Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з капітального ремонту на об’єкті: «Капітальний ремонт дороги по вулиці Космонавта Беляєва від вулиці Рибної до будинку №35 та провулках Сіверсів і Космонавта Беляєва у Корабельному районі м. Миколаєва» (код за ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
2 345 900,00 UAH
UA-2021-04-14-001597-a ● d4ee9d38d20949dab72345fbccf592c0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410607 |
Вебсайт: | https://corabeldistr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 314 |
Контактна особа: |
Степаніцина Інна Леонідівна +380512600277 inna_02112008@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 17 травня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 2 345 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 729,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11729.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 №99), Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Додатку 6 до тендерної документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 180 днів з дати розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель* (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель). Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з капітального ремонту на об’єкті: «Капітальний ремонт дороги по вулиці Космонавта Беляєва від вулиці Рибної до будинку №35 та провулках Сіверсів і Космонавта Беляєва у Корабельному районі м. Миколаєва» (код за ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54050, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, по вулиці Космонавта Беляєва від вулиці Рибної до будинку №35 та провулках Сіверсів і Космонавта Беляєва територія Корабельного району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок здійснюється Замовником з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконанні роботи та після подання всієї виконавчої документації та документів щодо якості задіяних матеріалів з паспортами та сертифікатами. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2021 13:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2021 12:18 |
перелік змін_кап_ремонт_космонавта біляєва_рибна.docx | |
05 травня 2021 12:18 |
05_05_2021_космонавта беляєва_рибна-тендерна документація_нова редакція.doc |
05 травня 2021 13:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 травня 2021 12:18 |
перелік змін_кап_ремонт_космонавта біляєва_рибна.docx
|
|||
05 травня 2021 12:18 |
05_05_2021_космонавта беляєва_рибна-тендерна документація_нова редакція.doc
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-14-001597-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР", Код ЄДРПОУ:34168990
Дата подання: 02 червня 2021 15:19
Дата подання: 02 червня 2021 15:19
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 червня 2021 15:06
рішення від 04.06.2021 №12638 лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 червня 2021 15:05
інформація про перенесення скарги від 14.06.2021 № 11195.pdf
Дата публікації: 15 червня 2021 10:03
інформація про резолютивну частину рішення від 29.06.2021 № 14520.pdf
Дата публікації: 30 червня 2021 17:04
рішення від 29.06.2021 № 14520.pdf
Дата публікації: 02 липня 2021 22:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 06 липня 2021 15:03
Номер скарги: UA-2021-04-14-001597-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР", Код ЄДРПОУ:34168990
Дата подання: 09 липня 2021 16:06
Дата подання: 09 липня 2021 16:06
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 липня 2021 18:07
рішення від 13.07.2021 №15867.pdf
Дата публікації: 13 липня 2021 18:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2021 №16836.pdf
Дата публікації: 23 липня 2021 15:34
рішення від 22.07.2021 №16836.pdf
Дата публікації: 27 липня 2021 19:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: на підставі рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 06 серпня 2021 16:17
Номер скарги: UA-2021-04-14-001597-a.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР", Код ЄДРПОУ:34168990
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2021 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" |
1 844 899,20
UAH з ПДВ
|
1 844 899,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СТЕЦЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
2 323 031,86
UAH з ПДВ
|
2 309 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" #34168990 |
Рішення скасоване |
1 844 899,20
UAH з ПДВ
|
28 травня 2021 15:21
|
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" #34168990 |
Рішення скасоване |
1 844 899,20
UAH з ПДВ
|
06 липня 2021 15:03
|
|
ФОП "СТЕЦЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #3035813577 |
Рішення скасоване |
2 309 500,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2021 15:03
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" #34168990 |
Рішення скасоване |
1 844 899,20
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2021 16:17
|
|
ФОП "СТЕЦЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #3035813577 |
Рішення скасоване |
2 309 500,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2021 16:17
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" #34168990 |
Рішення скасоване |
1 844 899,20
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 12:00
|
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" #34168990 |
Відхилено |
1 844 899,20
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 12:14
|
|
ФОП "СТЕЦЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #3035813577 |
Відхилено |
2 309 500,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 12:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
26 серпня 2021 12:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі