Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД. 1.1-1:2013 «Науково-проектна документація Пам’ятка архітектури місцевого значення (охоронний №230057, 4-Хр) Пам’ятка історії місцевого значення (охоронний № 29) Херсонський обласний художній музей ім. О.О. Шовкуненка (колишня Херсонська міська дума) м. Херсон, вул. Соборна, 34. Реставрація та пристосування» (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
95 101 337,00 UAH
UA-2021-04-14-002563-a 2a95e08073ec4e1cadaf8ba6d9c1e9f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гужва Олена Анатоліївна

+380552263001 ojku@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 33824934
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, Проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Гужва Олена Анатоліївна
+380552263001
ojku@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 06 травня 2021 11:38
Очікувана вартість: 95 101 337,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 951 013,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ БД. 1.1-1:2013 «Науково-проектна документація Пам’ятка архітектури місцевого значення (охоронний №230057, 4-Хр) Пам’ятка історії місцевого значення (охоронний № 29) Херсонський обласний художній музей ім. О.О. Шовкуненка (колишня Херсонська міська дума) м. Херсон, вул. Соборна, 34. Реставрація та пристосування» (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Соборна, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, виходячи з вимог Постанови КМУ в тому числі п.6 від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-14-002563-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВАДІ 2012, Код ЄДРПОУ:37841356
Дата подання: 31 травня 2021 08:33
Вимога щодо усунення виявлених під час проведення закупівлі порушень, допущених Замовником
14.04.2021 року Замовником – Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації було опубліковано оголошення про початок процедури відкритих торгів за предметом: «ДСТУ БД. 1.1-1:2013 «Науково-проектна документація Пам’ятка архітектури місцевого значення (охоронний №230057, 4-Хр) Пам’ятка історії місцевого значення (охоронний № 29) Херсонський обласний художній музей ім. О.О. Шовкуненка (колишня Херсонська міська дума) м. Херсон, вул. Соборна, 34. Реставрація та пристосування» (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2021-04-14-002563-a ● 2a95e08073ec4e1cadaf8ba6d9c1e9f9)
21.05.2021 року Замовником - Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації було складено та оприлюднено протокол №29, відповідно до якого: «1.Учасником не підтверджено кваліфікаційні критерії, а саме:
- не підтверджено досвід у будівництві 2-х інженерів
- не надано копії трудових книжок на виконроба та інженера-кошторисника
- не підтверджено досвіду виконання аналогічного договору
2.Учасник у складі Тендерної пропозиції не надав довідку в довільній формі яка підтверджує відсутність підстав частини другої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам Тендерної документації;
3.У Учасника відсутній дозвіл на виконання реставраційних робіт;
4.Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про уповноважену особу щодо підпису Тендерної пропозиції в якій відсутня інформація про документ, який уповноважує Михайлова Д.Є. на підписання тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
5.Учасник у складі тендерної пропозиції надав Ліцензію на програмний комплекс в якому здійснено розрахунок Договірної ціни, проте дія Ліцензії завершується до закінчення реалізації закупівлі.
6.В складі тендерної пропозиції учасника відсутні антикорупційна програма та наказ з уповноваженого».
Також, 21.05.2021 року Замовником - Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації в системі «Prozorro» було опубліковано протокол №30, відповідно до якого Товариство з обмеженою відповідальністю "ОДЕСМІСЬКБУД"
Відповідно до ч.4,5 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю».
Виходячи із умов, передбачених чинним законодавством України про публічні закупівлі, вбачаємо за необхідне наголосити на тому, що строк оскарження неправомірних рішень та подання вимоги до Замовника у процедурі становить 10 дній з огляду на забезпечення надане Законом України «Про публічні закупівлі».
Дані протоколи були опубліковані 21.05.2021 року, отже строк подання вимоги спливає 31.05.2021 року. У зв’язку із зазначеним, Учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «ВАДІ 2012» були дотримані строки подання вимоги.

На підставі положень ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Так, необхідно наголосити на тому, що у Учасника процедури закупівлі – ТОВ «ВАДІ 2012» є всі підстави вважати, що має місце порушення таких основоположних принципів, як об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі тощо з огляду на наступне.

Фактично, можна сказати, що Замовник за процедурою закупівель визначив нібито невідповідність Учасника – ТОВ «ВАДІ 2012» кваліфікаційним критеріям, встановленим у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, Замовник вказав як на підставу безумовного відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВАДІ 2012» (код ЄДРПОУ 37841356) відсутність довідки відповідно до ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та дозволу на виконання реставраційних робіт. До того ж, підставами відхилення тендерної пропозиції стало відсутність підтвердження повноважень уповноваженої особи, ненадання антикорупційної програми. До зазначеного, Замовник посилається на дострокове закінчення ліцензії на програмне забезпечення учасника торгів – ТОВ «ВАДІ 2012». Однак дані підстави в частині не відповідають вимогам чинного законодавства України, а для усунення більшості із них Замовник відповідно до приписів закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язаний надати певний час Учаснику, й тільки зі спливом цього часу – відхилити пропозицію. Таким чином, вимушені констатувати порушення об’єктивності розгляду тендерних пропозицій з боку замовника та порушення процедури проведення Національних тендерних торгів з наступних підстав.

• Щодо правомірності ненадання ТОВ «ВАДІ 2012» у складі тендерної пропозиції антикорупційної програми
Відповідно до пп.5 п.1 Розділу 3 Тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту: ДСТУ БД. 1.1-1:2013 «Науково-проектна документація Пам’ятка архітектури місцевого значення (охоронний №230057, 4-Хр) Пам’ятка історії місцевого значення (охоронний № 29) Херсонський обласний художній музей ім. О.О. Шовкуненка (колишня Херсонська міська дума) м. Херсон, вул. Соборна, 34. Реставрація та пристосування» (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)» (Надалі – ТД): «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 10, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі».
Згідно із приписами п.10 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» : «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)».
Виходячи із зазначеного, варто наголосити на тому, що на стадії подання тендерних пропозицій Учасник зобов’язаний надати довідку, якщо він підтверджує відсутність підстав, зокрема, але не виключно, й тих, що стосуються наявності антикорупційної програми на підприємстві, ОДНАК, дані пункті жодним чином не регламентують процедуру щодо покладення обов’язку на учасника (не переможця) тендерних торгів надати антикорупційну програму. Натомість, положення ч.3,6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплюють наступне: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті».
Також, надання антикорупційної програми відповідно до ТД є вимогою лише до ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівлі. Таким чином, варто вказати, що ані Закон України «Про публічні закупівлі», ані ТД не встановлював для ТОВ «ВАДІ 2012» обов’язку щодо надання антикорупційної програми на стадії подання тендерної пропозиції, а отже рішення про відхилення пропозиції, прийняте Замовником, підлягає скасуванню.

• Щодо ненадання довідки відповідно до ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовник у протоколі визначив щодо безумної підстави, якою назвав ненадання довідки за частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору».
Наразі відомо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАДІ 2012» не має невиконаних зобов’язань за договорами про закупівлю з Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації, та, відповідно, дострокового їх розірвання не було, а також не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.
Згідно із приписами ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону».
Тобто, із наведеного, варто наголосити на тому, що відсутність довідки, передбаченої частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» НЕ є безумовної підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно віз приписами чинного законодавства Україна. До того, варто вказати, що ТД визначила обов’язок за ПЕРЕМОЖЦЕМ надати документальне підтвердження такої підстави, а отже, рішення, прийняте Замовником про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВАДІ 2012», підлягає скасуванню.

• Щодо необґрунтованості дострокового відхилення тендерної пропозиції
Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей».
Відповідно до протоколу №29: «Учасником не підтверджено кваліфікаційні критерії, а саме:
- не підтверджено досвід у будівництві 2-х інженерів
- не надано копії трудових книжок на виконроба та інженера-кошторисника
- не підтверджено досвіду виконання аналогічного договору
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про уповноважену особу щодо підпису Тендерної пропозиції в якій відсутня інформація про документ, який уповноважує Михайлова Д.Є. на підписання тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав Ліцензію на програмний комплекс в якому здійснено розрахунок Договірної ціни, проте дія Ліцензії завершується до закінчення реалізації закупівлі».
У зв’язку із викладеним, варто прийти до висновку, що вимоги, що дійсно можуть стати підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника Замовником є такими, щодо яких Замовником попередньо має бути опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
Стосовно підтвердження повноважень, то згідно із пп.6 п.1 Розділу 3 ТД: «Довідка від учасника, про те, хто є уповноваженою особою учасника процедури закупівлі з зазначенням документа, яким уповноважує його на підпис тендерної пропозиції (Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним із наступних документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції, лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від таких осіб, за формою відповідно до додатку № 5 тендерної документації».
У складі тендерної пропозиції надано протокол засновників та наказ про призначення Михайлова Д.Є. директором, тому така вимога підлягає спростуванню. Стосовно ліцензії, варто стверджувати, що вона є чинною до моменту закінчення дії договору та після даного закінчення, тому така вимога також підлягає спростуванню
У зв’язку із зазначеним, Товариством з обмеженою відповідальністю «ВАДІ 2012» ВИМАГАЄ перегляду рішення щодо відхилення його тендерної пропозиції, з мотивів його необ’єктивності та незаконності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2021 16:09
На Вашу «Вимогу щодо усунення виявлених під час проведення закупівлі порушень, допущених Замовником» повідомляємо наступне.
Замовником, Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації, проведено конкурентну процедуру закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-14-002563-a, за предметом: ДСТУ БД. 1.1-1:2013 «Науково-проектна документація Пам’ятка архітектури місцевого значення (охоронний №230057, 4-Хр) Пам’ятка історії місцевого значення (охоронний № 29) Херсонський обласний художній музей ім. О.О. Шовкуненка (колишня Херсонська міська дума) м. Херсон, вул. Соборна, 34. Реставрація та пристосування» (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)» згідно тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету від 26 квітня 2021 року, та з дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р., в тому числі з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників згідно ст.5 Закону № 922-VIII.
Відповідно до ч.3 ст.31 Закону № 922-VIII у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч.4 ст.33 Закону № 922-VIII учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.

Щодо першого питання: «1.Учасником не підтверджено кваліфікаційні критерії, а саме: - не підтверджено досвід у будівництві 2-х інженерів - не надано копії трудових книжок на виконроба та інженера-кошторисника - не підтверджено досвіду виконання аналогічного договору» повідомляємо наступне.
Відповідно до п.1 таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації зазначається «При поданні пропозиції учасник враховує, що для інженерно-технічних працівників (інженерів, майстрів, виконробів) обов’язковим є наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією будівельник, або освіти за спеціальністю пов’язаною з будівництвом. На підтвердження кваліфікації/освіти для інженерно-технічних працівників (інженерів, майстрів, виконробів) учасником в складі тендерної пропозиції надаються копії дипломів (сторона на якій міститься інформація щодо кваліфікації)».
Відповідно до п.2 розділу V тендерної документації зазначено, що усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються чинним законодавством України.
Учасником ТОВ "ВАДІ 2012" в складі тендерної пропозиції надано довідку від 29.04.2021р. за вих. № 29/04-3, в якій зазначено інформацію щодо:
1) Куценко Олександр Федорович як інженер. Диплом про наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією будівельник, або освіти за спеціальністю пов’язаною з будівництвом – не надано;
2) Безщасний Олег Увіналійович як головний інженер. Диплом про наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією будівельник, або освіти за спеціальністю пов’язаною з будівництвом – не надано.
Відповідно до п.1 таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації зазначається «Крім того, для інженерно-технічних працівників (інженерів, майстрів, виконробів) досвід роботи в будівельній галузі повинен бути не менше 1 року. На підтвердження кваліфікації/досвід учасником в складі тендерної пропозиції надаються копії трудових книжок».
Відповідно до п.2 розділу V тендерної документації зазначено, що усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються чинним законодавством України.
Учасником ТОВ "ВАДІ 2012" в складі тендерної пропозиції не надано копії трудових книжок стосовно Шкадіної О.М. та Слободяник В.Г.
Відповідно до п.2 таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт) учасники в складі тендерної пропозиції надають «…інформацію про виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт бюджетній організації або комунальному підприємству) (не менше одного) на реставрацію та/або будівництво та/або реконструкцію громадських будівель, споруд та/або об’єктів культури. З копією вказаного у довідці договору, знятого з оригіналу. До довідки надається також оригінал листа-відгуку від Замовника, зазначеного в наданій довідці. Відгук має містити: інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень Замовника, факт повного виконання робіт, клас наслідків та інформацію про наявність сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта. При цьому, якщо учасник торгів відповідно до норм чинного законодавства або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь із вказаних документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним вимогам, то такий учасник надає лист – роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою (у разі наявності) в якому визначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів, в якому вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути)».
Відповідно до п.2 розділу V тендерної документації зазначено, що усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються чинним законодавством України.
Учасником ТОВ "ВАДІ 2012" в складі тендерної пропозиції документально не підтверджено досвід виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт), визначених п.2 таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації.
Замовником не було розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ВАДІ 2012" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією в електронній системі закупівель згідно ч.16 ст.29 Закону № 922-VIII, оскільки Замовником встановлено інші невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ВАДІ 2012", чим порушено вимоги тендерної документації зі сторони останнього.
Учасником ТОВ «ОДЕСМІСЬКБУД» вимоги тендерної документації виконані у повному обсязі. Підстави для відхилення тендерної пропозиції такого учасника відсутні.

Щодо другого та шостого питання: «2.Учасник у складі Тендерної пропозиції не надав довідку в довільній формі яка підтверджує відсутність підстав частини другої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам Тендерної документації;» та «6.В складі тендерної пропозиції учасника відсутні антикорупційна програма та наказ з уповноваженого» повідомляємо наступне.
Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації.
Відповідно до пп.5 п.1 розділу ІІІ тендерної документації учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 10, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Звертаємо увагу на те, що оголошена вартість конкурентної процедури закупівлі: відкриті торги за предметом: ДСТУ БД. 1.1-1:2013 «Науково-проектна документація Пам’ятка архітектури місцевого значення (охоронний №230057, 4-Хр) Пам’ятка історії місцевого значення (охоронний № 29) Херсонський обласний художній музей ім. О.О. Шовкуненка (колишня Херсонська міська дума) м. Херсон, вул. Соборна, 34. Реставрація та пристосування» (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)» складає 95 101 337,00 грн. Тобто вартість закупівлі робіт перевищує 20 мільйонів гривень у розумінні чинного законодавства України.
Відповідно до п.10 ч.1 ст.17 Закону № 922-VIII замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Відповідно до ч.3 ст.17 Закону № 922-VIII Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених частиною другою ст.17 Закону № 922-VIII.
Відповідно до ч.2 ст.17 Закону № 922-VIII замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Як виключення, Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої ст.17 Закону № 922-VIII (ч.4 ст.17 Закону № 922-VIII).
Відповідно до ст.61 Закону України «Про запобігання корупції» № 1700-VII від 14.10.2014р. юридичні особи забезпечують розробку та вжиття заходів, які є необхідними та обґрунтованими для запобігання і протидії корупції у діяльності юридичної особи. Керівник, засновники (учасники) юридичної особи забезпечують регулярну оцінку корупційних ризиків у її діяльності і здійснюють відповідні антикорупційні заходи. Для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи можуть залучатися незалежні експерти, зокрема для проведення аудиту.
Відповідно до ст.62 Закону № 1700-VII антикорупційна програма юридичної особи це комплекс правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції у діяльності юридичної особи, яка затверджується керівниками юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень.
Відповідно до п.2 розділу V тендерної документації зазначено, що усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються чинним законодавством України.
Учасником ТОВ "ВАДІ 2012" в складі тендерної пропозиції документально не підтверджено відсутність підстав для відмови, передбачених п.10 ч.1 ст.17 Закону № 922-VIII, шляхом ненадання в складі тендерної пропозиції антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, оскільки вартість закупівлі робіт перевищує 20 мільйонів гривень.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону № 922-VIII стосовно цього учасник процедури закупівлі.
Учасником ТОВ "ВАДІ 2012" в складі тендерної пропозиції документально не підтверджено відсутність підстав для відмови, передбачених ч.2 ст.17 Закону № 922-VIII, шляхом ненадання в складі тендерної пропозиції довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, згідно пп.5 п.1 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Учасником ТОВ «ОДЕСМІСЬКБУД» вимоги тендерної документації виконані у повному обсязі. Підстави для відхилення тендерної пропозиції такого учасника відсутні.

Щодо третього питання: «3.У Учасника відсутній дозвіл на виконання реставраційних робіт;» повідомляємо наступне.
Відповідно до пп.15 п.1 розділу ІІІ тендерної документації в складі тендерної пропозиції необхідно було надати інформацію щодо наявності чинної Ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури.
Відповідно до пп.4.4 п.4 розділу «Загальні положення» строк виконання робіт становить з моменту підписання договору, по 31.12.2023 року, але до повного виконання зобов’язань сторонами.
Відповідно до п.2 розділу V тендерної документації зазначено, що усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються чинним законодавством України.
Учасником ТОВ "ВАДІ 2012" вимогу пп.15 п.1 розділу ІІІ тендерної документації не виконано та в складі тендерної пропозиції інформацію щодо наявності чинної Ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури не надано.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Учасником ТОВ «ОДЕСМІСЬКБУД» вимоги тендерної документації виконані у повному обсязі. Підстави для відхилення тендерної пропозиції такого учасника відсутні.

Щодо четвертого питання: «4.Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про уповноважену особу щодо підпису Тендерної пропозиції в якій відсутня інформація про документ, який уповноважує Михайлова Д.Є. на підписання тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Тендерної документації» повідомляємо наступне.
Відповідно до пп.6 п.1 розділу ІІІ тендерної документації в складі тендерної пропозиції необхідно було надати довідку від учасника, про те, хто є уповноваженою особою учасника процедури закупівлі з зазначенням документа, яким уповноважує його на підпис тендерної пропозиції.
Відповідно до п.2 розділу V тендерної документації зазначено, що усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються чинним законодавством України.
Учасником ТОВ "ВАДІ 2012" вимогу пп.6 п.1 розділу ІІІ тендерної документації виконано не у повному обсязі, а саме не зазначено інформацію про документ, який уповноважує Михайлова Д.Є. на підписання тендерної пропозиції.
Замовником не було розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ВАДІ 2012" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією в електронній системі закупівель згідно ч.16 ст.29 Закону № 922-VIII, оскільки Замовником встановлено інші невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ВАДІ 2012", чим порушено вимоги тендерної документації зі сторони останнього.
Учасником ТОВ «ОДЕСМІСЬКБУД» вимоги тендерної документації виконані у повному обсязі. Підстави для відхилення тендерної пропозиції такого учасника відсутні.

Щодо п’ятого питання: «5.Учасник у складі тендерної пропозиції надав Ліцензію на програмний комплекс в якому здійснено розрахунок Договірної ціни, проте дія Ліцензії завершується до закінчення реалізації закупівлі» повідомляємо наступне.
Відповідно до пп.18 п.1 розділу ІІІ тендерної документації в складі тендерної пропозиції необхідно було надати інформацію щодо наявності чинної Ліцензії на програмний комплекс в якому здійснено розрахунок Договірної ціни.
Відповідно до пп.4.4 п.4 розділу «Загальні положення» строк виконання робіт становить з моменту підписання договору, по 31.12.2023 року, але до повного виконання зобов’язань сторонами.
Відповідно до п.2 розділу V тендерної документації зазначено, що усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються чинним законодавством України.
Учасником ТОВ "ВАДІ 2012" вимогу пп.18 п.1 розділу ІІІ тендерної документації не виконано та в складі тендерної пропозиції інформацію щодо наявності чинної Ліцензії на програмний комплекс в якому здійснено розрахунок Договірної ціни не надано.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Учасником ТОВ «ОДЕСМІСЬКБУД» вимоги тендерної документації виконані у повному обсязі. Підстави для відхилення тендерної пропозиції такого учасника відсутні.

Документи подані скаржником

31 травня 2021 08:33
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-30-000034 ● 1ff4c35e070346f3a8a4fcf72d65cbb9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2021 15:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.07.2021 № 258

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-04-14-002563-a 14.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-06 08:14:16

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з науково-проектної документації Пам’ятка архітектури місцевого значення (охоронний №230057, 4-Хр) Пам’ятка історії місцевого значення (охоронний № 29) Херсонський обласний художній музей ім. О.О. Шовкуненка (колишня Херсонська міська дума) м. Херсон, вул. Соборна, 34. Реставрація та пристосування» (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-14-002563-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-10 16:45:26

Про надання пояснень

Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надаємо пояснення на запит замовнику на пояснення від Державної аудиторської служби України (далі - Держаудитслужба) у межах проведення моніторингу закупівлі робіт науково-проектної документації Пам’ятка архітектури місцевого значення (охоронний №230057, 4-Хр) Пам’ятка історії місцевого значення (охоронний № 29) Херсонський обласний художній музей ім. О.О. Шовкуненка (колишня Херсонська міська дума) м. Херсон, вул. Соборна, 34. Реставрація та пристосування» (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-14-002563-a), що проводить Департамент розвитку територій Херсонської оприлюдненого в електронній системі закупівель 14 квітня 2021 року.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість здійснено згідно наступних документів:
- проектно-кошторисної документації, розробленої проектною організацією (ФОП Безякін В.М.), згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Зведений кошторис Додається);
- експертного звіту, отриманого за результатом розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом (Експертний звіт Додається);
Розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі можна отримати на сайті https://khoda.gov.ua/ekonomichnij-rozvitok-xersonsko%25d1%2597-oblasti/zhitlovo-komunalna-sfera/%D1%96nshe/
Додатково надаємо копію зведеного-кошторисного розрахунку та позитивного експертного висновку.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2021 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ВАДІ 2012 85 877 534,45
UAH з ПДВ
85 877 534,45
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД" 94 648 501,82
UAH з ПДВ
94 648 501,82
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 травня 2021 23:37
Електронний підпис
04 травня 2021 22:41
Документи з КЕП.zip
04 травня 2021 22:41
34. Банківська гарантія.zip
04 травня 2021 22:41
32.ДЦ.rar
04 травня 2021 22:41
32. Договірна ціна.pdf
04 травня 2021 22:41
21. Довідка п.13 ст.17.pdf
04 травня 2021 22:41
20. Довідка п.12 ст.17.pdf
04 травня 2021 22:41
19. Довідка п.10 ст.17.pdf
04 травня 2021 22:41
18. Довідка п.8 ст.17.pdf
04 травня 2021 22:41
17. Довідка п.6 ст.17.pdf
04 травня 2021 22:41
16. Довідка п.5 ст.17.pdf
04 травня 2021 22:41
15. Довідка п.3 ст.17.pdf
04 травня 2021 22:41
14. Довідка п.2 ст.17.pdf
04 травня 2021 22:41
12. Відгук 145кб.pdf
04 травня 2021 22:41
10. Довідка про досвід.pdf
04 травня 2021 22:41
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 травня 2021 14:29
Електронний підпис
27 травня 2021 14:28
Електронний підпис
27 травня 2021 14:27
public_doc.p7s
27 травня 2021 14:27
public_doc.pdf
27 травня 2021 14:27
Dovidka_21146358020620649489.pdf
27 травня 2021 14:27
Довiдка_(3).zip
27 травня 2021 14:27
Dovidka_21146358020620649489.pdf_(1).p7s
27 травня 2021 14:27
Довiдка_(4).zip
30 квітня 2021 17:24
Електронний підпис
30 квітня 2021 17:10
21. Кошторис_ч.2.pdf
30 квітня 2021 17:10
21. Кошторис_ч.3.pdf
30 квітня 2021 17:10
Довіреність.zip
30 квітня 2021 17:10
Рейтинг.zip
30 квітня 2021 17:10
Гарантия 20244.zip
30 квітня 2021 17:10
Ліцензія.zip
30 квітня 2021 17:10
21. Кошторис_ч.4.pdf
30 квітня 2021 17:10
21. Кошторис_ч.1.pdf
30 квітня 2021 17:10
15.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВАДІ 2012

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВАДІ 2012
#37841356
Відхилено 85 877 534,45
UAH з ПДВ
21 травня 2021 17:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД"
#40381625
Переможець 94 648 501,82
UAH з ПДВ
21 травня 2021 17:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2021 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД"
#40381625
94 648 501,82
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 18:10
Договір 5-П.pdf укладений
10 червня 2021 17:40
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 09:17
Дог.ціна музей (дог.5-П).pdf зміни до договору
11 червня 2021 09:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна до договору
Номер договору про закупівлю: 5-П
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML