Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування кондиціонерів, систем кондиціонування, охолоджувальної установки та чиллера
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-04-14-011263-b c657ab73e3604f029bcca03e2689619a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Берестовська Ольга Іллівна

380542687825 o.berestovskaya@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський державний університет
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Берестовська Ольга Іллівна
380542687825
o.berestovskaya@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2021 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2021 16:00
Початок аукціону: 27 квітня 2021 12:12
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку довільної форми щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету, номеру та дати договору, копію (копії) аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) в довідці та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад акту приймання-передачі наданих послуг тощо).
Аналогічним договором буде вважатися договір щодо надання послуг з технічного обслуговування кондиціонерів/ситем кондиціонування/охолоджувальних установок/чилера.
3. Копію декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці (повинна включати в себе : роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра).
4. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за 1 послугу та гарантійний строк на послуги, що будуть надаватись.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
166 послуга
Технічне обслуговування кондиціонерів (настінні спліт-системи 2,1/7000-2,6/9000)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова,2; вул. Петропавлівська, 57; вул. Петропавлівська, 59; вул. Соборна, 39; вул. Прокоф’єва, 38/1; вул. Прокоф’єва,38/2; вул. Покровська, 9/1; вул. Академічна, 9/1; вул. Люблінська,10; вул.Санаторна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
23 послуга
Технічне обслуговування кондиціонерів (настінні спліт-системи 3,5/12000-5,3/18000)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул.Римського-Корсакова,2; вул. Петропавлівська, 57; вул. Петропавлівська, 59; вул. Покровська, 9/1; вул. Люблінська,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
3 послуга
Технічне обслуговування кондиціонерів (настінні спліт-системи 7,0/24000-10,6/36000)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
47 послуга
Технічне обслуговування внутрішніх блоків касетного типу МDV-D систем кондиціонування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Покровська, 9/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
8 послуга
Технічне обслуговування канальних внутрішніх блоків типу FDQ систем кондиціонування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Покровська, 9/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
8 послуга
Технічне обслуговування зовнішніх блоків систем кондиціонування RZQ250 C7YJB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Покровська, 9/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
6 послуга
Технічне обслуговування зовнішніх блоків систем кондиціонування MDV-D560 W/BS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Покровська, 9/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
2 послуга
Технічне обслуговування зовнішніх блоків систем кондиціонування MDV-280 W/CS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Покровська, 9/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
1 послуга
Технічне обслуговування зовнішніх блоків систем кондиціонування MDV-D-450 W/CS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Покровська, 9/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
1 послуга
Технічне обслуговування зовнішніх блоків систем кондиціонування MDV-D 400 W/CS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Покровська, 9/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
1 послуга
Технічне обслуговування зовнішніх блоків систем кондиціонування MDV-D 100 W
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Покровська, 9/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
1 послуга
Технічне обслуговування охолоджувальної установки KTK Klimatechnik, model: JWR 142 S/Z/SPU
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Покровська, 9/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
1 послуга
Технічне обслуговування чиллера SCHREIBER CERRITOS, CA 909703
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Академічна, 9/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги, здійснюється Замовником в безготівковій формі по факту надання послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання актів приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2021 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2021 17:24
Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx
14 квітня 2021 17:22
Проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2021 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРЕПС КОСТЯНТИН ЛЕОНІДОВИЧ" 148 850,00
UAH з ПДВ
104 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОВЧАР ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ 151 450,00
UAH з ПДВ
105 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОЛДЕН І К» 192 150,00
UAH з ПДВ
108 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чередниченко Ольга Анатоліївна 170 000,00
UAH з ПДВ
138 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2021 12:45
Електронний підпис
23 квітня 2021 12:42
проєкт договору.pdf
23 квітня 2021 12:42
пропозиція.pdf
23 квітня 2021 12:42
аналогічний договір (2).pdf
23 квітня 2021 12:42
аналогічний договір.pdf
23 квітня 2021 12:42
декларація1.pdf

Публічні документи

21 квітня 2021 00:48
Електронний підпис

Публічні документи

23 квітня 2021 13:01
Електронний підпис
23 квітня 2021 12:52
АКТ Телесвіт.pdf
23 квітня 2021 12:52
АКТ Зерне.pdf
23 квітня 2021 12:52
Виписка з ЄДР 2021 р .pdf
23 квітня 2021 12:52
Договор Зерне.pdf
23 квітня 2021 12:52
Договор Телесвіт.pdf
23 квітня 2021 12:52
Витяг 02.02.21_єд. под_..pdf
23 квітня 2021 12:52
Додаток 1 до тендеру.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРЕПС КОСТЯНТИН ЛЕОНІДОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОВЧАР ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОЛДЕН І К»

ФОП Чередниченко Ольга Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРЕПС КОСТЯНТИН ЛЕОНІДОВИЧ"
#3101901393
Переможець 104 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2021 15:37

Документи

29 квітня 2021 15:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2021 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРЕПС КОСТЯНТИН ЛЕОНІДОВИЧ"
#3101901393
104 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 квітня 2021 15:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 17:03
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 14:35
Договір №156 від 17.05.2021р..pdf укладений
17 травня 2021 14:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 103 700,53
UAH (в тому числі ПДВ 17 283,42 UAH)