Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021: 2015 – 30160000-8 «Магнітні картки» (Учнівські квитки з транспортним додатком)
Очікувана вартість
199 980,00 UAH
UA-2021-04-14-004655-b 85001bd28de0484da33e478866cc27f7
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мошинська Валерія Валеріївна

+380509090094 Osvitammr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143413
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, площа Духновича,2
Контактна особа: Мошинська Валерія Валеріївна
+380509090094
Osvitammr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2021 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких інших документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений нотаріально або посвідчений учасником торгів (на розсуд учасника).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 шт
код ДК 021: 2015 – 30160000-8 «Магнітні картки» (Учнівські квитки з транспортним додатком)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, площа Духновича Олександра,2, (загальноосвітні навчальні заклади)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, накладної на товар, але не пізніше ніж через 5 робочих днів з дня отримання товару Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється по факту поставки товару протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2021 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2021 11:38
ДОДАТОК 4 - проект договору.doc
14 квітня 2021 11:38
ДОДАТОК 3 - кваліфікаційні критерії.docx
14 квітня 2021 11:38
ДОДАТОК 2 - технічні характеристики.docx
14 квітня 2021 11:38
ДОДАТОК 1 - форма пропозиції.docx
14 квітня 2021 11:38
img20210414_11270284.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-14-004655-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 15 квітня 2021 11:25
Щодо внесення уточнень в тендерну документацію
В додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається «На чіп картки має бути інстальовано транспортний додаток з пільговими поїздками який взаємодіє з автоматизованою системою оплати проїзду в наземному транспорті яка впроваджена в місті Мукачеві».
Для інсталяції транспортного додатку (ініціалізації), який взаємодіє з автоматизованою системою оплати проїзду в наземному транспорті яка впроваджена в місті Мукачеві, потрібен алгоритм кодування та інструкція щодо ініціалізації карток, яку має виключно замовник або постачальник автоматизованої системи оплати проїзду.
В тендерній документації відсутній порядок передачі замовником постачальнику алгоритму кодування транспортного додатку та зобов’язання замовника його надати переможцю торгів, без чого неможливо виготовити товар. Інакше виробництво товару може здійснити виключно постачальник автоматизованої системи оплати проїзду, що протирічить принципам публічних закупівель, в тому числі прозорості, відкритості та чесної конкуренції.
Отже, просимо внести уточнення в тендерну документацію та відобразити порядок надання замовником постачальнику алгоритму кодування транспортного додатку.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 квітня 2021 15:21
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: зв’язку з тим, що допущені помилки неможливо усунути шляхом внесення відповідних змін до змін до річного плану, необхідно відміни процедури закупівлі на підставі абз.3 ч.1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи:
15 квітня 2021 15:20
Електронний підпис
15 квітня 2021 15:16
Повідомлення про рішення