Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування)
Очікувана вартість
24 094 162,80 UAH
UA-2021-04-13-006245-a bd6bb3390c194bf58c154eaf196541b1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Бугаєнко

+380673008165 ukbkremen@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне виробниче підприємство «Кременчуцьке міське управління капітального будівництва» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 04057617
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Жадова, 12
Контактна особа: Олександр Бугаєнко
+380673008165
ukbkremen@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Для виконання робіт з реконструкції будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область, на підставі розробленого проектною організацією ФОП «Гробова Л.М.» проекту (проектно – кошторисної документації) та виданого експертною організацією філія ДП «Укрдержбудекспертиза» у Полтавській області експертного звіту (позитивного), щодо розгляду проектної документації по об’єкту «Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування) замовником було заплановано та проведено, основну процедуру закупівлі робіт з реконструкції будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування), та 31.03.2020р., було укладено Договір №6 про закупівлю робіт з реконструкції будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область». Ціна цього договору про закупівлю становить – 49305058,80 грн. з урахуванням ПДВ.
У 2021 році, в зв’язку зі зміною раніше прийнятих проектних рішень, ФОП «Гробова Л.М..» виконала коригування проекту: «Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування), за яким експертною організацією філія ДП «Укрдержбудекспертиза» у Полтавській області було видано позитивний експертний звіт № 17-0038/01-21 від 06.04.2021 року.
Авторський нагляд за реалізацією проекту: «Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування), здійснює ФОП «Гробова Л.М.», яка своїм листом від 07.04.2021р., надала Замовнику інформацію про те, що для виконання проекту в цілому, у Замовника виникає необхідність виконання додаткових будівельних робіт на об’єкті Замовника: «Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування), що не були зазначені у початковому проекті, але які стали через вищевказані непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту в цілому, а ці додаткові роботи є аналогічними по відношенню до робіт, які виконуються за основним проектом.
У свою чергу, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності умов, визначених у частині другій статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами), зокрема, у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника.
Не укладення договору про закупівлю додаткових будівельних робіт: «Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування), унеможливить виконання проекту та введення об’єкту будівництва Замовника, в експлуатацію.
На підставі вищезазначеного, керуючись пунктом 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами), замовнику необхідно обрати для здійснення закупівлі: «Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування), переговорну процедуру закупівлі, яка застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 16:27
Оскарження наміру укласти договір: 24 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Додаткові роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, І. Приходька, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

13 квітня 2021 16:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 16:22
Протокол 1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-19-000043 ● 35289462e0d34400838466e5a77c7dd3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2021 16:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

Ужгород
16.07.2021 № 453

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ


Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 16.07.2021№ 453

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-04-13-006245-a 13.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-22 15:26:49

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-13-006245-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
- Які саме експертні, нормативні, технічні або інші документи підтверджують умови застосування вищезазначеної переговорної процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, з долученням підтверджуючих документів.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-27 16:30:18

Відповідь на звернення

Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у відповідь на звернення Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, у межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І.Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування) (ID: UA-2021-04-13-006245-a), комунальне виробниче підприємство «Кременчуцьке міське управління капітального будівництва» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області повідомляє, що умови застосування вищезазначеної переговорної процедури закупівлі підтверджуються листуванням між Замовником та автором проекту, яке велося в ході виконання робіт (копії листів додаються).
Враховуючи те, що даний об’єкт будується в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (НКПВУ), яка передбачає комплексність проєктних рішень, а у попередньо розробленій проєктній документації були відсутні проєктні рішення щодо виконання робіт зі знесення зелених насаджень, виносу інженерних мереж із зони забудови, прокладання мереж електропостачання, зв’язку, зовнішнього освітлення території, реконструкції зовнішніх мереж теплопостачання, влаштування пожежної та охоронної сигналізації, озеленення та придбання медичного обладнання і меблів, виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Полтавської області гарантував листом від 28.11.2019 року №01-61/2147 проведення коригування проєктної документації з внесенням відповідних змін, та фінансування робіт за рахунок коштів місцевого бюджету (копія відповідного листа додається).
Крім того, враховуючи що будівлі стаціонару та госпблоку колишнього «Шкіряно-венерологічного диспансеру» були побудовані на початку ХХ-го століття, в ході будівництва виникла необхідність виконання значної кількості раніше не врахованих демонтажних робіт - з метою здійснення підсилення несучих конструкцій фундаментів, стін, перекриття, а також інших видів додаткових робіт, які технічно та технологічно пов’язані з виконанням робіт основного договору.

У відповідності з цим, на підставі завдання на коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту від 20.08.2020 р. та договору №53 від 20.08.2020 р. було розпочато роботи по коригуванню проєктно-кошторисної документації. По завершенню коригування була проведена комплексна експертиза проєктно-кошторисної документації (за всіма напрямками), та затвердження в установленому порядку (копії завдання на коригування, зведеного кошторисного розрахунку, експертизи, рішення про затвердження додаються).

Внаслідок вищезазначеного, у Замовника виникла необхідність виконання додаткових будівельних робіт на об’єкті «Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування). Дані будівельні роботи та витрати, які не зазначені в початковому проєкті, технологічно та економічно пов’язані з основним об’єктом будівництва і невиконання цих робіт призведе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
07.04.2021 Замовник листом №01-12/118 звернувся до автора проєкту з питанням про технічну пов'язаність додаткових робіт з роботами, які виконуються за основним проєктом (копія листа додається), у свою чергу автор проєкту своїм листом №66 від 07.04.2021 р., надав Замовнику інформацію про те, що для виконання проєкту вцілому, у Замовника виникає необхідність виконання додаткових будівельних робіт, що не були зазначені у початковому проєкті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту вцілому, а ці додаткові роботи є аналогічними по відношенню до робіт, які виконуються за основним проєктом (копії листів додаються).
Оскільки додаткові роботи виконуються на одному будівельному майданчику (земельній ділянці), та об’єктах будівництва (будівля стаціонару (літ. «А») та госпблок (літ. «Б, В»), залучення іншої генпідрядної будівельної організації призведе до ускладнення, або повної неможливості дотримання технології виконання будівельних та пусконалагоджувальних робіт, а також до неможливості дотримання норм Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» в частині виконання вимог Постанови Кабінету міністрів України № 466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13.01.2011 року, та Постанови Кабінету міністрів України №461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» від 13.01.2011 року.
На підставі вищезазначеного, керуючись пунктом 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами), Замовником було обрано для здійснення закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування), саме переговорну процедуру закупівлі, яка застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником вжито заходи щодо недопущення в подальшому порушень Закону України "Про публічні закупівлі"

2021-08-03 16:04:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 14 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
Переможець 24 028 786,84
UAH з ПДВ
13 квітня 2021 16:27

Документи

13 квітня 2021 16:27
Електронний підпис
13 квітня 2021 16:25
Протокол 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2021 16:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
24 028 786,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 квітня 2021 16:27
Електронний підпис
13 квітня 2021 16:25
Протокол 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 15:35
ДУ8 Дог11.PDF укладений
03 січня 2024 15:34
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 09:12
Ду 5.PDF зміни до договору
23 грудня 2022 09:10
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 14:25
Д 11.pdf укладений
28 квітня 2021 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 8 638 574,44
UAH (в тому числі ПДВ 1 439 762,41 UAH)
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін