Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№37)" |
Код ЄДРПОУ: | 08680264 |
Місцезнаходження: | 28624, Україна , Кіровоградська обл., село Інгульське, вул. Центральна, будинок 5 |
Контактна особа: |
Державне підприємство "СГП ДКВС України (№37)" +380950424032 dp_sgp37@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2021 13:32 |
Очікувана вартість: | 465 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 325,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за Договором здійснюються у вигляді 100% післяоплати до 01.11.2021 року, протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі виставленого рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2021 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2021 15:54 |
оголошення.PDF | |
14 квітня 2021 15:54 |
тендерна документація.pdf | |
14 квітня 2021 15:54 |
проект договора.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Товариства з обмеженою відповідальністю «ГОРИЗОНТ»
щодо Закупівлі, зареєстрованої за ідентифікатором UA-2021-04-14-009478-b
ТОВ «ГОРИЗОТ» не погоджується з Протокольним рішенням (протоколом) № 13/05-6 уповноваженої особи ДП «Сільськогосподарське підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№37)», у зв’язку з чим на підставі ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається з вимогою.
Вами було встановлено, що нібито наше Товариство у складі своєї пропозиції не надало на транспортні засоби, обладнання та устаткування, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію та не надало на транспортні засоби, які орендуються копії документів, якими підтверджується право власності на вказану техніку. Також нібито наше Товариство не усунуло вищезазначені невідповідності у відповідь на повідомлення, направлене в порядку ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Однак, такі твердження не відповідають дійсності. Листом від 08.05.2021 (Інформація про усунення невідповідностей) Товариство повідомило про наявність усієї необхідної сільгосптехніки, що перебуває в справному стані, постійно проходить повне технічне обслуговування. Така техніка входить до уставного фонду нашого підприємства, а також є техніка як пайова участь працівників. У складі своєї пропозиції наше Товариство надало:
- Договір оренди колісного трактора № 1 від 28.04.2020 між Палінчак І. П. та Товариством;
- Договір № 20072020 купівлі-продажу від 20.07.2020 між ТОВ «ВЕЛЕС 2012» та Товариством;
- Договір найму (оренди) транспортного засобу № 1379 від 24.12.2020 між Звєровим В. В. та Товариством;
- Договір найму (оренди) транспортного засобу № 1349 від 17.12.2020 між Рожко А. О. та Товариством;
- Витяг зі Статуту Товариство щодо наявності в Статутному капіталі відповідної техніки;
- Договір № 126 від 19.07.2016 між ПП «АГРОТАЙМ» та Товариством;
- Видаткова накладна № РН-0000004 від 15.02.2019 ТОВ «ВІННАГРО»;
- акти приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів від 03.05.2013 між засновником Аянот В. П. та Товариством.
Документально підтверджено наявність у володінні Товариства наступних засобів: трактори МТЗ-80, пристрій причіпний CPH-20F #GP-11299Z, сівалка CPH-2000, спеціалізований напівпричіп самоскид SCHMITZ SKI 24, вантажний спеціалізований сідловий тягач VOLVO FH 12, дискова борона БДТ-7, комбайн Дон-1500, глибокорозрихлювач ГРУ-2,5, культиватори КПС-4, оприскувач ОВС-25, сівалка С3-5,4, розкидач міндобрив. Про наявність цих засобів також вказано у Довідці (Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази) № 34 від 27.04.2021. Додатково Вас було проінформовано про наявність дуже широких ділових кругів з іншими сільгоспвиробниками і можливостей надати додатково будь-яку сільгосптехніку для подальшої співпраці.
Товариство надало лист № 16 від 27.04.2021, яким гарантує якісне виконання послуг, що є предметом закупівлі. Тому пункт 1 Вашого протоколу не відповідає дійсності.
Товариство надало лист-згоду № 15 від 27.04.2021, де директор Товариства Рожко О. А. дав згоду на обробку, використання, поширення та доступ до його персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Про необхідність надання згоди від будь-яких інших осіб у своєму листі про усунення невідповідностей Ви не зазначали. Тобто пункт 2 Вашого протоколу необґрунтований.
Товариство надало лист-погодження № 21 від 27.04.2021 про згоду з проектом договору про надання сільськогосподарських послуг відповідно до тендерної документації, іншими розділами тендерної документації та гарантує виконання всіх умов. У своїй Тендерній пропозиції, лист № 30 від 27.04.2021 Товариство погодилось дотримуватись всіх умов своєї пропозиції. Тобто Товариство взяло відповідальність за зміст своєї тендерної пропозиції, а тому пункт 3 Вашого протоколу безпідставний.
Вид господарської діяльності, який є предметом закупівлі, не вимагає наявності ліцензій чи інших документів дозвільного характеру. Така інформація є публічною і очевидною. За змістом ч. 5 ст. 17 Закону про публічні закупівлі, замовник не може вимагати документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах і тому подібне. Законодавчі підстави наявності/відсутності ліцензій, дозвільних документів для провадження певних видів діяльності визначається законами України, які опубліковані зокрема на офіційному сайті Верховної Ради України. Тобто така інформація є публічною і відкритою. Отже Ваша вимога надати пояснення причин ненадання дозвільних документів для господарської діяльності, щодо якої сам Закон не вимагає таких дозвільних документів, - є протиправною.
У довідці (назва файлу «Реквізити ТОВ Горизонт.pdf») Товариство вказало, що є платником єдиного податку четвертої групи. У довідці (назва файлу «довідка про учасника.pdf») міститься інформація про систему оподаткування, на якій перебуває учасник, а саме: платник єдиного податку 4 групи. Також в Україні діє Реєстр даних про взяття на облік платників податків за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/registration , де міститься інформація про взяття Товариства на облік 11.03.2001, номер запису про взяття на облік 699 Новоукраїнським ДПІ Головного управління ДПС Кіровоградської області. Інформація з цього реєстру є відкритою і публічною. Знову ж таки повідомляємо, що не допускається вимагання документального підтвердження публічної інформації в силу ч. 5 ст. 17 Закону про публічні закупівлі. Отже Ваша вимога за пунктом 5 є протиправною.
У довідці № 4 від 27.04.2021 Товариство на виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерної документації, повідомило про наявність на складах посівного матеріалу, інсектицидів, гербіцидів та іншого в необхідному для надання послуг об’ємі. Однак у пункті 6 Вашого протоколу безпідставно вказано зворотнє, що не відповідає дійсності.
Сподіваючись на Ваше розуміння і подальшу плідну співпрацю, задля дотримання вимог Закону і з метою забезпечення реальної конкуренції на ринку послуг, просимо Вас переглянути своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ГОРИЗОНТ» і допустити Товариство до участі у відкритих торгах. У разі відхилення нашої вимоги залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
- на транспортні засоби, обладнання та устаткування, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію;
- на інше обладнання, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів, видаткову накладну, тощо.
Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані в Таблиці № 1 транспортні засоби, обладнання та устаткування, подаються:
- посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, субпідряду та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, субпідряду та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг);
- акт(-и) приймання-передачі Учаснику (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- належним чином посвідчену орендодавцем, лізингодавцем, субпідрядником або іншою особою, яка зазначена у відповідному договорі (з дотриманням вимог законодавства України щодо порядку посвідчення підпису фізичних осіб) копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку.
У складі своєї пропозиції ТОВ «ГОРИЗОНТ» не надав на транспортні засоби, обладнання та устаткування, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію та не надав на транспортні засоби, які орендуються копії документів, якими підтверджується право власності на вказану техніку.
Також невідповідність вимозі щодо: Мінімально – необхідна кількість обладнання, яка обов’язково має бути наявна в учасника для надання послуг за предметом закупівлі та включена до інформації про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, становить: трактор легкий для обробки інсектицидами, гербіцидами та інших робіт – 3-6 одиниці (зазначено 2 трактора), автомобіль для підвозу насіння, інсектицидів, гербіцидів, води – 2 одиниці. А також додаткові агрегати: дискова борона, бочка (ємність) для підвозу води (не надано), завантажувач насіння, обприскувач, культиватор, агрегат для внесення рідких добрив, засобів захисту рослин, сівалки.
Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Учаснику - ТОВ «ГОРИЗОНТ» було направлено повідомлення про усунення зазначених невідповідностей шляхом завантаження в електронну систему закупівель необхідних документів/файлів у відповідності до вимог тендерної документації та чинного законодавства України, відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення про усунення невідповідностей.
Учаснику повідомлено, що в разі не виправлення зазначених невідповідностей тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
У встановлений час, ТОВ «ГОРИЗОНТ» не усунув вищезазначені невідповідності.
Щодо першого питання.
Відповідно до п. 1 р. 3 Тендерної документації Учасник повинен надати підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії.
У наданому Вами листі № 16 від 27.04.2021р. вказано лише про якісне виконання послуг та не міститься підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Щодо другого питання.
Відповідно до п. 1 р. 3 Тендерної документації Учасник повинен надати згоду на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, згідно Додатка № 6 до Тендерної документації відповідно до Закону України від 01.06.2010 р. № 2297-VI "Про захист персональних даних" на всіх осіб, персональні дані яких використовуються.
Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції лист-згоду щодо використання персональних даних за зразком.
У складі своєї пропозиції Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 5 від 27.04.2021р., в якій є персональні дані вказаних в ній осіб.
Отже, необхідно було надати згідно Додатка № 6 до Тендерної документації відповідно до Закону України від 01.06.2010 р. № 2297-VI "Про захист персональних даних" згоди від працівників.
Щодо третього питання.
Відповідно до пп. 1 п. 2 р. 5 Тендерної документації Учасник повинен надати лист про відповідність змісту своєї тендерної пропозиції, та повинен дотримуватись норм чинного законодавства України.
Учасник не надав лист про відповідність змісту своєї тендерної пропозиції та дотримання норм чинного законодавства України відповідно до вищевказаної вимозі.
Надані ТОВ «ГОРИЗОНТ» листи № 21 від 27.04.2021р. та № 30 від 27.04.2021р. містять іншу інформацію відповідно до умов тендерної документації.
Щодо четвертого питання.
Відповідно до п. 2 Додатку 5 до Тендерної документації Учасник повинен надати Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
У разі якщо вид господарської діяльності, яка пов’язана з предметом закупівлі, не передбачає наявність ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності Учасник надає лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання такого документу .
Учасником не було надано лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання такого документу.
Щодо п’ятого питання.
Відповідно до п. 2 Додатку 5 до Тендерної документації Учасник повинен надати документ, який містить інформацію про учасника як платника податків.
Зауваження ТОВ «ГОРИЗОНТ» щодо надання публічної інформації є безпідставними у зв’язку із тим, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Щодо шостого питання.
Відповідно до п. 5 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність на складі Виконавця посівного матеріалу, інсектицидів, гербіцидів та ін (далі - Товар) в об'ємі згідно переліку, необхідному для надання послуг, у вигляді довідки у довільній формі, з підтверджуючими документами на Товар.
ТОВ «ГОРИЗОНТ» надано довідку № 4 від 27.04.2021р., але не надано підтверджуючих документів на Товар.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Якщо Учасник не зрозумів вимоги тендерної документації або вважав за непотрібне надавати вищезазначений документ, він міг звернутися до Замовника у встановленому Законом порядку за роз’ясненнями в порядку ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Але таких звернень через систему електронних закупівель Замовником отримано не було.
Таким чином, можливо дійти висновку, що ТОВ «ГОРИЗОНТ» зрозумів вимоги Тендерної документації.
Ненадання Учасником документа, який чітко був вказаний у тендерній документації, є прямим порушенням і невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а тому Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ГОРИЗОНТ».
Таким чином, на підставі вищевикладеного, Замовник з метою не порушення норм законодавства з публічних закупівель та дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, правомірно відхилив пропозицію ТОВ «ГОРИЗОНТ».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-04-000004 ● 73f906e2e54148189633bdc2c7ba8046
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2021 11:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
03.06.2021 № 282
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 03.06.2021 № 282
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-04-14-009478-b 14.04.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-14 14:05:28
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Культивація, обробка гербіцидом, посів на земельній ділянці з кадастровим номером 3525884900:02:000:9108» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-04-14-009478-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. З якої причини Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «ГРАНД – АПОЛЛОН» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, установленому статтею 16 Закону як це передбачено вимогами пункту 1 частини 1 статті 31 Закону?
Так, відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм та завантаження файлів, зокрема, з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації.
В пункті 1 «Наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг згідно предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019)» (далі – Додаток 1 до тендерної документації) зазначено, що на підтвердження учасник надає інформацію про наявність обладнання та матеріально – технічної бази по формі таблиці № 1 та наведена форма таблиці № 1.
Також, у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено наступне.
1. Для підтвердження наявності транспортних засобів, обладнання та устаткування учасник у складі пропозиції на кожну одиницю, зазначену в таблиці № 1, надає:
- на транспортні засоби, обладнання та устаткування, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію;
- на інше обладнання, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку об’єкта основних засобів, видаткову накладну, тощо.
2. Якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані в Таблиці № 1 транспортні засоби, обладнання та устаткування, подаються:
- посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, субпідряду та ін.;
- акт(-и) приймання – передачі Учасника (або інший)-і) документи (-и) підтверджує(-ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та /або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- належну чином посвідчену орендодавцем, лізингодавцем, субпідрядником або іншою особою, яка зазначена у відповідному договорі копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку.
У підпункті 3 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що мінімально необхідна кількість обладнання, яка обов’язково має бути наявна в учасника для надання послуг за предметом закупівлі та включена до інформації про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, становить: трактор легкий для обробки інсектицидами, гербіцидами та інших робіт – 3-6 одиниці, автомобіль для підвозу насіння, інсектицидів, гербіцидів, води – 2 одиниці. А також додаткові агрегати: дискова борона, бочка (ємність) для підвозу води, завантажувач насіння, обприскувач, культиватор, агрегат для внесення рідких добрив, засобів захисту рослин, сівалки.
Однак в складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНД – АПОЛЛОН» (далі – ТОВ ««ГРАНД – АПОЛЛОН») надана Довідка про наявність обладнання, матеріально – технічної бази від 26.04.2021 № 2604/13 в якій відсутня інформація про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі дискової борони, бочки (ємності) для підвозу води, завантажувача насіння, обприскувача, агрегату для внесення рідких добрив, засобів захисту рослин.
Також, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРАНД АПОЛЛОН» не надано інвентарну картку об’єкта основних засобів, видаткову накладну, тощо або копії дійсних та чинних, протягом всього строку договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, субпідряду та ін, акт(-и) приймання – передачі Учасника (або інший)-і) документи (-и) підтверджує(-ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та /або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), належну чином посвідчену орендодавцем, лізингодавцем, субпідрядником або іншою особою, яка зазначена у відповідному договорі копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку, на необхідні для надання послуг за предметом закупівлі дискову борону, бочки (ємності) для підвозу води, завантажувач насіння, обприскувач, агрегату для внесення рідких добрив, засобів захисту рослин.
Внаслідок вищезазначеного, учасником ТОВ «ГРАНД АПОЛЛОН» не надав у складі тендерної пропозиції документально підтверджену інформацію про його відповідність кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, уставленому статтею 16 Закону.
2. З якої причини в назві пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено: «Перелік документів та інформація для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019)» в той час, як на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів за вищезазначеною процедурою закупівлі (14.04.2021) діяв Закон в редакції від 23.01.2021?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-17 15:10:00
надання пояснень
На Ваш запит «З якої причини Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «ГРАНД – АПОЛЛОН» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, установленому статтею 16 Закону як це передбачено вимогами пункту 1 частини 1 статті 31 Закону?» Державне підприємство «Сільськогосподарське підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№ 37) щодо закупівлі послуг «Культивація, обробка гербіцидом, посів на земельній ділянці з кадастровим номером 3525884900:02:000:9108» повідомляємо наступне.
Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначені вимоги для підтвердження наявності транспортних засобів, обладнання та устаткування, також передбачена вимога щодо мінімально – необхідної кількості обладнання, яка обов’язково має бути наявна в учасника для надання послуг за предметом закупівлі та включена до інформації про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі та становить: трактор легкий для обробки інсектицидами, гербіцидами та інших робіт – 3-6 одиниці, автомобіль для підвозу насіння, інсектицидів, гербіцидів, води – 2 одиниці. А також додаткові агрегати: дискова борона, бочка (ємність) для підвозу води, завантажувач насіння, обприскувач, культиватор, агрегат для внесення рідких добрив, засобів захисту рослин, сівалки.
При розгляді документів пропозицій Учасника – ТОВ «ГРАНД-АПОЛЛОН» по вищевказаним закупівлям у складі його пропозицій було надано на виконання вимог тендерної документації довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази № 2604/13 від 26.04.2021р. та підтверджуючі документи на зазначене в даній довідці обладнання та матеріально-технічну базу у вигляді договорів оренди та купівлі-продажу, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що є цілком достатнім підтвердженням вимог Додатку № 1 до Тендерної документації.
Підтвердження права власності Орендодавця надано у вигляді технічного паспорту або свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів відповідно до вимого Додатку 1 до Тендерної документації.
Також, у складі пропозицій Учасника було надано Довідку про наявність додаткового обладнання № 2604/10 від 26.04.2021р., в якій зазначено, що техніка, яка орендується для надання послуг, які є предметом закупівлі комплектується всім необхідним додатковим обладнанням, а саме: дисковою бороною, бочкою для підвозу води, завантажувачем насіння, оприскувачем, агрегатом для внесення рідких добрив та засобів захисту рослин.
Звертаємо Вашу увагу, що агрегати – це механічне поєднання різнорідних чи однорідних частин (машин, апаратів, даних, програм) в одне ціле для роботи у комплексі.
В даній закупівлі додатковими агрегатами, якими повинна бути обладнана техніка є дискова борона, бочка (ємність) для підвозу води, завантажувач насіння, обприскувач, культиватор, агрегат для внесення рідких добрив, засобів захисту рослин, сівалки.
Отже, це є невід’ємною частиною техніки, яка надається в оренду, та яка відображена у Довідці Учасника ТОВ «ГРАНД-АПОЛЛОН».
Таким чином, ТОВ «ГРАНД-АПОЛЛОН» виконав вимоги Додатку 1 до Тендерної документації та підтвердив, надавши підтверджуючі документи на зазначене в даній довідці обладнання та матеріально-технічну базу у вигляді договорів оренди та купівлі-продажу, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Згідно п. 1.1 Договору про оренду техніки з персоналом техніка (трактора) поставляються з усім необхідним для виконання сільськогосподарських операцій, до переліку яких зокрема входить культивація землі. Застосування тих чи інших додаткових агрегатів, необхідних для виконання операцій, що входять в предмет закупівлі, визначається типом тягової техніки, особливостями будови кріплення і тяговим зусиллям.
Таким чином, згідно з наданими договорами оренди техніки, субпідрядник зобов'язується надати виконавцю весь перелік додаткового обладнання, яке буде підходити по габаритним і технічним параметрам саме до тієї конкретної одиниці техніки, яка буде виконувати конкретну операцію. Що в свою чергу відповідає висунутим вимогам за переліком обладнання і нівелює ризики простою техніки з-за поломки додаткового обладнання за рахунок його взаємозамінності в рамках діючих договорів, що в умовах стислих термінів здійснення посіву і фактичних несприятливих погодних умовах є позитивним аспектом.
Стосовно запиту «З якої причини в назві пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено: «Перелік документів та інформація для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019)» в той час, як на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів за вищезазначеною процедурою закупівлі (14.04.2021) діяв Закон в редакції від 23.01.2021?» повідомляємо наступне.
Вказана дата – це дата прийняття Закону України «Про публічні закупівлі» Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель.
Всі вимоги викладені у тендерній документації Замовника відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями на дату оголошення, але редакція Закону в цілому була прийнята Законом № 114-ІХ від 19.09.2019р., тому в тендерній документації було зазначено саме дату прийняття Закону. На зміст тендерної документації це жодним чином не вплинуло та було виконано всі вимоги Закону.
Зазначення саме цієї дати не порушило жодним чином прав Учасників.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, у Замовника - Державного підприємства «Сільськогосподарське підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№ 37) відсутні законодавчі підстави для відхилення пропозицій Учасника – ТОВ «ГРАНД-АПОЛЛОН».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Направлено лист переможцю ТОВ "ГРАНД-АПОЛЛОН" щодо розірвання договору
2021-06-25 18:24:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРИЗОНТ" |
418 500,00
UAH з ПДВ
|
411 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-АПОЛЛОН" |
464 368,68
UAH з ПДВ
|
413 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС КАЛІПСО" |
464 000,00
UAH з ПДВ
|
464 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРИЗОНТ" #31263572 |
Відхилено |
411 500,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 22:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2021 22:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-АПОЛЛОН" #43869332 |
Переможець |
413 750,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 22:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2021 17:58
|
договор Г-97.PDF | укладений |
08 червня 2021 17:57
|