Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інвалідний візок (крісло-каталка)
Очікувана вартість
16 500,00 UAH
UA-2021-04-13-008166-b ● 750dccf6637a45cda98c3c6468f52223
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38743462 |
Місцезнаходження: | 62433, Україна , Харківська обл., м. Люботин, вул. Шевченка, буд.15 |
Контактна особа: |
Катерина Василівна Лисицина +380994057399 cpmsd.lubotin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2021 21:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2021 21:03 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2021 14:02 |
Очікувана вартість: | 16 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 82,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інвалідний візок (крісло-каталка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62448, Україна, Харківська область, смт Манченки, вул. Залізнична, буд. №1-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 31162 — Каталка сидяча адаптаційна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2021 21:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2021 21:22 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
13 квітня 2021 21:22 |
ТД 3319 інвалідний візок.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-13-008166-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ, Код ЄДРПОУ:3277113958
Дата подання: 21 травня 2021 20:18
Вимога до Замовника
Доброго дня, шановний Замовник. Прошу звернути Вашу увагу, які можливо випадково були непоміченими при розгляді пропозиції.
Учасник ФОП "Ольшевська В.О." при подачі документації порушила Закон України "Про публічні закупівлі".
А саме, Закон України "Про публічні закупівлі"
Учасник не надав довідки в довільній формі згідно пункту 5 частини 1 статті 17, а саме: Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та довідку в довільній формі згідно пункту 6 частини 1 статті 17, а саме: службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
В свою чергу учасник надав довідку яка суперечить ст.17, на підтвердження надаємо фотографії.
Дані порушення були допущені учасником «переможцем». З огляду на вищезазначене та з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель (добросовісної конкуренції серед учасників;максимальної економії, ефективності та пропорційності;відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА РІВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НИХ;) звертаємось до Замовника з вимогою скасувати рішення Тендерного комітету/Уповноваженої особи згідно Протоколу щодо визначення переможця торгів на підставі невідповідності вимогам тендерної документації ФОП "Ольшевська В.О.. Водночас ФОП Асланов Р.Ф. залишає за собою право оскаржити прийняте рішення Замовника у порядку, передбаченому ч.20 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" та звернутись до АМКУ. До того ж, вважаю належним інформувати Вас що у квітні 2020 року набрали чинності зміни до Закону України "Про публічні закупівлі". А саме запровадили штраф від 25 500 грн до 51 000 грн за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню та за безпідставне відхилення. А за повторне порушення протягом року передбачений штраф від 51 000 грн до 85 000 грн. З повагою ФОП Асланов Р.Ф.
Розгорнути
Згорнути
Учасник ФОП "Ольшевська В.О." при подачі документації порушила Закон України "Про публічні закупівлі".
А саме, Закон України "Про публічні закупівлі"
Учасник не надав довідки в довільній формі згідно пункту 5 частини 1 статті 17, а саме: Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та довідку в довільній формі згідно пункту 6 частини 1 статті 17, а саме: службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
В свою чергу учасник надав довідку яка суперечить ст.17, на підтвердження надаємо фотографії.
Дані порушення були допущені учасником «переможцем». З огляду на вищезазначене та з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель (добросовісної конкуренції серед учасників;максимальної економії, ефективності та пропорційності;відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА РІВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НИХ;) звертаємось до Замовника з вимогою скасувати рішення Тендерного комітету/Уповноваженої особи згідно Протоколу щодо визначення переможця торгів на підставі невідповідності вимогам тендерної документації ФОП "Ольшевська В.О.. Водночас ФОП Асланов Р.Ф. залишає за собою право оскаржити прийняте рішення Замовника у порядку, передбаченому ч.20 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" та звернутись до АМКУ. До того ж, вважаю належним інформувати Вас що у квітні 2020 року набрали чинності зміни до Закону України "Про публічні закупівлі". А саме запровадили штраф від 25 500 грн до 51 000 грн за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню та за безпідставне відхилення. А за повторне порушення протягом року передбачений штраф від 51 000 грн до 85 000 грн. З повагою ФОП Асланов Р.Ф.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2021 14:27
За результатами розгляду вимоги ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ (далі за текстом – Скаржник) про скасування рішення КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги Люботинської міської ради» (далі за текстом – Замовник) про визнання ФОП Ольшевська В.О. (далі за текстом – Переможець) переможцем відкритих торгів з публічної закупівлі UA-2021-04-13-008166-b повідомляємо.
По-перше, звертаємо увагу Скаржника на те, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачене обов’язкове надання учасниками даних торгів довідки в довільній формі про відсутність підстав, для відмови в участі у публічні закупівлі, встановлених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, ФОП Ольшлевська В.О. не порушила даний Закон і її тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника.
Крім того. Замовник, відповідно до вимог чинного законодавства України, встановлює дотримання відповідність наданих учасниками тендерних пропозицій умовам Тендерної документації, і встановлення факту порушення учасниками торгів при подачі тендерних пропозицій Закону України «Про публічні закупівлі» не відноситься до компетенції Замовника. Так само і сам Скаржник не має ні права ні повноважень встановлювати факти порушення іншими особами чинного законодавства України. Надані ним «докази» порушення Переможцем Закону України «Про публічні закупівлі» не можуть бути прийняті до уваги, оскільки вони не являються документами, виданими судовими органами або іншими повноважними органам и державної влади.
Отже, вимога Скаржника є абсолютно безпідставною, а його звинувачення в адресу Замовника та Переможця торгів – протизаконні..
Водночас, щодо власне наданої Переможцем торгів довідки про відсутністьб підстав за ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі» слід зазначити наступне.
Положеннями п. 1. Розділу 3. ТД передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: зокрема, фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
На підтвердження відсутності даних підстав, згідно з Тендерною документацією, учасники повинні надати довідку в довільні формі. ФОП Ольшевська В.О. у складі документів своєї тендерної пропозиції надала гарантійний лист про відсутність прідстав для відмови в участі. Передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій вказала повний перелік підстав, встановлених Тендерною Документацією, та гарантувала їх відсутність.
Отже, надана нею тендерна пропозиція повністю відповідає умовам Тендерної документації та вимогам Замовника і положенням чинного законодавства України.
Більше того, як вже вказувалось вище, довідки про відсутність підстав для відмови мали бути складені в довільній формі, що передбачає відповідність тексту за змістом а не за формою.
Поняття кримінальне правопорушення та поняття злочин є тотожними, що, крім іншого, підтверджується і самим Скаржником. Так, чинним законодавством передбачена можливість оскарження учасниками торгів умов Тендерної документації та внесення до неї змін, до початку подання тендерних пропозицій.
Скаржник був ознайомлений зі змістом п. 1. Розділу 3 ТД і жодних вимог або інших претензій щодо такого змісту він у встановлений чинним законодавством строк не висував, що підтверджує згоду Скаржника з умовами ТД.
Більше того, ТД встановлений обов’язок переможця надати довідку про відсутність підстав для відмови в участі у закупівлі, про які йде мова в Скарзі, видану повноважним органом державної влади. Переможцем було надано довідку МВС, в якій використовується поняття «злочин».
Таким чином, надані ФОП Ольшевська В.О. документи тендерної пропозиції повністю відповідають умовам тендерної документації Замовника, а тому, з огляду на те. Що її пропозиція є найбільш економічно вигідною, Замовник зобов’язаний прийняти рішення про визнання її переможцем торгів.
Всі викладені вище обставини підтверджують повну відповідність проведеної процедури даних торгів та прийнятого Замовником рішення про визнання переможцем торгів ФОП Ольшевська В.О. вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а також безпідставність поданої вимоги та повну невідповідність викладених в ній фактів дійсним обставинам, в зв’язку з чим така вимога підлягає відхиленню.
Додатково повідомляємо Скаржника про те, що уповноважена особа Замовника в повній мірі ознайомлена зі своїм и правами, обов’язками та відповідальністю, встановленими для неї чинним законодавством України про публічні закупівлі, а тому посилання на застосування штрафу, зазначене у вимозі, є абсолютно зайвим та має вигляд спроби залякування та тиску на Замовника, що є абсолютно протизаконним та недопустимим
.
По-перше, звертаємо увагу Скаржника на те, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачене обов’язкове надання учасниками даних торгів довідки в довільній формі про відсутність підстав, для відмови в участі у публічні закупівлі, встановлених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, ФОП Ольшлевська В.О. не порушила даний Закон і її тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника.
Крім того. Замовник, відповідно до вимог чинного законодавства України, встановлює дотримання відповідність наданих учасниками тендерних пропозицій умовам Тендерної документації, і встановлення факту порушення учасниками торгів при подачі тендерних пропозицій Закону України «Про публічні закупівлі» не відноситься до компетенції Замовника. Так само і сам Скаржник не має ні права ні повноважень встановлювати факти порушення іншими особами чинного законодавства України. Надані ним «докази» порушення Переможцем Закону України «Про публічні закупівлі» не можуть бути прийняті до уваги, оскільки вони не являються документами, виданими судовими органами або іншими повноважними органам и державної влади.
Отже, вимога Скаржника є абсолютно безпідставною, а його звинувачення в адресу Замовника та Переможця торгів – протизаконні..
Водночас, щодо власне наданої Переможцем торгів довідки про відсутністьб підстав за ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі» слід зазначити наступне.
Положеннями п. 1. Розділу 3. ТД передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: зокрема, фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
На підтвердження відсутності даних підстав, згідно з Тендерною документацією, учасники повинні надати довідку в довільні формі. ФОП Ольшевська В.О. у складі документів своєї тендерної пропозиції надала гарантійний лист про відсутність прідстав для відмови в участі. Передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій вказала повний перелік підстав, встановлених Тендерною Документацією, та гарантувала їх відсутність.
Отже, надана нею тендерна пропозиція повністю відповідає умовам Тендерної документації та вимогам Замовника і положенням чинного законодавства України.
Більше того, як вже вказувалось вище, довідки про відсутність підстав для відмови мали бути складені в довільній формі, що передбачає відповідність тексту за змістом а не за формою.
Поняття кримінальне правопорушення та поняття злочин є тотожними, що, крім іншого, підтверджується і самим Скаржником. Так, чинним законодавством передбачена можливість оскарження учасниками торгів умов Тендерної документації та внесення до неї змін, до початку подання тендерних пропозицій.
Скаржник був ознайомлений зі змістом п. 1. Розділу 3 ТД і жодних вимог або інших претензій щодо такого змісту він у встановлений чинним законодавством строк не висував, що підтверджує згоду Скаржника з умовами ТД.
Більше того, ТД встановлений обов’язок переможця надати довідку про відсутність підстав для відмови в участі у закупівлі, про які йде мова в Скарзі, видану повноважним органом державної влади. Переможцем було надано довідку МВС, в якій використовується поняття «злочин».
Таким чином, надані ФОП Ольшевська В.О. документи тендерної пропозиції повністю відповідають умовам тендерної документації Замовника, а тому, з огляду на те. Що її пропозиція є найбільш економічно вигідною, Замовник зобов’язаний прийняти рішення про визнання її переможцем торгів.
Всі викладені вище обставини підтверджують повну відповідність проведеної процедури даних торгів та прийнятого Замовником рішення про визнання переможцем торгів ФОП Ольшевська В.О. вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а також безпідставність поданої вимоги та повну невідповідність викладених в ній фактів дійсним обставинам, в зв’язку з чим така вимога підлягає відхиленню.
Додатково повідомляємо Скаржника про те, що уповноважена особа Замовника в повній мірі ознайомлена зі своїм и правами, обов’язками та відповідальністю, встановленими для неї чинним законодавством України про публічні закупівлі, а тому посилання на застосування штрафу, зазначене у вимозі, є абсолютно зайвим та має вигляд спроби залякування та тиску на Замовника, що є абсолютно протизаконним та недопустимим
.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-04-13-008166-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ, Код ЄДРПОУ:3277113958
Дата подання: 26 травня 2021 14:25
Вимога до Замовника
Шановний Замовнику. Дуже вдячні, що надали відповідь на наше звернення.
В свою чергу, ми більш детальніше розглянули пропозицію учасника якого визнали переможцем. І нами були помічені порушення, а саме:
Згідно розділу 3 пункту 5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством - учасник не надав документи згідно 4 підпункту Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тим саме порушив вимогу Замовнику.
Згідно розділу 5 пункту 4 Відхилення тендерних пропозицій
Замовник відхиляє Пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
З огляду на вищезазначене та з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель (добросовісної конкуренції серед учасників;максимальної економії, ефективності та пропорційності;відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА РІВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НИХ;) звертаємось до Замовника з вимогою скасувати рішення Тендерного комітету/Уповноваженої особи згідно Протоколу 25.05.2021 р. щодо визначення переможця торгів на підставі невідповідності вимогам тендерної документації ФОП "Ольшевська В.О.. Водночас ФОП Асланов Р.Ф. залишає за собою право оскаржити прийняте рішення Замовника у порядку, передбаченому ч.20 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" та звернутись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
В свою чергу, ми більш детальніше розглянули пропозицію учасника якого визнали переможцем. І нами були помічені порушення, а саме:
Згідно розділу 3 пункту 5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством - учасник не надав документи згідно 4 підпункту Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тим саме порушив вимогу Замовнику.
Згідно розділу 5 пункту 4 Відхилення тендерних пропозицій
Замовник відхиляє Пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
З огляду на вищезазначене та з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель (добросовісної конкуренції серед учасників;максимальної економії, ефективності та пропорційності;відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА РІВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НИХ;) звертаємось до Замовника з вимогою скасувати рішення Тендерного комітету/Уповноваженої особи згідно Протоколу 25.05.2021 р. щодо визначення переможця торгів на підставі невідповідності вимогам тендерної документації ФОП "Ольшевська В.О.. Водночас ФОП Асланов Р.Ф. залишає за собою право оскаржити прийняте рішення Замовника у порядку, передбаченому ч.20 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" та звернутись до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2021 14:45
За результатами розгляду вимоги ФОП АСЛАНОВА РУСТАМА ФАЛАКЕТА ОГЛИ (далі за текстом – Скаржник) про скасування рішення КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги Люботинської міської ради» (далі за текстом – Замовник) про визнання ФОП Ольшевської В.О. (далі за текстом – Переможець) переможцем відкритих торгів з публічної закупівлі UA-2021-04-13-008166-b повідомляємо.
Звертаємо увагу Скаржника на те, що п. 5 Розділу 3 Тендерної документації встановлено, що Замовник вимагає від учасників Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям викладений у Додатку 1 Тендерної Документації., а саме:
Згідно п. 11 Додатку № 1 до Тендерної документації, передбачено надання таких документів:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Даний перелік документів є вичерпним і надання учасником фінансової звітності не передбачено.
Таким чином, надані ФОП Ольшевською В.О. документи тендерної пропозиції повністю відповідають умовам тендерної документації Замовника.
Додатково звертаємо увагу Скаржника на те, що в складі документів його тендерної пропозиції документи фінансової звітності, про обов’язковість надання яких він вказує у своїй вимозі також ВІДСУТНІ. Це підтверджує штучність та безпідставність даного його доводу.
Враховуючи вище викладене, дана вимога відхиляється Замовником.
Звертаємо увагу Скаржника на те, що п. 5 Розділу 3 Тендерної документації встановлено, що Замовник вимагає від учасників Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям викладений у Додатку 1 Тендерної Документації., а саме:
Згідно п. 11 Додатку № 1 до Тендерної документації, передбачено надання таких документів:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Даний перелік документів є вичерпним і надання учасником фінансової звітності не передбачено.
Таким чином, надані ФОП Ольшевською В.О. документи тендерної пропозиції повністю відповідають умовам тендерної документації Замовника.
Додатково звертаємо увагу Скаржника на те, що в складі документів його тендерної пропозиції документи фінансової звітності, про обов’язковість надання яких він вказує у своїй вимозі також ВІДСУТНІ. Це підтверджує штучність та безпідставність даного його доводу.
Враховуючи вище викладене, дана вимога відхиляється Замовником.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-04-13-008166-b.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ, Код ЄДРПОУ:3277113958
Дата подання: 04 червня 2021 09:56
Вимога до Замовника
Шановний замовнику.
Згідно вашої документації Розділ 3.5.4 наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Даний документ не був поданий учасником переможцем.
Випадку ігнорування наших звернень ми будемо змушені подати скаргу в АМКУ.
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель (добросовісної конкуренції серед учасників;максимальної економії, ефективності та пропорційності;відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА РІВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НИХ;) звертаємось до Замовника з вимогою скасувати рішення
Розгорнути
Згорнути
Згідно вашої документації Розділ 3.5.4 наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Даний документ не був поданий учасником переможцем.
Випадку ігнорування наших звернень ми будемо змушені подати скаргу в АМКУ.
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель (добросовісної конкуренції серед учасників;максимальної економії, ефективності та пропорційності;відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА РІВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НИХ;) звертаємось до Замовника з вимогою скасувати рішення
Скасована
Дата: 04 червня 2021 11:06
Причина: дублювання
Номер вимоги: UA-2021-04-13-008166-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ, Код ЄДРПОУ:3277113958
Дата подання: 04 червня 2021 10:14
Вимоги до замовника
Шановний Замовнику.
Згідно тендерної документації, розділу 3 пункту 5.4 наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Дана довідка була ненадана учасником згідно вимогам. Тим саме порушив вимогу замовника згідно ст.16
З огляду на вищезазначене та з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель (добросовісної конкуренції серед учасників;максимальної економії, ефективності та пропорційності;відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА РІВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НИХ;) звертаємось до Замовника з вимогою скасувати рішення Тендерного комітету/Уповноваженої особи згідно Протоколу щодо визначення переможця торгів на підставі невідповідності вимогам тендерної документації ФОП "Ольшевська В.О."
Водночас ФОП Асланов Р.Ф. інформує, що у випадку не наданню відповіді до 18 години. Наша скарга буде передана в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Згідно тендерної документації, розділу 3 пункту 5.4 наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Дана довідка була ненадана учасником згідно вимогам. Тим саме порушив вимогу замовника згідно ст.16
З огляду на вищезазначене та з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель (добросовісної конкуренції серед учасників;максимальної економії, ефективності та пропорційності;відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА РІВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО НИХ;) звертаємось до Замовника з вимогою скасувати рішення Тендерного комітету/Уповноваженої особи згідно Протоколу щодо визначення переможця торгів на підставі невідповідності вимогам тендерної документації ФОП "Ольшевська В.О."
Водночас ФОП Асланов Р.Ф. інформує, що у випадку не наданню відповіді до 18 години. Наша скарга буде передана в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2021 23:52
Вимога відхиляється, оскільки в тексті Тендерної документації відсутня вимога про надання учасниками торгів документів фінансової звітності і документи тендерної пропозиції Переможця торгів повністю відповідають умовам Тендерної документації та положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу Скаржника на те, що строки надання відповіді на вимоги визначаються чинним законодавством України про публічні закупівлі, а не Скаржником. Ці строки відомі Замовнику, а тому не потрібно використовувати у вимогах тези, які, як в даному випадку, можуть бути розцінені як погроза та намагання впливу на Замовника.
До речі, кваліфікаційний критерій, передбачений Законом про публічні закупівлі є «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», а фінансова звітність передбачена виключно для юридичних осіб, тому до фізичних осіб цей критерій не застосовується. Фізичні особи-підприємці також не мають фінансової звітності, адже вони складають і подають податкові декларації, в яких зазначають обсяг свого оподатковуваного доходу. При цьому, Закон передбачає, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Увага! Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником (ч. 11 ст. 26 Закону). Вимоги до формування фінансової звітності визначає Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» (далі — Закон № 996), Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» (далі – НПСБО № 1) та Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (далі — НПСБО № 25), Порядок подання фінансової звітності, затверджений постановою КМУ від 28.02.2000 № 419.
Правові засади складання фінансової звітності в Україні визначено Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV. Цей Закон поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їхніх організаційно-правових форм і форм власності, на представництва іноземних суб’єктів господарської діяльності, які зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність, а також на операції з виконання державного та місцевих бюджетів і складання фінансової звітності про виконання бюджетів відповідно до бюджетного законодавства.
Звертаємо увагу Скаржника на те, що строки надання відповіді на вимоги визначаються чинним законодавством України про публічні закупівлі, а не Скаржником. Ці строки відомі Замовнику, а тому не потрібно використовувати у вимогах тези, які, як в даному випадку, можуть бути розцінені як погроза та намагання впливу на Замовника.
До речі, кваліфікаційний критерій, передбачений Законом про публічні закупівлі є «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», а фінансова звітність передбачена виключно для юридичних осіб, тому до фізичних осіб цей критерій не застосовується. Фізичні особи-підприємці також не мають фінансової звітності, адже вони складають і подають податкові декларації, в яких зазначають обсяг свого оподатковуваного доходу. При цьому, Закон передбачає, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Увага! Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником (ч. 11 ст. 26 Закону). Вимоги до формування фінансової звітності визначає Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» (далі — Закон № 996), Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» (далі – НПСБО № 1) та Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (далі — НПСБО № 25), Порядок подання фінансової звітності, затверджений постановою КМУ від 28.02.2000 № 419.
Правові засади складання фінансової звітності в Україні визначено Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV. Цей Закон поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їхніх організаційно-правових форм і форм власності, на представництва іноземних суб’єктів господарської діяльності, які зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність, а також на операції з виконання державного та місцевих бюджетів і складання фінансової звітності про виконання бюджетів відповідно до бюджетного законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ МЕД ТРЕЙД СЕРВIC |
6 500,00
UAH з ПДВ
|
6 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
11 950,00
UAH з ПДВ
|
11 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРЧУК ОЛЕНА СЕРГІЇВНА |
12 350,00
UAH з ПДВ
|
12 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ |
14 999,00
UAH з ПДВ
|
14 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ПАВЛУШКО ЄВГЕН БОРИСОВИЧ |
16 000,00
UAH з ПДВ
|
16 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ МЕД ТРЕЙД СЕРВIC #43016265 |
Відхилено |
6 500,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 13:33
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 06 травня 2021 00:00
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА #1955300085 |
Рішення скасоване |
11 950,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 10:46
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЬШЕВСЬКА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА #1955300085 |
Переможець |
11 950,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2021 10:05
|
Д.У. №1 до дог.№131.pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 09:48
|
Договор 131_1.pdf | укладений |
15 червня 2021 09:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк поставки товару подовжен до 30 червня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |