Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку, Конверти (пакети поштові).
Очікувана вартість
82 900,00 UAH
UA-2021-04-15-003084-c ● 7a98ad7fa4fb41faa5b8f2690d96a69b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41316824 |
Вебсайт: | http://www.fse.gov.ua/fse/control/kir/uk/index |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛІВСЬКА, будинок 64 |
Контактна особа: |
Ткаченко Тетяна +380669553796 TTB.KG@FSSU.GOV.UA |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2021 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2021 16:03 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2021 16:04 |
Очікувана вартість: | 82 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 829,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 пач.
Папір для друку формат А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 травня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
1000 шт.
Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 травня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
1000 пач.
Папір для друку формат А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 травня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2021 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2021 16:36 |
Оголошення Папір 2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-15-003084-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 21 квітня 2021 11:23
Технічні показники предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-04-15-003084-с на закупівлю ДК 021:2015 код 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування, було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного А4, А3 були встановлені для конкретних торгівельних марок паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники до паперу офісного А4: Товщина, мкм – не менш ніж 108; до паперу офісного А3: Яскравість, % - не менш ніж 100. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до паперу офісного А4: Товщина, мкм – не менш ніж 104; до паперу офісного А3: Яскравість, % - не менш ніж 97 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас зробити зміни до паперу офісного А4: Товщина, мкм – не менш ніж 104; до паперу офісного А3: Яскравість, % - не менш ніж 97 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 квітня 2021 16:46
Дякуємо за виявлену увагу до оголошення про спрощену закупівлю.
Ознайомившись із вимогою про усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі, які стосуються змін технічних вимог до предмету закупівлі (а саме, папір формату А4 зменшення товщини зі 108 мкм до 104 мкм, папір формату А3 яскравість зі 100% до 97%) Управління виконавчої дирекції залишає Вашу вимогу без задоволення, оскільки технічні вимоги зазначені в оголошенні є мінімально прийнятними для використання паперу у своїй статутній діяльності, технічні характеристики предмету закупівлі зазначались замовником із врахуванням фізичної застарілості та зношеності обладнання для друку та копіювання, яке є у власності замовника.
Разом з цим, слід зауважити, що технічні характеристики предмету закупівлі не містять посилання на конкретну торгівельну марку, виробника або будь-які інші дискримінаційні вимоги. Крім цього, надання учасниками пропозицій щодо предмету закупівлі з більш якісними характеристиками замовником закупівлі не обмежено. З огляду на викладене, твердження яке містить Ваша вимога: „технічні вимоги до паперу офісного А4, А3 були встановлені для конкретних торгівельних марок паперу” не є обґрунтованими.
На підставі викладеного, повідомляємо про відмову у задоволенні вашої вимоги, щодо змін технічних характеристик предмету закупівлі.
Ознайомившись із вимогою про усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі, які стосуються змін технічних вимог до предмету закупівлі (а саме, папір формату А4 зменшення товщини зі 108 мкм до 104 мкм, папір формату А3 яскравість зі 100% до 97%) Управління виконавчої дирекції залишає Вашу вимогу без задоволення, оскільки технічні вимоги зазначені в оголошенні є мінімально прийнятними для використання паперу у своїй статутній діяльності, технічні характеристики предмету закупівлі зазначались замовником із врахуванням фізичної застарілості та зношеності обладнання для друку та копіювання, яке є у власності замовника.
Разом з цим, слід зауважити, що технічні характеристики предмету закупівлі не містять посилання на конкретну торгівельну марку, виробника або будь-які інші дискримінаційні вимоги. Крім цього, надання учасниками пропозицій щодо предмету закупівлі з більш якісними характеристиками замовником закупівлі не обмежено. З огляду на викладене, твердження яке містить Ваша вимога: „технічні вимоги до паперу офісного А4, А3 були встановлені для конкретних торгівельних марок паперу” не є обґрунтованими.
На підставі викладеного, повідомляємо про відмову у задоволенні вашої вимоги, щодо змін технічних характеристик предмету закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Фурманов Володимир Павлович #2557203233 |
Переможець |
81 840,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 17:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2021 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 18:06
|
Договір 63 від 29-04-2021 ФОП Фурманов Придбання паперу.pdf | укладений |
29 квітня 2021 18:05
|