Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утримання парків, скверів, тощо, а саме: обслуговування громадських вбиралень у м. Нікополі у сквері Молодіжний, сквері Незалежності та по вулиці Добролюбова клуб «Оберіг»
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2021-04-13-005240-b a8881f4962c2430aab5216e23228f655
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Довга

+380502398061 parkovoe.hoz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ ПАРКОВЕ ГОСПОДАРСТВО" НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38033142
Місцезнаходження: 53200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Гагаріна, буд. 85а
Контактна особа: Альона Довга
+380502398061
parkovoe.hoz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 квітня 2021 13:31
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50760000-0: Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утримання парків, скверів, тощо, а саме: обслуговування громадських вбиралень у м. Нікополі у сквері Молодіжний, сквері Незалежності та по вулиці Добролюбова клуб «Оберіг»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50760000-0 — Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 180 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Форма підтвердження: заява
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Форма підтвердження: заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Форма підтвердження: заява
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Форма підтвердження: заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

13 квітня 2021 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 15:33
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
13 квітня 2021 15:33
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-24-000012 ● 7d9fac0ac1794ce882c631c6de2b8906
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2021 17:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

26.05.2021 № 263

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.05.2021 № 263


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

9 UA-2021-04-13-005240-b 13.04.2021 Комунальне підприємство "Міське паркове господарство" Нікопольської міської ради (код ЄДРПОУ 38033142) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-31 11:29:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Утримання парків, скверів, тощо, а саме: обслуговування громадських вбиралень у м. Нікополі у сквері Молодіжний, сквері Незалежності та по вулиці Добролюбова клуб «Оберіг» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-13-005240-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення наступного питання.
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Замовник зазначив документи, які подаються учасниками процедури закупівлі, зокрема:
- Погодження з істотними умовами та проектом договору (довідка довільної форми за власноручним підписом і печаткою у разі її використання);
- Гарантійний лист у довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про обов’язок учасника дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля при наданні послуг;
- Лист-згода в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних;
- Копії аналогічних договорів, або посилання на виконану закупівлю;
- Довідка довільної форми з інформацією про субпідрядників (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо учасник не планує залучати субпідрядників до виконання робіт, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то зазначає про це в цій довідці;
- Лист — згоду (за підписом уповноваженої особи) на відтермінування строку оплати до 180 (сто вісімдесят) робочих днів.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що в складі тендерної пропозиції переможця «НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА» відсутні вищезазначені документи які необхідно було подати учасникам, що суперечить вимогам Додатку 2 тендерної документації.
Чому Замовником не відхиллено тендерну пропозицію учасника «НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-03 09:04:53

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Східного офісу Держаудитслужби Дніпропетровської області в межах здійснення маніторінгу закупівлі за ID моніторингу: UA-M-2021-05-24-000012

Тендерний комітет КП «Міське паркове господарство» НМР розглянув запит Східного офісу Держаудитслужби Дніпропетровської області по моніторингу відкритих торгів закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015: 50760000-0 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень, а саме: обслуговування громадських вбиралень у м. Нікополі у сквері Молодіжний, сквері Незалежності та по вулиці Добролюбова клуб «Оберіг» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-13-005240-b) та надає пояснення через електрону систему закупівель: Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, суб’єкти можуть звертатись до органу оскарження та/або до органів, які уповноважені здійснювати контроль у сфері публічних закупівель. Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі». Отож, саме на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені цим Законом зобов’язаний діяти замовник під час проведення ним публічних закупівель. Відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 1 розділу III тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію в цілому та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файла (-ів), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: 1) Тендерна пропозиція, за формою наведеною в Додатку 1 цієї тендерної документації. 2) Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону (Додаток 2) та вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно Додатку 3. 3) Документи, що підтверджують відповідність Товару вимогам, визначеним Додатком 4 – Технічне завдання. 4) Підписаний проект договору згідно Додатку 5, що підтверджує згоду учасника з умовами договору. 5) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку учасником надається лист в довільній формі із зазначенням причин неподання документів. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Зокрема, відповідно до Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії та інші вимоги) тендерної документації Учасником процедури закупівлі, подаються також: - Погодження з істотними умовами та проектом договору (довідка довільної форми за власноручним підписом і печаткою у разі її використання); - Гарантійний лист у довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про обов’язок учасника дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля при наданні послуг; - Лист-згода в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних; - Копії аналогічних договорів, або посилання на виконану закупівлю; - Довідка довільної форми з інформацією про субпідрядників (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо учасник не планує залучати субпідрядників до виконання робіт, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то зазначає про це в цій довідці; - Лист — згоду (за підписом уповноваженої особи) на відтермінування строку оплати до 180 (сто вісімдесят) робочих днів. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 28 Закону замовник розглянув тендерні пропозиції учасників на відповідність технічних вимогам, визначеним в тендерній документації, та визначив відповідність учасників кваліфікаційним критеріям. Так, під час розгляду тендерної пропозиції «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба», тендерним комітетом КП «Міське паркове господарство» НМР було встановлено, що учасником в електронній системі закупівель PROZORRO не опубліковано всіх документів, які необхідно було подати учасникам, відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та інші вимоги). В свою чергу, секретар тендерного комітету повідомила, що на адресу КП «Міське паркове господарство» НМР надійшли документи у паперовому вигляді від Учасника - «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба», а саме: - Супроводжувальна записка вих.№27 від 29.04.2021 р. - Кошторисна документація. - Довідка застосування заходів довкілля. - Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. - Довідка на відтермінування строку оплати до 180 (сто вісімдесят) робочих днів. - Довідка субпідрядники. - Довідка згода з істотними умовами та проектом договору. - Копії аналогічного договору. Відповідно до протоколу №47/1 засідання тендерного комітету КП «Міське паркове господарство» НМР від 29.04.2021 року тендерним комітетом розглянуті надані довідки в паперовому вигляді та прийнято рішення залучити вказані документи до тендерної пропозиції. Таким чином, розглянувши тендерну пропозицію в електронній системі закупівель PROZORRO з наданими документами в паперовому вигляді, а також враховуючи аналогічний досвід Учасника з надання послуг з обслуговування громадських вбиралень у м. Нікополі (договір № 134 від 28.02.2020 року укладеного з Управлінням благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради), прийнято, що не оприлюднення зазначених документів не призвело і не могло призвести до наслідків, які б могли вважатись грубим порушенням законодавства України у сфері здійснення державних закупівель. Документи Учасника підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям/умовам. Громадські вбиральні які розташовані у сквері Молодіжний, сквері Незалежності та по вулиці Добролюбова клуб «Оберіг» у м. Нікополі є власністю територіальної громади та знаходяться в громадських місцях, і їх необхідність обслуговування є соціально значимим фактором для міста. Тому, враховуючи, що закупівля послуг за кодом ДК 021:2015: 50760000-0 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень була оголошена повторно, тендерним комітетом було прийнято рішення про визнання переможцем «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба». Крім того, Учасник надав найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами аукціону, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Тому, учасник «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба» відповідає кваліфікаційним критеріям, тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам щодо предмета закупівлі. Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено чіткий перелік підстав для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника. Відповідно в Замовника не було правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба». До пояснень долучаємо скановані копії вищезазначених довідок, а також копії договору, що документально підтверджує фактичне виконання аналогічного договору. Одночасно повідомляємо, що КП «Міське паркове господарство» НМР, як Замовник при закупівлі товарів, робіт та послуг безумовно дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-06-02 16:03:10

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Східного офісу Держаудитслужби Дніпропетровської області в межах здійснення маніторінгу закупівлі за ID моніторингу: UA-M-2021-05-24-000012

Тендерний комітет КП «Міське паркове господарство» НМР розглянув запит Східного офісу Держаудитслужби Дніпропетровської області по моніторингу відкритих торгів закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015: 50760000-0 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень, а саме: обслуговування громадських вбиралень у м. Нікополі у сквері Молодіжний, сквері Незалежності та по вулиці Добролюбова клуб «Оберіг» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-13-005240-b) та надає пояснення через електрону систему закупівель:
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, суб’єкти можуть звертатись до органу оскарження та/або до органів, які уповноважені здійснювати контроль у сфері публічних закупівель.
Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі». Отож, саме на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені цим Законом зобов’язаний діяти замовник під час проведення ним публічних закупівель.
Відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 1 розділу III тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію в цілому та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файла (-ів), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: 1) Тендерна пропозиція, за формою наведеною в Додатку 1 цієї тендерної документації. 2) Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону (Додаток 2) та вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно Додатку 3. 3) Документи, що підтверджують відповідність Товару вимогам, визначеним Додатком 4 – Технічне завдання. 4) Підписаний проект договору згідно Додатку 5, що підтверджує згоду учасника з умовами договору. 5) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку учасником надається лист в довільній формі із зазначенням причин неподання документів. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Зокрема, відповідно до Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії та інші вимоги) тендерної документації Учасником процедури закупівлі, подаються також: - Погодження з істотними умовами та проектом договору (довідка довільної форми за власноручним підписом і печаткою у разі її використання); - Гарантійний лист у довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про обов’язок учасника дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля при наданні послуг; - Лист-згода в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних; - Копії аналогічних договорів, або посилання на виконану закупівлю; - Довідка довільної форми з інформацією про субпідрядників (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо учасник не планує залучати субпідрядників до виконання робіт, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то зазначає про це в цій довідці; - Лист — згоду (за підписом уповноваженої особи) на відтермінування строку оплати до 180 (сто вісімдесят) робочих днів.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 28 Закону замовник розглянув тендерні пропозиції учасників на відповідність технічних вимогам, визначеним в тендерній документації, та визначив відповідність учасників кваліфікаційним критеріям.
Так, під час розгляду тендерної пропозиції «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба», тендерним комітетом КП «Міське паркове господарство» НМР було встановлено, що учасником в електронній системі закупівель PROZORRO не опубліковано всіх документів, які необхідно було подати учасникам, відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та інші вимоги).
В свою чергу, секретар тендерного комітету повідомила, що на адресу КП «Міське паркове господарство» НМР надійшли документи у паперовому вигляді від Учасника - «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба», а саме:
- Супроводжувальна записка вих.№27 від 29.04.2021 р.
- Кошторисна документація.
- Довідка застосування заходів довкілля.
- Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
- Довідка на відтермінування строку оплати до 180 (сто вісімдесят) робочих днів.
- Довідка субпідрядники.
- Довідка згода з істотними умовами та проектом договору.
- Копії аналогічного договору.
Відповідно до протоколу №47/1 засідання тендерного комітету КП «Міське паркове господарство» НМР від 29.04.2021 року тендерним комітетом розглянуті надані довідки в паперовому вигляді та прийнято рішення залучити вказані документи до тендерної пропозиції.
Таким чином, розглянувши тендерну пропозицію в електронній системі закупівель PROZORRO з наданими документами в паперовому вигляді, а також враховуючи аналогічний досвід Учасника з надання послуг з обслуговування громадських вбиралень у м. Нікополі (договір № 134 від 28.02.2020 року укладеного з Управлінням благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради), прийнято, що не оприлюднення зазначених документів не призвело і не могло призвести до наслідків, які б могли вважатись грубим порушенням законодавства України у сфері здійснення державних закупівель. Документи Учасника підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям/умовам.

Громадські вбиральні які розташовані у сквері Молодіжний, сквері Незалежності та по вулиці Добролюбова клуб «Оберіг» у м. Нікополі є власністю територіальної громади та знаходяться в громадських місцях, і їх необхідність обслуговування є соціально значимим фактором для міста. Тому, враховуючи, що закупівля послуг за кодом ДК 021:2015: 50760000-0 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень була оголошена повторно, тендерним комітетом було прийнято рішення про визнання переможцем «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба».
Крім того, Учасник надав найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами аукціону, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону.
Тому, учасник «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба» відповідає кваліфікаційним критеріям, тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам щодо предмета закупівлі. Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено чіткий перелік підстав для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника. Відповідно в Замовника не було правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника «Нікопольської міської Комунальної аварійно - рятувальна служба». До пояснень долучаємо скановані копії вищезазначених довідок, а також копії договору, що документально підтверджує фактичне виконання аналогічного договору. Одночасно повідомляємо, що КП «Міське паркове господарство» НМР, як Замовник при закупівлі товарів, робіт та послуг безумовно дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП "Міське паркове господарство" НМР повідомляє, що здійснило заходи щодо усунення виявлених порушень та припинило зобовязання за договором від 11.05.2021 року №111

2021-06-17 14:19:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА 900 000,00
UAH з ПДВ
890 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКОПОЛЬ ЛШ" 900 000,00
UAH з ПДВ
891 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "НІКОПОЛЬ ЛШ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Заборгованість відсутня

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА
#36723879
Переможець 890 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2021 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2021 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
НІКОПОЛЬСЬКА МІСЬКА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА
#36723879
890 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 14:14
Додаткова угода №1.pdf укладений
17 червня 2021 14:09
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 16:41
Договір №111 від 11.05.2021.pdf укладений
11 травня 2021 16:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2021 — 17 червня 2021
Сума оплати за договором: 360 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 60 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: За результатами аналізу питання застосування Закону України "Про публічні закупівлі" та у зв`язку з виявленням порушень законодавства, Замовник та Постачальник вирішили припинити дію договору №111 від 11 травня 2021 року за взіємною згодою з 17.06.2021 р.