Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та поточний ремонт кондиціонерів
Очікувана вартість
180 112,00 UAH
UA-2021-04-13-007025-b 2a4d8f8074284c37a7ff505214ab38f1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Палашевський Денис Іванович

380577252588 unisvit@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04059243
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, будинок 7
Контактна особа: Палашевський Денис Іванович
380577252588
unisvit@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 22 квітня 2021 11:59
Очікувана вартість: 180 112,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок - 2 послуги. КЕКВ 2240.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Технічне обслуговування та поточний ремонт кондиціонерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків, майдан Конституції, будинок 7, вул. Квітки-Основ’яненка, будинок 7, провулок Соборний, будинок 1, пр. Московський, будинок 96А, вул. Конєва, будинок 7 та вул. Сумська, будинок 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за фактично надані послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ у безготівковій формі в національній валюті України в розмірі 100% вартості послуг, відповідно до Актів наданих послуг, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2021 19:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 18:52
Додаток 3 (Проєкт договору).docx
13 квітня 2021 17:06
Оголошення.pdf
13 квітня 2021 17:03
Додаток 2 (Пропозицiя).docx
13 квітня 2021 17:02
Додаток 1 (Технічні вимоги).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання що до пропозиції
Дата подання: 15 квітня 2021 13:45
Дата відповіді: 15 квітня 2021 15:25
Доброго дня! Додаток 2 пропозиція вказані найменування робіт які можуть використовуватися при ремонтних роботах. Яким чином подавати пропозицію на загальний бюджет коли нема інформації кількості ремонтів. Є загальна кількість кондиціонерів 109 одиниць , на них можна прорахувати ТО 2 рази на рік згідно Вашого бюджету. Прорахувати кількість ремонтних робіт неможливо. Прошу надати відповідь, що саме вказувати у пропозиції, на ону одиницю або на всі 109 з урахуванням ремонтів на встановлений бюджет.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Додатком 2 Пропозиція передбачене надання Учасником цін за ОДИНИЦЮ послуг, згідно наданого Замовником переліку та загальної цінової пропозиції, яка враховує двократне надання послуг технічного обслуговування 109 кондиціонерів та виконання поточного ремонту, виявлених протягом строку дії договору про закупівлю, несправностей, згідно умов Додатку 1 Технічні вимоги.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-13-007025-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА-КОМ", Код ЄДРПОУ:43335640
Дата подання: 29 квітня 2021 10:20
Протоколо що до прийнятя рішеня
Згідно оголошення про закупівлю у пункті 19 зазначено , що учасник повинен надати досвід роботи, не меньше 3-х договорів. Ні де не зазаначено що учасник маю надати повний хміст цих договрів, так як це є комерційна таємниця згідно законодавства України. Також не вказано , що учасник має надати акти до всіх 3-х договорів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 квітня 2021 17:19
Пункт 19 Оголошення UA-2021-04-13-007025-b сформульовано як «Вимоги до компетенції учасників та спосіб її підтвердження». Таким чином вимога надання довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів та підтвердження цього досвіду наданням копій цих договорів та актів наданих послуг за цими договорами має на меті визначення достатньої компетенції учасника у наданні послуг за предметом закупівлі.
Яким чином ми можемо визначити відповідність наданого договору предмету закупівлі, якщо ви надали копії першої сторінки з визначенням основних термінів та останньої сторінки з реквізитами та підписами, на яких не визначено предмет договору? Та яким чином ми маємо визначити вашу компетентність, якщо ви не підтвердили виконання укладеного договору наданням акту наданих послуг?
Абзац другий частини другої ст. 28 Закону «Про публічні закупівлі» зазначає, що конфіденційними не можуть бути визначені учасником документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, до яких і відноситься наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕНТПРОМСЕРВIС" 144 000,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА-КОМ" 179 850,00
UAH з ПДВ
111 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЛЕС-ТА" 180 112,00
UAH з ПДВ
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД" 167 508,00
UAH з ПДВ
167 508,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНА ФІРМА КОМПАНІЯ "НЕО" 177 000,00
UAH з ПДВ
177 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2021 18:16
Електронний підпис
21 квітня 2021 18:15
Дозвіл номер 151_18_63.pdf
21 квітня 2021 18:15
Довіреність Меркулов.pdf
21 квітня 2021 18:15
Довідка Держстат_КВЭД.pdf
21 квітня 2021 18:15
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 квітня 2021 18:15
Витяг з ЄДР зав.pdf
21 квітня 2021 18:15
Договір 176_20_219.pdf
21 квітня 2021 18:15
Довідка про МТБ.pdf
21 квітня 2021 18:15
Гарантійний лист.pdf
21 квітня 2021 18:15
Відгук ФЕД.pdf
21 квітня 2021 18:15
Акт.pdf
21 квітня 2021 18:15
Акт 21_12_1.pdf
21 квітня 2021 18:15
Акт 18_12_1.pdf
21 квітня 2021 18:15
Пропозиція.pdf

Публічні документи

19 квітня 2021 23:08
Електронний підпис
19 квітня 2021 22:46
выписка ВЕЛЕС-ТА.pdf
19 квітня 2021 22:46
Статут Велес-та.pdf
19 квітня 2021 22:46
док 2 тендер.pdf
19 квітня 2021 22:46
договор.pdf

Публічні документи

21 квітня 2021 23:43
Електронний підпис
21 квітня 2021 23:38
посвідчення Олех.pdf
21 квітня 2021 23:38
посвідчення Гаркавий.pdf
21 квітня 2021 23:34
Електронний підпис
21 квітня 2021 23:33
відомості про юо.pdf (1).p7s
21 квітня 2021 23:33
відомості про юо (2).pdf
21 квітня 2021 23:33
відомості про юо.pdf
21 квітня 2021 23:33
ДОВІДКА СТ.17 (1).pdf
21 квітня 2021 23:33
ДОВІДКА СТ.17.pdf.p7s
21 квітня 2021 23:33
технічні вимоги.pdf
21 квітня 2021 23:33
свідоцтво пдв (копія).pdf
21 квітня 2021 23:33
протокол + статут.pdf
21 квітня 2021 23:33
пропозиція.pdf
21 квітня 2021 23:33
лист-погодження.pdf
21 квітня 2021 23:33
витяг березень.pdf
21 квітня 2021 23:33
акт вінницька пошта.pdf

Публічні документи

20 квітня 2021 16:17
Електронний підпис
20 квітня 2021 16:12
удостоверения.pdf
20 квітня 2021 16:12
Свидоцтво.pdf
20 квітня 2021 16:12
наказ.pdf
20 квітня 2021 16:12
Витяг.pdf
20 квітня 2021 16:12
аналогічні договори.pdf
20 квітня 2021 16:12
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕНТПРОМСЕРВIС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА-КОМ"

ТОВ "ВЕЛЕС-ТА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"

ПРИВАТНА ФІРМА КОМПАНІЯ "НЕО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕНТПРОМСЕРВIС"
#40532791
Відхилено 110 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2021 17:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІА-КОМ"
#43335640
Відхилено 111 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 20:46
ТОВ "ВЕЛЕС-ТА"
#39707027
Відхилено 115 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 22:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"
#13715373
Переможець 167 508,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 23:17

Документи

27 квітня 2021 17:41
Електронний підпис

Документи

28 квітня 2021 20:44
Електронний підпис

Документи

28 квітня 2021 22:47
Електронний підпис

Документи

28 квітня 2021 23:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2021 23:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"
#13715373
167 508,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 квітня 2021 23:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 18:50
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 18:02
ДУ № 1 до Договору про закупівлю № 80-21 від 18.05.2021.pdf зміни до договору
04 червня 2021 18:01
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 13:28
Договір №80-21 від 18.05.2021.pdf укладений
20 травня 2021 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.2.1. Технічне обслуговування проводиться Виконавцем два рази на рік у травні та серпні, вчасно та в повному обсязі, відповідно до Таблиці 1 Додатку 2 до цього Договору (Перелік послуг). 1.2.2. Поточний ремонт проводиться Виконавцем за необхідності, при наявності дефектного акту, відповідно до Таблиці 2 Додатку 2 до цього Договору (Перелік послуг). 8.1. Сторони, у випадках передбачених част. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», мають право вносити зміни у договір, в тому числі зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Номер договору про закупівлю: 80-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 167 508,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 918,00 UAH)