Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт мосту на км 7+500 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081871 /Т-04-08/ - Пшеничне - Скелювате - Трудове - /Т-08-13/, Пологівський район Запорізької області» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
7 454 172,00 UAH
UA-2021-04-13-005400-c 762ae70b0b78492383e5aebed9ae2f7c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Кошик

+380612128877 dpmdzo-tdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, Олександрівський район, вул. Поштова, 159Б
Контактна особа: Олександра Кошик
+380612128877
dpmdzo-tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2021 09:00
Початок аукціону: 30 квітня 2021 13:02
Початок аукціону: 30 квітня 2021 13:02
Очікувана вартість: 7 454 172,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно з робочим проєктом «Капітальний ремонт мосту на км 7+500 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081871 /Т-04-08/ - Пшеничне - Скелювате - Трудове - /Т-08-13/, Пологівський район Запорізької області» та Додатком 3 до цієї тендерної документації.

-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт мосту на км 7+500 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081871 /Т-04-08/ - Пшеничне - Скелювате - Трудове - /Т-08-13/, Пологівський район Запорізької області» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку - Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює поетапні проміжні платежі в міру виконання робіт після підписання «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3)», складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та підписаних уповноваженими представниками сторін. Поетапні проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше 90 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Пiсляоплата 30 Календарні 60
Iнша подія Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання та приймання всіх передбачених договором робіт та підписання Акта готовності об'єкта до експлуатації, затвердженого в установленому порядку. Пiсляоплата 14 Календарні 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

13 квітня 2021 16:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 16:34
Проектна документація Micт км7+500.rar
13 квітня 2021 16:34
Проект договору КР ПшеничнеОПУБ.doc
13 квітня 2021 16:33
Оголошення ПшеничнеОПУБ.doc
13 квітня 2021 16:33
ТД КР ПшеничнеОПУБ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 7 156 005,12
UAH з ПДВ
7 118 505,12
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СПЕЦПІДЗЕМІНЖБУД" 7 410 985,00
UAH з ПДВ
7 156 005,11
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 травня 2021 14:01
Електронний підпис
21 травня 2021 14:00
Довідка ДФС.zip
17 травня 2021 15:36
Електронний підпис
17 травня 2021 15:20
Довідка топазли.zip
17 травня 2021 15:20
Банкрутство Адамант.pdf
17 травня 2021 15:20
Довідка МВС.pdf
17 травня 2021 15:20
Довідка ДФС.pdf
07 травня 2021 18:11
Електронний підпис
07 травня 2021 18:10
акти еко буд трейд_3.rar
07 травня 2021 18:10
акти еко буд трейд_2.rar
07 травня 2021 18:10
акти еко буд трейд_1.rar
07 травня 2021 18:10
Горюшкін трудова.pdf
07 травня 2021 18:10
поставка асфальту.rar
07 травня 2021 18:10
лабораторія.rar
07 травня 2021 18:09
ростдорстрой 18 05 20П1.rar
07 травня 2021 18:09
Ростдорстрой 03 05 19П.rar
28 квітня 2021 23:17
Електронний підпис
28 квітня 2021 23:10
договір поставки.pdf
28 квітня 2021 23:10
транспортна схема.pdf
28 квітня 2021 23:10
Поставка ПП АБЗ.PDF
28 квітня 2021 23:10
Свідоцтво лабораторії.pdf
28 квітня 2021 23:10
Договір лабораторія.pdf
28 квітня 2021 23:10
фінзвітність 2020.pdf
28 квітня 2021 23:10
Ліцензия Адамант.pdf
28 квітня 2021 23:10
+статут.pdf
28 квітня 2021 23:10
+рішення 31 01 2020.pdf
28 квітня 2021 23:10
+протокол 02.07.2015.pdf
28 квітня 2021 23:10
+наказ 10 02 2020 к2.pdf
28 квітня 2021 23:10
+наказ 03 07 15.pdf
28 квітня 2021 23:10
+22.02.21 опис.pdf
28 квітня 2021 23:10
ч. 2 ст. 17.pdf
28 квітня 2021 23:10
п. 13 ч. 1ст. 17.pdf
28 квітня 2021 23:10
п. 12 ч. 1ст. 17.pdf
28 квітня 2021 23:10
п. 6 ч. 1ст. 17.pdf
28 квітня 2021 23:10
п. 5 ч. 1ст. 17.pdf
28 квітня 2021 23:10
трудова Горюшкін.pdf
28 квітня 2021 23:10
накази Горюшкін.pdf
28 квітня 2021 23:10
+Календарний графік.pdf
28 квітня 2021 23:10
Svidoctvo.zip
28 квітня 2021 23:10
Nakaz.zip
28 квітня 2021 23:10
Licenzia.zip
28 квітня 2021 23:10
Dovirenist.zip
28 квітня 2021 23:10
204014_113_30_37000 (1).zip
28 квітня 2021 23:10
Ростдорстрой 03 05 19П.rar
28 квітня 2021 23:10
ростдорстрой 01 04 20П6.rar
28 квітня 2021 23:10
2018 Акти Еко-Буд-Трейд.rar
28 квітня 2021 23:10
2017 Акти Еко-Буд-Трейд.rar

Публічні документи

28 квітня 2021 17:59
Електронний підпис
28 квітня 2021 17:58
довідка субпідрядники.pdf
28 квітня 2021 17:58
інформаційна довідка.pdf
28 квітня 2021 17:58
гарантійний лист.pdf
28 квітня 2021 16:53
Електронний підпис
28 квітня 2021 16:52
Статут.pdf
28 квітня 2021 16:52
Протокол.pdf
28 квітня 2021 16:52
Ліцензія.pdf
28 квітня 2021 16:52
ЄДРПОУ.pdf
28 квітня 2021 16:52
Дозволи.pdf
28 квітня 2021 16:52
Витяг.pdf
28 квітня 2021 16:52
Виписка.pdf
28 квітня 2021 16:52
Довідка мтб.pdf
28 квітня 2021 16:52
Довідка механізми.pdf
28 квітня 2021 16:52
Статут.pdf
28 квітня 2021 16:52
Протокол.pdf
28 квітня 2021 16:52
Ліцензія.pdf
28 квітня 2021 16:52
ЄДРПОУ.pdf
28 квітня 2021 16:52
Дозволи.pdf
28 квітня 2021 16:52
Витяг.pdf
28 квітня 2021 16:52
Виписка.pdf
28 квітня 2021 16:52
Довідка мтб.pdf
28 квітня 2021 16:52
Довідка механізми.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "СПЕЦПІДЗЕМІНЖБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
Переможець 7 118 505,12
UAH з ПДВ
11 травня 2021 16:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2021 16:25

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Відповідно до положень частини 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Учаснику – Товариству з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ» (далі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ» або Учасник) необхідно усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону України «Про публічні закупівлі», у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт мосту на км 7+500 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081871 /Т-04-08/ - Пшеничне - Скелювате - Трудове - /Т-08-13/, Пологівський район Запорізької області» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Стосовно «Інформаційної довідки про наявність обладнання (машин та механізмів)» від 27.04.2021 Вих №116/8 (далі Довідка): - Довідка не містить інформацію щодо повного переліку обладнання (машин та механізмів) необхідного для здійснення проєктних рішень по виконанню робіт по об’єкту замовлення з урахуванням обсягу та строку виконання робіт, а також з дотриманням технології виконання робіт відповідно до діючих норм і правил виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування; - по власному обладнанню, яке перелічене в позиціях з 27 по 65 Довідки, не надані копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу або інвентарних карток; - по позиціях 15-18, 24-26 назва обладнання або тип не відповідають повній назві або типу цього обладнання у копіях відповідних інвентарних карток або свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; - по позиціях 24-26 відсутній лист підтвердження від КП «Київавтошляхміст» щодо використання його обладнання (машин та механізмів) Учасником. 1.2. В пункті 2 копії договору №27/04/2021 від 27.04.2021 на проведення лабораторних випробувань, який укладено між учасником та приватним підприємством «АБЗ», зазначено, що: «2.1.Вартість послуг за цим Договором визначається на підставі калькуляції відповідно х діючими нормами та є невід’ємною частиною цього Договору. 2.2. Оплата послуг за цим Договором здійснюється Замовником в безготівковій формі на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі пред’явленого ним рахунку та калькуляції на проведення лабораторних випробувань. 2.3. Вартість послуг може переглядатися лише за погодженням Сторін, що оформлюється додатковою угодою.» Надана в тендерній пропозиції цього Учасника копія договору №27/04/2021 від 27.04.2021 не містить калькуляції(й), що призводить до сумніву щодо надання Учасником копії цього договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. 1.3 По позиції 2 «Інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників» від 27.04.2021 Вих №116/6, в якій зазначена інформація про «Горюшкіна Ігоря Федоровича», який виконує роботи на умовах суміщення за посадою інженера з якості не надана повна копія трудової книжки. 1.4 Стосовно «Інформаційної довідки про обсяги виконаних робіт» від 26.04.2021 Вих №114/10 (далі Довідка1): 1.4.1 по позиції 1 Довідки 1 сума аналогічного договору та обсяг виконаних робіт не підтверджені наданими копіями «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3); 1.4.2 позиція 3 Довідки 1 містить інформацію про договір, який укладено на роботи з капітального ремонту окремих ділянок автомобільної дороги, по якому не виконувалися роботи на мостах (шляхопроводах, мостових переходах); 1.4.3 Довідка 1 та надані Учасником копії «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та копії «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), щодо виконаних робіт з капітального ремонту/реконструкції/ будівництва автомобільних дорогах, по яких виконувалися роботи на мостах (шляхопроводах, мостових переходах), та/або з капітального ремонту/реконструкції/будівництва мостів (шляхопроводів, мостових переходів) на автомобільних дорогах у період з 2018 року по 2021 рік, по договорах, про які зазначено у Інформаційній довідці про обсяги виконаних робіт, не підтверджують виконання ключового виду робіт з влаштування нижніх та/або верхніх шарів покриття з асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником в фізичних одиницях у обсязі, який складає не менше 70% від обсягу цих видів робіт по закупівлі, що зазначені у Технічній специфікації (Додаток 3 до тендерної документації). 1.4.4 Довідка 1 не підтверджує виконання ключових видів робіт з улаштування бетонної підготовки в фізичних одиницях у обсязі, який складає не менше 70% від обсягу цих видів робіт по закупівлі, що зазначені у Технічній специфікації (Додаток 3 до тендерної документації). 1.5. В «Інформаційній довідці про річний дохід (виручку) Учасника за 2020 рік відповідно до фінансової звітності за 2020 рік» обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2020 рік визначено у розмірі 356 196 000,00 млн. грн., що не підтверджується наданою у тендерній пропозиції копією звіту про фінансовий результат (звіт про сукупний дохід) за 2020 рік. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 1 пункту 1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 2.2. Підпункт 3 пункту 1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 2.3. Пункт 2 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 2.4. Пункт 3 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 2.5. Пункт 4 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Надати оновлену «Інформаційну довідку про наявність обладнання (машин та механізмів)» у відповідності до вимог підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» та надати всі підтверджуючі документи та інформацію, передбачені Додатком 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям», які не були надані цим учасником у складі його тендерної пропозиції. 3.2. Надати копію договору №27/04/2021 від 27.04.2021 з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. 3.3. Надати повну копію трудової книжки Горюшкіна Ігоря Федоровича. 3.4. Надати оновлену «Інформаційну довідку про обсяги виконаних робіт» у відповідності до вимог пункту 3 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» та надати всі підтверджуючі документи та інформацію, передбачені пунктом 3 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям», які не були надані цим учасником у складі його тендерної пропозиції. 3.5. Надати оновлену інформаційну довідку про річний дохід (виручку) Учасника за 2020 рік відповідно до фінансової звітності за 2020 рік.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2021 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
7 118 505,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 09:42
ДУ10 КРПш.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 09:41
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 11:15
ДУ 9 КРПш.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 11:14
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ9 ОПУБ.doc зміни до договору
27 грудня 2022 11:14
Електронний підпис укладений
10 травня 2022 11:53
ДУ 8.pdf зміни до договору
10 травня 2022 11:52
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ8 ОПУБ.doc зміни до договору
10 травня 2022 11:52
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 12:03
ДУ 7 КРПш.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 12:03
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ7 ОПУБ.doc зміни до договору
29 грудня 2021 12:02
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 15:20
ДУ6.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 15:19
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ6 ОПУБ.doc зміни до договору
14 грудня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 15:20
ДУ3 КР Пш.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 15:18
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ3 ОПУБ.doc зміни до договору
20 вересня 2021 15:18
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 15:55
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ2 ОПУБ.doc зміни до договору
07 червня 2021 15:54
ДУ 3 КРПш.pdf зміни до договору
07 червня 2021 15:54
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 10:56
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ1 ОПУБ.doc зміни до договору
03 червня 2021 10:55
ДУ1 Пшеничне.pdf зміни до договору
03 червня 2021 10:54
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 10:02
Договір 31 05 КРПш.pdf укладений
02 червня 2021 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Встановити, що обсяг фінансування у 2021 році по об’єкту «Капітальний ремонт мосту на км 7+500 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081871 /Т-04-08/ - Пшеничне - Скелювате - Трудове - /Т-08-13/, Пологівський район Запорізької області» згідно з Переліком об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2021 році, затвердженого розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації від 01.03.2021 №132, становить 252 820,00 грн. (двісті п’ятдесят дві тисячі вісімсот двадцять гривень 00 копійок). 2. Згідно з п.13.1 договору №31/05-КРПш від 31.05.2021 (далі Договір) затвердити Додаток 4 «План фінансування робіт» до Договору у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 31/05-КРПш
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Встановити, що обсяг фінансування у 2021 році по об’єкту «Капітальний ремонт мосту на км 7+500 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081871 /Т-04-08/ - Пшеничне - Скелювате - Трудове - /Т-08-13/, Пологівський район Запорізької області» згідно з Переліком об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2021 році, затвердженого розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації від 01.03.2021 №132, становить 252 820,00 грн. (двісті п’ятдесят дві тисячі вісімсот двадцять гривень 00 копійок). 2. Згідно з п.13.1 договору №31/05-КРПш від 31.05.2021 (далі Договір) затвердити Додаток 4 «План фінансування робіт» до Договору у новій редакції, що додається. 3. На підставі положень п.4 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до п.2.4 та абз.2 п.19.1 Договору, а саме у зв’язку з недостанім фінансуванням робіт по Договору у 2021 році, викласти п. 2.1 та абз.1 п.19.1 Договору у новій редакції: «п.2.1. Строк виконання робіт: з дати укладання Договору по 31.07.2022.»; «абз.1 п.19.1.Цей Договір набирає чинності з дати укладання договору і діє по «31» липня 2022 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.». 4. Відповідно до п. 2.2 Договору «Календарний графік виконання робіт» (Додаток 2) до Договору затвердити у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 31/05-КРПш
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Встановити, що обсяг фінансування у 2021 році по об’єкту «Капітальний ремонт мосту на км 7+500 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081871 /Т-04-08/ - Пшеничне - Скелювате - Трудове - /Т-08-13/, Пологівський район Запорізької області» згідно з Переліком об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2021 році, затвердженого розпорядженням голови Запорізької обласної державної адміністрації від 25.06.2021 №414, становить 7 118 505,12 грн. (сім мільйонів сто вісімнадцять тисяч п’ятсот п’ять гривень 12 коп.). 2. Згідно з п.13.1 договору №31/05-КРПш від 31.05.2021 (далі Договір) затвердити Додаток 4 «План фінансування робіт» до Договору у новій редакції, що додається. 3. На підставі листа Генпідрядника від 13.09.2021 №280 та відповідно до абз.3 п.4.3 Договору, викласти п. 2.1 та абз.1 п.19.1 Договору у новій редакції: «п.2.1. Строк виконання робіт: з дати укладання Договору по 15.12.2021.»; «абз.1 п.19.1.Цей Договір набирає чинності з дати укладання договору і діє по «31» грудня 2021 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.». 4. Відповідно до п. 2.2 Договору «Календарний графік виконання робіт» (Додаток 2) до Договору затвердити у новій редакції, що додається. 5. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», наказу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти на 2021 рік» від 01.07.2021 №40 зі змінами від 16.07.2021, а також на підставі п. 15.2 Договору та листа Генпідрядника від 13.09.2021 №280, встановити, що розмір авансу становить 2 135 550,00 грн. (два мільйони сто тридцять п’ять тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень 00 коп.). Генпідрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, виробів та конструкцій. Аванс надається строком по 10.12.2021. 6. У зв’язку зі зміною платіжних реквізитів Замовника викласти його реквізити у Договорі у наступній редакції: «р/р UA128201720344311020107095750 МФО 820172, Держказначейська служба України, м. Київ».
Номер договору про закупівлю: 31/05-КРПш
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника від 10.12.2021 №373, положень п.4 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до п.2.4 договору №31/05-КРПш від 31.05.2021 (далі – Договір) викласти п.2.1 Договору у новій редакції: «п.2.1. Строк виконання робіт: з дати укладання Договору по 27.12.2021»; 2. Відповідно до п. 2.2 Договору «Календарний графік виконання робіт» (Додаток 2) до Договору затвердити у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 31/05-КРПш
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З урахуванням положень абз.2 п.15.3, п.15.11 та абз.2 п.19.1. договору №31/05-КРПш від 31.05.2021 (далі - Договір) та на підставі положень п.4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з тим, що строк дії договору може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю, Сторони дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору: - абз.1 п.19.1. Договору викласти у новій редакції, а саме: «абз.1 19.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання договору і діє по «01» березня 2022 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.»; - Додаток 4 «План фінансування робіт» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 31/05-КРПш
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із завершенням виконання робіт по договору №31/05-КРПш від 31.05.2021 (далі - Договір) Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: - розділ 3 Договору доповнити пунктом 3.6. у наступній редакції: «3.6. Сума оплати за Договором відповідно до фактичних витрат по ньому на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) складає 6 283 699,23 грн. (шість мільйонів двісті вісімдесят три тисячі шістсот дев’яносто дев’ять гривень 23 коп) з ПДВ». 2. Відповідно до положень пункту 13.2 Договору Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування робіт» до Договору у новій редакції, що додається. 3. На підставі положень п.4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з тим, що строк дії договору може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю, а також з урахуванням положень абз.2 п.19.1. Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору: - абз.1 п.19.1. Договору викласти у новій редакції, а саме: «абз.1 п. 19.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання договору і діє по «31» грудня 2022 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.». 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 5. На підставі положень ст. 631 Цивільного Кодексу України та у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, та на підставі Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», який затверджено Законом України від 24.02.2022 №2102-ІХ, та листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, яким засвідчено форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, Сторони дійшли згоди встановити, що умови цієї додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення, а саме з 01.03.2022.
Номер договору про закупівлю: 31/05-КРПш
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, та на підставі Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», який затверджено Законом України від 24.02.2022 №2102-ІХ, та листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, яким засвідчено форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, а також згідно положеннями п.4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з тим, що строк дії договору може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю, та з урахуванням положень абз.2 п.19.1. Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору: - абз.1 п.19.1. Договору викласти у новій редакції, а саме: «абз.1 п. 19.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання договору і діє по «31» грудня 2023 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.». 2. Відповідно до положень пункту 13.2 Договору Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування робіт» до Договору у новій редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: 31/05-КРПш
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, та на підставі Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», який затверджено Законом України від 24.02.2022 №2102-ІХ, та листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, яким засвідчено форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, а також згідно положеннями п.4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з тим, що строк дії договору може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю, та з урахуванням положень абз.2 п.19.1. Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору: - абз.1 п.19.1. Договору викласти у новій редакції, а саме: «абз.1 п. 19.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання договору і діє по «31» грудня 2024 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.». 2. Відповідно до положень пункту 13.2 Договору Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування робіт» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 31/05-КРПш
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML