Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектно-кошторисної документації з проведенням її експертизи щодо об'єкту: Капітальний ремонт адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, пр-т Перемоги, 50
Estimate documentation with its examination of the object: Overhaul of the administrative building of the Main Department of the Pension Fund of Ukraine in Kyiv, located at: Kyiv, Peremohy Ave., 50
Estimate documentation with its examination of the object: Overhaul of the administrative building of the Main Department of the Pension Fund of Ukraine in Kyiv, located at: Kyiv, Peremohy Ave., 50
Очікувана вартість
1 920 000,00 UAH
UA-2021-04-14-005739-c ● bb06b83ceedd47758f5d1a06435dc825
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 42098368 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16 |
Контактна особа: |
Джуринська Наталія Валеріївна +380444863322 kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Стадниченко Ніна Миколаївна +380444867794 kiev_gu_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Official name: | Pension Fund of Ukraine in Kyiv city |
National ID: | 42098368 |
Contact point: |
Dzhurynska Natalia Valeriyivna +380444863322 kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua |
Additional contacts: |
Stadnichenko Nina Mykolayivna +380444867794 kiev_gu_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 920 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 14 квітня 2021 17:19 |
Enquiries until: | 07 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 травня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 1 920 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Тендерна документація
05 травня 2021 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2021 16:11 |
Повідомлення про внесення змін до ТД.docx | |
05 травня 2021 16:11 |
Тендерна документація Проектно-кошторисна Перемоги_ 50 (зі змінами).docx | |
14 квітня 2021 17:19 |
Оголошення англійською мовою.docx |
05 травня 2021 16:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 травня 2021 16:11 |
Повідомлення про внесення змін до ТД.docx
|
|||
05 травня 2021 16:11 |
Тендерна документація Проектно-кошторисна Перемоги_ 50 (зі змінами).docx
|
|||
14 квітня 2021 17:19 |
Оголошення англійською мовою.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 23 квітня 2021 10:37
Дата відповіді: 26 квітня 2021 11:48
Доброго дня! Прошу роз'яснити абзац перший після таблиці Технічного завдання Додатку 3 до Тендерної документації (аналогічно по кожному Лоту), а саме: "Перед подачею пропозиції Учасник обов’язково повинен здійснити огляд об’єкта" на предмет документального оформлення. Яким чином (у разі необхідності) дана вимога оформлюється та які документи, пов'язані з даною вимогою повинен надати учасник в складі своєї тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло ваше запитання щодо документального оформлення за результатами здійсненого огляду об’єкта та повідомляє наступне.
За приписами частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
По умовам тендерної документації кожному учаснику гарантується надання дозволу на здійснення огляду об’єкта, який відбувається за попереднім узгодженням з контактними особами Замовника: Псьота Тетяна Сергіївна та Верхотурова Вікторія Миколаївна
за тел. (044) 486-30-17.
Результат здійсненого огляду об’єкта оформляється Учасником в довільній формі.
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло ваше запитання щодо документального оформлення за результатами здійсненого огляду об’єкта та повідомляє наступне.
За приписами частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
По умовам тендерної документації кожному учаснику гарантується надання дозволу на здійснення огляду об’єкта, який відбувається за попереднім узгодженням з контактними особами Замовника: Псьота Тетяна Сергіївна та Верхотурова Вікторія Миколаївна
за тел. (044) 486-30-17.
Результат здійсненого огляду об’єкта оформляється Учасником в довільній формі.
Уточнення
Дата подання: 27 квітня 2021 12:55
Дата відповіді: 29 квітня 2021 16:00
Результат здійсненого огляду об'єкту оформлюється в довільній формі якого документа: довідки, листа, акту обстеження тощо? Чи повинен цей документ міститися в складі тендерної пропозиції учасника? Чи повинен вищевказаний документ бути засвідчений Замовником (за участі Замовника)?
Відповідь: Доброго дня!
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло ваше запитання щодо форми документального оформлення за результатами здійсненого огляду об’єкта та повідомляє наступне:
- при огляді об’єкта, за бажанням Учасника складається акт обстеження приміщення адміністративної будівлі в довільній формі;
- за бажанням Учасника, акт обстеження приміщення адміністративної будівлі може міститися в складі тендерної пропозиції;
- складений акт обстеження приміщення засвідчується, як Учасником, так і Замовником.
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло ваше запитання щодо форми документального оформлення за результатами здійсненого огляду об’єкта та повідомляє наступне:
- при огляді об’єкта, за бажанням Учасника складається акт обстеження приміщення адміністративної будівлі в довільній формі;
- за бажанням Учасника, акт обстеження приміщення адміністративної будівлі може міститися в складі тендерної пропозиції;
- складений акт обстеження приміщення засвідчується, як Учасником, так і Замовником.
Стосовно надання кошторисів
Дата подання: 29 квітня 2021 14:44
Дата відповіді: 30 квітня 2021 16:01
Шановний замовник! Чи потрібно в складі тендерної пропозиції надавати кошториси для підтвердження вартості виконання робіт? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня!
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло ваше запитання щодо подачі кошторисів для підтвердження вартості виконання робіт та повідомляє, що Учасниками при подачі тендерних пропозицій необхідно виконати умови Тендерної документації, визначені в п. п. 1, 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Зазначений Вами перелік документів надається, після виконання розробки проектно-кошторисної документації.
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло ваше запитання щодо подачі кошторисів для підтвердження вартості виконання робіт та повідомляє, що Учасниками при подачі тендерних пропозицій необхідно виконати умови Тендерної документації, визначені в п. п. 1, 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Зазначений Вами перелік документів надається, після виконання розробки проектно-кошторисної документації.
Надання документів
Дата подання: 30 квітня 2021 12:32
Дата відповіді: 30 квітня 2021 16:02
Доброг Дня!
Чи повинні бути надані Учасником в своїй тендерній пропозиції: дефектний акт, відомість ресурсів, договірна ціна, зведений кошторис, локальний кошторис, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, пояснювальна записка, розрахунок договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку вартості, дефектного акту, локального кошторису в розрізі об’єкту в інформаційній моделі – програмного комплексу АВК-5 або еквівалентного програмного забезпечення, яке взаємодіє з програмним комплексом АВК-5? Ненаявність вищевказаних документів є для Замовника підставою для відхилення пропозиції Учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло ваше запитання щодо подачі зазначених Вами документів та повідомляє, що Учасниками при подачі тендерних пропозицій необхідно виконати умови Тендерної документації, визначені в п. п. 1, 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Зазначений Вами перелік документів надається, після виконання розробки проектно-кошторисної документації.
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло ваше запитання щодо подачі зазначених Вами документів та повідомляє, що Учасниками при подачі тендерних пропозицій необхідно виконати умови Тендерної документації, визначені в п. п. 1, 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Зазначений Вами перелік документів надається, після виконання розробки проектно-кошторисної документації.
Уточненння з надання документів
Дата подання: 06 травня 2021 11:33
Дата відповіді: 06 травня 2021 14:22
Доброго дня! Шановний замовник, згідно розділу 3 п.1 тендерної документації вимагається надати заповнений та підписаний проєкт договору (Додаток 5), чи потрібно заповнювати додатки до договору, які є невід'ємною частиною договору, а саме: Додаток № 1 - Технічне завдання; Додаток № 2 – Зведений кошторис на проектні роботи; Додаток № 3 – Календарний графік виконання робіт?
Чи потрібно для учасника-юридичної особи надання копій паспорта (копії сторінок, що містять інформацію) та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду Уповноваженої особи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло ваше запитання та повідомляє наступне.
Учасниками при подачі тендерних пропозицій необхідно виконати умови Тендерної документації, визначені в п. п. 1, 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати заповнений та підписаний проєкт договору (Додаток 5 до цієї Тендерної документації), який підтверджує, що Учасник ознайомився з проєктом та гарантує свої зобов’язання за ним, з відповідними додатками, які є невід’ємними частинами договору.
Щодо надання копій паспорта зазначаємо, що згідно тендерної документації п. 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції подає документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
- для посадової особи протокол засновників та наказ про призначення (у разі підписання керівником);
- для представника Учасника процедури закупівлі довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника).
Учасниками при подачі тендерних пропозицій необхідно виконати умови Тендерної документації, визначені в п. п. 1, 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати заповнений та підписаний проєкт договору (Додаток 5 до цієї Тендерної документації), який підтверджує, що Учасник ознайомився з проєктом та гарантує свої зобов’язання за ним, з відповідними додатками, які є невід’ємними частинами договору.
Щодо надання копій паспорта зазначаємо, що згідно тендерної документації п. 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції подає документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
- для посадової особи протокол засновників та наказ про призначення (у разі підписання керівником);
- для представника Учасника процедури закупівлі довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника).
Щодо наданная кошторисного розрахунку на проектні роботи
Дата подання: 06 травня 2021 11:41
Дата відповіді: 06 травня 2021 14:22
Просимо уточнити чи потрібно в складні тендерної пропозиції надавати кошторисний розрахунок на виконання проектних робіт та проходження експертизи проектно-кошторисної документації по кожному лоту окремо?
Відповідь: Доброго дня, Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло ваше запитання щодо подачі в складі тендерної пропозиції кошторисного розрахунку на виконання проектних робіт та проходження експертизи проектно-кошторисної документації по кожному лоту окремо та повідомляє, що Учасниками при подачі тендерних пропозицій необхідно виконати лише умови Тендерної документації, визначені в п. п. 1, 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Тендерні пропозиції подаються по кожному лоту окремо.
Тендерні пропозиції подаються по кожному лоту окремо.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 06 травня 2021 13:48
Дата відповіді: 06 травня 2021 14:23
В рамках даної закупівлі під аналогічним договором розуміється договір на виготовлення проктно-кошторисної документації чи договір має відображати саме вид будівництва: капітальний ремонт? Дякую.
Відповідь: Доброго дня, Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло ваше запитання та повідомляє, під аналогічним договором слід розуміти договір на виготовлення проектно-кошторисної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-14-005739-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Бондаренко Кирило Сергійович, Код ЄДРПОУ:3203801039
Дата подання: 29 квітня 2021 14:25
Вимога
Внести Замовником зміни та видалити з тендерної документації вимогу щодо обов'язкового здійснення огладу об'єкта перед подачею пропозиції Учасником (надалі - Вимога), так як дана Вимога є незаконною. Дана Вимога є дискримінаційною та такою, що суперечить принципам проведення закупівель визначених в статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Крім того дана Вимога суперечить вимогам ч. 5 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі". Роз'яснення щодо незаконності даної Вимоги роз'яснені в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 травня 2021 15:49
Доброго дня, Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло вашу вимогу та вимогу задоволено, внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-04-14-005739-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Бондаренко Кирило Сергійович, Код ЄДРПОУ:3203801039
Дата подання: 29 квітня 2021 14:35
Вимога
Видалити з Тендерної документації (Додаток 3) абзац: "Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2", оскільки згідно частини 6 статті 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" - віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва, а не визначається Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 травня 2021 15:49
Доброго дня, Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло вашу вимогу та вимогу задоволено, внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Розробка проектно-кошторисної документації з проведенням її експертизи щодо об'єкту: Капітальний ремонт першого поверху адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, пр-т Перемоги, 50 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 000,00 UAH з ПДВ |
Title: Development of design and estimate documentation with its examination of the object: Overhaul of the first floor of the administrative building of the Main Department of the Pension Fund of Ukraine in Kyiv, located at: Kyiv, 50 Peremohy Ave.
Current status: Complete
Estimated total value: 600 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 6 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 01 червня 2021 13:36
Auction planned date: 01 червня 2021 13:36
Закінчення: 01 червня 2021 14:15
Позиції
1 роб
Розробка проектно-кошторисної документації з проведенням її експертизи щодо об'єкту: Капітальний ремонт першого поверху адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, пр-т Перемоги, 50
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03047, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Перемоги, 50
Дата доставки:
31 грудня 2021
Development of design and estimate documentation with its examination of the object: Overhaul of the first floor of the administrative building of the Main Department of the Pension Fund of Ukraine in Kyiv, located at: Kyiv, 50 Peremohy Ave.
CPV: 71320000-7
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться в межах затверджених кошторисних призначень на підставі Акту приймання-передавання виконаних робіт протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня його підписання. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 травня 2021
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 42098368 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛКПРО" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ФОП Бондаренко Кирило Сергійович | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПРАТ "УКРГІДРОПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2021 11:42
|
ПП "САБІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКСНА АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНА МАЙСТЕРНЯ "АРХЕ ВІСТА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Златограф-Проект" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2021 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРАТ "УКРГІДРОПРОЕКТ" |
568 059,60
UAH з ПДВ
|
398 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Златограф-Проект" |
411 333,27
UAH з ПДВ
|
397 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Бондаренко Кирило Сергійович |
398 250,00
UAH з ПДВ
|
398 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКСНА АРХІТЕКТУРНО-РЕСТАВРАЦІЙНА МАЙСТЕРНЯ "АРХЕ ВІСТА" |
597 570,97
UAH з ПДВ
|
597 570,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "САБІ" |
417 748,26
UAH з ПДВ
|
397 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Златограф-Проект" #35373523 |
Переможець |
397 800,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 08:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 17:42
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 15:38
|
Договір | укладений |
15 червня 2021 15:36
|