Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Татарбунарської міської ради "Бесарабія" |
Код ЄДРПОУ: | 38012405 |
Місцезнаходження: | 68100, Україна , Одеська обл., місто Татарбунари, вулиця Центральна,36 |
Контактна особа: |
Гуцулюк Віра Олександрівна +380984351162 kpbesarabiya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2021 11:28 |
Очікувана вартість: | 8 983 041,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 915,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Горького в м. Татарбунари Одеської області | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2021 11:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2021 11:16 |
перелiк_змiн.docx | |
21 квітня 2021 11:16 |
ТД__капiтал_нии__ремонт_вул._Гор_кого_в_новiи__редакцii__зi_змiнами.docx | |
21 квітня 2021 11:16 |
Додаток___4_Проект_договора_в_новiи__редакцii__зi_змiнами.doc | |
14 квітня 2021 17:32 |
Додаток___3_Технiчне_завдання.docx | |
14 квітня 2021 17:32 |
Додаток___2_Критерii__оцiнки.doc | |
14 квітня 2021 17:32 |
Додаток___1_Тендерна_пропозицiя.docx |
21 квітня 2021 11:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 квітня 2021 11:16 |
перелiк_змiн.docx
|
||||||
21 квітня 2021 11:16 |
ТД__капiтал_нии__ремонт_вул._Гор_кого_в_новiи__редакцii__зi_змiнами.docx
|
||||||
21 квітня 2021 11:16 |
Додаток___4_Проект_договора_в_новiи__редакцii__зi_змiнами.doc
|
||||||
14 квітня 2021 17:32 |
Додаток___3_Технiчне_завдання.docx
|
||||||
14 квітня 2021 17:32 |
Додаток___2_Критерii__оцiнки.doc
|
||||||
14 квітня 2021 17:32 |
Додаток___1_Тендерна_пропозицiя.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 21 травня 2021 16:03
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-08-000002 ● 7105e4c9ff3e49bc8c8546cdc3264c57
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2021 12:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.07.2021 Одеса № 373
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 07.07.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.07.2021 № 373
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2021-04-14-002523-a 14.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-08 16:52:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином комунальне підприємство Татарбунарської міської ради «Бесарабія» (далі - Замовник) може обґрунтувати рішення щодо визначення переможцем фізичної особи-підприємця Айрапетяна Самвела Сережаєвича та невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 07.06.2021 № 12788-р/пк-пз тоді як Колегією зобов'язано Замовника скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Айрапетяна Самвела Сережаєвича переможцем процедури закупівлі?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати укладення договору від 01.07.2021 № 87 із фізичною особою-підприємцем Айрапетяном Самвелом Сережаєвичем тоді як ним як визначеним Замовником переможцем надано довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України щодо непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості, станом на 16.05.2021, що раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 17.06.2021)?
При цьому відповідно до пункту 1 розділу 5 Додатку 2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, в тому числі довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-07-13 14:27:44
Пояснення з власної ініціативи
Доброго дня! Надаємо пояснення для ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємствоТатарбунарської міської ради "Бесарабія", повідомляє щодо Висновку Південного офісу Дердаудитслужби про неможливість усунення порушення, у зв'язку із виконанням Договору про закупівлю, який неможливо розірвати в односторонньому порядку.
2021-07-30 12:18:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Ризики, що спрацювали
RISK-2-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Буджакстройсервіс |
8 044 240,80
UAH з ПДВ
|
8 044 240,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" |
8 300 076,00
UAH з ПДВ
|
8 255 160,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" |
8 354 207,59
UAH з ПДВ
|
8 300 066,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "АЙРАПЕТЯН САМВЕЛ СЕРЕЖАЄВИЧ" |
8 803 380,18
UAH з ПДВ
|
8 803 380,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" |
8 805 101,29
UAH з ПДВ
|
8 805 101,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Буджакстройсервіс #40156270 |
Рішення скасоване |
8 044 240,80
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 09:33
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" #42846767 |
Рішення скасоване |
8 255 160,79
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 09:33
|
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" #40603406 |
Рішення скасоване |
8 300 066,59
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 09:33
|
ФОП "АЙРАПЕТЯН САМВЕЛ СЕРЕЖАЄВИЧ" #2466220932 |
Рішення скасоване |
8 803 380,18
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 09:33
|
ТОВ Буджакстройсервіс #40156270 |
Відхилено |
8 044 240,80
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 17:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" #42846767 |
Відхилено |
8 255 160,79
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 17:56
|
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" #40603406 |
Відхилено |
8 300 066,59
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 18:01
|
ФОП "АЙРАПЕТЯН САМВЕЛ СЕРЕЖАЄВИЧ" #2466220932 |
Переможець |
8 803 380,18
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 18:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2021 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 16:37
|
Binder1 горького.pdf | укладений |
02 липня 2021 16:16
|