Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул.Гагаріна в смт.Десна Вінницької міської ОТГ
Очікувана вартість
5 720 490,00 UAH
UA-2021-04-14-005500-b ● de921278b0d54f3ab9e23f91ffe2f5fc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03363988 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Місецький Віталій Юліанович 380432595012 dmgvmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 13:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2021 15:30 |
Очікувана вартість: | 5 720 490,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 602,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул.Гагаріна в смт.Десна Вінницької міської ОТГ (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (згідно тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул.Гагаріна в смт.Десна Вінницької міської ОТГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23240, Україна, Вінницька область, смт. Десна, Вінницький р-н, вул. Гагаріна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника, за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Місцезнаходження замовника: вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21050. Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена у розділі "ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2021 15:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2021 12:53 |
перелік змін.docx | |
21 квітня 2021 12:52 |
проект договору.docx | |
21 квітня 2021 12:51 |
Тендерна документація Десна зі змінами.pdf |
21 квітня 2021 15:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 квітня 2021 12:53 |
перелік змін.docx
|
|||
21 квітня 2021 12:52 |
проект договору.docx
|
|||
21 квітня 2021 12:51 |
Тендерна документація Десна зі змінами.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Клас наслідків
Дата подання: 16 квітня 2021 14:38
Дата відповіді: 16 квітня 2021 16:14
Доброго дня! Який клас наслідків об'єкта будівництва відповідно до експертного звіту, щодо розгляду проектно-кошторисної документації??
Відповідь: Доброго дня!Клас наслідків відповідальності відповідно до проектно- кошторисної документації по даному об'єкту закупівлі – СС1 (незначні наслідки).
Запитання щодо тендерної документації
Дата подання: 19 квітня 2021 09:35
Дата відповіді: 20 квітня 2021 17:48
Враховуючи, що клас наслідків відповідальності об'єкта СС1 (незначні наслідки), а в тендерній документації вимагається ліцензія, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити дану вимогу.
Відповідь: Доброго дня!Згідно вашого звернення до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Сертифікати відповідності
Дата подання: 19 квітня 2021 15:46
Дата відповіді: 20 квітня 2021 14:07
Згідно чинного законодавства обов’язкова державна сертифікація в 2018 році скасована, як інститут права. Тому просимо Вас скасувати вимогу, щодо надання сертифікатів відповідності на світлодіодні світильники.
Відповідь: Доброго дня! Надання сертифікатів відповідності на світлодіодні світильники, що зазначено у тендерній документації є правомірним, тому що вимагається для підтвердження якісних характеристик світлодіодних світильників вимогам, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №992 від 15.10.2012р. «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення».
Свідоцтво про фотобіологічну безпечність світлодіодних світильників
Дата подання: 19 квітня 2021 15:55
Дата відповіді: 20 квітня 2021 14:18
Просимо виключити з Додатку 2 тендерної документації дискрімінаційні умови, які не є обов’язковими згідно діючих стандартів та нормативних документів в Україні, а саме:
Надання свідоцтва про фотобіологічну безпечність світлодіодних світильників щодо відповідності вимогам ДСТУ “Безпечність ламп і лампових систем фотобіологічна”.
Відповідь: Доброго дня! Вимога щодо надання свідоцтва про фотобіологічну безпечність світлодіодних світильників, що зазначена у тендерній документації, є правомірною згідно чинного ДСТУ EN 62471:2017 Безпечність ламп і лампових систем фотобіологічна (EN 62471:2008, IDT; ІЕС 62471:2006, MOD) та не є дискримінаційною.
Більш детальні технічні характеристики
Дата подання: 19 квітня 2021 19:37
Дата відповіді: 20 квітня 2021 14:19
Доброго вечора. Надайте будь-ласка більш детальні технічні характеристики на однополюсні автоматичні вимикачі QF3...QF4 основі та Триполюсні автоматичні вимикач QF2. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! На Ваш запит надаємо інформацію щодо технічних характеристик на однополюсні автоматичні вимикачі QF3...QF4 та Триполюсні автоматичні вимикач QF2.:
QF2- трифазна розеточна група 380 В - автомат трифазний на DIN–рейці ETI Etimat 6 3р С12А ;
QF3- освітлення 220 В - автомат однофазний DIN–рейці ETI Etimat 10 1р С10А;
QF4- розеточна група 220В - автомат однофазний DIN–рейці ETI Etimat 10 1р С16А.
QF2- трифазна розеточна група 380 В - автомат трифазний на DIN–рейці ETI Etimat 6 3р С12А ;
QF3- освітлення 220 В - автомат однофазний DIN–рейці ETI Etimat 10 1р С10А;
QF4- розеточна група 220В - автомат однофазний DIN–рейці ETI Etimat 10 1р С16А.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-14-005500-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун», Код ЄДРПОУ:43079629
Дата подання: 26 травня 2021 11:30
Вимога про усунення порушення
Текст вимоги викладено у файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2021 10:45
Ознайомившись із Вашою вимогою №25/05/01 від 25.05.2021 року повідомляємо наступне.
Щодо наявності підстав для дискваліфікації учасника процедури закупівлі - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛІСНИК ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ надаємо аргументоване пояснення щодо правильності та законності прийнятого рішення.
1. Відповідно до п.1.5 ч.1 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації зазначається, що «всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Учасник надає у складі тендерної пропозиції документи, що передбачені згідно п. 6.1.1. цього Розділу у форматі текстового файлу, що може бути розпізнаний програмним комплексом Microsoft Office, та відповідно до таких документів не застосовуються вимоги щодо завірення документів, складених учасником, та які передбачені цим пунктом».
Звертаємо вашу увагу, що вищезазначена вимога містила поняття «може», а не «повинна» бути розпізнена. Окрім цього, звертаємо вашу увагу, що згідно згідно п.1.10 ч.1 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації у випадку допущення учасником зазначених формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції згідно переліку формальних помилок затвердженого наказом Уповноваженим органом № 710 від 15.04.2020 року.
Відповідно до наказу №710 від 15.04.2020 року до переліку формальних помилок належить: подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа (п.8) та подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду (п.12).
Таким чином, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛІСНИК ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ надав усі документи, що вимагалися згідно п. 6.1.1. розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації у доступному для перегляду форматі.
2. Відповідно до п.1.6 ч.1 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, яка підписала/подала документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ КОЛІСНИКОМ ОЛЕКСАНДРОМ ПЕТРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції надано лист (вих.7/29 від 29.04.2021р.) відповідно до якого право підпису усіх документів тендерної пропозиції та в подальшому договору про закупівлю надано одноосібно Коліснику Олександру Петровичу. Тендерна пропозиція учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛІСНИК ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ містить накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, який перевіряється на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Звертаємо увагу, що відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань фізична особа-підприємець реєструється відповідно до ідентифікаційного коду і не містить у своєму найменуванні поняття «фізична особа-підприємець», а ідентифікується по прізвищу, імені, по батькові.
Протокол створення і перевірки кваліфікованого електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify містить інформацію, що кваліфікований підпис належить КОЛІСНИКУ ОЛЕКСАНДРУ ПЕТРОВИЧУ.
Окрім цього, Закон України «Про електронні довірчі послуги» окремо не виділяє таку категорію користувачів електронних довірчих послуг, як фізична особа-підприємець, тож така особа може використовувати особистий електронний підпис.
Згідно з пунктом 82 вимог у сфері електронних довірчих послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2018 № 992 (далі – вимоги у сфері електронних довірчих послуг), перевірка кваліфікованого електронного підпису чи печатки проводиться будь-якою особою з метою отримання інформації про дійсність чи недійсність кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг мають право, зокрема, самостійно обирати, які саме стандарти будуть ними застосовуватися при наданні довірчих послуг з переліку стандартів, визначеного Кабінетом Міністрів України, крім сфери спеціального зв’язку.
Відповідно до пункту 9 переліку стандартів, що застосовуються кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг під час надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, який додається до вимог у сфері електронних довірчих послуг, зокрема є ДСТУ ETSI TS 119 101:2016 (ETSI TS 119 101:2016, IDT) “Електронні підписи та інфраструктури. Вимоги та політики безпеки для додатків формування та перевірки підписів”, затверджений наказом державного підприємства “Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості” від 23.09.2016 № 279.
З огляду на зазначене законодавством у сфері електронних довірчих послуг не визначені вимоги до форми та змісту результату перевірки кваліфікованого електронного підпису.
А тому, виходячи із вищезазначено повідомляємо, що Департаментом міського господарства Вінницької міської ради проводиться процедура закупівлі по предмету закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул.Гагаріна в смт. Десна Вінницької міської ОТГ (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та норм чинного законодавства.
Щодо наявності підстав для дискваліфікації учасника процедури закупівлі - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛІСНИК ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ надаємо аргументоване пояснення щодо правильності та законності прийнятого рішення.
1. Відповідно до п.1.5 ч.1 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації зазначається, що «всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Учасник надає у складі тендерної пропозиції документи, що передбачені згідно п. 6.1.1. цього Розділу у форматі текстового файлу, що може бути розпізнаний програмним комплексом Microsoft Office, та відповідно до таких документів не застосовуються вимоги щодо завірення документів, складених учасником, та які передбачені цим пунктом».
Звертаємо вашу увагу, що вищезазначена вимога містила поняття «може», а не «повинна» бути розпізнена. Окрім цього, звертаємо вашу увагу, що згідно згідно п.1.10 ч.1 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації у випадку допущення учасником зазначених формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції згідно переліку формальних помилок затвердженого наказом Уповноваженим органом № 710 від 15.04.2020 року.
Відповідно до наказу №710 від 15.04.2020 року до переліку формальних помилок належить: подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа (п.8) та подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду (п.12).
Таким чином, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛІСНИК ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ надав усі документи, що вимагалися згідно п. 6.1.1. розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації у доступному для перегляду форматі.
2. Відповідно до п.1.6 ч.1 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, яка підписала/подала документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ КОЛІСНИКОМ ОЛЕКСАНДРОМ ПЕТРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції надано лист (вих.7/29 від 29.04.2021р.) відповідно до якого право підпису усіх документів тендерної пропозиції та в подальшому договору про закупівлю надано одноосібно Коліснику Олександру Петровичу. Тендерна пропозиція учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛІСНИК ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ містить накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, який перевіряється на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Звертаємо увагу, що відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань фізична особа-підприємець реєструється відповідно до ідентифікаційного коду і не містить у своєму найменуванні поняття «фізична особа-підприємець», а ідентифікується по прізвищу, імені, по батькові.
Протокол створення і перевірки кваліфікованого електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify містить інформацію, що кваліфікований підпис належить КОЛІСНИКУ ОЛЕКСАНДРУ ПЕТРОВИЧУ.
Окрім цього, Закон України «Про електронні довірчі послуги» окремо не виділяє таку категорію користувачів електронних довірчих послуг, як фізична особа-підприємець, тож така особа може використовувати особистий електронний підпис.
Згідно з пунктом 82 вимог у сфері електронних довірчих послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2018 № 992 (далі – вимоги у сфері електронних довірчих послуг), перевірка кваліфікованого електронного підпису чи печатки проводиться будь-якою особою з метою отримання інформації про дійсність чи недійсність кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг мають право, зокрема, самостійно обирати, які саме стандарти будуть ними застосовуватися при наданні довірчих послуг з переліку стандартів, визначеного Кабінетом Міністрів України, крім сфери спеціального зв’язку.
Відповідно до пункту 9 переліку стандартів, що застосовуються кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг під час надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, який додається до вимог у сфері електронних довірчих послуг, зокрема є ДСТУ ETSI TS 119 101:2016 (ETSI TS 119 101:2016, IDT) “Електронні підписи та інфраструктури. Вимоги та політики безпеки для додатків формування та перевірки підписів”, затверджений наказом державного підприємства “Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості” від 23.09.2016 № 279.
З огляду на зазначене законодавством у сфері електронних довірчих послуг не визначені вимоги до форми та змісту результату перевірки кваліфікованого електронного підпису.
А тому, виходячи із вищезазначено повідомляємо, що Департаментом міського господарства Вінницької міської ради проводиться процедура закупівлі по предмету закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул.Гагаріна в смт. Десна Вінницької міської ОТГ (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та норм чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Щур Ростислав Віталійович |
4 238 707,05
UAH з ПДВ
|
4 009 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун» |
4 960 817,36
UAH з ПДВ
|
4 010 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛІСНИК ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ |
4 549 605,00
UAH з ПДВ
|
4 549 605,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Щур Ростислав Віталійович #3153305338 |
Відхилено |
4 009 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 10:45
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна група Комфорттаун» #43079629 |
Відхилено |
4 010 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 14:58
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛІСНИК ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ #3009414739 |
Переможець |
4 549 605,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2021 14:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 травня 2021 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2021 10:59
|
Додаткова угода (3).pdf | укладений |
01 липня 2021 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 16:13
|
кошторисний_розрахунок.pdf | укладений |
02 червня 2021 15:10
|
дц.pdf | укладений |
02 червня 2021 15:10
|
кпгвр.pdf | укладений |
02 червня 2021 15:10
|
кгвр.pdf | укладений |
02 червня 2021 15:10
|
Договiр.pdf | укладений |
02 червня 2021 15:08
|