Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Страхові послуги «страхові послуги» (лот 1- Послуги зі страхування транспортних засобів, лот 2- Послуги із страхування працівників.)
Очікувана вартість
420 741,00 UAH
UA-2021-04-14-005794-b ● c5d92f7dbee24c4694ca7f14dc27d7e9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38554360 |
Місцезнаходження: | 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39 |
Контактна особа: |
Шевчишин Василь Степанович 380661045069 lirikus911@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 420 741,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Тендерна документація
16 квітня 2021 14:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2021 14:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
16 квітня 2021 14:00 |
Дод. №4 (Технічні вимоги).doc | |
14 квітня 2021 13:39 |
Тендерна Документація.docx | |
14 квітня 2021 13:39 |
Обґрунтування ціни.docx | |
14 квітня 2021 13:39 |
Оголошення..docx | |
14 квітня 2021 13:39 |
Дод. №5 (Цінова пропозиція).docx | |
14 квітня 2021 13:39 |
Дод. №2 (Стаття 17).docx | |
14 квітня 2021 13:39 |
Дод. №3 (Інші вимоги).docx | |
14 квітня 2021 13:39 |
Дод. №1 кваліфікаційні критерії ст. 16.docx | |
14 квітня 2021 13:39 |
Дод. № 6 (Проект договору).docx |
16 квітня 2021 14:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 квітня 2021 14:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
|||
16 квітня 2021 14:00 |
Дод. №4 (Технічні вимоги).doc
|
|||
14 квітня 2021 13:39 |
Тендерна Документація.docx
|
|||
14 квітня 2021 13:39 |
Обґрунтування ціни.docx
|
|||
14 квітня 2021 13:39 |
Оголошення..docx
|
|||
14 квітня 2021 13:39 |
Дод. №5 (Цінова пропозиція).docx
|
|||
14 квітня 2021 13:39 |
Дод. №2 (Стаття 17).docx
|
|||
14 квітня 2021 13:39 |
Дод. №3 (Інші вимоги).docx
|
|||
14 квітня 2021 13:39 |
Дод. №1 кваліфікаційні критерії ст. 16.docx
|
|||
14 квітня 2021 13:39 |
Дод. № 6 (Проект договору).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо накладання КЕП на документи тендерної пропозиції.
Дата подання: 14 квітня 2021 17:06
Дата відповіді: 16 квітня 2021 13:13
Відповідно до тендерної документації Замовник вимагає накладання учасниками кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на документи (матеріали та інформацію) тендерної пропозиції. В той же час Постанова Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 N 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» установлює, що до 31.12.2021 удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Результати надання електронних довірчих послуг, пов’язаних із створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, визнаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування, а також іншими особами, які надають електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги, та користувачами електронних довірчих послуг.
З наведеного випливає, що до 31.12.2021 накладення удосконалених електронних підписів за юридичним статусом прирівнюється до накладення кваліфікованих електронних підписів та мають рівноцінно визнаватися користувачами електронних довірчих послуг.
У зв’язку з цим просимо роз’яснити, можливість накладання учасниками також удосконалених електронних підписів на документи (матеріали та інформацію) тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерства цифрової трансформації України повідомлено: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з'являэться інформація , що тип підпису "удосканалений", то такий підпис не може важатись кваліфікованим.
В тендерній документаці вимагається КЕП тому учасник повинен накласти КЕП на пропозицію.
В тендерній документаці вимагається КЕП тому учасник повинен накласти КЕП на пропозицію.
МТСБУ?
Дата подання: 15 квітня 2021 09:51
Дата відповіді: 16 квітня 2021 14:23
Прохання надати пояснення, навіщо при страхуванні працівників, потрібно членство в МТСБУ?
Додаток №4
до Тендерної документації
2. Скановане свідоцтво про повне чи асоційоване членство в МТСБУ.
Відповідь: Відповідні зміни були внесені в ТД.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-14-005794-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРАТ "ПТ "ЄВРОПОЛІС", Код ЄДРПОУ:21510644
Дата подання: 10 травня 2021 12:35
Неправомірна дискваліфікація
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції та визнати учасника ПрАТ «ПТ «Європоліс» переможцем.
Оскільки:
- відповідно до п. 1.10 Розділу 3 Тендерної документації Замовника кожний документ у складі тендерної пропозиції повинен бути засвідчений власноручним підписом учасника/уповноваженої особи або шляхом накладення КЕП, якщо такий документ (матеріали та інформація) подаються у формі електронного документа (на кожен такий документ окремо).
Учасником подано документи засвідчені власноручним підписом уповноваженої особи з накладенням КЕП на пропозицію. Документи учасника не подавались у формі електронного документа та, відповідно, не вимагають накладення КЕП на кожен документ
- також Учасником завантажено у складі пропозиції свідоцтво про присвоєння відповідного рейтингу, яке має назву «Свідоцтво рейтинг Європоліс.PDF»
Відтак, підстави визначені ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 07.05.2021 р. No08/05 містить неправдиву інформацію та не можуть бути підставою для відхилення пропозиції Учасника ПрАТ «ПТ «Європоліс»
Розгорнути
Згорнути
Оскільки:
- відповідно до п. 1.10 Розділу 3 Тендерної документації Замовника кожний документ у складі тендерної пропозиції повинен бути засвідчений власноручним підписом учасника/уповноваженої особи або шляхом накладення КЕП, якщо такий документ (матеріали та інформація) подаються у формі електронного документа (на кожен такий документ окремо).
Учасником подано документи засвідчені власноручним підписом уповноваженої особи з накладенням КЕП на пропозицію. Документи учасника не подавались у формі електронного документа та, відповідно, не вимагають накладення КЕП на кожен документ
- також Учасником завантажено у складі пропозиції свідоцтво про присвоєння відповідного рейтингу, яке має назву «Свідоцтво рейтинг Європоліс.PDF»
Відтак, підстави визначені ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 07.05.2021 р. No08/05 містить неправдиву інформацію та не можуть бути підставою для відхилення пропозиції Учасника ПрАТ «ПТ «Європоліс»
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 травня 2021 20:31
Розглянувши вище вказану вимогу, інформуємо наступне у п.1.11 Розділу 3 ТД зазначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений КЕП учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з п. 11.2. Розділу 3 цієї документації.
Також інформуємо, що Листом від 16.02.2021 Міністерство цифрової трансформації України повідомило:
якщо за результатами перевірки електронного підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом та підлягає відхиленню якщо у тендерній документації замовником передбачено накладення кваліфікованого електронного підпису.
Також інформуємо, що Листом від 16.02.2021 Міністерство цифрової трансформації України повідомило:
якщо за результатами перевірки електронного підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом та підлягає відхиленню якщо у тендерній документації замовником передбачено накладення кваліфікованого електронного підпису.
Номер вимоги: UA-2021-04-14-005794-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА", Код ЄДРПОУ:00034186
Дата подання: 08 травня 2021 09:15
Помилкова дискваліфікація ПАТ "НАСК "ОРАНТА" по лоту №1
Замовник 07.05.21 в 22-09 помилково на прийняту пропозицію ПАТ "НАСК "ОРАНТА" по лоту №1 наклав протокол №09/05 від 07.05.21 щодо відхилення тендерної пропозиції «ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС"» по лоту №2. Це призвело до автоматичної появи необгрунтованої та безпідставної інформації про дискваліфікацію раніше прийнятої пропозиції ПАТ "НАСК "ОРАНТА" по лоту №1. Прошу виправити цю помилку та видалити інформацію про дискваліфікацію раніше прийнятої пропозиції ПАТ "НАСК "ОРАНТА" по лоту №1.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 травня 2021 18:56
Для того, щоб повернути статус переможця Вам потрібно написати скаргу Антимонопольному комітет України, порядок оскарження процедури закупівлі регламентується ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Після задоволення вашої скарги, на підставі рішення АМКУ майданчик «smarttender.biz», дасть нам технічну можливість відновити ваш статус переможця.
У зв’язку з технічною помилкою та неможливістю її усунення так як функції «smarttender.biz», не передбачають технічної можливості відміни рішення замовника, просим вас звернутись в орган оскарження АМКУ для відновлення вашого статусу переможця
Після задоволення вашої скарги, на підставі рішення АМКУ майданчик «smarttender.biz», дасть нам технічну можливість відновити ваш статус переможця.
У зв’язку з технічною помилкою та неможливістю її усунення так як функції «smarttender.biz», не передбачають технічної можливості відміни рішення замовника, просим вас звернутись в орган оскарження АМКУ для відновлення вашого статусу переможця
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-14-005794-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА", Код ЄДРПОУ:00034186
Дата подання: 13 травня 2021 17:52
Дата подання: 13 травня 2021 17:52
Скарга щодо безпідставного відхилення та дискваліфікації ПАТ "НАСК "ОРАНТА" по лоту №1
Під час та за результатами розгляду документів тендерних пропозицій учасників тендерної закупівлі по Лоту №2 (Послуги з обов’язкового особистого страхуванню від нещасних випадків на транспорті) замовником 07.05.2021 в 22:09 було необґрунтовано та безпідставно завантажено файл:
- «08. Протокольне рішення УО про відхилення ТП учасника»
про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів «ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС"» по Лоту №2 до документів про визнання ПАТ «НАСК «ОРАНТА» переможцем по Лоту №1. Ця необґрунтована та безпідставна дія замовника призвела до автоматичного опублікування системою закупівель інформації про дискваліфікацію учасника закупівлі ПАТ "НАСК "ОРАНТА" замовником, який 05.05.2021 був визнаний замовником переможцем по лоту №1.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 травня 2021 18:56
рішення від 17.05.2021 № 10729 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 травня 2021 18:56
інформація про перенесення розгляду скарги від 26.05.2021 № 9585.pdf
Дата публікації: 27 травня 2021 14:50
інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2021 № 12918.pdf
Дата публікації: 09 червня 2021 20:41
рішення від 08.06.2021 № 12918.pdf
Дата публікації: 11 червня 2021 18:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 18 червня 2021 09:25
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот №1 Послуги зі страхування транспортних засобів |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 169 209,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 692,09 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
лот №1 Послуги зі страхування транспортних засобів
ДК 021:2015: 66514110-0 — Послуги зі страхування транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата по Договору - Страхувальник проводить оплату страхового платежу на підставі рахунків та Актів наданих Послуг, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання Послуг або їх окремого етапу за Актом приймання-передачі, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Страхувальника у 2021 році.; | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2021 13:39 |
Дод. №4 (Технічні вимоги) Лот №1.doc |
14 квітня 2021 13:39 |
Дод. № 6 (Проект договору) Лот №1.docx |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2021-04-14-005794-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА", Код ЄДРПОУ:00034186
Дата подання: 13 травня 2021 17:52
Дата подання: 13 травня 2021 17:52
Скарга щодо безпідставного відхилення та дискваліфікації ПАТ "НАСК "ОРАНТА" по лоту №1
Під час та за результатами розгляду документів тендерних пропозицій учасників тендерної закупівлі по Лоту №2 (Послуги з обов’язкового особистого страхуванню від нещасних випадків на транспорті) замовником 07.05.2021 в 22:09 було необґрунтовано та безпідставно завантажено файл:
- «08. Протокольне рішення УО про відхилення ТП учасника»
про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів «ПрАТ СК "ІНТЕРЕКСПРЕС"» по Лоту №2 до документів про визнання ПАТ «НАСК «ОРАНТА» переможцем по Лоту №1. Ця необґрунтована та безпідставна дія замовника призвела до автоматичного опублікування системою закупівель інформації про дискваліфікацію учасника закупівлі ПАТ "НАСК "ОРАНТА" замовником, який 05.05.2021 був визнаний замовником переможцем по лоту №1.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 травня 2021 18:56
рішення від 17.05.2021 № 10729 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 травня 2021 18:56
інформація про перенесення розгляду скарги від 26.05.2021 № 9585.pdf
Дата публікації: 27 травня 2021 14:50
інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2021 № 12918.pdf
Дата публікації: 09 червня 2021 20:41
рішення від 08.06.2021 № 12918.pdf
Дата публікації: 11 червня 2021 18:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 18 червня 2021 09:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" |
164 866,00
UAH з ПДВ
|
153 191,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ" |
157 395,00
UAH з ПДВ
|
153 190,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" #00034186 |
Рішення скасоване |
153 191,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2021 22:09
|
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ" #26056050 |
Рішення скасоване |
153 190,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 09:57
|
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" #00034186 |
Рішення скасоване |
153 191,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 09:57
|
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ" #26056050 |
Відхилено |
153 190,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 15:01
|
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" #00034186 |
Переможець |
153 191,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2021 08:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:30
|
Додаткова угода Івано-Франківська обласна дирекція ПАТ НАСК Оранта № 1 від 30 12 2021 до Договопру від 06 07 2021 № 1534466.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2021 14:55
|
Договір.pdf | укладений |
06 липня 2021 14:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1534466 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |