Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прокладки з нікелю для ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС та ВП ХАЕС
Очікувана вартість
826 560,00 UAH
UA-2021-04-15-001982-a ● 5c287b21ca9f4223bd66fba50eabb044
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Худенко Ірина Валентинівна +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) через електронну систему закупівель двічі оголошувалися відкриті торги на закупівлю прокладок з нікелю для виконання планово-попереджувального ремонту в 2021 році на енергоблоках ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС і ВП ХАЕС (оголошення № UA-2020-12-16-001990-b та № UA-2021-02-04-003799-c). Обидва тендери були були автоматично відмінені електронною системою закупівель (перший за лотами № 2, 4, 6; другий за усіма лотами № 1-3) згідно з абзацом 2 пункту 1 частини 2 статті 32 Закону через подання для участі менше двох тендерних пропозицій (відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій – не було подано жодної тендерної пропрозиції). Відповідні звіти про результати проведення процедури закупівлі були автоматично сформовані в електронній системі закупівель 18.01.2021 (за торгами № UA-2020-12-16-001990-b) та 10.03.2021 (за торгами № UA-2021-02-04-003799-c). В обох випадках за зазначеними лотами закуповувалися прокладки з нікелю 97/101х10 за Технічною специфікацією до предмета закупівлі «Прокладка з нікелю для ущільнення вузлів приводів СУЗ верхнього блоку реактора ВВЕР-1000». Тому для проведення переговорної процедури для абезпечення своєї потреби у прокладках з нікелю для проведення ремонтів обладнання АЕС, а саме – приводів СУЗ типу ШЕМ-М, Замовником були направлені відповідні звернення (запити) до компанії SKODA JS a.s. (Чеська Республіка) – розробника та виробника вищезазначеного обладнання, що встановлене на усіх вітчизняних АЕС, а також постачальника запасних частин до нього; та ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» – вітчизняного виробника та постачальника прокладок з нікелю, що також використовуються під час ремонту зазначеного обладнання. За результатами розгляду отриманих техніко-комерційних пропозицій Замовник визнав пропозицію SKODA JS a.s. найбільш економічно вигідною. З метою ефективного використання грошових коштів Компанії та дотримання принципу максимальної економії під час здійснення закупівель, з огляду на визначені умови оплати, умови та строки поставки продукції, було вирішено провести переговори щодо можливості здійснення закупівлі прокладок з нікелю для ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС та ВП ХАЕС з компанією SKODA JS a.s. (Чеська Республіка). При цому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізнялися від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації при проведенні відкритих торгів, що були відмінені. Під час проведення переговорів з компанією SKODA JS a.s. (Чеська Республіка) було досягнуто згоди з питань ціни, умов оплати, умов та строку поставки продукції. Таким чином, оскільки було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій на закупівлю прокладок з нікелю для ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС та ВП ХАЕС, у даному випадку відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону за результатми проведених переговорів Замовником було прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю зі SKODA JS a.s. (Чеська Республіка).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2021 15:14 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42150000-5: Ядерні реактори та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт.
Прокладка з нікелю 97/101х10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55000, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, Склад ЮУВ ВП СГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2021
ДК 021:2015: 42150000-5 — Ядерні реактори та їх частини
34 шт.
Прокладка з нікелю 97/101х10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34400, Україна, Рівненська область, Вараш, Склад РВ ВП СГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 42150000-5 — Ядерні реактори та їх частини
50 шт.
Прокладка з нікелю 97/101х10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30100, Україна, Хмельницька область, Нетішин, Склад ХВ ВП СГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2021
ДК 021:2015: 42150000-5 — Ядерні реактори та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
15 квітня 2021 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-15-001982-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Контакт-Пріор», Код ЄДРПОУ:20573531
Відмінність технічних та якісних вимог до предмету закупівлі.
ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» вважає, що замовником допущено порушення, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі враховуючи наступне:
Відмінність технічних та якісних вимог до предмету закупівлі.
Відповідно до ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» при застосуванні переговорної процедури закупівлі предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації при процедурі відкритих торгів. Але замовник при переговорній процедурі суттєво змінив технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, не застосувавши в переговорній процедурі умову щодо необхідності відповідності товару – прокладки з нікелю 97/101х10 – вимогам Технічної специфікації до предмету закупівлі «Прокладка з нікелю для ущільнення вузлів приводів СУЗ верхнього блоку реактора ВВЕР-1000», що були обов’язковими при двох попередніх відкритих закупівлях, оголошених за № UA-2020-12-16-001990-b та за № UA-2021-02-04-003799-c. Опис предмету закупівлі за переговорною процедурою обмежується лише кількістю одиниць товару, найменуванням товару та їх розмірами, місцем поставки та строком поставки – до 30 травня 2021 р.
Зміна вимог до учасників закупівлі в частині контролю якості товару.
Крім того, вище зазначеною Технічною специфікацією в п. А. 4.2. встановлювалась суттєва вимога до постачальника протягом одного місяця з моменту укладання контракту на поставку прокладок з нікелю надати замовнику на затвердження план якості до початку виготовлення продукції. Сам план якості повинен відповідати вимогам СОУ НАЕК 039. Крім того, п.п. А. 4.4.- А.5.4 вказаної Технічної специфікації виготовлення продукції має відбуватись під контролем замовника та застосуванням строго регламентованої процедури прийняття товару по якості.
Але замовник в переговорній процедурі не висовує вимогу до постачальника ні щодо умов узгодження плану якості ні щодо перевірки якості товару в контрольній точці. Таке нехтування умовами якості до предмету закупівлі, враховуючи, стратегічне значення об’єкту та технічне призначення предмету закупівлі в роботі атомних електростанцій може поставити під загрозу питання національної безпеки.
Зміна строків поставки товару.
При вищезазначених відкритих закупівлях вимоги Технічної специфікації, від яких замовник відійшов при переговорній процедурі, щодо тривалості процедури узгодження плану якості із замовником та процедури контролю якості товару, передбачена п.п. А. 4.4.- А.5.4 вище вказаної Технічної специфікації, об’єктивно створювали перешкоди у своєчасному виконанні контракту практично у 10-денний термін. Зміна замовником технічних та якісних вимог до товару в переговорній процедурі та встановлення постачальнику фактично місячного строку на поставку без прив’язки цього строку до процедури узгодження плану якості та контролю якості товару під час виробництва завідомо поставила учасників переговорної процедури та учасників відкритих процедур і нерівне, неконкурентне становище, що суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зміна очікуваної вартості закупівлі.
При перших відкритих торгах, оголошених за номером № UA-2020-12-16-001990-b очікувана вартість закупівлі за лотами 2,4, 6 становила в загальному 757680,00 грн. (зокрема, по лоту №2, я і в по відкритій закупівлі за № UA-2021-02-04-003799-c – вартість становила 344400,00 грн.). ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» по відкритій закупівлі за № UA-2020-12-16-001990-b заявляло пропозицію по збільшенню вартості закупівлі на 14,3%, що б в сумі становило за лот 2, 4, 6 - 866014,24 грн., але замовник відмовив у збільшенні очікуваної вартості закупівлі, при цьому при застосуванні переговорної процедурі орієнтовна вартість закупівлі була збільшена замовником до 826560,00 грн.
Оголошення неповних результатів переговорної процедури.
В обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі замовник зазначив, що отримав від ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» техніко-комерційну пропозицію щодо предмету закупівлі, але, всупереч вимогам п.п. 4,5 частини 6 ст. 40 ЗУ «Про державні закупівлі», навіть не вказав в протоколі розкриття тендерних пропозицій UA-2021-04-15-001982-a ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» в якості учасника даної закупівлі та зміст його комерційної пропозиції.
Вище зазначенні обставини ставлять під сумнів об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі UA-2021-04-15-001982-a .
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-04-15-001982-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Контакт-Пріор», Код ЄДРПОУ:20573531
Відмінність технічних та якісних вимог до предмету закупівлі.
ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» вважає, що замовником допущено порушення, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі враховуючи наступне:
Відмінність технічних та якісних вимог до предмету закупівлі.
Відповідно до ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» при застосуванні переговорної процедури закупівлі предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації при процедурі відкритих торгів. Але замовник при переговорній процедурі суттєво змінив технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, не застосувавши в переговорній процедурі умову щодо необхідності відповідності товару – прокладки з нікелю 97/101х10 – вимогам Технічної специфікації до предмету закупівлі «Прокладка з нікелю для ущільнення вузлів приводів СУЗ верхнього блоку реактора ВВЕР-1000», що були обов’язковими при двох попередніх відкритих закупівлях, оголошених за № UA-2020-12-16-001990-b та за № UA-2021-02-04-003799-c. Опис предмету закупівлі за переговорною процедурою обмежується лише кількістю одиниць товару, найменуванням товару та їх розмірами, місцем поставки та строком поставки – до 30 травня 2021 р.
Зміна вимог до учасників закупівлі в частині контролю якості товару.
Крім того, вище зазначеною Технічною специфікацією в п. А. 4.2. встановлювалась суттєва вимога до постачальника протягом одного місяця з моменту укладання контракту на поставку прокладок з нікелю надати замовнику на затвердження план якості до початку виготовлення продукції. Сам план якості повинен відповідати вимогам СОУ НАЕК 039. Крім того, п.п. А. 4.4.- А.5.4 вказаної Технічної специфікації виготовлення продукції має відбуватись під контролем замовника та застосуванням строго регламентованої процедури прийняття товару по якості.
Але замовник в переговорній процедурі не висовує вимогу до постачальника ні щодо умов узгодження плану якості ні щодо перевірки якості товару в контрольній точці. Таке нехтування умовами якості до предмету закупівлі, враховуючи, стратегічне значення об’єкту та технічне призначення предмету закупівлі в роботі атомних електростанцій може поставити під загрозу питання національної безпеки.
Зміна строків поставки товару.
При вищезазначених відкритих закупівлях вимоги Технічної специфікації, від яких замовник відійшов при переговорній процедурі, щодо тривалості процедури узгодження плану якості із замовником та процедури контролю якості товару, передбачена п.п. А. 4.4.- А.5.4 вище вказаної Технічної специфікації, об’єктивно створювали перешкоди у своєчасному виконанні контракту практично у 10-денний термін. Зміна замовником технічних та якісних вимог до товару в переговорній процедурі та встановлення постачальнику фактично місячного строку на поставку без прив’язки цього строку до процедури узгодження плану якості та контролю якості товару під час виробництва завідомо поставила учасників переговорної процедури та учасників відкритих процедур і нерівне, неконкурентне становище, що суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зміна очікуваної вартості закупівлі.
При перших відкритих торгах, оголошених за номером № UA-2020-12-16-001990-b очікувана вартість закупівлі за лотами 2,4, 6 становила в загальному 757680,00 грн. (зокрема, по лоту №2, я і в по відкритій закупівлі за № UA-2021-02-04-003799-c – вартість становила 344400,00 грн.). ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» по відкритій закупівлі за № UA-2020-12-16-001990-b заявляло пропозицію по збільшенню вартості закупівлі на 14,3%, що б в сумі становило за лот 2, 4, 6 - 866014,24 грн., але замовник відмовив у збільшенні очікуваної вартості закупівлі, при цьому при застосуванні переговорної процедурі орієнтовна вартість закупівлі була збільшена замовником до 826560,00 грн.
Оголошення неповних результатів переговорної процедури.
В обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі замовник зазначив, що отримав від ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» техніко-комерційну пропозицію щодо предмету закупівлі, але, всупереч вимогам п.п. 4,5 частини 6 ст. 40 ЗУ «Про державні закупівлі», навіть не вказав в протоколі розкриття тендерних пропозицій UA-2021-04-15-001982-a ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» в якості учасника даної закупівлі та зміст його комерційної пропозиції.
Вище зазначенні обставини ставлять під сумнів об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі UA-2021-04-15-001982-a .
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-04-26-000003 • 229f83a7f84b47afb54dce4bdc7d7447
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-04-26
•
12:37
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» вважає, що замовником допущено порушення, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі враховуючи наступне: Відмінність технічних та якісних вимог до предмету закупівлі. Відповідно до ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» при застосуванні переговорної процедури закупівлі предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації при процедурі відкритих торгів. Але замовник при переговорній процедурі суттєво змінив технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, не застосувавши в переговорній процедурі умову щодо необхідності відповідності товару – прокладки з нікелю 97/101х10 – вимогам Технічної специфікації до предмету закупівлі «Прокладка з нікелю для ущільнення вузлів приводів СУЗ верхнього блоку реактора ВВЕР-1000», що були обов’язковими при двох попередніх відкритих закупівлях, оголошених за № UA-2020-12-16-001990-b та за № UA-2021-02-04-003799-c. Опис предмету закупівлі за переговорною процедурою обмежується лише кількістю одиниць товару, найменуванням товару та їх розмірами, місцем поставки та строком поставки – до 30 травня 2021 р. Зміна вимог до учасників закупівлі в частині контролю якості товару. Крім того, вище зазначеною Технічною специфікацією в п. А. 4.2. встановлювалась суттєва вимога до постачальника протягом одного місяця з моменту укладання контракту на поставку прокладок з нікелю надати замовнику на затвердження план якості до початку виготовлення продукції. Сам план якості повинен відповідати вимогам СОУ НАЕК 039. Крім того, п.п. А. 4.4.- А.5.4 вказаної Технічної специфікації виготовлення продукції має відбуватись під контролем замовника та застосуванням строго регламентованої процедури прийняття товару по якості. Але замовник в переговорній процедурі не висовує вимогу до постачальника ні щодо умов узгодження плану якості ні щодо перевірки якості товару в контрольній точці. Таке нехтування умовами якості до предмету закупівлі, враховуючи, стратегічне значення об’єкту та технічне призначення предмету закупівлі в роботі атомних електростанцій може поставити під загрозу питання національної безпеки. Зміна строків поставки товару. При вищезазначених відкритих закупівлях вимоги Технічної специфікації, від яких замовник відійшов при переговорній процедурі, щодо тривалості процедури узгодження плану якості із замовником та процедури контролю якості товару, передбачена п.п. А. 4.4.- А.5.4 вище вказаної Технічної специфікації, об’єктивно створювали перешкоди у своєчасному виконанні контракту практично у 10-денний термін. Зміна замовником технічних та якісних вимог до товару в переговорній процедурі та встановлення постачальнику фактично місячного строку на поставку без прив’язки цього строку до процедури узгодження плану якості та контролю якості товару під час виробництва завідомо поставила учасників переговорної процедури та учасників відкритих процедур і нерівне, неконкурентне становище, що суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Зміна очікуваної вартості закупівлі. При перших відкритих торгах, оголошених за номером № UA-2020-12-16-001990-b очікувана вартість закупівлі за лотами 2,4, 6 становила в загальному 757680,00 грн. (зокрема, по лоту №2, я і в по відкритій закупівлі за № UA-2021-02-04-003799-c – вартість становила 344400,00 грн.). ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» по відкритій закупівлі за № UA-2020-12-16-001990-b заявляло пропозицію по збільшенню вартості закупівлі на 14,3%, що б в сумі становило за лот 2, 4, 6 - 866014,24 грн., але замовник відмовив у збільшенні очікуваної вартості закупівлі, при цьому при застосуванні переговорної процедурі орієнтовна вартість закупівлі була збільшена замовником до 826560,00 грн. Оголошення неповних результатів переговорної процедури. В обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі замовник зазначив, що отримав від ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» техніко-комерційну пропозицію щодо предмету закупівлі, але, всупереч вимогам п.п. 4,5 частини 6 ст. 40 ЗУ «Про державні закупівлі», навіть не вказав в протоколі розкриття тендерних пропозицій UA-2021-04-15-001982-a ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» в якості учасника даної закупівлі та зміст його комерційної пропозиції. Вище зазначенні обставини ставлять під сумнів об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі UA-2021-04-15-001982-a .
Директор ТОВ "Інтер-Контакт-Пріор" Сахненко С.О.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ŠKODA JS a.s. (АТ «Шкода ЙС») #CZ 25235753 |
Переможець |
18 634,00
EUR
|
15 квітня 2021 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2021 14:55
|
Додаткова угода 1 до договору 53-129-04-21-02264 (1).pdf | зміни до договору |
16 липня 2021 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 10:58
|
договір 53-129-04-21-02264.pdf | укладений |
29 квітня 2021 10:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у Специфікації № 1, 3 до Контракту та викладення їх у новій редакції (зміна терміну поставки продукції: до 28.07.2021). Сума контракту після внесення змін становить 18 634,00 євро. Кількість товару після внесення змін становить – 154 шт. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-04-21-02264 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |