Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (благоустрій)
Очікувана вартість
713 681,25 UAH
UA-2021-04-14-000397-a 30e582b3f2274e1cab16b0b9bb9c8e07
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрєєва Анастасія Дмитрівна

+380484640555 dilma2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Василівська сільська рада Болградського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04378089
Місцезнаходження: 68752, Україна , Одеська обл., Василівка, вул Миру,111,с Василівка, Болградский район,Одеська область
Контактна особа: Андрєєва Анастасія Дмитрівна
+380484640555
dilma2018@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2021 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2021 10:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2021 10:12
Початок аукціону: 11 травня 2021 11:23
Очікувана вартість: 713 681,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 568,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (благоустрій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68752, Україна, Одеська область, с.Василівка, вул. Миру 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2021 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 10:56
Протокол від 15 квітня.pdf
15 квітня 2021 10:56
Внесені зміни від 15 квітня.docx
15 квітня 2021 10:56
Нова редакція оголошення про закупівлю.docx
15 квітня 2021 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2021 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2021 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 10:56
Протокол від 15 квітня.pdf
15 квітня 2021 10:56
Внесені зміни від 15 квітня.docx
15 квітня 2021 10:56
Нова редакція оголошення про закупівлю.docx
14 квітня 2021 10:07
Оголошення про закупівлю.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність очікуваної вартості закупівлі
Дата подання: 14 квітня 2021 11:56
Дата відповіді: 14 квітня 2021 12:33
Доброго дня! Очікувана вартість закупівлі згідно інформації про закупівлю становить 722 785,00 грн. (з ПДВ). А в тексті ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вказано в п.2 "Очікувана вартість закупівлі: 722 785,00 грн. без ПДВ. Cумa з ПДВ зaзнaчaється лишe тими учaсникaми, якi є плaтникaми ПДВ". Просимо внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесені
Фем
Дата подання: 16 квітня 2021 12:27
Дата відповіді: 16 квітня 2021 13:28
Поважний замовнику чи має значення форма фем та який строк експлуотації згідно експертного звіту
Відповідь: Доброго дня. Так як це капітальний ремонт, форма фем використана "Старий город", очікується, що ремонт буде проводитись такою ж формою. Відповідно до строку експлуатації, то в експерному звіті вказаний строк - 15 років.
Свідоцтво або витяг платника єдиного податку
Дата подання: 19 квітня 2021 12:22
Дата відповіді: 19 квітня 2021 12:51
Доброго дня Шановний Замовнику. Якщо Учасник у складі своєї пропозиції надасть в якості підтвердження статусу платника єдиного податку копію "Витягу з реєстру платників єдиного податку", а не копію "свідоцтва платника єдиного податку", чи вважатиметься це помилкою?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Помилкою це не буде вважатись.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-14-000397-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТДВ "Агробуд", Код ЄДРПОУ:00416410
Дата подання: 14 травня 2021 15:15
Оскарження переможця
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 12.05. 2021 року уповноваженою особою Василівської сільської ради Болградського району Одеської області про визначення переможця спрощеної закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт з благоустрою прилеглої території до Будинку Культури в с. Каракурт Болградського району Одеської області, вул. Шкільна, б. 71. Код CPV за ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» Учасника торгів ФОП «КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» було визнано переможцем процедури торгів, незважаючи на порушення при підготовці тендерної документації, а саме:
1. В порушення вимог додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасника документи які оприлюднює учасник у складі своєї пропозиції» ФОП «КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» надав замість копій документів оригінали документів, а саме: «Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», «Витяг з реєстру платників єдиного податку», «Паспорт та ІПН», «Сертифікат на плитку», «Протокол випробувань плитки», що є порушенням вимог Оголошення.
2. В файлах «Аналогічний договір 1», «Аналогічний договір 2», «Аналогічний договір3» викладені оригінали, а не копії (як того вимагає текст Оголошення) договорів №5-Г від 13 квітня 2020 року, №13-Г від 22 вересня 2020 року та №9-Г від 14 квітня 2020 року не в повному обсязі, а саме- відсутні додатки до цих договорів: протокол узгодження договірної ціни (додаток 1), календарний графік виконання робіт (додаток 2), план фінансування робіт (додаток 3), договірна ціна (які є додатками Договору), що також є порушенням вимог Оголошення.
ТДВ «Агробуд» вважає, що уповноважена особа Василівської сільської ради Болградського району Одеської області неправомірно визнав Учасника ФОП «КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» переможцем закупівлі «Капітальний ремонт з благоустрою прилеглої території до Будинку Культури в с. Каракурт Болградського району Одеської області, вул. Шкільна, б. 71. Код CPV за ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» незважаючи на дані порушення. Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ФОП «КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» як таку, що не містить всіх документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2021 12:43
На Ваше оскарження, надане 14 травня 2021 року щодо визначення переможцем торгів постачальника, тендерна пропозиція якого не відповідає встановленим замовником вимогам інформуємо Вас, що відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року за № 992-VIII «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Для перевірки наявності документального підтвердженого досвіду достатньо тих документів, які були перелічені Замовником в тендерній документації. Також звертаємо вашу увагу на Рішення АМКУ за № 490-р/пк-пз від 06.02.2017року в якому наголошено, що «Підтверджуючи документи це договори, акти приймання здавання робіт чи послуг та, за наявності, рекомендований лист на ім’я Замовника.»
Стосовно порушення вимог додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасника документи які оприлюднює учасник у складі своєї пропозиції» та надання ФОП «КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» замість копій документів оригіналів документів, а саме: «Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», «Витяг з реєстру платників єдиного податку», «Паспорт та ІПН», «Сертифікат на плитку», «Протокол випробувань плитки», звертаємо Вашу увагу, що даний факт документально не підтвердив, яким чином оформлення пропозиції в наведений вище спосіб впливає на її зміст. Тотожної точки зору дотримується АМКУ у рішенні № 15504-р/пк-пз від 28.10.2019, оголошення UA-2019-09-13-000152-c.
Таким чином, оскарження переможця з вимогою відхилити пропозицію Учасника ФОП «КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ» як таку, що не містить всіх документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям не може бути задоволена.

Документи

17 травня 2021 12:43
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2021 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ" 592 014,45
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "Агробуд" 610 909,00
UAH з ПДВ
559 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ілікчієв Василь Іванович 645 112,00
UAH з ПДВ
559 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шидер Микола Іванович 680 457,00
UAH з ПДВ
560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець НЕВМЕРЖИЦЬКА ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА 700 852,00
UAH з ПДВ
700 852,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2021 14:36
Електронний підпис
29 квітня 2021 14:34
Печатка.pdf
29 квітня 2021 14:34
Протокол випробувань.pdf
29 квітня 2021 14:34
сертифікат.pdf
29 квітня 2021 14:34
Договір поставки.pdf
29 квітня 2021 14:34
Строк плітки.pdf
29 квітня 2021 14:34
Персоналні данні.pdf
29 квітня 2021 14:34
Захист довкілля.pdf
29 квітня 2021 14:34
Згода договір.pdf
29 квітня 2021 14:34
Цінова пропозиція.pdf
29 квітня 2021 14:34
Відповідність ТВ.pdf
29 квітня 2021 14:34
Аналогічний договір3.pdf
29 квітня 2021 14:34
Аналогічний договір2.pdf
29 квітня 2021 14:34
Аналогічний договір1.pdf
29 квітня 2021 14:34
ІПН.pdf
29 квітня 2021 14:34
Паспорт.pdf
29 квітня 2021 14:34
Витяг.pdf
29 квітня 2021 14:34
Св-во про реєстрацію.pdf
29 квітня 2021 14:34
Виписка.pdf

Публічні документи

06 травня 2021 17:15
Електронний підпис
06 травня 2021 17:14
Цінова пропозиція.PDF
06 травня 2021 17:14
Протокол іспиту 2021.pdf
06 травня 2021 17:14
Проект договору.PDF
06 травня 2021 17:14
Копія Статуту.pdf
06 травня 2021 17:14
Копія опису до ЄДР.pdf
06 травня 2021 17:14
Копія виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

26 квітня 2021 13:12
Електронний підпис
26 квітня 2021 13:10
22. Розрахунки __1-4.pdf
26 квітня 2021 13:10
19. Локальний кошторис.pdf
26 квітня 2021 13:10
18. Договірна ціна.pdf
26 квітня 2021 13:10
Довідка підпис.rar
26 квітня 2021 13:10
17. Dovidka_21096567900540375813.pdf
26 квітня 2021 13:10
10. Довідка.pdf
26 квітня 2021 13:10
9.2 Аналог.Договір 2.pdf
26 квітня 2021 13:10
9.1 Аналог.Договір 1.pdf
26 квітня 2021 13:10
6. Паспорт та ІПН.pdf
26 квітня 2021 13:10
2. Цінова пропозиція.pdf
26 квітня 2021 13:10
1. Технічне завдання.pdf

Публічні документи

07 травня 2021 01:37
Електронний підпис
07 травня 2021 01:28
гарантія на плитку.pdf
07 травня 2021 01:28
Договірна ціна.pdf
07 травня 2021 01:28
захист персон. данних.pdf
07 травня 2021 01:28
Цінова пропозиція.pdf
07 травня 2021 01:28
акт виконаних робіт.pdf
07 травня 2021 01:28
ідентифік. номер.pdf
07 травня 2021 01:28
Паспорт.pdf
07 травня 2021 01:28
витяг плат.податку.pdf
07 травня 2021 01:28
Витяг.pdf

Публічні документи

06 травня 2021 11:01
Електронний підпис
05 травня 2021 17:39
Лист згода.jpg
05 травня 2021 16:46
довыдка ощадбанк.jpg
05 травня 2021 16:43
лист відгук.pdf
05 травня 2021 16:41
довідка працівників.docx
05 травня 2021 16:37
підсумкова ресурсів.pdf
05 травня 2021 16:36
локальний кошторис.pdf
05 травня 2021 16:35
дефектний акт.pdf
05 травня 2021 16:34
довідка.pdf
05 травня 2021 16:01
лист захист довкілля.pdf
05 травня 2021 15:59
цінова пропозиція.pdf
05 травня 2021 15:57
лист гарантія 60.pdf
05 травня 2021 15:55
досвід школа (2).jpg
05 травня 2021 15:55
досвід школа.jpg
05 травня 2021 15:46
договір досвід.pdf
05 травня 2021 15:45
довідка повноваження.pdf
05 травня 2021 15:45
ідентифікаційний код.pdf
05 травня 2021 15:44
довідка оподаткування.pdf
05 травня 2021 15:42
Випіска з реєстру.pdf
05 травня 2021 15:41
довідка статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ"

ТДВ "Агробуд"

ФОП Ілікчієв Василь Іванович

ФОП Шидер Микола Іванович

ФОП НЕВМЕРЖИЦЬКА ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ"
#2371607754
Переможець 550 000,00
UAH з ПДВ
12 травня 2021 09:01

Документи

12 травня 2021 09:01
Електронний підпис
12 травня 2021 08:59
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2021 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КІНЄВ ВАСИЛЬ ГЕОРГІЙОВИЧ"
#2371607754
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 травня 2021 09:01
Електронний підпис
12 травня 2021 08:59
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 17:37
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 10:51
Додаткова угода зміни до договору
13 серпня 2021 10:50
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 09:56
пояснення зміни до договору
31 травня 2021 09:55
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 15:09
Пояснення.pdf зміни до договору
28 травня 2021 15:07
Електронний підпис укладений
24 травня 2021 09:14
договор зміни до договору
24 травня 2021 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пояснення з приводу допущених помилок
Номер договору про закупівлю: 12/05-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/05-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): помилково зазанчений інший КЕКВ
Номер договору про закупівлю: 12/05-21
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 12/05-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 12/05-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2021 — 30 вересня 2021
Сума оплати за договором: 550 000,00
UAH