Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 091300000-9 «Нафта і дистиляти»
(Бензин А-92, Бензин А-95, Дизельне паливо)
Очікувана вартість
1 028 257,00 UAH
UA-2021-04-15-002944-b ● 68e33fa6b3c24da3b8b2a6f4925265f8
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області |
Код ЄДРПОУ: | 40210751 |
Місцезнаходження: | 26200, Україна , Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 |
Контактна особа: |
Ігор Вікторович Путнік +380525851781 osvita-mvrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2021 10:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 028 257,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 282,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40210751.
4. Місцезнаходження замовника: 26200, Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Путнік Ігор Вікторович, юрисконсульт, секретар тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області, тел. +380525851196, e-mail: osvita-mvrada@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
1. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Бензин А-92, Бензин А-95, Дизельне паливо.
2. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 091300000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А-92, Бензин А-95, Дизельне паливо) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
3. 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 091300000-9 «Нафта і дистиляти».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: А 92 – 800 літрів, А95 – 500 літрів, ДП – 33000 літрів.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: за адресами навчальних закладів освіти, підпорядкованих Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації).
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 028 257,00 грн. (один мільйон двадцять вісім тисяч двісті п’ятдесят сім грн. 00 коп.). з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 282,57 грн. (десять тисяч двісті вісімдесят дві грн. 57 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «03» травня 2021 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
_____________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів*
1. Найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40210751.
4. Місцезнаходження замовника: 26200, Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Путнік Ігор Вікторович, юрисконсульт, секретар тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області, тел. +380525851196, e-mail: osvita-mvrada@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
1. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Бензин А-92, Бензин А-95, Дизельне паливо.
2. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 091300000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А-92, Бензин А-95, Дизельне паливо) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
3. 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 091300000-9 «Нафта і дистиляти».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: А 92 – 800 літрів, А95 – 500 літрів, ДП – 33000 літрів.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: за адресами навчальних закладів освіти, підпорядкованих Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації).
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 028 257,00 грн. (один мільйон двадцять вісім тисяч двісті п’ятдесят сім грн. 00 коп.). з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 282,57 грн. (десять тисяч двісті вісімдесят дві грн. 57 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «03» травня 2021 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
_____________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 літр
бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
500 літр
бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
33000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2021 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2021 10:45 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(бензин).doc | |
15 квітня 2021 10:45 |
ТД_ДОДАТОК_5 (7).doc | |
15 квітня 2021 10:45 |
ТД_ДОДАТОК_4 (7).docx | |
15 квітня 2021 10:45 |
ТД_ДОДАТОК_3 (9).docx | |
15 квітня 2021 10:45 |
ТД_ДОДАТОК_2 (9).doc | |
15 квітня 2021 10:45 |
ТД_ДОДАТОК_1 (10).doc | |
15 квітня 2021 10:45 |
оголошення ПММ.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
907 770,00
UAH з ПДВ
|
907 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
03 травня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій