Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги (конкретна назва : 55523100-3-Послуги з організації шкільного харчування )
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2021-04-15-000486-a 9ec2e8a2845d48a2a8d9b70b482af64a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дронів Оксана Василівна

380979035067 bogoosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44152919
Місцезнаходження: 77701, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53
Контактна особа: Дронів Оксана Василівна
380979035067
bogoosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до річного плану закупівель 27.01.2021 року було оголошено проведення процедури “відкриті торги” на закупівлю послуг за предметом ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (конкретна назва : 55523100-3- Послуги з організації шкільного харчування учнів закладів освіти Відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-27-012023-b . У зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася. 15.02.2021 року вдруге було оголошено проведення процедури “відкриті торги” на закупівлю послуг за предметом ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (конкретна назва : 55523100-3- Послуги з організації шкільного харчування учнів закладів освіти Відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради . Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-15-001540-b У зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася. Вважаючи на необхідність закупівлі послуг з організації шкільного харчування учнів Богородчанського ліцею №1 Відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради в закладі прийнято рішення про застосування “переговорної” процедури закупівлі послуг на підставі п.1.ч.2 ст.40 нової редакції Закону України « Про публічні закупівлі» , якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій .При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації. Вищевказане дає підставу застосувати п.1 ч.2 ст.40 Закону , тобто переговорну процедуру закупівлі. Документальним підтвердження застосування саме цієї підстави для проведення переговорної процедури закупівлі є два Звіти про результати проведення процедури закупівлі ( Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-01-27-012023-b та Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-02-15-001540-b ), в яких вказано, підставою відміни тендеру- подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій у зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася .Отже, враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2021 10:02
Оскарження наміру укласти договір: 26 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Закупівля послуг здійснюється за кошти місцевого бюджету для забезпечення потреб учнів Богородчанського ліцею №1 Відділу освіти,молоді та спорту Богородчанської селищної ради
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6435 дн
Послуги з організації шкільного харчування учнів Богородчанського ліцею №1 Відділу освіти,молоді та спорту Богородчанської селищної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт. Богородчани, Грушевського,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника-переможця, який зазначений у Договорі, відповідно до реєстру відомостей або акту звірки про надання послуг. Плата за надані послуги здійснюється з відтермінуванням платежу на 90 календарних днів з моменту подання Замовнику реєстру відомостей або акту звірки про надання послуг. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

15 квітня 2021 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лотвин Наталія Михайлівна
#2128905489
Переможець 66 000,00
UAH
15 квітня 2021 10:02

Документи

15 квітня 2021 10:02
Електронний підпис
15 квітня 2021 10:01
Протокол №3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2021 10:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лотвин Наталія Михайлівна
#2128905489
66 000,00
UAH
Документи

Документи

15 квітня 2021 10:02
Електронний підпис
15 квітня 2021 10:01
Протокол №3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 09:19
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 15:14
Договір №1.pdf укладений
26 квітня 2021 15:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 66 000,00
UAH