Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети для сміття
Очікувана вартість
206 190,00 UAH
UA-2021-04-13-005710-c 0f141d916dbb475f90b76516b9b05eae
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беник Катерина Володимирівна

+380689135536 katerynabenyk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Одесміськелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328497
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1
Контактна особа: Беник Катерина Володимирівна
+380689135536
katerynabenyk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 18:51
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2021 18:55
Очікувана вартість: 206 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 061,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Більш детально викладено в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. 2. Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції дорівнює або перевищує 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; — поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта ; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, яка є: додатком №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: — дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 уп
Пакет для сміття ТМ Maestro 35л*50шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
1000 уп
Пакет для сміття ТМ Maestro 60л*20шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
3500 уп
Пакет для сміття ТМ Super Luxe 160л*10шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється Замовником в безготівковій формі, згідно виставленого Постачальником рахунку, шляхом оплати вартості поставленого Товару на поточний рахунок Постачальника, протягом 30-ти календарних днів з моменту поставки партії Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2021 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 18:51
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 13.04.2021 року.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Эквівалент
Дата подання: 15 квітня 2021 12:14
Дата відповіді: 15 квітня 2021 14:13
Шановний Замовнику! Відповідно до Додаток №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Технічне завдання" (Опис предмета закупівлі, в тому числі інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), - технічні характеристики предмету закупівлі містять посилання на конкретні марку,виробника або ТУ , які виключають можливість участі в торгах інших виробників або представників виробника. При цьому Замовником не зазначено щодо прийняття від учасників еквіваленту (аналогу). Просимо уточнити які додаткові документи необхідно учаснику надати в разі якщо пропозиція учасника містить еквіваленти (аналоги). Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Звертаємо увагу, що дана закупівля є спрощеною. Згідно з ч.4 ст.14 ЗУ №922 «Про публічні закупівлі»: «Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Таким чином, зазначення аналогу та/або еквіваленту не є обов’язковим для проведення спрощених закупівель. Вказані вимоги в документації спрощеної закупівлі не є дискримінаційними. Якість Пакетів для сміття ТМ Maestro, ТМ Super Luxe, повністю задовольняє КП "Одесміськелектротранс", тому потреба у закупівлі саме цього товару є обґрунтованою.
КП "Одесміськелектротранс" не розглядає можливість поставки аналогу (еквіваленту) вказаному товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 18:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 205 560,00
UAH з ПДВ
205 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2021 12:33
Електронний підпис
27 квітня 2021 12:32
технічні вимоги.rar
27 квітня 2021 12:32
аналогічний договір.rar
27 квітня 2021 12:32
Nakaz.zip
27 квітня 2021 12:32
Dovirenist.zip
27 квітня 2021 12:32
Bank license.zip
27 квітня 2021 12:32
203413_Г_1294_6 000.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
Переможець 205 560,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2021 13:51

Документи

30 квітня 2021 13:51
Електронний підпис
30 квітня 2021 13:29
Протокол переможець

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2021 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
205 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 квітня 2021 13:51
Електронний підпис
30 квітня 2021 13:29
Протокол переможець

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 16:23
Звіт.doc укладений
25 січня 2022 16:17
Звіт.doc укладений
25 січня 2022 16:15
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 11:36
Договір про закупівлю укладений
14 травня 2021 11:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 46 381,74
UAH (в тому числі ПДВ 7 730,29 UAH)