Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 18:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2021 14:12 |
Очікувана вартість: | 17 034 798,83 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 173,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 85173.99 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат ( форма КБ-2, КБ-3), підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності) представника технічного нагляду, авторського нагляду, закладу освіти, уповноважених осіб управління освіти та Підрядника. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів передбачених на бюджетний період (рік).Фінансові зобов’язання Замовника за цим Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. Замовник має право відстрочки платежів за виконані роботи терміном до 120 календарних днів | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2021 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2021 17:07 |
ТД_кап ремонт фасаду ЗЗСО 127 (редагований 22.04).doc | |
22 квітня 2021 17:07 |
Протокол № 795.pdf | |
14 квітня 2021 18:25 |
Додаток № 6.doc | |
14 квітня 2021 18:25 |
Додаток № 5.doc | |
14 квітня 2021 18:25 |
Додаток № 4.doc | |
14 квітня 2021 18:25 |
Додаток № 3.doc | |
14 квітня 2021 18:24 |
Додаток № 2.doc | |
14 квітня 2021 18:24 |
Додаток № 1.doc |
22 квітня 2021 17:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 квітня 2021 17:07 |
ТД_кап ремонт фасаду ЗЗСО 127 (редагований 22.04).doc
|
||||||
22 квітня 2021 17:07 |
Протокол № 795.pdf
|
||||||
14 квітня 2021 18:25 |
Додаток № 6.doc
|
||||||
14 квітня 2021 18:25 |
Додаток № 5.doc
|
||||||
14 квітня 2021 18:25 |
Додаток № 4.doc
|
||||||
14 квітня 2021 18:25 |
Додаток № 3.doc
|
||||||
14 квітня 2021 18:24 |
Додаток № 2.doc
|
||||||
14 квітня 2021 18:24 |
Додаток № 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поряд з цим тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону).
Тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимоги щодо наявності якої не порушують чинне законодавство.
Дана вимога не обмежуює конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції за наявності відповідного листа-роз’яснення не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вимоги про усунення порушення
1. Відповідно до п. 37 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Тобто, до подання тендерної пропозиції, у розумінні норм Закону, фізичні особи, у тому числі фізичні особи – підприємці або юридичні особи не являються Учасниками, що, відповідно, унеможливлює підписання документів про огляд об'єкту надання послуг по предмету закупівлі у якості Учасника з Замовником.
Підписання документів про ознайомлення з об’єктом надання послуг у якості Учасника з Замовником, можливо тільки у випадку подання тендерної пропозиції, та подальшого внесення змін до змісту поданої пропозиції, шляхом додавання такого документу.
2. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Звертаємо увагу, що огляд об'єкту потенційним Учасником разом із Замовником до подання тендерної пропозиції та проведення аукціону прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз’яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням документів про огляд Учасником об’єкту надання послуг.
Скаржник стверджує, що дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними Учасниками щодо огляду об’єкта надання послуг та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій – є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість Учасників та їх склад.
Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, визначення обсягу, виду і етапів виконання необхідних робіт, Замовнику достатньо завантажити технічні вимоги до предмету закупівлі (ДОДАТОК 3 до тендерної документації), і необхідність огляду об'єкту є недоречною.
Крім того, сам факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Встановлення Замовником вимоги щодо надання Учасником документу про ознайомлення з об’єктом, підписаної Учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від Учасника, а напряму від самого Замовника.
З огляду на вищезазначені обставини можливо припустити, що виклавши тендерну документацію в існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі та заклав дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками.
Враховуючи вищенаведені положення законодавства, вимога Замовника, встановлена абз. 4 ч. 6 розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
На підставі вищевикладеного, з метою недопущення порушення прав та законних інтересів потенційних Учасників відкритих торгів, керуючись ст. ст. 1, 5,12, 18, 22, 30, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо розглянути дану Вимогу до Замовника у встановленому чиним законодавством України порядку, усунити вищезазначену дискримінаційну умову тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі.
Згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Поряд з цим тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону).
Тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимоги щодо наявності якої не порушують чинне законодавство.
В свою чергу дана вимога тендерної документації не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації.
ПОСТАНОВИЛИ:
1. Не задовільнити вимогу.
економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 чітко зщазначено що, разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування визначено Національним стандартом України Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Також даний стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Застосування даного стандарту обумовлюються договором.
Вищевказаним стандартом чітко визначено, що являється інвесторською кошторисною документацією, кошторисним документом, кошторисним розрахунком, зокрема, що являється кошторисом.
З огляду на п.3.15 Розділу ІІІ Національного стандарту, договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду, також п.6.3.1 Розділу ІУ цього ж Стандарту, договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником і використовується при проведенні взаєморозрахунків, відповідної затвердженої форми.
Згідно положень, що визначені ст.1 Закону України про інформацію, документом є матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі. Слід зазначити, що пп.44 п.1 ст.1 Закону України Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення офіційний документ – документ, складений, виданий, засвідчений із дотриманням визначених законодавством норм уповноваженою особою, якій законодавством надано право у зв’язку з її професійною чи службовою діяльністю складати, видавати, засвідчувати певні види документів, що підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти та містить передбачені законодавством реквізити і відомості.
Відповідно, Договірна ціна – це кошторис, що являється офіційним документом виходячи із наявної затвердженої Національним стандартом форми, який має місця для підписів уповноважених осіб, яким законодавством надано право в зв’язку з їх професійною та службовою діяльністю складати, видавати, засвідчувати певні події, явища або факти, тощо.
Поданий учасником процедури закупівлі ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» файлу «пп.4_пп.7_п.1_розділ ІІІ_Повноваження директора.pdf», зокрема, містить: Наказ від 16.02.2017 року №5-к, Протокол Загальних зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «САТІ-НОВА СОЮЗ» від 15.02.2017 року №1/17, Протокол Загальних зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «САТІ-НОВА СОЮЗ» від 01.12.2017 року №1/12/17, з контексту яких вбачається, що особою, що уповноважена підписувати договір про закупівлю, Пропозиції та інших документів, що відносяться до Процедури закупівлі та уповноважена представляти інтереси учасника є директор ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» Шлаган Віталія Вікторович.
Документ та/або копія такого документа, що подається суб’єктом господарювання, вважається підписаним та або засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання. Відсутність підпису та печатки на окремому документі кошторисної документації сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, де не передбачено проставлення такого підпису, не створює юридичних наслідків, суттєво не впливає на тендерну пропозицію Учасника закупівлі та не становить невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Додатково зауважимо, що Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, зокрема, не завірення окремої сторінки копії документа (документів) підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання), при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону.
Також повідомляємо, що в файлі «п.4_Кошторисна документація.pdf», що поданий учасником процедури закупівлі ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» наявна Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, що містить обґрунтування та посилання на постачальника, в т.ч. із зазначенням сертифікатів якості матеріальних ресурсів.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
- Договірна ціна (визначається без урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та без урахання витрат на технічний нагляд);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (без урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%);(повна кошторисна вартість об'єкта будівництва по зведеному кошкторису не повинна перевищувати оголошеної очікуваної вартості предмета закупівлі )
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів)».
Учасник ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" надав у складі тендерної пропозиції Договірну ціну не скріплену підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, чим порушив вимоги п. 4.1. ч. 4 дод. 3 до ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає: визнати Учасника ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства та вимагає визнати тендерну пропозиція Учасника ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол розгляду тендерних пропозицій Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») від «17» вересня 2021 р. № 1813).
Учасник ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" надав у складі тендерної документації договір №3-БК/С-НС про надання послуг з поводження з відходами від 02 листопада 2020 р., який містить, зокрема, п. 1.1., в якому зазначено: «Замовник доручає, а Виконавець надає послуги з поводження з відходами, в тому числі будівельного сміття (запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізація, видалення, знешкодження і захоронення)». В той же час, відсутні підстави для вивезення (приймання) будівельного сміття, що не відповідає вимогам ч. 7 дод. 3 до ТД.
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає: визнати Учасника ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства та вимагає визнати тендерну пропозиція Учасника ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол розгляду тендерних пропозицій Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») від «17» вересня 2021 р. № 1813).
Таким чином, Учасника ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ", підтвердив, що має договір на вивіз (приймання) а саме , в даному випадку, послуги з поводження з відходами, в тому числі будівельного сміття - перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізація, видалення, знешкодження і захоронення З ТЕРИТОРІЇ ОБ'ЄКТІВ будівництва Замовника
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
Учасник ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" надав у складі тендерної пропозиції Зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою та відомістю ресурсів, Локальний кошторис та дефектний акт засвідчені підписом кошторисника Доровєєва Є. Г., в той же час Учасник ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" не надав у складі тендерної пропозиції скан-копії оригіналів документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції на кошторисник Дорофєєва Є.Г., чим порушив вимоги п. 4 ч. 1 розділу ІІІ ТД.
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає визнати Учасника ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол розгляду тендерних пропозицій Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») від «17» вересня 2021 р. № 1813).
Учасник ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" надав у складі тендерної пропозиції Зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою та відомістю ресурсів, Локальний кошторис та дефектний акт засвідчені підписом кошторисника Доровєєва Є. Г., в той же час Учасник ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" не надав у складі тендерної пропозиції лист-згоду на збір та обробку персональних даних на жодного працівника, персональні дані яких були оприлюднені, відповідно до довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі на кошторисника Доровєєва Є. Г., чим порушив вимоги п. 4 ч. 1 розділу ІІІ ТД.
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає зобов’язати Замовника визнати Учасника ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол розгляду тендерних пропозицій Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») від «17» вересня 2021 р. № 1813).
Скарги до процедури
Дата подання: 30 липня 2021 11:48
Дата подання: 27 серпня 2021 16:20
Дата подання: 27 вересня 2021 15:08
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-25-000010 ● 476ef7724e244e4588d8b014a078bf76
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2021 10:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.11.2021 № 633
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.11.2021 № 633
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-04-14-011437-b 14.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-10 11:39:37
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-15 15:29:46
відповідь на запит
Начальнику Державної аудиторської служби України
О. КАРАБАНОВУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 10.11.2021 «Про надання пояснень» щодо моніторингу Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») , у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Згідно змін до річного плану закупівель на 2021 р. по КЕКВ 3132, на закупівлю Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва заплановано кошти на суму 17 034 798,83 грн (сімнадцять мільйонів тридцять чотири тисячі сімсот дев'яносто вісім грн. 83 коп.) в т. ч. ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником на проведення Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва, керуючись правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 згідно дефектного акту на підставі експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом від 25 березня 2021 р. № 25/227-03/21/А. При складанні ціни пропозиції на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання
2. З метою дотримання Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, утеплення та зменшення витрат на енергоносії в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва необхідно виконати капітальний ремонт фасаду. Програмою економічного і соціального розвитку міста Києва на 2021-2023 роки в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва на 2021 рік заплановано капітальний ремонт фасаду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі обстеження та складання кошторисної документації по об’єкту Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва, виконаного згідно з договором Цивільно-правового характеру № 268 від 23 березня 2021 р. на проведення проектно-вишукувальних робіт.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням http://druo.inet.ua/index.php/3744-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-1-7-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" |
13 404 889,99
UAH з ПДВ
|
12 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СТЕПС" |
13 919 929,08
UAH з ПДВ
|
12 995 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" |
15 162 931,34
UAH з ПДВ
|
15 162 931,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" |
16 075 575,60
UAH з ПДВ
|
15 990 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" |
16 110 000,00
UAH з ПДВ
|
16 024 826,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" #41142363 |
Рішення скасоване |
12 990 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 17:32
|
ПП "СТЕПС" #31176003 |
Рішення скасоване |
12 995 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 17:32
|
ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" #38949830 |
Рішення скасоване |
15 162 931,34
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 17:32
|
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" #41142363 |
Рішення скасоване |
12 990 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2021 19:08
|
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" #41142363 |
Рішення скасоване |
12 990 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 13:25
|
ПП "СТЕПС" #31176003 |
Рішення скасоване |
12 995 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 13:25
|
ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" #38949830 |
Рішення скасоване |
15 162 931,34
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 13:25
|
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" #41142363 |
Відхилено |
12 990 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 19:40
|
ПП "СТЕПС" #31176003 |
Відхилено |
12 995 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 09:17
|
ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" #38949830 |
Відхилено |
15 162 931,34
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2021 12:04
|
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" #32458745 |
Відхилено |
15 990 400,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 16:52
|
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" #30150987 |
Відхилено |
16 024 826,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2021 13:57
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 28 травня 2021 16:49 |
Кінець періоду оскарження: | 08 червня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 13 липня 2021 17:43 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 1. Відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю: Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 127 на вулиці Ялтинській, 13 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-04-14-011437-bз підстави, що передбачена ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникла через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме: неможливості внесення змін до тендерної документації після розкриття тендерних пропозицій. Замовник виявив невідповідність вимог щодо надання копії відомостей з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, виданих не раніше дати оголошення про закупівлю. Дана вимога є незаконною, так як відомості з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не видаються. Отримання відомостей можливе лише з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ). Проте коригування вимог замовника в тендерній документації після розкриття тендерних пропозицій неможливе. Враховуючи вищезазначене, необхідно відмінити дану процедуру відкритих торгів, відповідно до норм чинного законодавства. |
28 травня 2021 16:49
|
Електронний підпис |
28 травня 2021 16:48
|
Протокол № 1065.pdf |
Дата подання: 04 червня 2021 14:04