Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вуличного освітлення з встановленням енергоефективних ліхтарів в с. Мамаївці та смт. Лужани (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
1 082 803,00 UAH
UA-2021-04-13-008132-b 4e012c54d3f94c138faacbf1ef698c29
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Митрофанова Діана Олександрівна

380506996232 mutrofanova1123@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАМАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04417518
Місцезнаходження: 59343, Україна , Чернівецька обл., с. Мамаївці, Кіцманський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 156
Контактна особа: Митрофанова Діана Олександрівна
380506996232
mutrofanova1123@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 21:11
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2021 23:00
Початок аукціону: 28 квітня 2021 13:58
Очікувана вартість: 1 082 803,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: відсутні
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт вуличного освітлення з встановленням енергоефективних ліхтарів в с. Мамаївці та смт. Лужани (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59343, Україна, Чернівецька область, с. Мамаївці, с. Мамаївці та смт. Лужани
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

відповідно до оголошення. строк дії не менше ніж 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Сума забезпечення: 5400 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: відповідно до документації
16 квітня 2021 20:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2021 19:47
оголошення освітлення НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
16 квітня 2021 20:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 21:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2021 19:47
оголошення освітлення НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
13 квітня 2021 21:10
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

UA-2021-04-13-008132-b
Дата подання: 15 квітня 2021 15:09
Дата відповіді: 16 квітня 2021 16:05
у додатку №2 до оголошення про закупівлю, в пункті 4 вказано норму Е33-30-11 :Установлення пiд обладнання стальних конструкцiй масою до 0,01 т. Мається на увазі встановлення кронштейна на опорі. Чи доцільно використовувати цю норму, якщо в п.1 додатку №2, Е33-115-2 (Установлення свiтильникiв з люмiнесцентними або ртутними лампами), в складі робіт вказано:1.Заготовлення проводiв. 2.Складання свiтильникiв. 3.Пiднiмання кронштейна i свiтильника на опору. 4.Крiплення кронштейна i свiтильника. 5.Приєднанння проводiв свiтильника до лiнiй вуличного освiтлення. Для виконання цих робіт передбачено автогідропідіймач. У зв'язку з цим необхідність автокрана на автомобільному ходу відпадає. Установлення світильників на кронштейні на опорі передбачає середній розряд працівників 3,4.Яка необхідність наявності у штаті підприємства "принаймні трьох інженерно-технічних працівників з профільною вищою освітою (інженер-будівельник та 2 виконроби)"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Нормою Е33-30-11 передбачено додаткове установлення «Сталевої конструкції для кріплення світильника», яке не передбачено нормою Е33-115-2.
Слід зазначити, що нормами у Технічному завданні, передбачено при виконанні зазначених робіт, використання крана на автомобільному ходу.
Довідково повідомляєм, нормами (видами робіт), передбачено середній розряд робітників-будівельників, які безпосередньо виконують будівельні роботи, чи відповідні операції передбачені складом робіт, відповідних обґрунтувань , чинних Збірників, заробітна плата яких врахована в Прямих витратах. Окрім Прямих витрат, до виробничої собівартості будівельних робіт, відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та ДСТУ-Н Б Д. 1.1-3:2013, входять адміністративні та загальновиробничі витрати, які пов’язані з управлінням та обслуговуванням будівельного виробництва, та першим блоком яких (ЗВВ І-блок) передбачена основна та додаткова заробітна плата апарату управління відокремлених структурних підрозділів будівельної організації (в тому числі виконроби, інженер-будівельники).
Що до авансу
Дата подання: 15 квітня 2021 15:12
Дата відповіді: 16 квітня 2021 16:05
Чи можливий авансовий платіж Замовника до початку виконання робіт для придбання матеріалів? Чи можливо це прописати у Договорі?
Відповідь: Доброго дня! Авансування не передбачається, оплата після виконання робіт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-13-008132-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020", Код ЄДРПОУ:43373313
Дата подання: 15 квітня 2021 16:20
Дискримінаційні умови
Доброго дня. Шановний Замовнику, просимо внести зміни до ТД та усунути дискримінаційні вимоги, а саме Вимогу передбачену п. 20 Додатку №3 ТД. про надання копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення серифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)), ця вимога порушує підпункт 4 пункт 1 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вимога щодо подання даного сертифікату суперечить чинному законодавству України, оскільки суб’єкти господарювання жодним чином НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ для здійснення своєї діяльності отримувати такий сертифікат. У вересні 2015 року Міжнародною організацією зі стандартизації ISO була прийнята п’ята редакція стандартів ISO 9000:2015 та ISO 9001:2015. (Розробником міжнародних стандартів серії ISO 9000 є Міжнародна організація зі стандартизації ISO (International Organization for Standardization) – це всесвітня федерація національних органів стандартизації (комітетів – членів). В Україні згідно з наказом № 221 від 31.12.2015 Національного органу по стандартизації - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів». Системи менеджменту якості ISO 9001 ні цим документом, ні жодним нормативно-правовим актом України не передбачено, оскільки ISO 9001 є серією міжнародних стандартів, а конкретні стандарти зазначаються в стандартах України, гармонізованих з міжнародним нормативним документом, як зазначено в вищезазначеному наказі національного органу по стандартизації. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі в Україні № 93 від 26.01.2018 року «Про визначення такими, що втратили чинність, деяких наказів», Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646 - Сертифікація ISO 9001-2015 в дорожньо-будівельній галузі носить добровільний характер. Тому враховуючи вищевикладене вилучіть із тендерної документації подання Вам копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення серифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2021 16:09
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником не вимагається надання сертифікату ISO при зазначеній закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-04-13-008132-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕЛЕКТРОКОМ-БУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42082942
Дата подання: 16 квітня 2021 15:40
Дискримінація учасників
До вимог тендерної документації в Додатоку № 3 Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження пунктом 5) передбачено"Виконання аналогічних договорів про виконання робіт з капітального ремонту вуличного освітлення або реконструкції системи вуличного освітлення за 2020 рік або 2021 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору)" .
Даним критерієм Ви обмежуєте кількість учасників, чим порушуєте ст.5 п.1 ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» , а саме Недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Просимо Вас усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації у цій частині. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2021 16:16
На Вашу вимогу повідомляємо, що вимога про аналогічні договори свідчить про досвід учасника виконати аналогічні роботи. Також повідомляємо, що вона не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників. Скаржник не довів чому не можу виконати зазначену вимогу.
Номер вимоги: UA-2021-04-13-008132-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕЛЕКТРОКОМ-БУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42082942
Дата подання: 16 квітня 2021 20:04
Дискримінаційні умови ТД
До вимог тендерної документації в Додатоку № 3 Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження пунктом 5) передбачено"Виконання аналогічних договорів про виконання робіт з капітального ремонту вуличного освітлення або реконструкції системи вуличного освітлення за 2020 рік або 2021 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору)" . Даним критерієм, а саме зазначенням років виконання аналогічних договорів 2020-2021 Ви обмежуєте кількість учасників, чим порушуєте ст.5 п.1 ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» , а саме Недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Просимо Вас усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації у цій частині: надання аналогічних договорів саме за 2020-2021 роки. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2021 20:10
На Вашу вимогу повідомляємо, що зазначена вимога не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників закупівлі. Також повідомляємо, що участь зможуть взяти учасники і новостворені, які мають досвід в 2021 році, так і учасники які мають досвід робіт в 2020 році. Скаржник не довів чому не може виконати зазначену вимогу.
Номер вимоги: UA-2021-04-13-008132-b.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020", Код ЄДРПОУ:43373313
Дата подання: 11 травня 2021 14:48
Неправомірна дискваліфікація.
Шановний Замовнику! Користуючись своїм правом, надсилаємо Вам нашу вимогу щодо скасування рішення про неправомірну дискваліфікацію нас, як учасників процедури закупівлі. Хочемо зауважити, що на час подачі тендерної документації договірна ціна була подана згідно форми наведеної у додатку С ДСТУ-Н Б.Д.1.1-2:2013 «Правила визначення вартості будівництва», та вказана «твердою», тому, що відповідно до п. 6.3.2.2 твердий кошторис (тверда договірна ціна) встановлюється незмінним на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, в тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну.
Уточнення твердих договірних цін можливо лише у випадках, якщо:
а) замовник змінює в процесі будівництва проектні рішення, що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників;
б) виникають обставини непереборної сили – надзвичайні обставини та події, які не можуть бути передбачені сторонами під час укладання договору;
в) змінюється законодавство з питань оподаткування та з інших питань, обов’язкове застосування положень якого призводить до зміни вартості робіт.
А наша кінцева договірна ціна (динамічна) ще не була визначена та погоджена із Замовником у зв’язку з проведенням торгів. Адже відповідно до п. 6.3.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-2:2013 «Правила визначення вартості будівництва», при погодженні договірної ціни замовник, розглядаючи її складові, перевіряє ціни на матеріально-технічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обґрунтованими (як правило, найменшими при всіх рівних характеристиках) цінами на відповідні ресурси.
Це не вважається помилкою, адже остаточний договір підряду (а не проект договору!!!) на виконання робіт складається після погодження договірної ціни відповідно п. 6.3.5 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-2:2013 «Правила визначення вартості будівництва». А вже в договорі зазначається документ, покладений в основу визначення вартісних показників; позначається вид договірної ціни: тверда або динамічна; порядок, випадки та терміни можливого уточнення договірної ціни; умови фінансування та розрахунків за обсяги виконаних робіт; відповідальність сторін за порушення зобов’язань за договором, порядок внесення змін до договору тощо.
Таким чином договірна ціна, надана саме учасником, а не переможцем торгів не може бути складовою частиною договору про закупівлю, оскільки її вартість не відповідає вартості за результатами проведеного аукціону.

Тому, ВИМАГАЄМО скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" та завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку. У випадку відхилення нашої Вимоги, ми будемо змушені використати всі способи захисту наших порушених прав та інтересів, а саме звернення до Державної аудиторської служби та суду.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2021 20:28
Однією з вимог замовника було подача учасниками: розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино – годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино – годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАВОРИТ ЛГРУП" не подано розрахунок цін енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години.
Слід зазначити що окрім машин та механізмів орендованих, є машини в складі загальновиробничих витрат.
Необхідною умовою є наявність мінімум одного працівника (який працює безпосередньо чи за сумісництвом в Учасника) з групою допуску до робіт в електроустановках напругою до 1000В (для підтвердження наявності в Учасника працівника з групою допуску до робіт в електроустановках напругою 1000В, в складі пропозиції надається копія чинного посвідчення, з відмітками про результати перевірки знань з охорони праці, технології робіт та правил пожежної безпеки).
На вимогу вищезазначеного, подано довідку про наявність працівників де зазначено, що Шевчук Петро Григорович на посаді інженер-електрика працює за цивільно-правовою угодою, а не є працівником учасника або працює в учасника за сумісництвом (освіта - інженер-електрик, вища). Також, надано посвідчення видане АТ "Чернівціобленерго" проте в ньому не вказано про можливість виконання робіт з групою допуску в електроустановках напругою до 1000В, а також зазначено, що дата наступної перевірки знань з питань охорони праці 29.05.2020р., отже є недійсним в частині відповідності зазначеного працівника знанням з питань охорони праці.
Номер вимоги: UA-2021-04-13-008132-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАВОРИТ ЛГРУП", Код ЄДРПОУ:37690279
Дата подання: 11 травня 2021 13:11
Щодо рішення Замовника
Згідно рішення Замовника про дискваліфікацію ТОВ "ФАВОРИТ ЛГРУП" повідомляє:

1) Оскільки надана техніка є ОРЕНДОВАНОЮ (підтверджена договорами оренди). ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів не враховуються для розрахунку вартості оренди машино-години, через те, що у вартість однієї машино-години техінки Орендодавець всі ВИТРАТИ по обслуговуванню техніки бере на себе, в тому числі вартість енергоносіїв та мастильних матеріалів.
2) Згідно ПТЕЕС від 21.02.2017 та ПБЕЕС (ДНАОП 0.00-1.21-98), а саме п. 3 в якому зазначається, що в електроустановках понад 1000 В допускачі повинні мати групу IV, а в електроустановках до 1000 В - групу III. Повідомляємо Вам, що Шевчук Петро Григорович не тільки відповідає заявленому критерію Замовника щодо наявності кваліфікованих працівників, а має групу допуску V, про що вказано у поданих документах, а саме в довідці про наявність працівників.
V група допуску електробезпеки присвоюється працівникам відповідальним за електрогосподарство та іншому інженерно-технічному персоналу в установках напругою вище 1000В. V категорія є найвищою.


Згідно вищезазначеного просимо ще раз переглянути нашу тендену пропозицію та документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2021 20:31
Однією з вимог замовника було подача учасниками: розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино – годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино – годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години. Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАВОРИТ ЛГРУП" не подано розрахунок цін енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години. Слід зазначити що окрім машин та механізмів орендованих, є машини в складі загальновиробничих витрат. Необхідною умовою є наявність мінімум одного працівника (який працює безпосередньо чи за сумісництвом в Учасника) з групою допуску до робіт в електроустановках напругою до 1000В (для підтвердження наявності в Учасника працівника з групою допуску до робіт в електроустановках напругою 1000В, в складі пропозиції надається копія чинного посвідчення, з відмітками про результати перевірки знань з охорони праці, технології робіт та правил пожежної безпеки). На вимогу вищезазначеного, подано довідку про наявність працівників де зазначено, що Шевчук Петро Григорович на посаді інженер-електрика працює за цивільно-правовою угодою, а не є працівником учасника або працює в учасника за сумісництвом (освіта - інженер-електрик, вища). Також, надано посвідчення видане АТ "Чернівціобленерго" проте в ньому не вказано про можливість виконання робіт з групою допуску в електроустановках напругою до 1000В, а також зазначено, що дата наступної перевірки знань з питань охорони праці 29.05.2020р., отже є недійсним в частині відповідності зазначеного працівника знанням з питань охорони праці.

ЩОдо вимоги ТОВ "Універсал - БУД" повідомляємо, що відповідно до вимог оголошення договірна ціна, що пропонується учасником повинна бути динамічна. В складі пропозиції ТОВ «Універсал Буд - 2020» подано договірну ціну, де зазначено що вид договірної ціни: тверда. Зазначене не відповідає вимогам оголошення, тому пропозиція ТОВ «Універсал Буд - 2020» повинна бути відхилена. Правомірність рішення Замовника про відхилення підтверджується рішенням АМКУ №476-р/пк-пз від 19.01.2018р.
- Також повідомляємо, що в складі пропозиції не подано пояснювальну записку до зведеного кошторису.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-05-12-000009 • e7de340832a84d93a5e1902a3dde7305
Автор звернення: Павлюк Олександр Миколйович
Дата створення звернення: 2021-05-12 22:07
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Користуючись нашим правом, просимо звернути увагу на незаконні дії Замовника та неправомірну дискваліфікацію нас, ТОВ «УНІЕРСАЛ БУД-2020» як потенційного переможця закупівлі. Просимо врахувати такі обставини: На час подання нашої тендерної документації договірна ціна була подана згідно форми наведеної у додатку С ДСТУ-Н Б.Д.1.1-2:2013 «Правила визначення вартості будівництва», та вказана «твердою», тому, що відповідно до п. 6.3.2.2 твердий кошторис (тверда договірна ціна) встановлюється незмінним на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, в тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну. Уточнення твердих договірних цін можливо лише у випадках, якщо: а) замовник змінює в процесі будівництва проектні рішення, що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників; б) виникають обставини непереборної сили – надзвичайні обставини та події, які не можуть бути передбачені сторонами під час укладання договору; в) змінюється законодавство з питань оподаткування та з інших питань, обов’язкове застосування положень якого призводить до зміни вартості робіт. А наша кінцева договірна ціна (динамічна) ще не була визначена та погоджена із Замовником у зв’язку з проведенням торгів. Адже відповідно до п. 6.3.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-2:2013 «Правила визначення вартості будівництва», при погодженні договірної ціни замовник, розглядаючи її складові, перевіряє ціни на матеріально-технічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обґрунтованими (як правило, найменшими при всіх рівних характеристиках) цінами на відповідні ресурси. Це не вважається помилкою, адже остаточний договір підряду (а не проект договору!!!) на виконання робіт складається після погодження договірної ціни відповідно п. 6.3.5 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-2:2013 «Правила визначення вартості будівництва». А вже в договорі зазначається документ, покладений в основу визначення вартісних показників; позначається вид договірної ціни: тверда або динамічна; порядок, випадки та терміни можливого уточнення договірної ціни; умови фінансування та розрахунків за обсяги виконаних робіт; відповідальність сторін за порушення зобов’язань за договором, порядок внесення змін до договору тощо. Таким чином договірна ціна, надана саме учасником, а не переможцем торгів не може бути складовою частиною договору про закупівлю, оскільки її вартість не відповідає вартості за результатами проведеного аукціону. В додатках ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» чітко вказані форми документів, що необхідні для формування пакету документів для інвесторської документації. Такого документа, як зведений кошторисний розрахунок із пояснювальною запискою в переліку немає, та не існує!!! Згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» можна знайти поняття «пояснювальна записка», але в ньому чітко прописана: «при розробці архітектурно-будівельної частини»!!! Всі показники, які необхідні для перевірки правильності розробки кошторисної документації, а саме: - Усереднений показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16; - Усереднений показник для визначення розмiру кошторисного прибутку, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16; - Загальна кошторисна трудомiсткiсть; - Нормативна трудомiсткiсть робiт, яка передбачається у прямих витратах; - Загальна кошторисна заробiтна плата; - Середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 166,08 люд.год та розрядi робiт 3,8) тощо. були надані Замовнику окремими додатками з повною калькуляцією та в повному складі.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2021 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" 745 900,68
UAH з ПДВ
563 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАВОРИТ ЛГРУП" 788 099,00
UAH з ПДВ
564 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП СЛАВНИЧ ЮРІЙ ОЛЕГОВИЧ 875 993,00
UAH з ПДВ
565 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДТ ПАРК" 964 035,60
UAH з ПДВ
964 035,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Рахмістрюк Микола Миколайович 1 054 377,28
UAH з ПДВ
1 048 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОМАМПЕР" 1 082 000,00
UAH з ПДВ
1 054 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 квітня 2021 16:53
Електронний підпис
27 квітня 2021 16:51
23. Календарний графік.pdf
27 квітня 2021 16:51
22. Ліцензія з додатком.pdf
27 квітня 2021 16:51
20. Банківська Гарантія.rar
27 квітня 2021 16:51
18. Тендерна Пропозиція.pdf
27 квітня 2021 16:51
17. Проєкт договору.pdf
27 квітня 2021 16:51
16. Кошторис.pdf
27 квітня 2021 16:51
14. Фінансова звітність.pdf
27 квітня 2021 16:51
12.7. Дипломи.pdf
27 квітня 2021 16:51
12.3. Договір Тесла Ел Си.pdf
27 квітня 2021 16:51
12.2. Договір Ейфель.pdf
27 квітня 2021 16:51
11. Довідка про МТБ.pdf
27 квітня 2021 16:51
8.1. Довідка УКРГАЗБАНК.pdf
27 квітня 2021 16:51
4. Ліцензія з додатком.pdf
27 квітня 2021 16:51
3. Рішення №1.pdf
27 квітня 2021 16:51
1. Модельний статут.pdf
27 квітня 2021 16:51
20. Банківська Гарантія.rar

Публічні документи

27 квітня 2021 19:32
Електронний підпис
27 квітня 2021 19:22
ФАВОРИТ ЛГРУП_23542_p7s.zip
27 квітня 2021 19:22
МТБ.pdf
27 квітня 2021 19:22
Повноваження ос..pdf
27 квітня 2021 19:22
Ст.17.pdf
27 квітня 2021 19:22
Досвід роботи ФЛ.pdf
27 квітня 2021 19:22
Статут Фаворит Лгруп.pdf
27 квітня 2021 19:22
Дов.захист довкілля.pdf
27 квітня 2021 19:22
Інформ.пот.рах..pdf
27 квітня 2021 19:22
Паспорт,код.pdf
27 квітня 2021 19:22
Дов.працівники.pdf
27 квітня 2021 19:22
Дов.- поясн.ліцензув..pdf
27 квітня 2021 19:22
Виписка,Витяг.pdf

Публічні документи

27 квітня 2021 22:19
Електронний підпис
27 квітня 2021 22:19
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ 446.pdf
27 квітня 2021 22:19
5(13)_Досвід.pdf
27 квітня 2021 22:19
4_Ліцензія СС3.pdf
27 квітня 2021 22:19
3_Право підпису.pdf
27 квітня 2021 22:19
2_Витяг платника ПДВ.pdf
27 квітня 2021 22:19
18_Тендерна пропозиція.pdf
27 квітня 2021 22:19
12_Працівники.pdf
27 квітня 2021 22:19
11_МТБ.pdf
27 квітня 2021 22:19
1_Статут.pdf

Публічні документи

25 квітня 2021 14:12
Електронний підпис
25 квітня 2021 14:11
тендерна пропозиція.pdf
25 квітня 2021 14:11
ст17.pdf
25 квітня 2021 14:11
проект договору.pdf
25 квітня 2021 14:11
наявність техніки.rar
25 квітня 2021 14:11
наявність працівників.rar
25 квітня 2021 14:11
лист-гарантія санкції.pdf
25 квітня 2021 14:11
довкілля.pdf
25 квітня 2021 14:11
виписка.pdf
25 квітня 2021 14:11
банківська гарантія.zip

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАВОРИТ ЛГРУП"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ФОП СЛАВНИЧ ЮРІЙ ОЛЕГОВИЧ

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДТ ПАРК"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ФОП Рахмістрюк Микола Миколайович

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "ОМАМПЕР"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020"
#43373313
Відхилено 563 999,00
UAH з ПДВ
07 травня 2021 20:59
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАВОРИТ ЛГРУП"
#37690279
Відхилено 564 000,00
UAH з ПДВ
07 травня 2021 21:00
ФОП СЛАВНИЧ ЮРІЙ ОЛЕГОВИЧ
#3197925936
Відхилено 565 000,00
UAH з ПДВ
07 травня 2021 21:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДТ ПАРК"
#38482726
Відхилено 964 035,60
UAH з ПДВ
07 травня 2021 21:02
ФОП Рахмістрюк Микола Миколайович
#3107910774
Переможець 1 048 900,00
UAH з ПДВ
07 травня 2021 21:10

Документи

07 травня 2021 20:59
Електронний підпис
07 травня 2021 20:59
Протокол..pdf

Документи

07 травня 2021 21:00
Електронний підпис
07 травня 2021 21:00
Протокол..pdf

Документи

07 травня 2021 21:01
Електронний підпис
07 травня 2021 21:01
Протокол..pdf

Документи

07 травня 2021 21:02
Електронний підпис
07 травня 2021 21:02
Протокол..pdf

Документи

07 травня 2021 21:09
Електронний підпис
07 травня 2021 21:08
Протокол..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2021 21:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рахмістрюк Микола Миколайович
#3107910774
1 048 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2021 21:09
Електронний підпис
07 травня 2021 21:08
Протокол..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 11:40
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 12:13
дод угода 4.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 12:12
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 12:16
Дод. угода 3 до дог 331.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 12:16
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 16:36
Дод угода 2 до дог 331.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 09:47
Дод угода 1 до дог 331 (1).pdf зміни до договору
28 травня 2021 09:46
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 16:55
331.pdf укладений
25 травня 2021 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 331
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 331
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Календарного графіку виконання робіт в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 331
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 331
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 022 661,25
UAH