Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Респіратори
Respirators
Respirators
Очікувана вартість
1 983 651,48 UAH
UA-2021-04-14-000472-c ● 6c4bba525c8349d697e4dcd4c28c5eda
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Duma Alexander provision +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 08 червня 2021 12:02 |
Очікувана вартість: | 1 983 651,48 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 836,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 59508 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Publication date: | 14 квітня 2021 10:06 |
Enquiries until: | 09 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 травня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 1 983 651 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 19 836 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Scope of the procurement
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування (Респіратори) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 35810000-5 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 983 651,48 грн. (один мільйон дев’ятсот вісімдесят три тисячі шістсот п’ятдесят одна грн. 48 коп.) з ПДВ 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.05.2021 18:00 11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 59 508,00 (п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот вісім гривень 00 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія або страхова гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 15.05.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 19 836,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч вісімсот тридцять шість гривень 00 коп.) 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути
Згорнути
1. Name of the customer Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsia" 2. Code from the customer 41022900 3. Location of the customer *. 21a Simona Petliura Street, Kyiv city, 01032 / Umanska Street 8, Kyiv, 03049 4. Category of the customer: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, specified in paragraph 4, part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement" 5. Name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and names of relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots): 35810000-5 Individual equipment (Respirators) 5.1. Name of goods or services of each nomenclature item of the subject of procurement and code of goods or services determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary: in accordance with Annex 1 of the tender documentation, code DK 021: 2015: 35810000-5 6. Quantity of goods or scope of works or provision of services: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation. 7. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation 8. Expected value of the subject of procurement: UAH 1 983 651,48 9. Term of delivery of goods, performance of works, rendering of services: During 2021 (till 31.12.2021) 10. Deadline for submission of tender proposals: 15.05.2021 18:00 11. Terms of payment: Within 45 banking days in accordance with the terms of the Agreement 12. Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation 13. The amount of security for tender proposals (if the customer requires it): UAH 59 508,00 14. Type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): guarantee, namely: - bank guarantee or insurance guarantee, conditions - in accordance with the tender documentation; 15. Date and time of opening of tender proposals, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 15.05.2021 18:00 16. The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: UAH 19 836,00 17. Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied; 18. Other information: other conditions according to the tender documentation. Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of this Law, if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million hryvnias - open bidding ; Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31270 шт.
Респіратор протипиловий (протиаерозольний типу пелюстка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Respirator antidust (antiaerosol petal type)
CPV: 35810000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
10506 шт.
Респіратор FFP2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
FFP2 respirator
CPV: 35810000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
4604 шт.
Фільтр протигазовий типу A1 до респіратора РПА-ДЕ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Gas filter type A1 to the RPA-DE respirator
CPV: 35810000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
4220 шт.
Фільтр комбінований типу А1Р1пилогазозахиснийдо респіратора РПА-ДЕ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
The filter combined like A1R1 dust and gas protective to the RPA-DE respirator
CPV: 35810000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1322 шт.
Респіратор –напівмаскаРПА-ДЕ-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Respirator - semi-mask RPA-DE-1
CPV: 35810000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 35810000-5 Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 59 508,00 (п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот вісім гривень 00 коп.) Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія або страхова гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 15.05.2021 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2021 18:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2021 18:29 |
Перелік змін.doc | |
11 травня 2021 18:29 |
ТД_Респіратори_нова ред..docx | |
14 квітня 2021 10:03 |
Оголошенння.doc | |
14 квітня 2021 10:03 |
ADVERTISEMENT.doc | |
14 квітня 2021 10:03 |
проект договору.docx |
11 травня 2021 18:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
11 травня 2021 18:29 |
Перелік змін.doc
|
||||||||||||
11 травня 2021 18:29 |
ТД_Респіратори_нова ред..docx
|
||||||||||||
14 квітня 2021 10:03 |
Оголошенння.doc
|
||||||||||||
14 квітня 2021 10:03 |
ADVERTISEMENT.doc
|
||||||||||||
14 квітня 2021 10:03 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог Замовника до технічних характеристик респіраторів
Дата подання: 19 квітня 2021 12:03
Дата відповіді: 21 квітня 2021 17:53
Шановний Замовнику!
В розділі 1 тендерної документації в твблиці по пунктах 3-5 прописана конкретна назва продукції (РПА-ДЕ) та конкретне кріплення фільтрів до респіратора(різьбове або байонетне)
Ці вимоги прописані під конкретного визначеного виробника, Значно зменшують коло потенційних постачальників.
Просимо змінити вимоги до кріплення, розширити , тому що можливе також кріплення за допомогою манжет тощо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше запитання опрацьовано та повідомляється наступне.
В Тендерній документації вказана назва товару згідно класифікатора МТР АТ «Укрзалізниця», постачальник може поставити еквівалент товару (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в цій документації).
Щодо кріплення фільтрів до респіраторів будуть внесені зміни до ТД.
Дякуємо за звернення.
В Тендерній документації вказана назва товару згідно класифікатора МТР АТ «Укрзалізниця», постачальник може поставити еквівалент товару (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в цій документації).
Щодо кріплення фільтрів до респіраторів будуть внесені зміни до ТД.
Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-14-000472-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ НПП Стандарт, Код ЄДРПОУ:25513947
Дата подання: 06 травня 2021 17:16
зміни до техничних характеристик
виключити манжетну систему кріплення
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 травня 2021 18:28
Ваше звернення опрацьовано та повідомляється наступне.
При внесенні змін до Тендерної документації (додавши манжетне кріплення) була допущена помилка.
Детально проаналізувавши ситуацію на складах виробничих підрозділів філії «Пасажирська компанія» та вивчивши ретельно якість кріплення дійшли висновку, що респіратори з манжетним кріпленням поставляти недоцільно, оскільки філією «Пасажирська компанія» раніше вони не закуповувалися та не використовувалися, манжетна система кріплення не передбачає конструкційної заміни при подальшому використанні спільно з напівмасками РПА-ДЕ в виробничих підрозділах філії «Пасажирська компанія», які раніше були придбані та використовуються в виробничому процесі.
Тому напівмаски та фільтри захисні повинні бути оснащені різьбовою системою кріплення. До тендерної документації будуть внесені зміни. Дякуємо за звернення.
При внесенні змін до Тендерної документації (додавши манжетне кріплення) була допущена помилка.
Детально проаналізувавши ситуацію на складах виробничих підрозділів філії «Пасажирська компанія» та вивчивши ретельно якість кріплення дійшли висновку, що респіратори з манжетним кріпленням поставляти недоцільно, оскільки філією «Пасажирська компанія» раніше вони не закуповувалися та не використовувалися, манжетна система кріплення не передбачає конструкційної заміни при подальшому використанні спільно з напівмасками РПА-ДЕ в виробничих підрозділах філії «Пасажирська компанія», які раніше були придбані та використовуються в виробничому процесі.
Тому напівмаски та фільтри захисні повинні бути оснащені різьбовою системою кріплення. До тендерної документації будуть внесені зміни. Дякуємо за звернення.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 червня 2021
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ НПП Стандарт | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АВІОР-ДНІПРО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2021 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ НПП Стандарт |
1 983 651,48
UAH з ПДВ
|
1 643 490,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВІОР-ДНІПРО" |
1 983 651,48
UAH з ПДВ
|
1 983 651,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НПП Стандарт #25513947 |
Переможець |
1 643 490,80
UAH з ПДВ
|
08 червня 2021 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2022 12:30
|
Звіт Договор_УЗ_ЦЛ- 21144_Ю.docx | укладений |
07 квітня 2022 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:47
|
пов.doc | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:47
|
ДУ респіратори Пролонг.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 09:40
|
договір респіратори.pdf | укладений |
29 червня 2021 09:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору 1). найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А, код – 41022900; категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; 2). унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2021-04-14-000472-c 3). дата укладення та номер договору про закупівлю: від 25.06.2021, УЗ/ЦЛ-21144/Ю 4). найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю: ТОВ НПП Стандарт 5). ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 25513947 6). Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону: м. Дніпро, вул. Свердлова,д.6, тел. /факс: +380678248004 7). дата внесення змін до договору: 28.12.2021 р. 8). випадки для внесення змін до істотних умов договору з відповідно до цієї статті: частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»- зміни умов у зв'язку із продовженням на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. 9). опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до пункту 6.2, 15.1 та доповнити ДОДАТОК 1. Договір пролонговано до 31.03.2022 10). Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-21144/Ю/ДУ-1 11). Сума договору після внесення змін: 1 969 929,20 грн. без ПДВ 12). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ- 21144/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦЛ-21144/Ю/ДУ-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |