Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко (код ДК 021:2015 – 15510000-6 Молоко та вершки)
Очікувана вартість
84 000,00 UAH
UA-2021-04-15-002757-a ● 483b771e1d4b4d5bbcd31911bd2ddfcd
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ САКСАГАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42268943 |
Місцезнаходження: | 52173, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський р-н, с. Саксагань, вул. Центральна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Наталія Мартинко +380680090774 vosvita020718@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2021 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2021 11:52 |
Очікувана вартість: | 84 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Молоко паст. 2,5% довгостр.
Молоко згущ. в банках (370 гр.)
Молоко згущ. в банках (370 гр.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2850.7 літр
Молоко паст. 2,5% довгостр. л. 2810
Молоко згущ. в банках (370 гр.) кг. 40,7
Молоко згущ. в банках (370 гр.) кг. 40,7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, П’ятихатський район, за адресами закладів освіти Саксаганської селищної ради відповідно до маршруту та графіку постачання продуктів харчування
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2021 09:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2021 09:00 |
Документація 2021 молоко.doc |
20 квітня 2021 09:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 квітня 2021 09:00 |
Документація 2021 молоко.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Очікувана вартість на закупівлю
Дата подання: 19 квітня 2021 16:45
Дата відповіді: 20 квітня 2021 08:36
Просимо вмести зміни до оголошення про проведення закупівлі, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі
в оголошенні :80 000грн, а в електронній системі 84 000 грн.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за уважність, в оголошені помилково невірно зазначена очікувана вартість, дану невідповідність зараз буде виправлено.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-15-002757-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42257917
Дата подання: 05 травня 2021 16:21
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-04-15-002757-a
На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-P-2021-04-15-012576-b)) 15.04.2021 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки на очікувану вартість 84 000,00 грн з ПДВ.
27 квітня 2021 року на електронному майданчику було проведено аукціон.
До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
- ФОП Саламаха Ольга Анатоліївна;
- ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"
- ФОП Малоок Валентина Іванівна.
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
- ФОП Саламаха Ольга Анатоліївна- 76 999,00грн
- ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"- 77 000,00грн
- ФОП Малоок Валентина Іванівна- 83 564,00грн.
30 квітня 2021 року Замовником було опубліковано опубліковано повідомлення про намір підписати договір з ФОП Саламаха О.А.
Наше підприємство з даним рішенням не погоджується, вважає його таким, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», також порушує наші законні права та інтереси як Учасника. У зв’язку із вище викладеним слід зазначити наступе, -
1. Відповідно до Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних торгів Додатку 1 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника. Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи:
• Документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника;
В складі пропозиції учасник ФОП Саламаха О.А не надав жодного документу, який підтвердив відповідність запропонованого товару вимогам Замовника. В складі своєї пропозиції учасник надає декларацію виробника- в змісті, якої не має продукції яка необхідна замовнику в даній закупівлі.
Таким чином, Замовник має відхилити пропозицію Учасника, що не відповідає технічним (якісним) вимогам до предмету закупівлі .
2. Згідно додатку 1 до оголошення замовник зазначив вимогу щодо якості та гарантійних зобов’язань:
• Санітарно- епідеміологічний паспорт на транспорт;
ФОП Саламаха О.А. в складі своєї пропозиції не надає санітарно-епідеміологічного паспорту на транспорт та жодного пояснення про його відсутність. Таким чином, Замовник має відхилити пропозицію Учасника, що не відповідає технічним (якісним) вимогам до предмету закупівлі . З огляду на це, пропозиція учасника ФОП Саламаха О.А. не відповідає вимогам оголошення.
Як наслідок Замовник має дискваліфікувати пропозицію ФОП Саламаха О.А. як таку, що не відповідає вимогам предмету закупівлі та перейти до розгляду наступних найбільш економічно вигідних пропозицій
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-04-15-002757-a від 30.04.2021 року з ФОП Саламаха О.А. та приступити до розгляду наступних пропозицій.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 травня 2021 11:38
Розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне.
По – першому питанню щодо не надання (на Вашу думку) учасником ФОП Саламаха О.А. жодного документа, який підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам замовника. Учасником Саламаха О.А. було надано у складі своєї цінової пропозиції письмову згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі за особистим підписом Учасника, яка скріплена печаткою. Враховуючи, те що Замовником не було визначено які саме документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника, Учасники повинні були надати, нами під час розгляду цінової пропозиції та доданих до неї документів вищезазначеного Учасника, було зараховано вказану вище згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі як документ, що підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам замовника.
По – другому питанню щодо не надання учасником ФОП Саламаха О.А. у складі своєї пропозиції санітарно-епідеміологічного паспорту на транспорт та жодного пояснення про його відсутність. Вимоги щодо якості та гарантійні зобов’язання, які зазначені Замовником у Додатку 1 до оголошення даної закупівлі повинні виконуватися Учасником під час постачання товару, копії необхідних документів підлягають передачі одночасно з товаром. Дані документи або їх копії додавати до цінової пропозиції Учасникам не обов’язково.
Додатково повідомляємо Вам, що копії усіх необхідних документів, зазначених у Додатку 1 в частині «Вимоги щодо якості та гарантійні зобов’язання» були надані ФОП Саламаха О.А. під час постачання пробної партії товару.
По – першому питанню щодо не надання (на Вашу думку) учасником ФОП Саламаха О.А. жодного документа, який підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам замовника. Учасником Саламаха О.А. було надано у складі своєї цінової пропозиції письмову згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі за особистим підписом Учасника, яка скріплена печаткою. Враховуючи, те що Замовником не було визначено які саме документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника, Учасники повинні були надати, нами під час розгляду цінової пропозиції та доданих до неї документів вищезазначеного Учасника, було зараховано вказану вище згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі як документ, що підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам замовника.
По – другому питанню щодо не надання учасником ФОП Саламаха О.А. у складі своєї пропозиції санітарно-епідеміологічного паспорту на транспорт та жодного пояснення про його відсутність. Вимоги щодо якості та гарантійні зобов’язання, які зазначені Замовником у Додатку 1 до оголошення даної закупівлі повинні виконуватися Учасником під час постачання товару, копії необхідних документів підлягають передачі одночасно з товаром. Дані документи або їх копії додавати до цінової пропозиції Учасникам не обов’язково.
Додатково повідомляємо Вам, що копії усіх необхідних документів, зазначених у Додатку 1 в частині «Вимоги щодо якості та гарантійні зобов’язання» були надані ФОП Саламаха О.А. під час постачання пробної партії товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2021 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Саламаха Ольга Анатоліївна |
77 944,00
UAH з ПДВ
|
76 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" |
78 312,00
UAH з ПДВ
|
77 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Малоок Валентина Іванівна |
83 564,00
UAH з ПДВ
|
83 564,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Саламаха Ольга Анатоліївна #2896601341 |
Переможець |
76 999,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2021 16:03
|
270.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2021 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 09:26
|
договір №270 76999,00.pdf | укладений |
07 травня 2021 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили зменшити суму договору та розірвати його. |
Номер договору про закупівлю: | 270 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |