Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування та поточний ремонт кондиціонерів
Очікувана вартість
180 112,00 UAH
UA-2021-04-13-007025-b ● 2a4d8f8074284c37a7ff505214ab38f1
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04059243 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, будинок 7 |
Контактна особа: |
Палашевський Денис Іванович 380577252588 unisvit@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2021 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2021 11:59 |
Очікувана вартість: | 180 112,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок - 2 послуги. КЕКВ 2240.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Технічне обслуговування та поточний ремонт кондиціонерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, місто Харків, майдан Конституції, будинок 7, вул. Квітки-Основ’яненка, будинок 7, провулок Соборний, будинок 1, пр. Московський, будинок 96А, вул. Конєва, будинок 7 та вул. Сумська, будинок 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за фактично надані послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ у безготівковій формі в національній валюті України в розмірі 100% вартості послуг, відповідно до Актів наданих послуг, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2021 19:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2021 18:52 |
Додаток 3 (Проєкт договору).docx | |
13 квітня 2021 17:06 |
Оголошення.pdf | |
13 квітня 2021 17:03 |
Додаток 2 (Пропозицiя).docx | |
13 квітня 2021 17:02 |
Додаток 1 (Технічні вимоги).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання що до пропозиції
Дата подання: 15 квітня 2021 13:45
Дата відповіді: 15 квітня 2021 15:25
Доброго дня! Додаток 2 пропозиція вказані найменування робіт які можуть використовуватися при ремонтних роботах. Яким чином подавати пропозицію на загальний бюджет коли нема інформації кількості ремонтів. Є загальна кількість кондиціонерів 109 одиниць , на них можна прорахувати ТО 2 рази на рік згідно Вашого бюджету. Прорахувати кількість ремонтних робіт неможливо. Прошу надати відповідь, що саме вказувати у пропозиції, на ону одиницю або на всі 109 з урахуванням ремонтів на встановлений бюджет.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Додатком 2 Пропозиція передбачене надання Учасником цін за ОДИНИЦЮ послуг, згідно наданого Замовником переліку та загальної цінової пропозиції, яка враховує двократне надання послуг технічного обслуговування 109 кондиціонерів та виконання поточного ремонту, виявлених протягом строку дії договору про закупівлю, несправностей, згідно умов Додатку 1 Технічні вимоги.
Додатком 2 Пропозиція передбачене надання Учасником цін за ОДИНИЦЮ послуг, згідно наданого Замовником переліку та загальної цінової пропозиції, яка враховує двократне надання послуг технічного обслуговування 109 кондиціонерів та виконання поточного ремонту, виявлених протягом строку дії договору про закупівлю, несправностей, згідно умов Додатку 1 Технічні вимоги.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-13-007025-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА-КОМ", Код ЄДРПОУ:43335640
Дата подання: 29 квітня 2021 10:20
Протоколо що до прийнятя рішеня
Згідно оголошення про закупівлю у пункті 19 зазначено , що учасник повинен надати досвід роботи, не меньше 3-х договорів. Ні де не зазаначено що учасник маю надати повний хміст цих договрів, так як це є комерційна таємниця згідно законодавства України. Також не вказано , що учасник має надати акти до всіх 3-х договорів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 квітня 2021 17:19
Пункт 19 Оголошення UA-2021-04-13-007025-b сформульовано як «Вимоги до компетенції учасників та спосіб її підтвердження». Таким чином вимога надання довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів та підтвердження цього досвіду наданням копій цих договорів та актів наданих послуг за цими договорами має на меті визначення достатньої компетенції учасника у наданні послуг за предметом закупівлі.
Яким чином ми можемо визначити відповідність наданого договору предмету закупівлі, якщо ви надали копії першої сторінки з визначенням основних термінів та останньої сторінки з реквізитами та підписами, на яких не визначено предмет договору? Та яким чином ми маємо визначити вашу компетентність, якщо ви не підтвердили виконання укладеного договору наданням акту наданих послуг?
Абзац другий частини другої ст. 28 Закону «Про публічні закупівлі» зазначає, що конфіденційними не можуть бути визначені учасником документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, до яких і відноситься наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Яким чином ми можемо визначити відповідність наданого договору предмету закупівлі, якщо ви надали копії першої сторінки з визначенням основних термінів та останньої сторінки з реквізитами та підписами, на яких не визначено предмет договору? Та яким чином ми маємо визначити вашу компетентність, якщо ви не підтвердили виконання укладеного договору наданням акту наданих послуг?
Абзац другий частини другої ст. 28 Закону «Про публічні закупівлі» зазначає, що конфіденційними не можуть бути визначені учасником документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, до яких і відноситься наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕНТПРОМСЕРВIС" |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
110 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА-КОМ" |
179 850,00
UAH з ПДВ
|
111 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЕЛЕС-ТА" |
180 112,00
UAH з ПДВ
|
115 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД" |
167 508,00
UAH з ПДВ
|
167 508,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНА ФІРМА КОМПАНІЯ "НЕО" |
177 000,00
UAH з ПДВ
|
177 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕНТПРОМСЕРВIС" #40532791 |
Відхилено |
110 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 17:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА-КОМ" #43335640 |
Відхилено |
111 000,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 20:46
|
ТОВ "ВЕЛЕС-ТА" #39707027 |
Відхилено |
115 000,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 22:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД" #13715373 |
Переможець |
167 508,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 23:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 18:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2021 18:02
|
ДУ № 1 до Договору про закупівлю № 80-21 від 18.05.2021.pdf | зміни до договору |
04 червня 2021 18:01
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2021 13:28
|
Договір №80-21 від 18.05.2021.pdf | укладений |
20 травня 2021 13:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.2.1. Технічне обслуговування проводиться Виконавцем два рази на рік у травні та серпні, вчасно та в повному обсязі, відповідно до Таблиці 1 Додатку 2 до цього Договору (Перелік послуг). 1.2.2. Поточний ремонт проводиться Виконавцем за необхідності, при наявності дефектного акту, відповідно до Таблиці 2 Додатку 2 до цього Договору (Перелік послуг). 8.1. Сторони, у випадках передбачених част. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», мають право вносити зміни у договір, в тому числі зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 80-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |