Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
79 695,00 UAH
UA-2021-04-14-002927-c e219351f3a1242a29b47764e8fce6abf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тофан

+380567671975 tofan.panina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984607
Вебсайт: https://hospital2dnepr.itmed.org
Місцезнаходження: 49064, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр-т. Сергія Нігояна, буд. 53
Контактна особа: Наталія Тофан
+380567671975
tofan.panina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2021 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2021 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2021 23:00
Початок аукціону: 27 квітня 2021 13:36
Очікувана вартість: 79 695,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Послуга із вивезення (збирання, перевезення) та утилізації твердих побутових відходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
693 метр кубічний
Послуга із вивезення (збирання, перевезення) та утилізації твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, буд. 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Споживачем шляхом банківського перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця згідно Акту виконаних робіт на протязі 15 календарних днів з моменту надання послуги. У разі затримки надходження коштів на банківський рахунок Споживача розрахунок за виконану послугу здійснюється на протязі 3-х банківських днів з дати отримання Споживачем коштів на свій банківський рахунок. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-14-002927-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КУЗЬМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2894414533
Дата подання: 30 квітня 2021 09:18
Вимога
ВИМОГА
Протокольним рішенням №29/04/21 уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 2» Дніпровської міської ради від 29.04.2021 відхилено пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, - Фізичної особи – підприємця «Кузьменко Володимира Миколайовича» з наступних підстав:
1. Відсутня інформація щодо дозволу або ліцензії на впровадження певного виду господарської діяльності;
2. Відсутня інформаційна довідка про досвід виконання аналогічних послуг за 2019 року;
3. Відсутній додаток № 3 Контактні дані компанії».
Вважаю, що дане протокольне рішення не відповідає засадам встановленим ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2021 13:44
Відповідь на вимогу Учасника Фізична особа – підприємець Кузьменко Володимир Миколайович (код РНОКПП 2894414533) від 30.04.2021 р., м. Дніпро
Шановний Учаснику, Фізична особа - підприємець Кузьменко Володимир Миколайович!
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідностей його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Не пізніше ніж через три робочі дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов'язаний надати йому відповідь».
У відповідь на Вашу вимогу, Замовник повідомляє про те, що відповідно до додатку № 1 «Технічні (якісні) та кількісні вимоги до послуги із збирання, перевезення та захоронення твердих побутових відходів», ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі за ДК 021:2015 – CPV 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (послуги із збирання, перевезення та захоронення твердих побутових відходів) через систему електронних закупівель за ідентифікатором UA-2021-04-14-002927-c, Учасник повинен надати:
- копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копію Статуту або витяг із Статуту юридичної особи щодо юридичного статусу підприємства та місцезнаходження, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства;
- дозволи або ліцензію на впровадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством;
- копію паспорту та ідентифікаційного коду (для фізичної особи - підприємця), засвідчених учасником;
- довідку у довільній формі за підписом керівника, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- довідку, складену у довільній формі, про наявність автотранспорту для надання послуг з перевезення твердих побутових відходів (із зазначенням власний чи орендований);
- копії договорів оренди транспорту (якщо автотранспорт орендований), в якому зазначений перелік автомобілів, та свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для надання послуг, які є предметом закупівлі, завірені підписом та печаткою учасника;
- довідку про досвід виконання аналогічних послуг за 2019 рік;
- контактні дані компанії – учасника з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я , по-батькові, посада, контактний телефон) згідно додатку № 3.
Замовник повідомляє, що відповідно до вище вказаних вимог, у складі пропозиції Фізичної особи - підприємця Кузьменко Володимир Миколайович (код РНОКПП 2894414533) відсутні:
- інформація щодо дозволу або ліцензії на впровадження певного виду господарської діяльності;
- інформаційна довідка про досвід виконання аналогічних послуг за 2019 рік;
- додаток № 3 «Контактні дані компанії».
Відповідно до зазначеної інформації, оскільки Фізична особа - підприємець Кузьменко Володимир Миколайович (код РНОКПП 2894414533) не виконав у повному обсязі вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, пропозиція такого учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі і відхиляється згідно частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно додатку № 1 «Технічні (якісні) та кількісні вимоги до послуги із збирання, перевезення та захоронення твердих побутових відходів» ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі за ДК 021:2015 – CPV 90510000-5 «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (послуги із збирання, перевезення та захоронення твердих побутових відходів) через систему електронних торгів за ідентифікатором UA-2021-04-14-002927-c, в якому містяться «Технічні вимоги до послуги» Замовником встановлено, що технічними вимогами до послуги є: «послуга з вивезення та захоронення твердих побутових відходів повинна надаватись згідно з «Правилами надання послуг з вивезення побутових відходів», затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 р. № 1070 (із змінами). Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО РЕЦИКЛІНГ ГРУП» (код ЄДРПОУ 41880181) надав лист – підтвердження від 25.04.2021 № 6/25, в якому підтверджує виконання вимог щодо «Правил надання послуг з вивезення побутових відходів», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 100 грудня 2008 р. № 1070 (із змінами). Таким чином Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО РЕЦИКЛІНГ ГРУП» (код ЄДРПОУ 41880181) відповідає за чинність договору від 29.05.2020, т. к. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів на виконання послуги, яку пропонує виконувати за договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозицій.
ВИРІШЕНО:
1. Залишити вимогу Фізичної особи – підприємця Кузьменко Володимир Миколайович від 30.04.2021 без задоволення.






Уповноважена особа КНП «МКЛ № 2» ДМР ______________ Тофан Н.М.
(підпис)


Документи подані скаржником

30 квітня 2021 09:18
Вимога.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2021 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУЗЬМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" 62 370,00
UAH з ПДВ
52 875,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО РЕЦИКЛІНГ ГРУП" 72 072,00
UAH з ПДВ
53 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2021 15:01
Електронний підпис
23 квітня 2021 14:56
тендер.pdf

Публічні документи

26 квітня 2021 13:36
Електронний підпис
26 квітня 2021 13:34
Електронний підпис
26 квітня 2021 13:33
Електронний підпис
26 квітня 2021 13:23
Тех. паспорт авто.pdf
26 квітня 2021 13:23
Статут.pdf
26 квітня 2021 13:23
Пропозиція.pdf
26 квітня 2021 13:23
Опис.pdf
26 квітня 2021 13:23
Лист гарантія полігон.pdf
26 квітня 2021 13:23
Договір оренди авто.pdf
26 квітня 2021 13:23
Довідка дозволи 23.pdf
26 квітня 2021 13:23
Витяг ПДВ.pdf
26 квітня 2021 13:23
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУЗЬМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО РЕЦИКЛІНГ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУЗЬМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2894414533
Відхилено 52 875,90
UAH з ПДВ
29 квітня 2021 10:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО РЕЦИКЛІНГ ГРУП"
#41880181
Переможець 53 000,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2021 10:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2021 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО РЕЦИКЛІНГ ГРУП"
#41880181
53 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 12:11
ДОДАТКОВА УГОДА_вивезення ТПВ.pdf зміни до договору
21 травня 2021 11:59
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 12:37
Договір_вивезення ТПВ_2021.docx.pdf укладений
07 травня 2021 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За домовленістю сторін Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 6,29 грн. (шість гривень 29 копійок) і викласти п. п. 2.1. п. 2 «ЦІНА ТА СУМА ДОГОВОРУ» та п. п. 5.5. п. 5 «ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» у такій редакції: «п. п. 2.1. Ціна та сума договору складає: 52 993,71 грн. (п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот дев’яносто три гривні 71 копійка), у т. ч. ПДВ – 8 832,29 грн. (вісім тисяч вісімсот тридцять дві гривні 29 копійок)». «5.5. Розрахунок обсягу послуг, виконуваних Виконавцем за даним Договором:» О’бєкт Кількість контейнерів О’бєм, м3 Вартість 1 м3 Сума з ПДВ 1,1 м3, шт. з ПДВ, грн. грн. м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, 53 3 (три) 693 76,47 52 993,71 Разом з ПДВ 52 993,71 у т. ч. ПДВ 20% 8 832,29 Всі інші умови вищезазначеного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: № ТПВ-05/21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML