Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 32375554 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б |
Контактна особа: |
Грицаєнко Ольга Валеріївна +380445253258 vlad_vlad15@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2021 12:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2021 12:28 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 15:24 |
Очікувана вартість: | 1 429 034,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 290,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2021 12:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2021 12:23 |
ТД нафта _.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-02-000005 ● 31e391974201433cbd394e0b77ed6f20
- Статус: вирішено ● Дата: 28 грудня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2021 10:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.11.2021 № 640
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2021 № 640
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-04-15-001458-c 15.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-10 11:50:07
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Комунальним підприємством «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-10 15:15:27
пояснення до закупівлі
На балансі КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» знаходиться автотракторна техніка, а саме : автомобілі ГАЗель ( різних модифікацій) -10 од.,МАЗ -1 од., легкові автомобілі Шкода Октавія – 7 од., Тойота Камрі3,5- 1 од., Фольксваген Пасат - 1од., Чері Амулет -1 од. Форд транзит -1 од, трактори марки Білорус, 320;320,4М; 82; ВТЗ2032 АМК;Фотон ФТ454; МТЗ82 з різним навісним обладнанням, а також різного роду моторизована техніка така як мотопили, мотокоси, мотоблоки та інш. Дана автотракторна техніка використовується для утримання прибуткових територій на протязі всього року. Об’єм палива розрахований з урахуванням попередніх років. Очікувану вартість вирахувано на підставі моніторингу цін зробленого на сайті Мінфіну.
Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни розміщено на офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМДА, відповідно до розпорядження ВО КМР (КМДА) № 1547 від 04.12.2017 р. «Про внесення змін до розпорядження № 1036 від 11.09.2009 р. «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»(https://kyivaudit.gov.ua/, https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/55045F3131B499C2C22586A9002923C6
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-18 12:28:11
Запит про надання пояснень
Просимо обґрунтувати та надати підтверджуючі документи щодо збільшення ціни за одиницю товару, на підставі яких було укладено додаткові угоди від 02.07.2021 №1 та від 01.11.2021 №2 до договору від 14.06.2021 №270.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-22 11:36:29
Збільшення ціни за одиницю товару
Збільшення ціни за одиницю товару, на підставі яких було укладено додаткові угоди від 02.07.2021 №1 та від 01.11.2021 №2 до договору від 14.06.2021 №270, здійснено відповідно до листів наданих ТОВ «Лівайн торг» та висновків цінового моніторингу ( вищезазначені документи додаються).
Надання інформації про усунення порушення замовником
В ході моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 8 розділу ІІІ ТД Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), Переможцем ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» не надано в складі тендерної пропозиції інформації про залучення/незалучення субпідрядника/співвиконавця, так як це закупівля товару, а не робіт чи послуг. На момент підписання додаткових угод, середні ціни на заправках складали, відповідно до https://minfin.com.ua Дт - 01.11.2021 Пн 30,66 92 - 01.11.2021 Пн 30,86 95 - 01.11.2021 Пн 31,77 Тому підписання додаткової угоди не є необгрунтованою, і не перевищує максимальні вартісні межі на відповідне паливо. Відмова від підписання додаткових угод, призвели б до розірвання договору і залишили б транспортний парк підприємства без палива, що б призвело до зупинки робочого процесу. Зважаючи на достатні докази щодо коливання ціни товару на ринку (висновки ТПП, моніторинг цін на АЗС) та на те, що сума договору не змінилась, діючи у повній відповідності із п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону № 922 «Про публічні закупівлі» (були підписані зазначені додаткові угоди).
2021-12-02 12:40:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
-
2021-12-28 10:55:07
Ризики, що спрацювали
RISK-2-16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2021 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - НАФТОКОМЕРЦ" |
1 308 640,80
UAH з ПДВ
|
1 264 239,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" |
1 328 068,80
UAH з ПДВ
|
1 278 931,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 397 040,00
UAH з ПДВ
|
1 397 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - НАФТОКОМЕРЦ" #23722888 |
Відхилено |
1 264 239,60
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 15:25
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" #43603592 |
Рішення скасоване |
1 278 931,60
UAH з ПДВ
|
31 травня 2021 15:06
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" #43603592 |
Відхилено |
1 278 931,60
UAH з ПДВ
|
31 травня 2021 15:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
1 397 040,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 16:08
|
ДУ 3 від 17_12.pdf | укладений |
21 грудня 2021 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2021 09:05
|
Додаткова угода 2 до 270 від 1_11_21.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2021 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 11:52
|
Додаткова угода 1 до 270 від 14_06_21.pdf | зміни до договору |
02 липня 2021 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2021 08:21
|
договір 270_від 14_06.pdf | укладений |
14 червня 2021 08:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 270 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 270 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |