Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реставрація Полтавської обласної філармонії по вул. Гоголя, 10 в м. Полтава (будинок колишньої хоральної синагоги). Коригування (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
52 514 150,00 UAH
UA-2021-04-14-005838-c ● 369b194530b2467ab5c3910b50ddd812
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ігор Серажим +380532560631 law_ukbpoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2021 15:57 |
Очікувана вартість: | 52 514 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 262 570,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 262500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартоісті, а саме 262 500,00 грн. (двісті шістдесят дві тисячі п’ятсот гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321: має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA538201720344251008100009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції.
В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін.
Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації.
Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації, 36014, Україна, м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації.
Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром.
Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою
PP = P/(1 + F1/PV), де:
PP - приведена ціна;
P - ціна;
F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником;
PV - питома вага критерію «ціна».
Питома вага критерію ціна (PV) становить 70%.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартоісті, а саме 262 500,00 грн. (двісті шістдесят дві тисячі п’ятсот гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321: має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA538201720344251008100009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції.
В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін.
Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації.
Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації, 36014, Україна, м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації.
Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром.
Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою
PP = P/(1 + F1/PV), де:
PP - приведена ціна;
P - ціна;
F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником;
PV - питома вага критерію «ціна».
Питома вага критерію ціна (PV) становить 70%.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставрація Полтавської обласної філармонії по вул. Гоголя, 10 в м. Полтава (будинок колишньої хоральної синагоги). Коригування (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Гоголя, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 травня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Виконання робіт | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання: | 30% |
9 місяців: | 30% |
10,5 місяців: | 15% |
12 місяців: | 0% |
16 квітня 2021 10:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2021 10:36 |
Таблиця змiн.doc | |
16 квітня 2021 10:36 |
ФІЛАРМОНІЯ ТД нова редакція.docx | |
14 квітня 2021 17:30 |
ФІЛАРМОНІЯ ТД.docx |
16 квітня 2021 10:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 квітня 2021 10:36 |
Таблиця змiн.doc
|
|||
16 квітня 2021 10:36 |
ФІЛАРМОНІЯ ТД нова редакція.docx
|
|||
14 квітня 2021 17:30 |
ФІЛАРМОНІЯ ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-14-005838-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41267243
Дата подання: 19 квітня 2021 12:34
Щодо внесення змін до тендерної документації
Доброго дня! Шановний замовнику, вимагаємо виключити з умов тендерної документації вимогу наявності Аналогічного договіру, що повинен бути на суму не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі. ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлює можливість використання обов'язкової фінансової прив'язки лише стосовно кваліфікаційного критерію фінансової спроможності учасника, що також використано Вами в умовах тендерної документації. Що ж до наповнення критерію наявності досвіду виконання аналогічного договору фінансовою складовою, то маємо явну дискримінацію учасників, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі») та суттєво звужує коло можливих тендерних пропозицій щодо предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2021 16:58
Шановний учаснику!
Замовником, у відповідності до ст. 16 Закону, у тендерній документації до закупівлі робіт: «Реставрація Полтавської обласної філармонії по вул. Гоголя, 10 в м. Полтава (будинок колишньої хоральної синагоги). Коригування (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» встановлено наступні кваліфікаційні критерії:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Кваліфікаційний критерій щодо наявності у Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) встановлений із урахуванням специфіки предмету закупівлі у розрізі, в першу чергу, об’єму виконуваних робіт за предметом цієї закупівлі, на підставі якого сформована очікувана вартість предмету закупівлі.
Встановлення фінансової ознаки для кваліфікаційного критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору(-ів) випливає із того, що аналогічний за предметом закупівлі договір повинен був бути укладений на аналогічний (або більший) об’єм виконаних аналогічних робіт, з якого випливає сума аналогічного договору, без обмеження за конкретним видом робіт, їх тривалістю чи іншими критеріями.
Окрім вищевикладеного, Замовником встановлено найбільш можливий перелік договорів, що будуть вважатися аналогічними у рамках зазначеної закупівлі, а саме: капітальний ремонт/реконструкція/реставрація/будівництво об’єкту, безпосередньо для розширення кола потенційних учасників.
Наявність саме таких вимог щодо виконання аналогічного договору має на меті розширення кола потенційних учасників (у відповідності до ст. 5 Закону) у закупівлі робіт «Реставрація Полтавської обласної філармонії по вул. Гоголя, 10 в м. Полтава (будинок колишньої хоральної синагоги). Коригування (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)», з метою недопущення дискримінації учасників, оскільки зазначені вимоги безпосередньо корелюють із іншим кваліфікаційним критерієм, встановленим Замовником, а саме - наявність фінансової спроможності на виконання вказаних робіт, на суму, що є не меншою, ніж 100% від очікуваної вартості предмету закупівлі.
Посилання на те, що Законом не передбачено можливість встановлення фінансової прив’язки крім як до фінансової спроможності - кваліфікаційного критерію не містить правових підстав, відображених у Законі та є таким, що спрямоване здійснити вплив на Замовника на користь учасників, які можуть виконати роботи за закупівлею лише частково, оскільки Замовником не встановлено забезпечення виконання договору про закупівлю.
Окрім вищевказаного, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ураховуючи вищевикладене, та керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції, вимога відхиляється Замовником.
Замовником, у відповідності до ст. 16 Закону, у тендерній документації до закупівлі робіт: «Реставрація Полтавської обласної філармонії по вул. Гоголя, 10 в м. Полтава (будинок колишньої хоральної синагоги). Коригування (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» встановлено наступні кваліфікаційні критерії:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Кваліфікаційний критерій щодо наявності у Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) встановлений із урахуванням специфіки предмету закупівлі у розрізі, в першу чергу, об’єму виконуваних робіт за предметом цієї закупівлі, на підставі якого сформована очікувана вартість предмету закупівлі.
Встановлення фінансової ознаки для кваліфікаційного критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору(-ів) випливає із того, що аналогічний за предметом закупівлі договір повинен був бути укладений на аналогічний (або більший) об’єм виконаних аналогічних робіт, з якого випливає сума аналогічного договору, без обмеження за конкретним видом робіт, їх тривалістю чи іншими критеріями.
Окрім вищевикладеного, Замовником встановлено найбільш можливий перелік договорів, що будуть вважатися аналогічними у рамках зазначеної закупівлі, а саме: капітальний ремонт/реконструкція/реставрація/будівництво об’єкту, безпосередньо для розширення кола потенційних учасників.
Наявність саме таких вимог щодо виконання аналогічного договору має на меті розширення кола потенційних учасників (у відповідності до ст. 5 Закону) у закупівлі робіт «Реставрація Полтавської обласної філармонії по вул. Гоголя, 10 в м. Полтава (будинок колишньої хоральної синагоги). Коригування (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)», з метою недопущення дискримінації учасників, оскільки зазначені вимоги безпосередньо корелюють із іншим кваліфікаційним критерієм, встановленим Замовником, а саме - наявність фінансової спроможності на виконання вказаних робіт, на суму, що є не меншою, ніж 100% від очікуваної вартості предмету закупівлі.
Посилання на те, що Законом не передбачено можливість встановлення фінансової прив’язки крім як до фінансової спроможності - кваліфікаційного критерію не містить правових підстав, відображених у Законі та є таким, що спрямоване здійснити вплив на Замовника на користь учасників, які можуть виконати роботи за закупівлею лише частково, оскільки Замовником не встановлено забезпечення виконання договору про закупівлю.
Окрім вищевказаного, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ураховуючи вищевикладене, та керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції, вимога відхиляється Замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІММ-БУД" |
52 500 000,00
UAH з ПДВ
|
52 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 36 750 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"СЕН" |
52 404 279,52
UAH з ПДВ
|
52 404 279,52
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 36 682 995.66 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"СЕН" #23280093 |
Переможець |
52 404 279,52
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 09:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2021 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2021 15:55
|
ДУ5 філармонія ОСН.PDF | зміни до договору |
20 вересня 2021 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2021 13:12
|
ду 4.PDF | зміни до договору |
28 серпня 2021 13:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2021 15:53
|
ДУ 3 філармонія.PDF | зміни до договору |
16 серпня 2021 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2021 17:31
|
03-21-28.PDF | укладений |
20 травня 2021 17:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-21/28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п. 2.1 Розділу 2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-21/28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" у чинній редакції домовилися внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-21/28 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |