Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2021-04-14-006792-c ● 496d175642d64a8890ccfffe33a68dbd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Золочівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04363538 |
Місцезнаходження: | 08340, Україна , Київська обл., с. Гнідин, вул. Нова, буд. 1 |
Контактна особа: |
Олександр Лазаренко +380459541255 gsrada@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 23:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2021 11:56 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 72000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Золочівська сільська рада; Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1; 04363538
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (код ДК 021:2015 - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце надання послуг: 08340, Україна, Київська обл., село Вишеньки, Золочівська сільська рада Бориспільського району Київської області.
Обсяг надання послуг: 1 послуга, Інвентаризація частини земель Золочівської сільської ради в с.Вишеньки, детальніше визначено в Додатку №4 до тендерної документації
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 2400000,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 25.12.2021 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 09.06.2021 року до 00год00хв
7) умови оплати:Оплата по договору здійснюється після передачі виконаних послуг Замовнику та підписання Сторонами Акту приймання-передачі відповідно до наданих послуг по мірі надходження коштів на рахунок Замовника у 30 денний термін після підписання Акту приймання-передачі
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 2.2.1. На підставі положень ст.25 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
2.2.2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з грошовим покриттям.
2.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 72000,00 грн. (сімдесят дві тисячі гривень 00 коп.), що не перевищує 3 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі
Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
2.2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
2.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції.
Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару;
- відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром (Замовником), в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію
Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією.
Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром.
Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара.
Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.
У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом.
Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
2.2.6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Золочівська сільська рада
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04363538;
юридична адреса: 08340, Київська область, Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1
банківські реквізити: р/р UA218201720355139019000022808 в Державній казначейській службі України, м.Київ
МФО 820172
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
72000,00 грн. (сімдесят дві тисячі гривень 00 коп.);
Сума гарантії залишається незмінною.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта.
Застереження щодо випадків неповернення учасникові забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 цього Розділу.
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Розгорнути
Згорнути
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (код ДК 021:2015 - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце надання послуг: 08340, Україна, Київська обл., село Вишеньки, Золочівська сільська рада Бориспільського району Київської області.
Обсяг надання послуг: 1 послуга, Інвентаризація частини земель Золочівської сільської ради в с.Вишеньки, детальніше визначено в Додатку №4 до тендерної документації
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 2400000,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 25.12.2021 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 09.06.2021 року до 00год00хв
7) умови оплати:Оплата по договору здійснюється після передачі виконаних послуг Замовнику та підписання Сторонами Акту приймання-передачі відповідно до наданих послуг по мірі надходження коштів на рахунок Замовника у 30 денний термін після підписання Акту приймання-передачі
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 2.2.1. На підставі положень ст.25 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
2.2.2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з грошовим покриттям.
2.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 72000,00 грн. (сімдесят дві тисячі гривень 00 коп.), що не перевищує 3 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі
Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
2.2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
2.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції.
Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару;
- відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром (Замовником), в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію
Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією.
Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром.
Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара.
Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.
У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом.
Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
2.2.6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Золочівська сільська рада
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04363538;
юридична адреса: 08340, Київська область, Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1
банківські реквізити: р/р UA218201720355139019000022808 в Державній казначейській службі України, м.Київ
МФО 820172
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
72000,00 грн. (сімдесят дві тисячі гривень 00 коп.);
Сума гарантії залишається незмінною.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта.
Застереження щодо випадків неповернення учасникові забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 цього Розділу.
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інвентаризація частини земель Золочівської сільської ради в с.Вишеньки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата по договору здійснюється після передачі виконаних послуг Замовнику та підписання Сторонами Акту приймання-передачі відповідно до наданих послуг по мірі надходження коштів на рахунок Замовника у 30 денний термін після підписання Акту приймання-передачі | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2021 23:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2021 23:35 |
Перелік змін, що вносяться до тенденої документації_інвентиризації_01_06_2021.doc | |
01 червня 2021 23:33 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_інвентиризація_нова_редакція.doc | |
01 червня 2021 23:33 |
Проект_договору_нова_редакція.doc | |
01 червня 2021 23:33 |
ВТ_інвентиризація земель_Золоче_Вишеньки_нова_редакція.doc | |
01 червня 2021 23:33 |
Кваліфікаційні_вимоги_нова_редакція.doc | |
14 квітня 2021 23:34 |
ВТ_інвентиризація земель_Золоче_Вишеньки.doc |
01 червня 2021 23:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 червня 2021 23:35 |
Перелік змін, що вносяться до тенденої документації_інвентиризації_01_06_2021.doc
|
||||||
01 червня 2021 23:33 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_інвентиризація_нова_редакція.doc
|
||||||
01 червня 2021 23:33 |
Проект_договору_нова_редакція.doc
|
||||||
01 червня 2021 23:33 |
ВТ_інвентиризація земель_Золоче_Вишеньки_нова_редакція.doc
|
||||||
01 червня 2021 23:33 |
Кваліфікаційні_вимоги_нова_редакція.doc
|
||||||
14 квітня 2021 23:34 |
ВТ_інвентиризація земель_Золоче_Вишеньки.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-14-006792-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СВІТЯЗЬ", Код ЄДРПОУ:23101181
Дата подання: 15 квітня 2021 12:21
кваліфікаційні вимоги
Наявність сертифікованого інженера-проектувальника – не менше 1-ї особи (за основним місцем роботи). Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників закупівлі. Ні Законом України "Про землеустрій" (ст. 26 "Розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою" ні Законом України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" (Ст.5. "Суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є:..юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт"), якими регламентується виконання робіт, зазначених в закупівлі, непередбачена наявність сертифікованого інженера-проектувальника. Види робіт, що зазначені у предметі закупівлі не передбачають наявність наявність у штатному складі працівника вищезазначеної кваліфікації. Тому, просимо, видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2021 15:33
Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації до переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількісті необхідній для надання послуг/виконання робіт (згідно Технічного завдання по предмету закупівлі) відносяться, зокрема, сертифікований інженер-проектувальник – не менше 1-ї особи (за основним місцем роботи).
Для підтвердження трудових відносин із визначеними фахівцями та їх кваліфікації Учасник надає відповідні документи:
- накази про призначення, щодо кожного вказаного у довідці спеціаліста;
- копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод, накази);
- відповідні документи про освіту;
- копії сертифікатів на кожну вказану у довідці особу (сертифікованих інженерів-землевпорядників, сертифікованого інженера-геодезиста, сертифікованого інженера-проектувальника).
Дана вимога не є дискримінаційною, частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Згідно ст. 5 Закону (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частинами 1, 2 ст. 16 Закону надає право Замовнику вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Також даною нормою визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Необхідність встановлення вимоги щодо наявності сертифікованого інженерного-проектувальника зумовлена тим, що за результатами інвентаризації має бути проведений земельний аудит та підготовлений юридичний висновок, який включатиме :
- інформацію щодо орієнтовних розмірів, цільове призначення та вид використання (у тому числі і перспективного) земельних ділянок по групам за схожим використанням, характеристику їхнього правового статусу;
- інформацію щодо земельних ділянок, право на які зареєстровано (набуто) помилково чи з порушеннями встановленого порядку;
- інформація щодо земельних ділянок, які використовуються без належно оформлених документів;
- рекомендації щодо подальшого використання земельних ділянок, не наданих у власність чи користування, у тому числі і з метою збільшення доходу місцевого бюджету.
Одним з ймовірних варіантів використання земельних ділянок за результатами інвентаризації є забудова, в тому числі комерційна. Землевпорядна документація з інвентаризації має узгоджуватися із містобудівною документацією. Лише спеціаліст з відповідною кваліфікацією та знаннями може визначити варіанти такої забудови з урахуванням містобудівної документації та обмежень щодо будівництва, а також уникнення заподіяння шкоди навколишнім територіям.
Тому, для проведення повного аналізу та надання найбільш розширеної інформації, яку передбачено подати у юридичному висновку, необхідно мати інженера-проектувальника, який прийматиме безпосередню участь у земельному аудиті.
Отже, Замовник, встановивши такі вимоги, маючи на меті лише отримання якісного результату, діючи при цьому в межах законодавства, жодним чином не обмежив потенційне коло учасників, створив конкурентне середовище та відповідно підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Для підтвердження трудових відносин із визначеними фахівцями та їх кваліфікації Учасник надає відповідні документи:
- накази про призначення, щодо кожного вказаного у довідці спеціаліста;
- копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод, накази);
- відповідні документи про освіту;
- копії сертифікатів на кожну вказану у довідці особу (сертифікованих інженерів-землевпорядників, сертифікованого інженера-геодезиста, сертифікованого інженера-проектувальника).
Дана вимога не є дискримінаційною, частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Згідно ст. 5 Закону (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частинами 1, 2 ст. 16 Закону надає право Замовнику вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Також даною нормою визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Необхідність встановлення вимоги щодо наявності сертифікованого інженерного-проектувальника зумовлена тим, що за результатами інвентаризації має бути проведений земельний аудит та підготовлений юридичний висновок, який включатиме :
- інформацію щодо орієнтовних розмірів, цільове призначення та вид використання (у тому числі і перспективного) земельних ділянок по групам за схожим використанням, характеристику їхнього правового статусу;
- інформацію щодо земельних ділянок, право на які зареєстровано (набуто) помилково чи з порушеннями встановленого порядку;
- інформація щодо земельних ділянок, які використовуються без належно оформлених документів;
- рекомендації щодо подальшого використання земельних ділянок, не наданих у власність чи користування, у тому числі і з метою збільшення доходу місцевого бюджету.
Одним з ймовірних варіантів використання земельних ділянок за результатами інвентаризації є забудова, в тому числі комерційна. Землевпорядна документація з інвентаризації має узгоджуватися із містобудівною документацією. Лише спеціаліст з відповідною кваліфікацією та знаннями може визначити варіанти такої забудови з урахуванням містобудівної документації та обмежень щодо будівництва, а також уникнення заподіяння шкоди навколишнім територіям.
Тому, для проведення повного аналізу та надання найбільш розширеної інформації, яку передбачено подати у юридичному висновку, необхідно мати інженера-проектувальника, який прийматиме безпосередню участь у земельному аудиті.
Отже, Замовник, встановивши такі вимоги, маючи на меті лише отримання якісного результату, діючи при цьому в межах законодавства, жодним чином не обмежив потенційне коло учасників, створив конкурентне середовище та відповідно підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Номер вимоги: UA-2021-04-14-006792-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 19 квітня 2021 18:28
Щодо аналогічного договору
Шановний Замовник!
Відповідно до пункту 3 додатку № 1 тендерної документації на закупівлю Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (код ДК 021:2015 - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги):
«аналогічний договір» - договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення ) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості ), внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. (Під аналогічними договорами розуміються договори, укладені з державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.).
Просимо надати роз’яснення, чи достатньо буде надання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) за (2018-2021 рр.) по одному з вищеперерахованих видів робіт, чи аналогічні договори вимагаються на кожен з вищеперерахованих видів робіт. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 3 додатку № 1 тендерної документації на закупівлю Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (код ДК 021:2015 - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги):
«аналогічний договір» - договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення ) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості ), внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. (Під аналогічними договорами розуміються договори, укладені з державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.).
Просимо надати роз’яснення, чи достатньо буде надання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) за (2018-2021 рр.) по одному з вищеперерахованих видів робіт, чи аналогічні договори вимагаються на кожен з вищеперерахованих видів робіт. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 квітня 2021 14:48
Дякуємо за звернення! Згідно п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до Розділу І. Загальні положення Тендерної документації, предметом закупівлі є Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (код ДК 021:2015 - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги).
У Додатку № 1 до тендерної документації (пункт «Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) за (2018-2021 рр.)») визначено, що в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає:
- копія(ї) договору(ів) на аналогічні послуги з усіма додатками, виконаних безпосередньо Учасником;
- копії актів приймання-передачі виконаних учасником послуг до наданого(и)х договору(ів);
- позитивний(і) лист(и)-відгук(и) про якість та своєчасність виконання аналогічних послуг по наданому(им) договору(ам).
* «аналогічний договір» - договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення ) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості ), внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. (Під аналогічними договорами розуміються договори, укладені з державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.).
Роз’яснюємо, що для виконання даних вимог необхідне надання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) за (2018-2021 рр.) по одному з вищеперерахованих видів послуг.
Відповідно до Розділу І. Загальні положення Тендерної документації, предметом закупівлі є Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (код ДК 021:2015 - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги).
У Додатку № 1 до тендерної документації (пункт «Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) за (2018-2021 рр.)») визначено, що в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає:
- копія(ї) договору(ів) на аналогічні послуги з усіма додатками, виконаних безпосередньо Учасником;
- копії актів приймання-передачі виконаних учасником послуг до наданого(и)х договору(ів);
- позитивний(і) лист(и)-відгук(и) про якість та своєчасність виконання аналогічних послуг по наданому(им) договору(ам).
* «аналогічний договір» - договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення ) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості ), внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. (Під аналогічними договорами розуміються договори, укладені з державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.).
Роз’яснюємо, що для виконання даних вимог необхідне надання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) за (2018-2021 рр.) по одному з вищеперерахованих видів послуг.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-14-006792-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:43759207
Дата подання: 23 квітня 2021 18:58
Дата подання: 23 квітня 2021 18:58
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2021-04-14-006792-c,
стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником
дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Оприлюднена Замовником тендерна документація для підготовки тендерних пропозицій щодо закупівлі: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (код ДК 021:2015 - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги), затверджена рішенням уповноваженої особи протокол № 1 від 14.04.2021 року (надалі – Тендерна документація) містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; такі вимоги є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема, на участь у Закупівлі, на перемогу в аукціоні в Закупівлі, на отримання замовлення від Замовника, та відповідно, отримання прибутку.
Відповідно, підставою подання Скаржником скарги є: порушення Замовником процедури Закупівлі, неправомірні дії Замовника стосовно встановлення ним дискримінаційних та таких, що суперечать законодавству вимог до потенційних Учасників, порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 квітня 2021 20:21
рішення від 28.04.2021 № 9359 + запит Скаржнику + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2021 20:21
інформація про резолютивну частину рішення від 11.05.2021 № 10317.pdf
Дата публікації: 12 травня 2021 17:11
рішення від 11.05.2021 № 10317.pdf
Дата публікації: 14 травня 2021 18:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано, відповідні зміни внесено до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 01 червня 2021 23:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2021 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТНА МЕЖА" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМЕЛЬНИЙ КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР" |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Центр топографо-геодезичних технологій |
2 380 000,00
UAH з ПДВ
|
2 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСОММ СО" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТНА МЕЖА" #38546412 |
Відхилено |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 23:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМЕЛЬНИЙ КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР" #38694211 |
Відхилено |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 23:20
|
ТОВ Центр топографо-геодезичних технологій #41398528 |
Переможець |
2 380 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2021 21:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 00:55
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 18:58
|
договір інвентаризація.pdf | укладений |
02 липня 2021 18:57
|