Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
70 560,00 UAH
UA-2021-04-13-007162-b c80b5a9efa2048eeaddc7d9d1561c381
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Ківєріна

+380955943919 kremspecint@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кремінська обласна спеціальна школа
Код ЄДРПОУ: 20151882
Місцезнаходження: 92900, Україна , Луганська обл., Кремінський р-н., м. Кремінна, вул. Піддубна, буд. 18
Контактна особа: Олена Ківєріна
+380955943919
kremspecint@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 27 квітня 2021 12:45
Очікувана вартість: 70 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 353,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 92900, Луганська обл., Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ПІДДУБНА, будинок 18. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92900, Україна, Луганська область, Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ПІДДУБНА, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника - 92900, Луганська обл., Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ПІДДУБНА, будинок 18. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2021 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 17:12
Оголошення ноутбуки.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-13-007162-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43120417
Дата подання: 13 квітня 2021 20:09
Дискримінація
Шановний Замовнику, згідно Ваших заявлених характеристик на предмет закупівлі можна запропонувати ноутбуки, які будуть повністю відповідати Вашим критеріям та вартість яких не буде перевищувати 48000грн., наприклад, модель Dell Vostro 15 3500 (N3004VN3500EMEA01_2105). Проте наявність у Вашій документації вимог, які являються дискримінаційними та обмежують конкуренцію призведе до значного зростання вартості закупівлі та перемоги Вашого місцевого постачальника. Прохання внести зміни в документацію та прибрати дискримінаційні вимоги. Ваші закупівлі будуть проаналізовані та передані в Державну аудиторську службу України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 квітня 2021 20:34
Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не є зверненням до замовника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі, а також не є зверненням до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, у замовника відсутні законні підстави для надання відповіді на звернення подібного змісту, та, як наслідок, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-04-13-007162-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 15 квітня 2021 12:40
Доповнення ТД
Шановний Замовник!
Опис вимоги у прикріпленому файлі.
Скасована
Дата: 15 квітня 2021 12:40
Причина: помилка (при подачі)
Номер вимоги: UA-2021-04-13-007162-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 15 квітня 2021 12:41
Доповнення ТД
Шановний Замовник! Опис вимоги у прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2021 18:09
Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація:
- згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Крім того, продукція компанії «Майкрософт» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність;
- нормами чинного законодавства не передбачено отримання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного Дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозорро.
З огляду на зазначене, замовник не вважає за необхідне внесення змін, запропонованих Вами.

Документи подані скаржником

15 квітня 2021 12:41
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2021 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 48 441,60
UAH з ПДВ
48 441,60
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАВИДЕНКО ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА 70 560,00
UAH з ПДВ
70 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2021 19:12
Електронний підпис
26 квітня 2021 19:11
Довідка.pdf
26 квітня 2021 19:11
лист3.pdf
26 квітня 2021 19:11
лист7.pdf
26 квітня 2021 19:11
Dell CЕС.pdf
26 квітня 2021 19:11
Лист1.pdf
26 квітня 2021 19:11
Лист.pdf
26 квітня 2021 19:11
ТР Dell ноут 3501 від 21.07.20.pdf
26 квітня 2021 19:11
Довідка1.pdf
26 квітня 2021 19:11
Лист2.pdf
26 квітня 2021 19:11
лист6.pdf
26 квітня 2021 19:11
лист5.pdf
26 квітня 2021 19:11
Технічна частина.pdf
26 квітня 2021 19:11
Гігієна Esp Dell.pdf
26 квітня 2021 19:11
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 квітня 2021 19:11
лист4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАВИДЕНКО ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Відхилено 48 441,60
UAH з ПДВ
05 травня 2021 16:43
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАВИДЕНКО ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА
#2832720989
Переможець 70 560,00
UAH з ПДВ
05 травня 2021 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2021 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАВИДЕНКО ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА
#2832720989
70 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 21:15
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 14:20
Договір ноутбуки.pdf укладений
18 травня 2021 14:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 травня 2021 11:50
70 560,00 UAH UA678201720344281010102037565
Кремінська обласна спеціальна школа
UA493046650000026002500239420
ФОП Давиденко Ганна Володимирiвна
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 70 560,00
UAH