Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (благоустрій)
Очікувана вартість
713 681,25 UAH
UA-2021-04-14-000397-a ● 30e582b3f2274e1cab16b0b9bb9c8e07
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Василівська сільська рада Болградського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04378089 |
Місцезнаходження: | 68752, Україна , Одеська обл., Василівка, вул Миру,111,с Василівка, Болградский район,Одеська область |
Контактна особа: |
Андрєєва Анастасія Дмитрівна +380484640555 dilma2018@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2021 10:12 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2021 10:12 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 11:23 |
Очікувана вартість: | 713 681,25 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 568,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (благоустрій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68752, Україна, Одеська область, с.Василівка, вул. Миру 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2021 10:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2021 10:56 |
Протокол від 15 квітня.pdf | |
15 квітня 2021 10:56 |
Внесені зміни від 15 квітня.docx | |
15 квітня 2021 10:56 |
Нова редакція оголошення про закупівлю.docx |
15 квітня 2021 10:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 квітня 2021 10:56 |
Протокол від 15 квітня.pdf
|
||||||
15 квітня 2021 10:56 |
Внесені зміни від 15 квітня.docx
|
||||||
15 квітня 2021 10:56 |
Нова редакція оголошення про закупівлю.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність очікуваної вартості закупівлі
Дата подання: 14 квітня 2021 11:56
Дата відповіді: 14 квітня 2021 12:33
Доброго дня! Очікувана вартість закупівлі згідно інформації про закупівлю становить 722 785,00 грн. (з ПДВ). А в тексті ОГОЛОШЕННЯ
про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вказано в п.2 "Очікувана вартість закупівлі: 722 785,00 грн. без ПДВ. Cумa з ПДВ зaзнaчaється лишe тими учaсникaми, якi є плaтникaми ПДВ". Просимо внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесені
Фем
Дата подання: 16 квітня 2021 12:27
Дата відповіді: 16 квітня 2021 13:28
Поважний замовнику чи має значення форма фем та який строк експлуотації згідно експертного звіту
Відповідь: Доброго дня. Так як це капітальний ремонт, форма фем використана "Старий город", очікується, що ремонт буде проводитись такою ж формою. Відповідно до строку експлуатації, то в експерному звіті вказаний строк - 15 років.
Свідоцтво або витяг платника єдиного податку
Дата подання: 19 квітня 2021 12:22
Дата відповіді: 19 квітня 2021 12:51
Доброго дня Шановний Замовнику. Якщо Учасник у складі своєї пропозиції надасть в якості підтвердження статусу платника єдиного податку копію "Витягу з реєстру платників єдиного податку", а не копію "свідоцтва платника єдиного податку", чи вважатиметься це помилкою?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Помилкою це не буде вважатись.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-14-000397-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТДВ "Агробуд", Код ЄДРПОУ:00416410
Дата подання: 14 травня 2021 15:15
Оскарження переможця
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 12.05. 2021 року уповноваженою особою Василівської сільської ради Болградського району Одеської області про визначення переможця спрощеної закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт з благоустрою прилеглої території до Будинку Культури в с. Каракурт Болградського району Одеської області, вул. Шкільна, б. 71. Код CPV за ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» Учасника торгів ФОП «КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» було визнано переможцем процедури торгів, незважаючи на порушення при підготовці тендерної документації, а саме:
1. В порушення вимог додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасника документи які оприлюднює учасник у складі своєї пропозиції» ФОП «КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» надав замість копій документів оригінали документів, а саме: «Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», «Витяг з реєстру платників єдиного податку», «Паспорт та ІПН», «Сертифікат на плитку», «Протокол випробувань плитки», що є порушенням вимог Оголошення.
2. В файлах «Аналогічний договір 1», «Аналогічний договір 2», «Аналогічний договір3» викладені оригінали, а не копії (як того вимагає текст Оголошення) договорів №5-Г від 13 квітня 2020 року, №13-Г від 22 вересня 2020 року та №9-Г від 14 квітня 2020 року не в повному обсязі, а саме- відсутні додатки до цих договорів: протокол узгодження договірної ціни (додаток 1), календарний графік виконання робіт (додаток 2), план фінансування робіт (додаток 3), договірна ціна (які є додатками Договору), що також є порушенням вимог Оголошення.
ТДВ «Агробуд» вважає, що уповноважена особа Василівської сільської ради Болградського району Одеської області неправомірно визнав Учасника ФОП «КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» переможцем закупівлі «Капітальний ремонт з благоустрою прилеглої території до Будинку Культури в с. Каракурт Болградського району Одеської області, вул. Шкільна, б. 71. Код CPV за ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» незважаючи на дані порушення. Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ФОП «КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» як таку, що не містить всіх документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути
Згорнути
1. В порушення вимог додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасника документи які оприлюднює учасник у складі своєї пропозиції» ФОП «КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» надав замість копій документів оригінали документів, а саме: «Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», «Витяг з реєстру платників єдиного податку», «Паспорт та ІПН», «Сертифікат на плитку», «Протокол випробувань плитки», що є порушенням вимог Оголошення.
2. В файлах «Аналогічний договір 1», «Аналогічний договір 2», «Аналогічний договір3» викладені оригінали, а не копії (як того вимагає текст Оголошення) договорів №5-Г від 13 квітня 2020 року, №13-Г від 22 вересня 2020 року та №9-Г від 14 квітня 2020 року не в повному обсязі, а саме- відсутні додатки до цих договорів: протокол узгодження договірної ціни (додаток 1), календарний графік виконання робіт (додаток 2), план фінансування робіт (додаток 3), договірна ціна (які є додатками Договору), що також є порушенням вимог Оголошення.
ТДВ «Агробуд» вважає, що уповноважена особа Василівської сільської ради Болградського району Одеської області неправомірно визнав Учасника ФОП «КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» переможцем закупівлі «Капітальний ремонт з благоустрою прилеглої території до Будинку Культури в с. Каракурт Болградського району Одеської області, вул. Шкільна, б. 71. Код CPV за ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» незважаючи на дані порушення. Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ФОП «КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» як таку, що не містить всіх документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2021 12:43
На Ваше оскарження, надане 14 травня 2021 року щодо визначення переможцем торгів постачальника, тендерна пропозиція якого не відповідає встановленим замовником вимогам інформуємо Вас, що відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року за № 992-VIII «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Для перевірки наявності документального підтвердженого досвіду достатньо тих документів, які були перелічені Замовником в тендерній документації. Також звертаємо вашу увагу на Рішення АМКУ за № 490-р/пк-пз від 06.02.2017року в якому наголошено, що «Підтверджуючи документи це договори, акти приймання здавання робіт чи послуг та, за наявності, рекомендований лист на ім’я Замовника.»
Стосовно порушення вимог додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасника документи які оприлюднює учасник у складі своєї пропозиції» та надання ФОП «КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» замість копій документів оригіналів документів, а саме: «Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», «Витяг з реєстру платників єдиного податку», «Паспорт та ІПН», «Сертифікат на плитку», «Протокол випробувань плитки», звертаємо Вашу увагу, що даний факт документально не підтвердив, яким чином оформлення пропозиції в наведений вище спосіб впливає на її зміст. Тотожної точки зору дотримується АМКУ у рішенні № 15504-р/пк-пз від 28.10.2019, оголошення UA-2019-09-13-000152-c.
Таким чином, оскарження переможця з вимогою відхилити пропозицію Учасника ФОП «КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» як таку, що не містить всіх документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям не може бути задоволена.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Для перевірки наявності документального підтвердженого досвіду достатньо тих документів, які були перелічені Замовником в тендерній документації. Також звертаємо вашу увагу на Рішення АМКУ за № 490-р/пк-пз від 06.02.2017року в якому наголошено, що «Підтверджуючи документи це договори, акти приймання здавання робіт чи послуг та, за наявності, рекомендований лист на ім’я Замовника.»
Стосовно порушення вимог додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасника документи які оприлюднює учасник у складі своєї пропозиції» та надання ФОП «КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» замість копій документів оригіналів документів, а саме: «Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», «Витяг з реєстру платників єдиного податку», «Паспорт та ІПН», «Сертифікат на плитку», «Протокол випробувань плитки», звертаємо Вашу увагу, що даний факт документально не підтвердив, яким чином оформлення пропозиції в наведений вище спосіб впливає на її зміст. Тотожної точки зору дотримується АМКУ у рішенні № 15504-р/пк-пз від 28.10.2019, оголошення UA-2019-09-13-000152-c.
Таким чином, оскарження переможця з вимогою відхилити пропозицію Учасника ФОП «КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» як таку, що не містить всіх документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям не може бути задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2021 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ" |
592 014,45
UAH з ПДВ
|
550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ "Агробуд" |
610 909,00
UAH з ПДВ
|
559 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ілікчієв Василь Іванович |
645 112,00
UAH з ПДВ
|
559 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шидер Микола Іванович |
680 457,00
UAH з ПДВ
|
560 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець НЕВМЕРЖИЦЬКА ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА |
700 852,00
UAH з ПДВ
|
700 852,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ" #2371607754 |
Переможець |
550 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 09:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2021 10:51
|
Додаткова угода | зміни до договору |
13 серпня 2021 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 09:56
|
пояснення | зміни до договору |
31 травня 2021 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2021 15:09
|
Пояснення.pdf | зміни до договору |
28 травня 2021 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2021 09:14
|
договор | зміни до договору |
24 травня 2021 09:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пояснення з приводу допущених помилок |
Номер договору про закупівлю: | 12/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12/05-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | помилково зазанчений інший КЕКВ |
Номер договору про закупівлю: | 12/05-21 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 12/05-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 12/05-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |