Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Годинники наручні
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2021-04-13-005728-b ● 4a44b109ecd542569383129bd5a02316
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Бердянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02140805 |
Місцезнаходження: | 71100, Україна , Запорізька обл., місто Бердянськ, пл. Єдності, 2 |
Контактна особа: |
Колесник Наталія В'ячеславівна +380615336312 nv.kolesnik@bmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2021 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 00:02 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2021 12:34 |
Очікувана вартість: | 65 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 325,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18520000-0: Персональні хронометри
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Годинник наручний чоловічий TIME-R 495-621
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71100, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, м. Бердянськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2021
ДК 021:2015: 18522000-4 — Наручні годинники
20 шт
Годинник наручний жіночий TIME-R 401-402
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71100, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, м. Бердянськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2021
ДК 021:2015: 18522000-4 — Наручні годинники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2021 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2021 15:59 |
Проєкт договору.docx | |
13 квітня 2021 15:59 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі годинники.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-13-005728-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь", Код ЄДРПОУ:31629188
Дата подання: 15 квітня 2021 17:02
Просимо внести зміни до п.3 Оголошення («Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»), прописаного Замовником під зазначені моделі годинників “Time-R”, з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги
Шановні Панове!
Даним листом висловлюємо Вам свою повагу та просимо привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів у відповідність з чинним законодавством, оскільки вона зараз прописана під конкретну торгову марку “Time-R” та конкретні моделі годинників конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» без можливості надання еквівалентів!
Викликає величезне занепокоєння, чому у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу, та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента В. Зеленського та голови Кабінету міністрів України – Д. Шмигаля щодо максимально ефективного та економного використання бюджетних коштів, Бердянська міська рада НЕ проводить відкриті торги з метою стимулювання конкуренції, залучення всіх потенційних учасників та отримання в процесі аукціону найбільш економічно вигідної пропозиції. Замість цього, Бердянська міська рада (надалі – Замовник) вдається до спрощеної процедури закупівлі за завищеною ціною у одного конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» (оскільки надання еквівалентів даної торгової марки «TIME-R» Замовник в документації не передбачає!)
Предмет закупівлі прописується виключно під годинники торгової марки «TIME-R», БІЛЬШ ТОГО, БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ, в інтересах конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», що автоматично унеможливлює участь інших постачальників та створює прецедент закупівлі за як мінімум ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ, під що без жодних підстав прописується завищена очікувана вартість закупівлі!
«Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (Додаток 2 до Оголошення) прописаний Замовником під конкретні моделі годинників “Time-R”:
годинник наручний чоловічий “Time-R” 495-621 – 30 шт.
годинник наручний жіночий “Time-R” 401-402 – 20 шт.
конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», БЕЗ можливості надання еквівалентів на загальну суму 65 000 грн.
Це повністю підтверджують наступні факти
1.Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію ПРОТИПРАВНО ВИМАГАЄ конкретну марку годинника “Time-R” та конкретні моделі зазначеної марки, а саме годинник наручний чоловічий “Time-R” модель 495-621 та годинник наручний жіночий “Time-R” модель 401-402
Замовник планує закупити всього 50 годинників на загальну суму 65 000 гривень, що складає, в середньому, 1 300 грн. за один годинник найпростішої комплектації! Зазначена сума більш ніж у 2 рази перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники, з заявленими Замовником характеристиками! Звертаємо увагу, що Замовник ухиляється від визначення у тендерній документації вимог до подарункового футляру, а тому може прийняти навіть паперовий, що також дозволяє певні маніпуляції з вартістю предмету закупівлі
Оскільки Замовник ПРОТИПРАВНО ВИКЛЮЧАЄ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ бажаним годинникам “Time-R” 495-621 та “Time-R” 401-402, він свідомо готується закуповувати годинники як мінімум за ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у конкретного постачальника - «Київський годинниковий завод», а більш конкурентні пропозиції інших постачальників будуть дискримінаційно відхилені Замовником виключно на тій підставі, що їх продукція не є годинниками ТМ “Time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод»
Відповідно до п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, які Замовник також грубо порушує, вимагаючи годинники конкретної торгової марки конкретних моделей конкретного постачальника
Через подібні дії Замовника, в зазначеній процедурі закупівлі зможе взяти участь лише продукція одного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» - через зазначене підприємство або його представників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників ринку, закладає в бюджет явно завищену ціну та суперечить викладеним нижче положенням ЗУ «Про публічні закупівлі»
2. Замовник – Бердянська міська рада, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію, у п.3 Оголошення («Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі») вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів (чоловічий «TIME-R 495-621» та жіночий – «TIME-R 401-402»), які вимагаються та їх розмірів (з точністю до десятої долі мм»), розрахованих на параметри конкретних механізмів, які Замовник вимагає всупереч чинному законодавству, без передбачення надання еквівалентів, а також обмеження щодо циферблатів, їх кольору та специфічного дизайну, кольору стрілок, тощо
Так, Замовник вимагає відповідність годинникам ПЕВНИМ РОЗМІРАМ та, підлаштовуючи предмет закупівлі під конкретні моделі годинників, вимагає комплектацію КОНКРЕТНИМИ МЕХАНІЗМАМИ, чиї параметри розраховані на конкретну конструкцію корпусів, а саме:
- для годинника наручного чоловічого Замовник вимагає вимагає розмір 39 мм та механізм S. Epson Corp. Y121E (без можливості надання еквівалентів), циферблат світлого кольору з накладними металевими значками золотистого кольору, стрілки золотистого кольору
- для годинника наручного жіночого Замовник специфічну КВАДРАТНУ ФОРМУ та розміри -ширина 26 мм, довжина - 37,8 мм та механізм S. Epson Corp. Y121E (без можливості надання еквівалентів), циферблат світлого кольору з накладними металевими значками золотистого кольору, стрілки золотистого кольору
Існує дуже широкий модельний ряд різноманітних японських, а також швейцарських механізмів набагато вищої якості різних брендів та виробників. Але, замість того, щоб зазначити необхідні характеристики механізмів, Замовник протиправно обмежує конкуренцію, вимагаючи механізми виключно певного виробника та ще й конкретного калібру «S. Epson Corp. Y121E», параметри якого розраховані на конкретні конструкції корпусів наведених вище конкретних моделей годинників ТОВ «Київський годинниковий завод». При цьому, Замовник, навіть, не зазначає яким характеристикам мають відповідати механізми, які йому необхідні, отже, вимагає їх абсолютного НЕОБГРУНТОВАНО, так само як і конкретні розміри корпусів, всупереч пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тому зрозуміло, що крім відповідних моделей TIME-R 495-621 TIME-R 401-402 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» не існує годинників інших виробників з циферблатами специфічного дизайну у вигляді «накладних значків певного кольору» замість цифр, підлаштованих ПІД ПАРАМЕТРИ конкретного механізму S. Epson Corp. Y121E, конструкція корпусів яких буде в ПОВНОМУ ОБСЯЗІ відповідати до десятої долі міліметру (!) прописаним Замовником розмірам 39 мм (для чоловічих годинників) та 26 мм х 37,8 мм (для жіночих годинників), ще раз доводять, що Замовник прописав вказані характеристики безальтернативно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод»
Перелічені вимоги, такі як зазначені з точністю до десятої долі міліметру (!) розміри корпусів годинників, специфічний дизайн циферблату з «накладними значками певного кольору» та конкретні механізми конкретної торгової марки, параметри яких розраховані на конкретну конструкцію корпусу, аж ніяк не впливають на якість та технічні характеристики предмету закупівлі, а лише порушують ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну торгову марку, конструкцію або тип предмету закупівлі і, звісно, обмежують конкуренцію на користь конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», дискримінуючи всіх інших учасників й ведуть до закупівлі ЗА ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо властивим лише конкретній моделі параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної ТОРГОВОЇ МАРКИ конкретного виробника - TIME-R, конкретних моделей та конструкцій годинників TIME-R 495-621, TIME-R 401-402, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розмірів та конструкції корпусу, а також механізму конкретного виробника S. Epson Corp. Y121E, підлаштованих під зазначений корпус.
Більш того, грубо порушуючи ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не передбачає надання еквівалента зазначеним годинникам, тим самим обмежуючи конкуренцію до участі єдиного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» та збирається здійснити закупівлю як мінімум за ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ціною!
Таким чином, посилання на зазначені моделі «Time-R» постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» (тим більш, БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ!), абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження Замовником характеристик предмета закупівлі специфічними параметрами, які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКЛЮЧНО конкретним моделям годинників «Time-R» та їх маркованій упаковці.
Все зазначене вище свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до якого оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів здійснення державних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до вимог чинного законодавства, Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності
Звертаємо увагу, що відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель
Таким чином, Замовник БЕЗ жодного обґрунтування та БЕЗ можливості надання еквівалентів, в порушення чинного законодавства, протиправно збирається закуповувати виключно конкретні моделі годинників “Time-R” (годинник наручний чоловічий “Time-R” 495-621 та годинник наручний жіночий “Time-R” 401-402, без можливості надання еквівалентів) конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», крім того, обмежує характеристики предмета закупівлі специфічними параметрами, властивим лише зазначеним моделям годинників «Time-R», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі.
Більш того, незрозуміло чому Бердянська міська рада, яка має захищати національні інтереси на регіональному рівні під час війни з РФ, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до недавнього часу перебували у складі його засновників, що повністю дискредитує цю установу та його керівництво.
Важливо відмітити, що годинники так званої ТМ «TIME-R», які збирається закуповувати Замовник всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», насправді є російським брендом годинників «ПОЛЕТ», у чому можно легко переконатися на сайті останнього і які до недавнього часу ТОВ «Київський годинниковий завод» продавав саме під брендом «ПОЛЕТ», про що свідчать ілюстрації з його каталогів. Отже, зазначений товар, вочевидь, має російське походження та невідомо якими каналами потрапляє в Україну
Таким чином закладаючи протиправні та маніпулятивні обмеження у тендерну документацію та вимагаючи виключно годинники торгової марки ТМ «TIME-R» БЕЗ можливості надання еквівалентів, Замовник гарантує перемогу у торгах ТОВ «Київський годинниковий завод» (засноване особами країни-агресора РФії), під товар яких “Time-R” (насправді російська торгова марка «ПОЛЕТ») прописаний предмет закупівлі (і який, ймовірно, має потрапити під дію Закону про санкції) та який продасть свій товар за явно завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
Враховуючи викладене, ВИМАГАЄМО внести зміни до п.3 Оголошення («Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»), прописаного Замовником під зазначені моделі годинників “Time-R”, з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі:
1. Прибрати протиправне посилання на ТМ «TIME-R» та моделі TIME-R 495-621 та «TIME-R 401-402», які прописані виключно в інтересах їх постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод»
2. прибрати протиправні вимоги щодо конкретних конструкцій годинників разом з притаманними ним технічними характеристиками - форми та будь-яких конкретних розмірів годинників, специфічного дизайну циферблатів, їх кольору, кольору стрілок
3. прибрати протиправну вимогу щодо конкретних артикулів механізмів S. Epson Corp. Y121E, пристосованого під певні параметри корпусів зазначених моделей годинників чоловічий «TIME-R 495-621» та жіночий «TIME-R 401-402» ТОВ «Київський годинниковий завод», натомість прописав необхідні характеристики механізмів з можливістю надавати аналоги
4. уточнити вимоги щодо можливого типу та матеріалу подарункового футляру
5. провести службове розслідування та виявити зацікавлених посадовців, які в порушення чинного законодавства, намагаються підлаштувати тендерну документацію та предмет закупівлі в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод» на годинники чоловічий «TIME-R 495-621» та жіночий «TIME-R 401-402» (які, крім всього іншого, вочевидь, є годинниками ТМ «ПОЛЕТ» та мають російський бекграунд) та у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»
Також просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:
1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів?
2. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки “Time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод»
3. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме моделей «TIME-R 495-621» та «TIME-R 401-402» ТОВ «Київський годинниковий завод»
4. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 39 мм та параметрів жіночого - 26мм х 37,8 мм
5. Пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів до десятої долі мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
6. Надати обґрунтування вимоги механізму саме S. Epson Corp. Y121E
7. Надати обґрунтування вимог до кольору корпусів годинників, циферблатів, типу та кольору цифр, стрілок та інших вимог до предмету закупівлі
8. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 65 600 грн. за 50 годинників (що складає 1 300 грн. за одиницю в середньому) та порядку її формування
9. Керуючись якими нормами чинного законодавства та особистими міркуваннями, Замовник не передбачає надання еквівалентів заявлених моделей «TIME-R 495-621» та «TIME-R 401-402»?
10. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
11. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретної торгової марки TIME-R, конкретних моделей TIME-R 495-621» та «TIME-R 401-402» конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод»
12. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за значно завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами Додатка 2 до Оголошення про закупівлю
Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань та приведення оголошення у відповідність до чинного законодавства України
Розгорнути
Згорнути
Даним листом висловлюємо Вам свою повагу та просимо привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів у відповідність з чинним законодавством, оскільки вона зараз прописана під конкретну торгову марку “Time-R” та конкретні моделі годинників конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» без можливості надання еквівалентів!
Викликає величезне занепокоєння, чому у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу, та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента В. Зеленського та голови Кабінету міністрів України – Д. Шмигаля щодо максимально ефективного та економного використання бюджетних коштів, Бердянська міська рада НЕ проводить відкриті торги з метою стимулювання конкуренції, залучення всіх потенційних учасників та отримання в процесі аукціону найбільш економічно вигідної пропозиції. Замість цього, Бердянська міська рада (надалі – Замовник) вдається до спрощеної процедури закупівлі за завищеною ціною у одного конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» (оскільки надання еквівалентів даної торгової марки «TIME-R» Замовник в документації не передбачає!)
Предмет закупівлі прописується виключно під годинники торгової марки «TIME-R», БІЛЬШ ТОГО, БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ, в інтересах конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», що автоматично унеможливлює участь інших постачальників та створює прецедент закупівлі за як мінімум ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ, під що без жодних підстав прописується завищена очікувана вартість закупівлі!
«Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (Додаток 2 до Оголошення) прописаний Замовником під конкретні моделі годинників “Time-R”:
годинник наручний чоловічий “Time-R” 495-621 – 30 шт.
годинник наручний жіночий “Time-R” 401-402 – 20 шт.
конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», БЕЗ можливості надання еквівалентів на загальну суму 65 000 грн.
Це повністю підтверджують наступні факти
1.Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію ПРОТИПРАВНО ВИМАГАЄ конкретну марку годинника “Time-R” та конкретні моделі зазначеної марки, а саме годинник наручний чоловічий “Time-R” модель 495-621 та годинник наручний жіночий “Time-R” модель 401-402
Замовник планує закупити всього 50 годинників на загальну суму 65 000 гривень, що складає, в середньому, 1 300 грн. за один годинник найпростішої комплектації! Зазначена сума більш ніж у 2 рази перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники, з заявленими Замовником характеристиками! Звертаємо увагу, що Замовник ухиляється від визначення у тендерній документації вимог до подарункового футляру, а тому може прийняти навіть паперовий, що також дозволяє певні маніпуляції з вартістю предмету закупівлі
Оскільки Замовник ПРОТИПРАВНО ВИКЛЮЧАЄ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ бажаним годинникам “Time-R” 495-621 та “Time-R” 401-402, він свідомо готується закуповувати годинники як мінімум за ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у конкретного постачальника - «Київський годинниковий завод», а більш конкурентні пропозиції інших постачальників будуть дискримінаційно відхилені Замовником виключно на тій підставі, що їх продукція не є годинниками ТМ “Time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод»
Відповідно до п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, які Замовник також грубо порушує, вимагаючи годинники конкретної торгової марки конкретних моделей конкретного постачальника
Через подібні дії Замовника, в зазначеній процедурі закупівлі зможе взяти участь лише продукція одного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» - через зазначене підприємство або його представників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників ринку, закладає в бюджет явно завищену ціну та суперечить викладеним нижче положенням ЗУ «Про публічні закупівлі»
2. Замовник – Бердянська міська рада, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію, у п.3 Оголошення («Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі») вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів (чоловічий «TIME-R 495-621» та жіночий – «TIME-R 401-402»), які вимагаються та їх розмірів (з точністю до десятої долі мм»), розрахованих на параметри конкретних механізмів, які Замовник вимагає всупереч чинному законодавству, без передбачення надання еквівалентів, а також обмеження щодо циферблатів, їх кольору та специфічного дизайну, кольору стрілок, тощо
Так, Замовник вимагає відповідність годинникам ПЕВНИМ РОЗМІРАМ та, підлаштовуючи предмет закупівлі під конкретні моделі годинників, вимагає комплектацію КОНКРЕТНИМИ МЕХАНІЗМАМИ, чиї параметри розраховані на конкретну конструкцію корпусів, а саме:
- для годинника наручного чоловічого Замовник вимагає вимагає розмір 39 мм та механізм S. Epson Corp. Y121E (без можливості надання еквівалентів), циферблат світлого кольору з накладними металевими значками золотистого кольору, стрілки золотистого кольору
- для годинника наручного жіночого Замовник специфічну КВАДРАТНУ ФОРМУ та розміри -ширина 26 мм, довжина - 37,8 мм та механізм S. Epson Corp. Y121E (без можливості надання еквівалентів), циферблат світлого кольору з накладними металевими значками золотистого кольору, стрілки золотистого кольору
Існує дуже широкий модельний ряд різноманітних японських, а також швейцарських механізмів набагато вищої якості різних брендів та виробників. Але, замість того, щоб зазначити необхідні характеристики механізмів, Замовник протиправно обмежує конкуренцію, вимагаючи механізми виключно певного виробника та ще й конкретного калібру «S. Epson Corp. Y121E», параметри якого розраховані на конкретні конструкції корпусів наведених вище конкретних моделей годинників ТОВ «Київський годинниковий завод». При цьому, Замовник, навіть, не зазначає яким характеристикам мають відповідати механізми, які йому необхідні, отже, вимагає їх абсолютного НЕОБГРУНТОВАНО, так само як і конкретні розміри корпусів, всупереч пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тому зрозуміло, що крім відповідних моделей TIME-R 495-621 TIME-R 401-402 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» не існує годинників інших виробників з циферблатами специфічного дизайну у вигляді «накладних значків певного кольору» замість цифр, підлаштованих ПІД ПАРАМЕТРИ конкретного механізму S. Epson Corp. Y121E, конструкція корпусів яких буде в ПОВНОМУ ОБСЯЗІ відповідати до десятої долі міліметру (!) прописаним Замовником розмірам 39 мм (для чоловічих годинників) та 26 мм х 37,8 мм (для жіночих годинників), ще раз доводять, що Замовник прописав вказані характеристики безальтернативно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод»
Перелічені вимоги, такі як зазначені з точністю до десятої долі міліметру (!) розміри корпусів годинників, специфічний дизайн циферблату з «накладними значками певного кольору» та конкретні механізми конкретної торгової марки, параметри яких розраховані на конкретну конструкцію корпусу, аж ніяк не впливають на якість та технічні характеристики предмету закупівлі, а лише порушують ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну торгову марку, конструкцію або тип предмету закупівлі і, звісно, обмежують конкуренцію на користь конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», дискримінуючи всіх інших учасників й ведуть до закупівлі ЗА ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо властивим лише конкретній моделі параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної ТОРГОВОЇ МАРКИ конкретного виробника - TIME-R, конкретних моделей та конструкцій годинників TIME-R 495-621, TIME-R 401-402, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розмірів та конструкції корпусу, а також механізму конкретного виробника S. Epson Corp. Y121E, підлаштованих під зазначений корпус.
Більш того, грубо порушуючи ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не передбачає надання еквівалента зазначеним годинникам, тим самим обмежуючи конкуренцію до участі єдиного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» та збирається здійснити закупівлю як мінімум за ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ціною!
Таким чином, посилання на зазначені моделі «Time-R» постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» (тим більш, БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ!), абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження Замовником характеристик предмета закупівлі специфічними параметрами, які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКЛЮЧНО конкретним моделям годинників «Time-R» та їх маркованій упаковці.
Все зазначене вище свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до якого оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів здійснення державних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до вимог чинного законодавства, Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності
Звертаємо увагу, що відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель
Таким чином, Замовник БЕЗ жодного обґрунтування та БЕЗ можливості надання еквівалентів, в порушення чинного законодавства, протиправно збирається закуповувати виключно конкретні моделі годинників “Time-R” (годинник наручний чоловічий “Time-R” 495-621 та годинник наручний жіночий “Time-R” 401-402, без можливості надання еквівалентів) конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», крім того, обмежує характеристики предмета закупівлі специфічними параметрами, властивим лише зазначеним моделям годинників «Time-R», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі.
Більш того, незрозуміло чому Бердянська міська рада, яка має захищати національні інтереси на регіональному рівні під час війни з РФ, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до недавнього часу перебували у складі його засновників, що повністю дискредитує цю установу та його керівництво.
Важливо відмітити, що годинники так званої ТМ «TIME-R», які збирається закуповувати Замовник всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», насправді є російським брендом годинників «ПОЛЕТ», у чому можно легко переконатися на сайті останнього і які до недавнього часу ТОВ «Київський годинниковий завод» продавав саме під брендом «ПОЛЕТ», про що свідчать ілюстрації з його каталогів. Отже, зазначений товар, вочевидь, має російське походження та невідомо якими каналами потрапляє в Україну
Таким чином закладаючи протиправні та маніпулятивні обмеження у тендерну документацію та вимагаючи виключно годинники торгової марки ТМ «TIME-R» БЕЗ можливості надання еквівалентів, Замовник гарантує перемогу у торгах ТОВ «Київський годинниковий завод» (засноване особами країни-агресора РФії), під товар яких “Time-R” (насправді російська торгова марка «ПОЛЕТ») прописаний предмет закупівлі (і який, ймовірно, має потрапити під дію Закону про санкції) та який продасть свій товар за явно завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
Враховуючи викладене, ВИМАГАЄМО внести зміни до п.3 Оголошення («Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»), прописаного Замовником під зазначені моделі годинників “Time-R”, з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі:
1. Прибрати протиправне посилання на ТМ «TIME-R» та моделі TIME-R 495-621 та «TIME-R 401-402», які прописані виключно в інтересах їх постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод»
2. прибрати протиправні вимоги щодо конкретних конструкцій годинників разом з притаманними ним технічними характеристиками - форми та будь-яких конкретних розмірів годинників, специфічного дизайну циферблатів, їх кольору, кольору стрілок
3. прибрати протиправну вимогу щодо конкретних артикулів механізмів S. Epson Corp. Y121E, пристосованого під певні параметри корпусів зазначених моделей годинників чоловічий «TIME-R 495-621» та жіночий «TIME-R 401-402» ТОВ «Київський годинниковий завод», натомість прописав необхідні характеристики механізмів з можливістю надавати аналоги
4. уточнити вимоги щодо можливого типу та матеріалу подарункового футляру
5. провести службове розслідування та виявити зацікавлених посадовців, які в порушення чинного законодавства, намагаються підлаштувати тендерну документацію та предмет закупівлі в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод» на годинники чоловічий «TIME-R 495-621» та жіночий «TIME-R 401-402» (які, крім всього іншого, вочевидь, є годинниками ТМ «ПОЛЕТ» та мають російський бекграунд) та у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»
Також просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:
1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів?
2. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки “Time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод»
3. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме моделей «TIME-R 495-621» та «TIME-R 401-402» ТОВ «Київський годинниковий завод»
4. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 39 мм та параметрів жіночого - 26мм х 37,8 мм
5. Пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів до десятої долі мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
6. Надати обґрунтування вимоги механізму саме S. Epson Corp. Y121E
7. Надати обґрунтування вимог до кольору корпусів годинників, циферблатів, типу та кольору цифр, стрілок та інших вимог до предмету закупівлі
8. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 65 600 грн. за 50 годинників (що складає 1 300 грн. за одиницю в середньому) та порядку її формування
9. Керуючись якими нормами чинного законодавства та особистими міркуваннями, Замовник не передбачає надання еквівалентів заявлених моделей «TIME-R 495-621» та «TIME-R 401-402»?
10. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
11. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретної торгової марки TIME-R, конкретних моделей TIME-R 495-621» та «TIME-R 401-402» конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод»
12. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за значно завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами Додатка 2 до Оголошення про закупівлю
Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань та приведення оголошення у відповідність до чинного законодавства України
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 квітня 2021 15:31
Шановний учасник!
З приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Замовник обирає вид закупівлі відповідно до вартісних меж такої закупівлі. Відповідно до п. 28. ч. 1. ст. 1. Закону України «Про публічні закупівлі», спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у п. 1 і 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема, зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. На підставі наявної потреби відповідного структурного підрозділу замовника, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено інформацію про технічні, якісні та інші характеристики годинників наручних.
Замовник не встановив вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлі на рівних умовах.
Більше 10 років виконавчий комітет Бердянської міської ради в особі міського голови вручає відзнаку (годинник) громадянам міста Бердянська за особисті заслуги перед територіальною громадою в зміцненні авторитету міста, розвитку економіки, науки, освіти, культури, мистецтва, охорони здоров’я, курортної сфери, за громадську та благодійну діяльність.
За весь цей час годинники торгової марки „TIME-R” зарекомендували себе з найкращого боку. Модель годинників „TIME-R” максимально практична, відрізняється якістю матеріалів та надійністю механізмів. Діаметр та розмір годинників підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів (підходять як для маленької так і для великої руки). Матеріал корпусу, кришки та механізм цієї моделі характеризуються підвищеною надійністю та довговічністю. Дана продукція закуповується як сувенірна, що обумовлює необхідність її презентабельного зовнішнього вигляду. Стилістика годинників підібрана з урахуванням особливостей та потреб виконавчого комітету БМР. Вибір було зроблено на користь бюджетних моделей. Класичний годинник - ідеальний варіант для ділового стилю, випробуваний часом.
Враховуючи зазначене, інформацію про проведення зазначеної спрощеної закупівлі підготовлено замовником у повній відповідності до вимог Закону.
З приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Замовник обирає вид закупівлі відповідно до вартісних меж такої закупівлі. Відповідно до п. 28. ч. 1. ст. 1. Закону України «Про публічні закупівлі», спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у п. 1 і 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема, зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. На підставі наявної потреби відповідного структурного підрозділу замовника, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено інформацію про технічні, якісні та інші характеристики годинників наручних.
Замовник не встановив вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлі на рівних умовах.
Більше 10 років виконавчий комітет Бердянської міської ради в особі міського голови вручає відзнаку (годинник) громадянам міста Бердянська за особисті заслуги перед територіальною громадою в зміцненні авторитету міста, розвитку економіки, науки, освіти, культури, мистецтва, охорони здоров’я, курортної сфери, за громадську та благодійну діяльність.
За весь цей час годинники торгової марки „TIME-R” зарекомендували себе з найкращого боку. Модель годинників „TIME-R” максимально практична, відрізняється якістю матеріалів та надійністю механізмів. Діаметр та розмір годинників підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів (підходять як для маленької так і для великої руки). Матеріал корпусу, кришки та механізм цієї моделі характеризуються підвищеною надійністю та довговічністю. Дана продукція закуповується як сувенірна, що обумовлює необхідність її презентабельного зовнішнього вигляду. Стилістика годинників підібрана з урахуванням особливостей та потреб виконавчого комітету БМР. Вибір було зроблено на користь бюджетних моделей. Класичний годинник - ідеальний варіант для ділового стилю, випробуваний часом.
Враховуючи зазначене, інформацію про проведення зазначеної спрощеної закупівлі підготовлено замовником у повній відповідності до вимог Закону.
Номер вимоги: UA-2021-04-13-005728-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь", Код ЄДРПОУ:31629188
Дата подання: 08 травня 2021 00:30
Оскарження Рішення про відхилення пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь"
Бердянська міська рада (надалі – Замовник) за результатами спрощеної процедури закупівлі UA-2021-04-13-005728-b Протоколом N 59 від 06.05.2021р. «щодо прийняття рішення уповноваженою особою» за підписом уповноваженої особи Наталії КОЛЕСНИК (надалі Протокол) абсолютно БЕЗПІДСТАВНО відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», аргументуючи нібито її невідповідністю умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі й посилаючись на п.1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Зокрема, в Протоколі зазначається про нібито «невідповідність моделей годинників KR 800-21 та KR 821-20, що пропонуються Учасником, моделям, які визначені Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі»
Проте, ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» надав пропозицію, яка ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, а запропоновані ним моделі годинників KR 800-21 та KR 821-20 ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЮТЬ моделям, які визначені Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що ПОВНІСТЮ ПІДТВЕРДЖУЄТЬСЯ наданою пропозицією ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» та технічними характеристиками на зазначені годинники!
Враховуючи викладене, твердження Замовника про нібито «невідповідність моделей годинників KR 800-21 та KR 821-20, що пропонуються Учасником, моделям, які визначені Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Є АБСОЛЮТНО БЕЗПІДСТАВНИМ та таким, що не відповідає дійсності.
Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Також вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив нашу пропозицію, яка ПОВНІСТЮ відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, що підтверджується усіма поданими документами.
В результаті торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь" надав найбільш економічно вигідну пропозицію на суму 55 080,00 грн., у той час, коли інший учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод" надав свою пропозицію на суму 64 998,00, що аж на 20% (10 000 грн.) вище!
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», положення якого розповсюджуються і на спрощену процедуру закупівлі, Замовник зобов’язаний акцептувати найбільш економічно вигідну пропозицію, а не протиправно ухилятися від її прийняття, маючи намір закупити зазначений товар ЗА ЗНАЧНО ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у конкретного учасника ТОВ «Київський годинниковий завод»
Крім того, Замовник не тільки має забезпечити максимальну економію державних коштів, але й запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне ігнорування Замовником зазначених вимог.
Таким чином, виходить, що Замовник діє виключно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», під товар якого підлаштовував тендерну документацію, про що ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» подавав відповідну скаргу UA-2021-04-13-005728-b.c1 з вимогою про усунення порушень та приведення оголошення у відповідність до вимог чинного законодавства, яка Замовником безпідставно була відхилена.
У важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу, під час продовження бойових дій на сході країни, в порушення низки ключових положень ЗУ «Про публічні закупівлі», в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України щодо максимального ефективного та економного використання бюджетних коштів, Бердянська міська рада в особі уповноваженої особи Наталії КОЛЕСНИК вважає, що може дозволити собі розпоряджатися коштами платників податків як заманеться та подібними діями дискредитувати не тільки Бердянську міську територіальну громаду, разом з виконавчим комітетом та депутатським корпусом (які ретельно впроваджували у життя систему «Відкрите місто Бердянськ», у тому числі «Prozorro Бердянськ», зводячи всі їх зусилля нанівець), але й обласне керівництво та керівництво держави в очах суспільства та іноземних партнерів разом з усією системою “Prozorro”. Впевнені, що подібні ситуації мають набувати широкого громадського розголосу та створювати відповідний суспільний резонанс!
Таким чином, зазначені протиправні дії Замовника (які також можна вважати незаконними відповідно до існуючої практики моніторингу аналогічних справ Держаудитслужбою України) призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», яка повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, що потягло за собою порушення майнових прав нашого підприємства. Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції точно призведе до незаконного визначення переможцем ТОВ «Київський годинниковий завод», пропозиція якого на 20% дорожча, що заподіє збиток і так невеликому міському бюджету Бердянська, позбавив зазначених коштів мешканців територіальної громади, особливо соціально незахищених громадян!
Підкреслюємо, що дії Замовника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій та також дискредитують систему електронних закупівель в цілому та констатуємо грубе порушення Замовником ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності.
На підставі викладеного вимагаємо:
- прийняти пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», яка було неправомірно відхилена
- провести службове розслідування, встановити ПІБ зацікавлених посадовців, які в порушення чинного законодавства, діють в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод», ігноруючи основні принципи здійснення публічних закупівель та інші вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та вжити відповідні заходи реагування
Розгорнути
Згорнути
Зокрема, в Протоколі зазначається про нібито «невідповідність моделей годинників KR 800-21 та KR 821-20, що пропонуються Учасником, моделям, які визначені Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі»
Проте, ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» надав пропозицію, яка ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, а запропоновані ним моделі годинників KR 800-21 та KR 821-20 ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЮТЬ моделям, які визначені Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що ПОВНІСТЮ ПІДТВЕРДЖУЄТЬСЯ наданою пропозицією ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» та технічними характеристиками на зазначені годинники!
Враховуючи викладене, твердження Замовника про нібито «невідповідність моделей годинників KR 800-21 та KR 821-20, що пропонуються Учасником, моделям, які визначені Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Є АБСОЛЮТНО БЕЗПІДСТАВНИМ та таким, що не відповідає дійсності.
Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Також вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив нашу пропозицію, яка ПОВНІСТЮ відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, що підтверджується усіма поданими документами.
В результаті торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь" надав найбільш економічно вигідну пропозицію на суму 55 080,00 грн., у той час, коли інший учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод" надав свою пропозицію на суму 64 998,00, що аж на 20% (10 000 грн.) вище!
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», положення якого розповсюджуються і на спрощену процедуру закупівлі, Замовник зобов’язаний акцептувати найбільш економічно вигідну пропозицію, а не протиправно ухилятися від її прийняття, маючи намір закупити зазначений товар ЗА ЗНАЧНО ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у конкретного учасника ТОВ «Київський годинниковий завод»
Крім того, Замовник не тільки має забезпечити максимальну економію державних коштів, але й запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне ігнорування Замовником зазначених вимог.
Таким чином, виходить, що Замовник діє виключно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», під товар якого підлаштовував тендерну документацію, про що ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» подавав відповідну скаргу UA-2021-04-13-005728-b.c1 з вимогою про усунення порушень та приведення оголошення у відповідність до вимог чинного законодавства, яка Замовником безпідставно була відхилена.
У важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу, під час продовження бойових дій на сході країни, в порушення низки ключових положень ЗУ «Про публічні закупівлі», в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України щодо максимального ефективного та економного використання бюджетних коштів, Бердянська міська рада в особі уповноваженої особи Наталії КОЛЕСНИК вважає, що може дозволити собі розпоряджатися коштами платників податків як заманеться та подібними діями дискредитувати не тільки Бердянську міську територіальну громаду, разом з виконавчим комітетом та депутатським корпусом (які ретельно впроваджували у життя систему «Відкрите місто Бердянськ», у тому числі «Prozorro Бердянськ», зводячи всі їх зусилля нанівець), але й обласне керівництво та керівництво держави в очах суспільства та іноземних партнерів разом з усією системою “Prozorro”. Впевнені, що подібні ситуації мають набувати широкого громадського розголосу та створювати відповідний суспільний резонанс!
Таким чином, зазначені протиправні дії Замовника (які також можна вважати незаконними відповідно до існуючої практики моніторингу аналогічних справ Держаудитслужбою України) призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», яка повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, що потягло за собою порушення майнових прав нашого підприємства. Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції точно призведе до незаконного визначення переможцем ТОВ «Київський годинниковий завод», пропозиція якого на 20% дорожча, що заподіє збиток і так невеликому міському бюджету Бердянська, позбавив зазначених коштів мешканців територіальної громади, особливо соціально незахищених громадян!
Підкреслюємо, що дії Замовника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій та також дискредитують систему електронних закупівель в цілому та констатуємо грубе порушення Замовником ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності.
На підставі викладеного вимагаємо:
- прийняти пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», яка було неправомірно відхилена
- провести службове розслідування, встановити ПІБ зацікавлених посадовців, які в порушення чинного законодавства, діють в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод», ігноруючи основні принципи здійснення публічних закупівель та інші вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та вжити відповідні заходи реагування
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2021 09:13
Шановний учасник!
Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляю наступне. Враховуючи той факт, що більше 10 років виконавчий комітет Бердянської міської ради в особі міського голови вручає громадянам міста Бердянська відзнаку за особисті заслуги перед територіальною громадою в зміцненні авторитету міста, розвитку економіки, науки, освіти, культури, мистецтва, охорони здоров’я, курортної сфери, за громадську та благодійну діяльність у вигляді годинників саме торгової марки „TIME-R”, в специфікації спрощеної закупівлі Годинники наручні UA-2021-04-13-005728-b замовником, з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що закуповуються годинники саме цієї торгової марки. Слід наголосити, що замовники вільні у встановленні вимог до предмета закупівлі, якщо такі вимоги не суперечать Закону. Аналогічна відповідь була надана на Вашу вимогу UA-2021-04-13-005728-b.c1 з обґрунтуванням закупівлі годинників саме цієї торгової марки. При цьому замовник ні в який спосіб не обмежував участь у закупівлі учасників, які в змозі поставити годинники заявлених моделей та виконати вимоги із нанесення логотипу.
Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. В своїй пропозиції ТОВ "Перший український годинниковий завод "Київська Русь" було запропоновано годинники інших моделей, а саме: KR 800-21 та KR 821-20, що не є тими, які зазначені в оголошенні про проведення закупівлі, про що Вам було відомо на момент подання Вашої пропозиції. Крім того, учасник не скористався правом внести зміни в пропозицію до кінцевого строку її подання та запропонувати годинники торгової марки, визначеної в оголошенні, за нижчою ціною. З огляду на зазначене, в Замовника не було законних підстав прийняти Вашу пропозицію і вона була законно відхилена відповідно до п.1 ч. 13. Ст. 14 Закону.
Наголошуємо на тому, що Замовник здійснює всі закупівлі відкрито та прозоро. В ході проведення закупівель керується виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі», діє в його межах, не вчиняє ніяких протиправних дій будь-якого характеру та не порушує діюче законодавство. Свідченням цього є дані моніторингового порталу Dozorro (https://dozorro.org/profile/UA-EDR-02140805/1/role1).
Пропозиція кожного учасника детально вивчається та встановлюється її відповідність вимогам оголошення. Лише у випадку повної відповідності пропозиції учасника вимогам в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі, такий учасник може бути на законних підставах визначений переможцем. Замовник не може вчиняти дії, які суперечать Закону та приймати пропозицію, яка не відповідає якомусь із виставлених критеріїв. Якщо такий факт буде встановлено компетентними органами, службові (посадові) особи будуть притягнуті до відповідальності відповідно до ст. 164-14 КУпАП.
В свою чергу, вимагаючи прийняти пропозицію до закупівлі UA-2021-04-13-005728-b, в якій зазначені годинники марки KR 800-21 та KR 821-20, ТОВ "Перший український годинниковий завод "Київська Русь" змушує Замовника прямо порушити норми Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняти пропозицію, яка не відповідає вимогам оголошення. Крім того, такими діями учасник порушує права інших учасників закупівлі, які подали пропозиції відповідно до вимог Замовника та брали участь у закупівлі на рівних умовах, відповідно до Закону. Також учасник примушує Замовника порушити принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, на якому сам же неодноразово наголошує.
Крім того, однаковий алгоритм Ваших дій свідчить про намагання втрутитись у процес проведення закупівель замовниками по всій території України (UA-2021-02-16-014868-a, UA-2021-02-26-004810-b, UA-2021-03-10-007311-b, UA-2021-04-08-003129-c).
Просимо зважати, що всі учасники беруть участь у закупівлях на рівних умовах, а замовники здійснюють закупівлі, виходячи із власних потреб. Дякуємо, що прийняли участь в закупівлі.
Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляю наступне. Враховуючи той факт, що більше 10 років виконавчий комітет Бердянської міської ради в особі міського голови вручає громадянам міста Бердянська відзнаку за особисті заслуги перед територіальною громадою в зміцненні авторитету міста, розвитку економіки, науки, освіти, культури, мистецтва, охорони здоров’я, курортної сфери, за громадську та благодійну діяльність у вигляді годинників саме торгової марки „TIME-R”, в специфікації спрощеної закупівлі Годинники наручні UA-2021-04-13-005728-b замовником, з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що закуповуються годинники саме цієї торгової марки. Слід наголосити, що замовники вільні у встановленні вимог до предмета закупівлі, якщо такі вимоги не суперечать Закону. Аналогічна відповідь була надана на Вашу вимогу UA-2021-04-13-005728-b.c1 з обґрунтуванням закупівлі годинників саме цієї торгової марки. При цьому замовник ні в який спосіб не обмежував участь у закупівлі учасників, які в змозі поставити годинники заявлених моделей та виконати вимоги із нанесення логотипу.
Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. В своїй пропозиції ТОВ "Перший український годинниковий завод "Київська Русь" було запропоновано годинники інших моделей, а саме: KR 800-21 та KR 821-20, що не є тими, які зазначені в оголошенні про проведення закупівлі, про що Вам було відомо на момент подання Вашої пропозиції. Крім того, учасник не скористався правом внести зміни в пропозицію до кінцевого строку її подання та запропонувати годинники торгової марки, визначеної в оголошенні, за нижчою ціною. З огляду на зазначене, в Замовника не було законних підстав прийняти Вашу пропозицію і вона була законно відхилена відповідно до п.1 ч. 13. Ст. 14 Закону.
Наголошуємо на тому, що Замовник здійснює всі закупівлі відкрито та прозоро. В ході проведення закупівель керується виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі», діє в його межах, не вчиняє ніяких протиправних дій будь-якого характеру та не порушує діюче законодавство. Свідченням цього є дані моніторингового порталу Dozorro (https://dozorro.org/profile/UA-EDR-02140805/1/role1).
Пропозиція кожного учасника детально вивчається та встановлюється її відповідність вимогам оголошення. Лише у випадку повної відповідності пропозиції учасника вимогам в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі, такий учасник може бути на законних підставах визначений переможцем. Замовник не може вчиняти дії, які суперечать Закону та приймати пропозицію, яка не відповідає якомусь із виставлених критеріїв. Якщо такий факт буде встановлено компетентними органами, службові (посадові) особи будуть притягнуті до відповідальності відповідно до ст. 164-14 КУпАП.
В свою чергу, вимагаючи прийняти пропозицію до закупівлі UA-2021-04-13-005728-b, в якій зазначені годинники марки KR 800-21 та KR 821-20, ТОВ "Перший український годинниковий завод "Київська Русь" змушує Замовника прямо порушити норми Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняти пропозицію, яка не відповідає вимогам оголошення. Крім того, такими діями учасник порушує права інших учасників закупівлі, які подали пропозиції відповідно до вимог Замовника та брали участь у закупівлі на рівних умовах, відповідно до Закону. Також учасник примушує Замовника порушити принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, на якому сам же неодноразово наголошує.
Крім того, однаковий алгоритм Ваших дій свідчить про намагання втрутитись у процес проведення закупівель замовниками по всій території України (UA-2021-02-16-014868-a, UA-2021-02-26-004810-b, UA-2021-03-10-007311-b, UA-2021-04-08-003129-c).
Просимо зважати, що всі учасники беруть участь у закупівлях на рівних умовах, а замовники здійснюють закупівлі, виходячи із власних потреб. Дякуємо, що прийняли участь в закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2021 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь" |
55 080,00
UAH з ПДВ
|
55 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод" |
64 998,00
UAH з ПДВ
|
64 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь" #31629188 |
Відхилено |
55 080,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 16:18
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод" #25277725 |
Переможець |
64 998,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 09:50
|
Договір про закупівлю | укладений |
14 травня 2021 09:46
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
20 травня 2021 11:50
|
64 998,00 UAH | UA108201720344230005000022434 Виконавчий комітет Бердянської МР |
UA623348510000000002600915299 ТОВ"Київський годинниковий завод" |
Оплачений |