Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання продукції для чищення
Очікувана вартість
90 568,00 UAH
UA-2021-04-13-004566-b ● 9e1078ff29b343cdaa73475e26086548
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УНІВЕРСИТЕТ МИТНОЇ СПРАВИ ТА ФІНАНСІВ |
Код ЄДРПОУ: | 39568620 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕРНАДСЬКОГО, 2/4 |
Контактна особа: |
Юлія Вікторівна +380950290976 tender.umsf@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2021 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 15:05 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2021 15:06 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 13:23 |
Очікувана вартість: | 90 568,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 452,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штуки
Дезінфікуючий засіб "Доместос"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Володимира Вернадського,2/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
30 штуки
Засіб для миття посуду "Гала"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Володимира Вернадського,2/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
40 штуки
Засіб для плит "Сана"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Володимира Вернадського,2/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
5 штуки
Засіб для чистки килимів "Vanish"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Володимира Вернадського,2/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
5 штуки
Засіб для миття паркету та ламінату "Сан Клін"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Володимира Вернадського,2/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
95 штуки
Миючий засіб для скла "Містер Мускул"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Володимира Вернадського,2/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
68 штуки
Паста миюча "Автомайстер"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Володимира Вернадського,2/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1000 штуки
Пральний порошок "Гала"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Володимира Вернадського,2/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2022
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
600 штуки
Чистячий порошок "Гала"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Володимира Вернадського,2/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2021 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2021 15:12 |
Додаток_2_правки_ЮВ.docx | |
13 квітня 2021 15:12 |
Додаток3_правки_ЮВ.docx | |
13 квітня 2021 15:12 |
Додаток_1_правки_ЮВ.docx | |
13 квітня 2021 15:12 |
Додаток_4_правки_ЮВ.docx | |
13 квітня 2021 15:12 |
Документацiя_правки_ЮВ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно протоколів досліджень
Дата подання: 14 квітня 2021 10:53
Дата відповіді: 14 квітня 2021 15:26
Шанавний Замовнику! В даній закупівлі Вами не передбачено надання еквівалентів, а тому по результатам аукціону Ви отримаєте продукцію саме тих торгівельних марок, що вказані в оголошенні та з відомими Вам характеристиками. Вимоги стосовно надання протоколів досліджень доречно в тому випадку, якщо Ви дозволяєте пропонувати еквіваленти з невідомими Вам характеристиками. В даному ж випадку дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Учасників, які не мають протоколів досліджень засобу "ДОМЕСТОС", оскільки вказані дослідження виконуються у термін від 7 до 21 робочого дня, в залежності від завантаженості лабоаторій, а тому подавляюча більшість Учасників не встигне їх виконати до завершення терміну подання пропозицій. До того ж у протоколах вказано, що дослідження дійсні лише для зразків, що випробовуються , а тому не можуть бути прийняті до всієї партії товару.
Тому вимагаємо прибрати норму про надання протоколів досліджень як дискримінаційну, оскільки в закіпівлі надання еквівалентів не передбачено.
По друге, просимо внести зміни до тендерної документації стосовно прального порошку "Гала" - який саме Вам потрібний - для ручного прання чи автомат?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику!
По питанню першому.
У відповідності до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, серед іншого обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також може зазначатися інша інформація. Такою інформацією в оголошенні про проведення даної спрощеної закупівлі є протоколи випробувань на основні якісні характеристики продукції, що є предметом закупівлі, видані відповідним суб’єктом. Дана вимога вмотивована потребою Замовника у одержанні від учасників документів, які підтверджують відповідність товарної продукції, що пропонується, технічним вимогам, що містяться в технічному завданні, у зв’язку із значним поширенням протягом останнього часу вчинення правопорушень в сфері господарської діяльності та захисту права інтелектуальної власності (в тому числі, підроблення товарної продукції широковідомих виробників).
Додатково звертаємо Вашу увагу, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не встановлено вимогу щодо дати одержання такого протоколу випробувань.
Таким чином, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Наведеній позиції відповідає позиція Мінекономіки, викладена у роз'ясненні на запит №1383/2020.
По питанню другому.
Необхідний пральний порошок «Гала» влаштує замовника як для ручного прання так і автомат.
Дякуємо за Вашу уважність до цієї процедури закупівлі!
По питанню першому.
У відповідності до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, серед іншого обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також може зазначатися інша інформація. Такою інформацією в оголошенні про проведення даної спрощеної закупівлі є протоколи випробувань на основні якісні характеристики продукції, що є предметом закупівлі, видані відповідним суб’єктом. Дана вимога вмотивована потребою Замовника у одержанні від учасників документів, які підтверджують відповідність товарної продукції, що пропонується, технічним вимогам, що містяться в технічному завданні, у зв’язку із значним поширенням протягом останнього часу вчинення правопорушень в сфері господарської діяльності та захисту права інтелектуальної власності (в тому числі, підроблення товарної продукції широковідомих виробників).
Додатково звертаємо Вашу увагу, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не встановлено вимогу щодо дати одержання такого протоколу випробувань.
Таким чином, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Наведеній позиції відповідає позиція Мінекономіки, викладена у роз'ясненні на запит №1383/2020.
По питанню другому.
Необхідний пральний порошок «Гала» влаштує замовника як для ручного прання так і автомат.
Дякуємо за Вашу уважність до цієї процедури закупівлі!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-13-004566-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Бабій С.П., Код ЄДРПОУ:2452014059
Дата подання: 30 квітня 2021 20:33
Стосовно неправомірного визначення переможця
Стосовно неправомірного визначення переможцем. Деталі у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2021 12:40
Доброго дня, шановний учаснику!
Висловлюємо вдячність за Ваші увагу та інтерес до даної спрощеної закупівлі, однак водночас повідомляємо наступне.
Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні» учасник, якого не визнано переможцем процедури спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця процедури спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно з абзацом другим частини першої статті 28 Закону розкриття пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
Поряд з цим відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною (частина дев’ята статті 29 Закону).
Таким чином, на етапі спрощеної закупівлі, визначеному частиною 5 статті 33 Закону, не передбачена можливість звернення інших учасників, крім учасників, яких не визнано переможцем спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його пропозиції та виключно з питань, визначених у частині четвертій статті 33 Закону, у зв’язку із чим на виконання вимог статті 33 Закону, повідомляємо про неможливість розгляду по суті Вашого звернення. Наведеному вище відповідають позиції Мінекономіки, викладені, зокрема, у відповіді на запит 134/2020.
Висловлюємо вдячність за Ваші увагу та інтерес до даної спрощеної закупівлі, однак водночас повідомляємо наступне.
Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні» учасник, якого не визнано переможцем процедури спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця процедури спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно з абзацом другим частини першої статті 28 Закону розкриття пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
Поряд з цим відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною (частина дев’ята статті 29 Закону).
Таким чином, на етапі спрощеної закупівлі, визначеному частиною 5 статті 33 Закону, не передбачена можливість звернення інших учасників, крім учасників, яких не визнано переможцем спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його пропозиції та виключно з питань, визначених у частині четвертій статті 33 Закону, у зв’язку із чим на виконання вимог статті 33 Закону, повідомляємо про неможливість розгляду по суті Вашого звернення. Наведеному вище відповідають позиції Мінекономіки, викладені, зокрема, у відповіді на запит 134/2020.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КУЗЬМІЧОВ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
49 643,00
UAH з ПДВ
|
44 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОХІМ" |
51 628,91
UAH з ПДВ
|
44 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
56 465,58
UAH з ПДВ
|
45 424,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бабій С.П. |
82 253,64
UAH з ПДВ
|
45 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ" |
50 198,16
UAH з ПДВ
|
48 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУЗЬМІЧОВ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ" #2814106896 |
Відхилено |
44 800,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 14:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОХІМ" #33717443 |
Переможець |
44 900,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2021 11:01
|
ду1 чистячы.pdf | зміни до договору |
17 травня 2021 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 09:54
|
85.pdf | укладений |
14 травня 2021 09:54
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
24 травня 2021 11:18
|
44 900,00 UAH | UA538201720343171001200089328 УМСФ |
UA223052990000026007050101234 ТОВ "Біохім" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приведення договора про закупівлю до звіту |
Номер договору про закупівлю: | 85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |