.pdf
27 квітня 2021 20:20
25.Гарантія 3 500,00 грн.zip
27 квітня 2021 20:20
23.Виписка з ЄДР_0001.pdf
27 квітня 2021 20:20
22.Витяг з ЄДР 41-46_0001.pdf
27 квітня 2021 20:20
21.Сертифікат Чуб.pdf
27 квітня 2021 20:20
18.1.Акт обстеження.pdf
27 квітня 2021 20:20
11.Лист-згода16_0001.pdf
27 квітня 2021 20:20
8.Гарантійний лист12_0001.pdf
27 квітня 2021 20:20
7.Гарантійний лист11_0001.pdf
27 квітня 2021 20:20
1.Зміст пропозиції1-2_0001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НЕОІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НЕОІНЖИНІРИНГ"
#41873614
Переможець 570 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 16:39

Документи

28 квітня 2021 16:39
Електронний підпис
28 квітня 2021 16:38
60.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2021 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НЕОІНЖИНІРИНГ"
#41873614
570 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 квітня 2021 16:39
Електронний підпис
28 квітня 2021 16:38
60.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 16:14
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 15:04
ДУ 1 Сквер.PDF зміни до договору
01 червня 2021 15:01
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 13:21
03-21-27.pdf укладений
13 травня 2021 13:20

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 червня 2021 14:06
548 852,00 UAH UA098201720344281010100009854
Департамент БМіА Полтавської ОДА
UA293005280000026007455066423
ТОВ "Неоiнжинiринг"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 5 ч. 5 ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі", домовилися внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору.
Номер договору про закупівлю: 03-21/27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 548 852,00
UAH