Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт фасаду комунального закладу "Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області" на пр.Волі,25 у м.Луцьку з метою створення нового освітнього простору
Очікувана вартість
4 242 259,20 UAH
UA-2021-04-14-001113-a ● 9079f39e8dfb41de81fec070c1c3ba16
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517736 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Волинська обл. м.Луцьк вул. Богдана Хмельницького,19/206 |
Контактна особа: |
Гузюк Вікторія +380332724594, 724883, 096 3893904 ukb.lena@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 15:43 |
Очікувана вартість: | 4 242 259,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 21000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт фасаду комунального закладу "Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області" на пр.Волі,25 у м.Луцьку з метою створення нового освітнього простору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, пр.Волі,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 травня 2021
—
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | після надання рахунку замовнику | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | згідно п.6.2.1 договору на підставі форм КБ-2в,КБ-3 | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2021 10:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2021 10:15 |
ДОД-11-Проєкт Договіру-уточнений 29.04.2021.docx | |
29 квітня 2021 10:15 |
ТД-змінена-29.04.docx | |
29 квітня 2021 10:15 |
Перелік змін-29.04.2021.PDF | |
27 квітня 2021 11:55 |
Дод-11-Договір-проект-змінений.docx | |
27 квітня 2021 11:55 |
ТД- змінена.docx | |
27 квітня 2021 11:55 |
Перелік змін.PDF | |
15 квітня 2021 14:14 |
ТД .docx | |
14 квітня 2021 12:35 |
Техн. завд. гімназія №4.docx | |
14 квітня 2021 12:35 |
ДОД-11-Договір-проект.docx |
29 квітня 2021 10:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
29 квітня 2021 10:15 |
ДОД-11-Проєкт Договіру-уточнений 29.04.2021.docx
|
||||||||||||
29 квітня 2021 10:15 |
ТД-змінена-29.04.docx
|
||||||||||||
29 квітня 2021 10:15 |
Перелік змін-29.04.2021.PDF
|
||||||||||||
27 квітня 2021 11:55 |
Дод-11-Договір-проект-змінений.docx
|
||||||||||||
27 квітня 2021 11:55 |
ТД- змінена.docx
|
||||||||||||
27 квітня 2021 11:55 |
Перелік змін.PDF
|
||||||||||||
15 квітня 2021 14:14 |
ТД .docx
|
||||||||||||
14 квітня 2021 12:35 |
Техн. завд. гімназія №4.docx
|
||||||||||||
14 квітня 2021 12:35 |
ДОД-11-Договір-проект.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-14-001113-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 23 квітня 2021 17:36
Відповаідно до умов ТД передбачено, що в в очікуваній вартості предмета закупівлі заробітна плата Замовником розрахована, виходячи з нормативних трудовитрат на обсяг виконуваних робіт– 13600,00 грн./міс., що відповідає розряду – 3,8. Претендент зобов’язаний закладений ним рівень кошторисної заробітної плати в ціновій пропозиції, (керуючись Наказом Мінрегіону від 27.07.2018р. №196 «Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати , який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» ), вказати в Додатку 11 (в пункті 6.7. проекту Договору №… про закупівлю робіт). Прошу внести зміни до ТД в цій частині та викласти дану вимогу з врахуванням вимог Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України11 листопада 2016 р.за № 1469/29599
Відповаідно до умов ТД передбачено, що в в очікуваній вартості предмета закупівлі заробітна плата Замовником розрахована, виходячи з нормативних трудовитрат на обсяг виконуваних робіт– 13600,00 грн./міс., що відповідає розряду – 3,8. Претендент зобов’язаний закладений ним рівень кошторисної заробітної плати в ціновій пропозиції, (керуючись Наказом Мінрегіону від 27.07.2018р. №196 «Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати , який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» ), вказати в Додатку 11 (в пункті 6.7. проекту Договору №… про закупівлю робіт). Прошу внести зміни до ТД в цій частині та викласти дану вимогу з врахуванням вимог Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України11 листопада 2016 р.за № 1469/29599
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2021 11:42
Внесено зміни до умов тендерної документації та в додаток 11 "Проєкт договору" з приводу уточнення посилання на нормативний документ в першочерговій редакції щодо вимог Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва обєктів
Номер вимоги: UA-2021-04-14-001113-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СМ-Рембуд, Код ЄДРПОУ:41120491
Дата подання: 19 травня 2021 15:59
Вимога в порядку ч.4 ст.33 та ст.31 Закону Україні "Про публічні закупівлі"
Замовнику: Голові тендерного комітету Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Цвіруку М.І.
Код ЄДРПОУ 05517736
43025, Волинська область,
м. Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 19
Особа, що звертається з вимогою:
ТОВ «СМ-РЕМБУД»
ЄДРПОУ 41120491
44700, Україна, Волинська область,
м. Володимир-Волинський,
вул. Володимира Великого, буд. 48 А
ВИМОГА
в порядку ч.4 ст.33 та ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
ТОВ «СМ-РЕМБУД» подало пропозицію на закупівлю робіт «Капітальний ремонт фасаду комунального закладу «Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області» на пр. Волі, 25 у м. Луцьку з метою створення нового освітнього простору» UA-2021-04-14-001113-a на суму 4 242 259,20 грн.
З 11.05.2021 за результатами аукціону тендерна пропозиція ПП «ПМК-НОВА» була визнана найбільш економічно вигідною пропозицією та перебувала на 1 місці за ціною (2 427 468, 36). 18.05.2021 рішенням тендерного комітету ПП «ПМК-НОВА» було визнано переможцем (протокол від 18.05.2021 №5) та було розміщено повідомлення про намір укласти договір.
ТОВ «СМ-РЕМБУД» вважає рішення Замовника щодо визнання переможцем закупівлі ПП «ПМК-НОВА», неправомірним, оскільки в тендерній пропозиції даного учасника наявні наступні порушення:
1. Надано розрахунок договірної ціни, де вид договірної ціни вказаний, як динамічна, що суперечить вимогам Тендерної документації, а саме пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції де Замовником чітко визначено що вид договірної ціни – тверда.
2. В банківській гарантії від 28.04.2021 №G0421/3717 надано посилання на тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 26.04.2021 № 2 «Капітальний ремонт фасаду комунального закладу «Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області» на пр. Волі, 25 у м. Луцьку з метою створення нового освітнього простору», яка є недійсною. Так як рішенням тендерного комітету від 29.04.2021 № 3 затверджено нову тендерну документацію. Таким чином банківська гарантія надана у тендерній пропозиції у ПП «ПМК-НОВА» є недійсною, тому що не виконано Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (розділ ІІІ пункт 2 Забезпечення тендерної пропозиції)
На підставі вищевикладеного
ВИМАГАЄМО:
1) скасувати рішення тендерного комітету (протокол від 18.05.2021 №5) згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт фасаду комунального закладу «Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області» на пр. Волі, 25 у м. Луцьку з метою створення нового освітнього простору» UA-2021-04-14-001113-a щодо визнання тендерної пропозиції учасника ПП «ПМК-НОВА» такою що відповідає вимогам тендерної документації та визнання його переможцем даної закупівлі.
2) У разі залишення рішення щодо визнання переможцем ПП «ПМК-НОВА» ТОВ «СМ-РЕМБУД» буде підготовлена скарга до Антимонопольного комітету України та Західного офісу Держаної аудиторської служби України, з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів, як учасника даної закупівлі.
Директор ТОВ «СМ-РЕМБУД» О.Я. Мазуркевич
Розгорнути
Згорнути
Цвіруку М.І.
Код ЄДРПОУ 05517736
43025, Волинська область,
м. Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 19
Особа, що звертається з вимогою:
ТОВ «СМ-РЕМБУД»
ЄДРПОУ 41120491
44700, Україна, Волинська область,
м. Володимир-Волинський,
вул. Володимира Великого, буд. 48 А
ВИМОГА
в порядку ч.4 ст.33 та ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
ТОВ «СМ-РЕМБУД» подало пропозицію на закупівлю робіт «Капітальний ремонт фасаду комунального закладу «Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області» на пр. Волі, 25 у м. Луцьку з метою створення нового освітнього простору» UA-2021-04-14-001113-a на суму 4 242 259,20 грн.
З 11.05.2021 за результатами аукціону тендерна пропозиція ПП «ПМК-НОВА» була визнана найбільш економічно вигідною пропозицією та перебувала на 1 місці за ціною (2 427 468, 36). 18.05.2021 рішенням тендерного комітету ПП «ПМК-НОВА» було визнано переможцем (протокол від 18.05.2021 №5) та було розміщено повідомлення про намір укласти договір.
ТОВ «СМ-РЕМБУД» вважає рішення Замовника щодо визнання переможцем закупівлі ПП «ПМК-НОВА», неправомірним, оскільки в тендерній пропозиції даного учасника наявні наступні порушення:
1. Надано розрахунок договірної ціни, де вид договірної ціни вказаний, як динамічна, що суперечить вимогам Тендерної документації, а саме пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції де Замовником чітко визначено що вид договірної ціни – тверда.
2. В банківській гарантії від 28.04.2021 №G0421/3717 надано посилання на тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 26.04.2021 № 2 «Капітальний ремонт фасаду комунального закладу «Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області» на пр. Волі, 25 у м. Луцьку з метою створення нового освітнього простору», яка є недійсною. Так як рішенням тендерного комітету від 29.04.2021 № 3 затверджено нову тендерну документацію. Таким чином банківська гарантія надана у тендерній пропозиції у ПП «ПМК-НОВА» є недійсною, тому що не виконано Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (розділ ІІІ пункт 2 Забезпечення тендерної пропозиції)
На підставі вищевикладеного
ВИМАГАЄМО:
1) скасувати рішення тендерного комітету (протокол від 18.05.2021 №5) згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт фасаду комунального закладу «Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області» на пр. Волі, 25 у м. Луцьку з метою створення нового освітнього простору» UA-2021-04-14-001113-a щодо визнання тендерної пропозиції учасника ПП «ПМК-НОВА» такою що відповідає вимогам тендерної документації та визнання його переможцем даної закупівлі.
2) У разі залишення рішення щодо визнання переможцем ПП «ПМК-НОВА» ТОВ «СМ-РЕМБУД» буде підготовлена скарга до Антимонопольного комітету України та Західного офісу Держаної аудиторської служби України, з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів, як учасника даної закупівлі.
Директор ТОВ «СМ-РЕМБУД» О.Я. Мазуркевич
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 травня 2021 15:11
По питанню порушення щодо виду договірної ціни тендерний комітет встановив:
Тендерна пропозиція ПП «ПМК-НОВА» містить документ – «20.1. Лист-згода з проектом договору (зі змінами).pdf», який підтверджує та гарантує укладення (підписання) договору про закупівлю на вказаних умовах, тобто застосування переможцем твердої договірної ціни, оскільки в п. 4.1 проекту Договору про закупівлю вказується: Договірна ціна є твердою.
Керуючись принципами здійснення публічних закупівель, належного урядування та економії бюджетних коштів, з врахуванням умов, передбачених підпунктом (2) пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, зазначення слова «динамічна» у документі «1. Договірна ціна.pdf» тендерної пропозиції учасника - ПП «ПМК-НОВА», відповідно до рішення тендерного комітету №6 від 24.05.2021 дана описка визнана формальною (несуттєвою) помилкою, яка зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа тендерної пропозиції і не впливає на ціну тендерної пропозиції.
Тому тендерна пропозиція ПП «ПМК-НОВА», з врахуванням формальної помилки відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» і Тендерній документації та підстави щодо її відхилення відсутні.
По питанню порушення щодо банківської гарантії, тендерний комітет інформує:
Тендерною документацією та Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Наказ) встановлено вимоги до забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до підпункту 9 пункту 4 Наказу у реквізитах гарантії - в інформації щодо тендерної документації зазначається дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація. Проте в умовах Тендерної документації та в Наказі не уточнено, яку саме необхідно вказувати дату рішення замовника, яким затверджена Тендерна документація (нової чи початкової редакції). Тому інформація, яка зазначена у банківській гарантії в тендерній пропозиції ПП «ПМК-НОВА», а саме дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, відповідає усім вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які встановлені Тендерною документацією та Наказом. Внесені зміни до Тендерної документації не стосувались вимог до забезпечення тендерної пропозиції.
Тому забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, яка надана учасником ПП «ПМК-НОВА» в електронній формі, відповідає вимогам тендерної документації та Наказу і є дійсною.
На підставі вище викладеного, учасником ПП «ПМК-НОВА» якого визнано переможцем з врахуванням визнаної формальної (несуттєвої) помилки і наданим забезпеченням тендерної пропозиції, забезпечення тендерної пропозиції відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції та відповідно до статей 25 і 31 Закону України «Про публічні закупівлі» підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ПМК-НОВА» як переможця відсутня.
На виконання вимог частини четвертої статті 33 Закону є наявні переваги тендерної пропозиції переможця ПП «ПМК-НОВА», а саме тендерна пропозиція переможця є максимально економною, ефективною, відповідає усім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» і Тендерній документації, з врахуванням допущених ними формальних помилок, підписана і оформлена відповідно до вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Таким чином відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», інших названих вище нормативно-правових актів та Тендерної документації, правові підстави для задоволення вимоги учасника ТОВ «СМ-РЕМБУД» відсутні (Протокол засідання тендерного комітету №6 від 24.05.2021).
Тендерна пропозиція ПП «ПМК-НОВА» містить документ – «20.1. Лист-згода з проектом договору (зі змінами).pdf», який підтверджує та гарантує укладення (підписання) договору про закупівлю на вказаних умовах, тобто застосування переможцем твердої договірної ціни, оскільки в п. 4.1 проекту Договору про закупівлю вказується: Договірна ціна є твердою.
Керуючись принципами здійснення публічних закупівель, належного урядування та економії бюджетних коштів, з врахуванням умов, передбачених підпунктом (2) пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, зазначення слова «динамічна» у документі «1. Договірна ціна.pdf» тендерної пропозиції учасника - ПП «ПМК-НОВА», відповідно до рішення тендерного комітету №6 від 24.05.2021 дана описка визнана формальною (несуттєвою) помилкою, яка зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа тендерної пропозиції і не впливає на ціну тендерної пропозиції.
Тому тендерна пропозиція ПП «ПМК-НОВА», з врахуванням формальної помилки відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» і Тендерній документації та підстави щодо її відхилення відсутні.
По питанню порушення щодо банківської гарантії, тендерний комітет інформує:
Тендерною документацією та Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Наказ) встановлено вимоги до забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до підпункту 9 пункту 4 Наказу у реквізитах гарантії - в інформації щодо тендерної документації зазначається дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація. Проте в умовах Тендерної документації та в Наказі не уточнено, яку саме необхідно вказувати дату рішення замовника, яким затверджена Тендерна документація (нової чи початкової редакції). Тому інформація, яка зазначена у банківській гарантії в тендерній пропозиції ПП «ПМК-НОВА», а саме дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, відповідає усім вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які встановлені Тендерною документацією та Наказом. Внесені зміни до Тендерної документації не стосувались вимог до забезпечення тендерної пропозиції.
Тому забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, яка надана учасником ПП «ПМК-НОВА» в електронній формі, відповідає вимогам тендерної документації та Наказу і є дійсною.
На підставі вище викладеного, учасником ПП «ПМК-НОВА» якого визнано переможцем з врахуванням визнаної формальної (несуттєвої) помилки і наданим забезпеченням тендерної пропозиції, забезпечення тендерної пропозиції відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції та відповідно до статей 25 і 31 Закону України «Про публічні закупівлі» підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ПМК-НОВА» як переможця відсутня.
На виконання вимог частини четвертої статті 33 Закону є наявні переваги тендерної пропозиції переможця ПП «ПМК-НОВА», а саме тендерна пропозиція переможця є максимально економною, ефективною, відповідає усім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» і Тендерній документації, з врахуванням допущених ними формальних помилок, підписана і оформлена відповідно до вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Таким чином відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», інших названих вище нормативно-правових актів та Тендерної документації, правові підстави для задоволення вимоги учасника ТОВ «СМ-РЕМБУД» відсутні (Протокол засідання тендерного комітету №6 від 24.05.2021).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-14-001113-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СМ-Рембуд, Код ЄДРПОУ:41120491
Дата подання: 28 травня 2021 11:47
Дата подання: 28 травня 2021 11:47
СКАРГА в порядку ч.4 ст.33 та ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ
КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ
УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ
ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя
Липківського, 45
ЗАМОВНИК: Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ 05517736
43025, Волинська область,
м. Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 19
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
ТОВ «СМ-РЕМБУД»
ЄДРПОУ 41120491
44700, Україна, Волинська область,
м. Володимир-Волинський,
вул. Володимира Великого 48 А
Процедура закупівлі: відкриті торги
Предмет закупівлі: роботи
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-14-001113-a
Очікувана вартість: 4 242 259, 20 грн.
СКАРГА
в порядку ч.4 ст.33 та ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
І. Підстави подання скарги.
ТОВ «СМ-РЕМБУД» подало пропозицію на закупівлю робіт «Капітальний ремонт фасаду комунального закладу «Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області» на пр. Волі, 25 у м. Луцьку з метою створення нового освітнього простору» UA-2021-04-14-001113-a.
З 11.05.2021 за результатами аукціону тендерна пропозиція ПП «ПМК-НОВА» була визнана найбільш економічно вигідною пропозицією та перебувала на 1 місці за ціною (2 427 468, 36).
18.05.2021 Замовником згідно Протоколу засідання тендерного комітету щодо організації проведення процедури державної закупівлі від 18.05.2021 року №5 переможцем визнано ПП «ПМК-НОВА», ЄДРПОУ 39291539, що знаходиться за адресою: вул. Квітнева, 8, Луцький район, село Рованці, Волинська обл., 45606 та розміщено повідомлення про намір укласти договір.
У процесі вивчення тендерної пропозиція ПП «ПМК-НОВА» були виявлені суттєві порушення що суперечать вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Повідомлення про визнання Переможцем було оприлюднено 18.05.2021. Кінцевий строк подання оскаржень щодо кваліфікації учасника – 29.05.2021 00:00.
ІІ. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження.
ТОВ «СМ-РЕМБУД» вважає рішення Замовника щодо визнання переможцем закупівлі ПП «ПМК-НОВА», неправомірним, оскільки в тендерній пропозиції даного учасника наявні наступні порушення:
1. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме ПП «ПМК-НОВА» в Додатку 2 до договору, що є невід’ємною частиною договору, надано розрахунок договірної ціни, де вид договірної ціни вказаний, як динамічна, що суперечить вимогам Тендерної документації, а саме пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції де Замовником чітко визначено що вид договірної ціни – тверда. (Ціна пропозиції учасника (договірна ціна) - сума за яку учасник пропонує виконати перелік робіт, передбачених в технічній частині тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до державних будівельних норм із урахування змін та доповнень. Якщо договірна ціна визначена твердою, вона є не змінною на протязі всього періоду будівництва.) На підставі статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ПП «ПМК-НОВА» мала бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічною специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної пропозиції.
2. В банківській гарантії від 28.04.2021 №G0421/3717 відсутнє посилання на тендерну документацію зі змінами яку затверджено рішенням тендерного комітету від 29.04.2021 № 3, надано посилання на тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 26.04.2021 № 2 «Капітальний ремонт фасаду комунального закладу «Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області» на пр. Волі, 25 у м. Луцьку з метою створення нового освітнього простору», яка є недійсною. Так Таким чином банківська гарантія надана у тендерній пропозиції у ПП «ПМК-НОВА» є недійсною, тому що не виконано умови тендерної документації та Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (розділ ІІІ пункт 2 Забезпечення тендерної пропозиції).
3. Заробітна плата вказана ПП «ПМК-НОВА у розрахунку договірної ціни (9 000,00 грн., проаналізувавши локальний кошторис) не відповідає розрахунку розміру кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8» (розрахунковий період 2020 рік) наданого ПП «ПМК-НОВА» у складі тендерної пропозиції (довідка №23.3 від від 30.04.2021), де розрахунок складає – 11 339, 7 грн., чим порушено умови тендерної документації, де в. 1 розділу ІІІ визначено, що «Претендент зобов’язаний закладений ним рівень кошторисної заробітної плати в ціновій пропозиції, (керуючись Наказом Мінрегіону від 27.07.2018р. №196 «Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» ), вказати в Додатку 11 (в пункті 6.7. проекту Договору №… про закупівлю робіт). Мають бути виконані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 з урахуванням змін та доповнень».
4. У Довідці №9 від 30.04.2021 про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт зазначених у технічній частині тендерної документації не зазначено жодних машин, механізмів та обладнання, а в Підсумковій відомості ресурсів зазначено (файл 3.2 Підсумкова відомість ресурсів): Пилка дискова електрична, дрилi електричнi, шуруповерти, перфоратори електричнi, що суперечить Додатку 3 Тендерної документації (примітка: До довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті та при розрахунках договірної ціни).
19.05.2021 ТОВ «СМ-РЕМБУД» було підготовлено вимогу до Замовника із зазначенням порушень. Замовник не зреагував на порушення викладені у вимозі, залишив вимогу без врахування, зазначивши що помилки вказані у вимозі формальні, чим порушив ч. 4, 5 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі.»
ІІІ. Вимагаємо:
1) Встановити факт порушення Тендерним комітетом Управління капітального будівництва Луцької міської ради та скасувати рішення тендерного комітету щодо організації проведення процедури державної закупівлі від 18.05.2021 року №5, згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт фасаду комунального закладу «Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області» на пр. Волі, 25 у м. Луцьку з метою створення нового освітнього простору» UA-2021-04-14-001113-a, щодо визнання тендерної пропозиції учасника ПП «ПМК-НОВА» такою що відповідає вимогам тендерної документації, визнання його переможцем даної закупівлі та намір укласти договір про закупівлю з переможцем, як неправомірне.
Директор ТОВ «СМ-РЕМБУД» О.Я. Мазуркевич
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 червня 2021 23:59
рішення від 01.06.2021 №12105+лист замовнку.pdf
Дата публікації: 02 червня 2021 23:58
Інформація про перенесення розгляду скарги від 10.06.2021 №10918.pdf
Дата публікації: 14 червня 2021 13:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2021 №14269.pdf
Дата публікації: 25 червня 2021 19:59
рішення від 24.06.2021 №14269.pdf
Дата публікації: 30 червня 2021 23:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про визначення ПП "ПМК-НОВА" переможцем процедури закупівлі згідно органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 01 липня 2021 11:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2021 16:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ПМК-НОВА" |
2 427 468,36
UAH з ПДВ
|
2 427 468,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СМ-Рембуд |
2 871 390,48
UAH з ПДВ
|
2 684 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" |
2 960 721,40
UAH з ПДВ
|
2 685 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" |
2 989 719,18
UAH з ПДВ
|
2 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Ефект |
2 998 384,16
UAH з ПДВ
|
2 818 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ПРОМБУД-5" |
3 350 174,26
UAH з ПДВ
|
2 829 999,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
3 416 735,65
UAH з ПДВ
|
2 830 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд |
3 818 404,00
UAH з ПДВ
|
2 830 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ПМК-НОВА" #39291539 |
Рішення скасоване |
2 427 468,36
UAH з ПДВ
|
01 липня 2021 10:41
|
|
ПП "ПМК-НОВА" #39291539 |
Відхилено |
2 427 468,36
UAH з ПДВ
|
01 липня 2021 12:19
|
|
ТОВ СМ-Рембуд #41120491 |
Відхилено |
2 684 998,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 09:09
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" #40819378 |
Відхилено |
2 685 000,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2021 09:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 липня 2021 14:27
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" #34928439 |
Переможець |
2 690 000,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2021 12:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2021 09:46
|
Дод уг-№3-заверш.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2021 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 10:10
|
Дод уг№2 1 Фасад-кориг.PDF | зміни до договору |
25 жовтня 2021 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2021 09:40
|
Дод уг №2_06.09.2021 зміна реквізитів.PDF | зміни до договору |
07 вересня 2021 09:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2021 09:07
|
Дод уг №1-31.08.2021.PDF | зміни до договору |
01 вересня 2021 09:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 15:06
|
Розясн строку викон робіт (1).PDF | зміни до договору |
21 липня 2021 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 12:03
|
Договір 21.07.2021 №03 з додатками.PDF | укладений |
21 липня 2021 11:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робіт на об’єкті «від 21 липня 2021 до 31 серпня 2021», зазначений в Договорі про закупівлю робіт по результатах процедури закупівлі, є фактичним строком виконання робіт, який слід вважати достовірним для даної закупівлі. В Звіті про результати проведення закупівлі, який відповідно до ст.19 Закону формується електронною системою закупівель автоматично після оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель, при подачі оголошення про проведення відкритих торгів на дану закупівлю, строк виконання робіт було зазначено «від 24 травня 2021 до 31 серпня 2021». |
Номер договору про закупівлю: | 03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол ТК-роз |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Умовами проведення торгів строк виконання робіт було зазначено "від 24.05.2021 до 31.08.2021". Розгляд скарги Антимонопольним комітетом України призупинив перебіг строків щодо укладених строків щодо укладених рішень замовника.Договір про закупівлю укладено 21.07.2021, і відповідно строк виконання робіт "від 21.07.2021 до 31.08.2021".Стислий термін робіт унеможливлює якісне виконання робіт на обєкті в повному обсязі.Прийнято рішення продовжити строк виконання робіт до 29.10.2021 (Протокол ТК від 31.08.2021 №14). |
Номер договору про закупівлю: | 03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із проведенням коригування ПКД без зміни вартості |
Номер договору про закупівлю: | 03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із завершенням виконання робіт на обєкті зменшується сума договору |
Номер договору про закупівлю: | 03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |