Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з фотофіксації та створення ортофотопланів масштабу 1:2000 на територію населенних пунктів Антонівка, Іванівка, Краснопілка, Піківець, Посухівка, Родниківка, Синиця, Черповоди, Юрківка, Яроватка, Паланської сільської ради та прилеглих територій.
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2021-04-13-004334-b ● 27d61493043748f68a609a3550275adf
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04409878 |
Місцезнаходження: | 20340, Україна , Черкаська обл., село Паланка, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 11 |
Контактна особа: |
Руслан Яремчук +380677644678 palanka.buh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2021 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2021 14:08 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з фотофіксації та створення ортофотопланів масштабу 1:2000 на територію населенних пунктів Антонівка, Іванівка, Краснопілка, Піківець, Посухівка, Родниківка, Синиця, Черповоди, Юрківка, Яроватка, Паланської сільської ради та прилеглих територій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20300, Україна, Черкаська область, Уманський р-н, в адміністративних межах населених пунктів та прилеглих територій: Антонівка, Іванівка, Краснопілка, Піківець, Посухівка, Родниківка, Синиця, Черповоди, Юрківка, Яроватка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Інша інформація щодо закупівлі: Місцезнаходження замовника - Україна, 20340, Черкаська обл., Уманський р-н, село Паланка, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 11. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2021 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2021 15:05 |
Додаток_2_Вiдповiднiст__вимогам__статтi_17_Закону.doc | |
13 квітня 2021 15:05 |
Додаток_3_ТЗ.doc | |
13 квітня 2021 15:05 |
Додаток__2.1_Перелiк_документiв_що_подаeт_ся_переможцем.docx | |
13 квітня 2021 15:04 |
ТД.doc | |
13 квітня 2021 15:04 |
Додаток_4_Проект_договору.doc | |
13 квітня 2021 15:04 |
Додаток_1_Тендерна_пропозицiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 14 квітня 2021 16:00
Дата відповіді: 19 квітня 2021 11:58
Згідно додатку № 3 до ТД в п. 2.3 вказана вимога "а) актуальність аерофотознімків – 2021 рік, виконана у безлистяний період березень-квітень". Враховуючі дату аукціону по даному тендеру, а також строки на підписання договору з виконавцем реальна дата підписання вказного договору буде не раніше травня 2021 р. Одним із предметів цього договору є "Послуги з фотофіксації" (аерофотознімання) , що унеможливлює виконання вищевказаної вимоги в задані строки, тому що виконавець приступає до виконання предмету договору після його підписання, тобто не раніше травня 2021 р., як було вказано вище.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно додатку № 3 до ТД в п. 2.3 вказана вимога "а) актуальність аерофотознімків – 2021 рік, виконана у безлистяний період березень-квітень". Враховуючі дату аукціону по даному тендеру, а також строки на підписання договору з виконавцем реальна дата підписання вказного договору буде не раніше травня 2021 р. Одним із предметів цього договору є "Послуги з фотофіксації" (аерофотознімання), що унеможливлює виконання вищевказаної вимоги в задані строки, тому що виконавець приступає до виконання предмету договору після його підписання, тобто не раніше травня 2021 р., як було вказано вище.
Вимога
Дата подання: 15 квітня 2021 16:15
Дата відповіді: 19 квітня 2021 12:00
П. 2.1 розділу 5 ТД встановлено вимогу "- наявність працівників, які будуть залучені для надання послуг, передбачених технічним завданням як аерофотогеодезисти;". Однак вказана спеціальність відстутня у Класифікаторі професій ДК 003:2010, отже відповідна вимога незаконна та дискримінаційна.
Також згадані у ТД статті 5 та 5 пр.1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» не містять вимог щодо переліку конкретних спеціальностей осіб та їхньої кількості, які можуть займатися професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю, а вказано лише наступне:
Професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії.
Таким чином вважаемо вимоги щодо конкретних спеціальностей працівників та їх кількості, вказаних в п. 2.1 розділу 5 Тендерної документації дискримінаційними та вимагаємо їх вилучення з ТД. Або просимо обгрунтування саме цих вимог згідно чинного законодавства з вказанням конкретних норм щодо відповідності спеціальності працівників конкретним видам робіт, а також розрахунки, які обгрунтовують вказану кількість працівників виходячи з норм чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь: запитання №1
Замовник передбачав, що відповідні роботи розпочнуться в кінці березня або на початку квітня. Тому у Тендерній документації ставилася вимога щодо актуальності аерофотознімків – 2021 рік, виконана у безлистяний період березень-квітень.
Враховуючи те, що Тендерною документацією встановлено строк надання послуг до 31.12.2021 року, а актуальність аерофотознімків повинна бути на 2021 рік, роботи на прилеглих територіях до відповідних населених пунктів можливо розпочати у травні місяці, при незначному листяному покрову, а роботи по населеним пунктам у безлистяний період в осені.
Відповідь: запитання №2
Під час складання Тендерної документації, зокрема, визначення кваліфікаційних критеріїв Замовник керувався виключно нормами чинного законодавства.
Так, відповідно до додатку А Покажчик професійних назв робіт за кодами професій Класифікатора професій (ДК 003:2010), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 за відповідними кодами встановлена професійна назва роботи, зокрема, за кодом:
2148.2 – геодезист, картограф;
3131 – аерофотогеодезист.
Таким чином, Замовник не встановлював дискримінаційних вимог до потенційних участників, а керувався виключно тим щоб переможець торгів забезпечив високий рівень якості наданих послуг та якомога у найкоротший термін.
Замовник передбачав, що відповідні роботи розпочнуться в кінці березня або на початку квітня. Тому у Тендерній документації ставилася вимога щодо актуальності аерофотознімків – 2021 рік, виконана у безлистяний період березень-квітень.
Враховуючи те, що Тендерною документацією встановлено строк надання послуг до 31.12.2021 року, а актуальність аерофотознімків повинна бути на 2021 рік, роботи на прилеглих територіях до відповідних населених пунктів можливо розпочати у травні місяці, при незначному листяному покрову, а роботи по населеним пунктам у безлистяний період в осені.
Відповідь: запитання №2
Під час складання Тендерної документації, зокрема, визначення кваліфікаційних критеріїв Замовник керувався виключно нормами чинного законодавства.
Так, відповідно до додатку А Покажчик професійних назв робіт за кодами професій Класифікатора професій (ДК 003:2010), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 за відповідними кодами встановлена професійна назва роботи, зокрема, за кодом:
2148.2 – геодезист, картограф;
3131 – аерофотогеодезист.
Таким чином, Замовник не встановлював дискримінаційних вимог до потенційних участників, а керувався виключно тим щоб переможець торгів забезпечив високий рівень якості наданих послуг та якомога у найкоротший термін.
Запитання
Дата подання: 16 квітня 2021 14:27
Дата відповіді: 21 квітня 2021 07:34
Відповідно до пп.2.1. пп.2 п.5 розділу 3 до Тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати: «В довідці повинна бути відображена в повному обсязі інформація про працівників учасника (не менше 4 осіб) за спеціальностями в галузі геодезії.
Для підтвердження наявності в Учасника (перебування в трудових відносинах) працівників, які мають відповідну кваліфікацію, знання та досвід роботи, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати щодо таких працівників:
- наявність не менше 1 сертифікованого інженера-геодезиста (за основним місцем роботи) з діючим кваліфікаційним сертифікатом, термін дії, якого не повинен закінчуватися в період надання відповідних послуг за договором, відповідального за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт;
- наявність працівників, які будуть залучені до надання послуг, передбачених технічним завданням як геодезисти, картографи;
- наявність працівників, які будуть залучені для надання послуг, передбачених технічним завданням як аерофотогеодезисти;
Освітньо-професійна підготовка працівників учасника, вказаних у довідці, згідно пункту 2.1 цього розділу ТД, повинна відповідати вимогам статтей 5 та 51 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»
.Вимога Замовника є дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та в пункті 3 частині 1 статті 5 Закону, що передбачає відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі і не дає можливості взяти участь у закупівлі усім іншим потенційним учасникам.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть виключно суб’єкти господарювання, які мають вище перелічених, у конкретно наведеній кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Статтею 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» передбачено, що суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є, зокрема, юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Зокрема у статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» відсутнє умовне формулювання «не менше» тощо, а положення щодо наявності сертифікованого інженера-геодезиста є однозначним та вичерпним, а отже твердження Замовника щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 4-х осіб за спеціальностями в галузі геодезії.), а саме:
- наявність працівників, які будуть залучені до надання послуг, передбачених технічним завданням як геодезисти, картографи;
- наявність працівників, які будуть залучені для надання послуг, передбачених технічним завданням як аерофотогеодезисти; є лише його припущенням, та необґрунтовано із чинним законодавством України.
Отже зазначені вимоги Замовником в тендерній документації є такими, що спрямовані на штучне зменшення кількості потенційних учасників та обмеження права таких учасників на прийняття участі у даній закупівлі.
Враховуючи вищенаведене вимагаємо видалити вимогу щодо кількості працівників та внести зміни до пп. 2.1. пп.2 п.5 розділу 3 до Тендерної документації наступного змісту: «В довідці повинна бути відображена в повному обсязі інформація про працівників учасника за спеціальностями в галузі геодезії.
Для підтвердження наявності в Учасника (перебування в трудових відносинах) працівників, які мають відповідну кваліфікацію, знання та досвід роботи, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати щодо таких працівників:
наявність не менше 1 сертифікованого інженера-геодезиста (за основним місцем роботи) з діючим кваліфікаційним сертифікатом відповідального за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт;
Освітньо-професійна підготовка працівників учасника, вказаних у довідці, згідно пункту 2.1 цього розділу ТД, повинна відповідати вимогам статтей 5 та 51 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 31статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід визначено замовником виходячи зі специфіки надання послуг працівниками певної кваліфікації. При цьому такі працівники можуть бути як штатними працівниками учасника, так і залучені учасником на договірних засадах.
Вимога стосовно кількості працівників певної кваліфікації встановлювалась замовником з врахуванням обсягу, строку та сезонністю надання послуг, а саме при виконанні фотофіксації (аерофотознімання) не допускається наявність факторів зовнішнього середовища, що закривають деталі місцевості, листяного покрову на деревах, та не допускається наявність снігового покрову.
Також звертаємо увагу, на те що відповідно до абзацу другого частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі послуг замовником встановлено кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід визначено замовником виходячи зі специфіки надання послуг працівниками певної кваліфікації. При цьому такі працівники можуть бути як штатними працівниками учасника, так і залучені учасником на договірних засадах.
Вимога стосовно кількості працівників певної кваліфікації встановлювалась замовником з врахуванням обсягу, строку та сезонністю надання послуг, а саме при виконанні фотофіксації (аерофотознімання) не допускається наявність факторів зовнішнього середовища, що закривають деталі місцевості, листяного покрову на деревах, та не допускається наявність снігового покрову.
Також звертаємо увагу, на те що відповідно до абзацу другого частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі послуг замовником встановлено кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Запитання
Дата подання: 16 квітня 2021 14:27
Дата відповіді: 21 квітня 2021 07:34
Відповідно до п.1. Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника: «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені п.п.2, 3, 4, 8, 9, 11 ч.1 ст. 17 Закону
Учасник підтверджує зазначену інформацію шляхом проставлення відміток «галочок» навпроти кожної з таких підстав у відповідних полях системи Prozorro згідно функціоналу свого майданчику відповідно до ст.17 Закону».
Вимога Замовника є дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та в пункті 3 частині 1 статті 5 Закону, що передбачає відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Адже інформація, яка підтверджує відсутність підстав передбачених пунктами 3, 4, 8, 9 та 11 частини 1 статті 17 Закону міститься відкритих єдиних державних реєстрах, яку Замовник може перевірити самостійно.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.1. Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника: «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені п.п.2, 3, 4, 8, 9, 11 ч.1 ст. 17 Закону Учасник підтверджує зазначену інформацію шляхом проставлення відміток «галочок» навпроти кожної з таких підстав у відповідних полях системи Prozorro згідно функціоналу свого майданчику відповідно до ст.17 Закону». Вимога Замовника є дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та в пункті 3 частині 1 статті 5 Закону, що передбачає відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Адже інформація, яка підтверджує відсутність підстав передбачених пунктами 3, 4, 8, 9 та 11 частини 1 статті 17 Закону міститься відкритих єдиних державних реєстрах, яку Замовник може перевірити самостійно.
Запитання
Дата подання: 16 квітня 2021 14:28
Дата відповіді: 21 квітня 2021 07:35
Відповідно до пп.2.4. пп.2. п.5 розділу 3 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника: «Копії наказів про прийняття на роботу та/або трудовий договір, контракт, які підтверджують перебування зазначених працівників у трудових відносинах з Учасником та/або трудова книжка ( сторінки на яких містяться записи з відомостями про роботу) працівників вказаних у довідці, згідно пункту 2.1 цього розділу ТД.».
Вимога Замовника є дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та в пункті 3 частині 1 статті 5 Закону, що передбачає відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі і не дає можливості взяти участь у закупівлі усім іншим потенційним учасникам.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть виключно суб’єкти господарювання, які мають вище перелічених, штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином Учасник може мати як штатних так і залучених працівників.
Отже зазначені вимоги Замовником в тендерній документації є такими, що спрямовані на штучне зменшення кількості потенційних учасників та обмеження права таких учасників на прийняття участі у даній закупівлі.
Враховуючи вищенаведене вимагаємо видалити дану вимогу Замовника як дискримінаційну та внести зміни до пп.2.4. пп.2. п.5 розділу 3 до тендерної документації, наступного змісту: «Копії наказів про прийняття на роботу та/або трудовий договір, контракт, договір цивільно-правового характеру, які підтверджують перебування зазначених працівників у трудових відносинах з Учасником та/або трудова книжка ( сторінки на яких містяться записи з відомостями про роботу) працівників вказаних у довідці, згідно пункту 2.1 цього розділу ТД».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пп.2.4. пп.2. п.5 розділу 3 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника: «Копії наказів про прийняття на роботу та/або трудовий договір, контракт, які підтверджують перебування зазначених працівників у трудових відносинах з Учасником та/або трудова книжка ( сторінки на яких містяться записи з відомостями про роботу) працівників вказаних у довідці, згідно пункту 2.1 цього розділу ТД.». Вимога Замовника є дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та в пункті 3 частині 1 статті 5 Закону, що передбачає відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі і не дає можливості взяти участь у закупівлі усім іншим потенційним учасникам. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть виключно суб’єкти господарювання, які мають вище перелічених, штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином Учасник може мати як штатних так і залучених працівників. Отже зазначені вимоги Замовником в тендерній документації є такими, що спрямовані на штучне зменшення кількості потенційних учасників та обмеження права таких учасників на прийняття участі у даній закупівлі. Враховуючи вищенаведене вимагаємо видалити дану вимогу Замовника як дискримінаційну та внести зміни до пп.2.4. пп.2. п.5 розділу 3 до тендерної документації, наступного змісту: «Копії наказів про прийняття на роботу та/або трудовий договір, контракт, договір цивільно-правового характеру, які підтверджують перебування зазначених працівників у трудових відносинах з Учасником та/або трудова книжка ( сторінки на яких містяться записи з відомостями про роботу) працівників вказаних у довідці, згідно пункту 2.1 цього розділу ТД».
Запитання
Дата подання: 16 квітня 2021 14:47
Дата відповіді: 21 квітня 2021 07:38
Відповідно до пп.3.1. пп.3. п.5 розділу 3 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника: "Під аналогічним договором вважається договір щодо створення цифрового ортофотоплану(-ів) масштабу 1:2000 на територію населених пунктів".
Просимо пояснити чи буде вважатися аналогічним договір предметом якого є виготовлення топографічного плану в маштабі 1:2000 в цифровій та графічній формі в системі УСК-2000 на території селища.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога передбачена в системі електронних торгів Prozoro і не є порушенням принципів добросовісної конкуренції серед учасників і не дискримінує учасників торгів.
Відповідно до абзацу шостого статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб’єктом топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
З метою підтвердження, що саме у учасника торгів за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, а також інші працівники які мають відповідну кваліфікацію, знання та досвід роботи, замовником встановлена вимога щодо надання наказів про прийняття на роботу та/або трудовий договір, контракт, які підтверджують перебування зазначених працівників у трудових відносинах з Учасником та/або трудова книжка ( сторінки на яких містяться записи з відомостями про роботу) працівників вказаних у довідці.
Теж саме стосується інших суб’єктів господарювання, які будуть залучені як субпідрядників/співвиконавців відповідно до абзацу другого частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
- Виходячи з специфіки предмета закупівлі, а саме фотофіксації (аерофотознімання) населених пунктів отримання аерофотознімків та створення на їх основі цифрових ортофотопланів під аналогічним договором вважатимеся лише договір щодо створення цифрового ортофотоплану(ів) масштабу 1:2000, або крупнішого масштабу на територію населеного(их) пункту(ів).
Відповідно до абзацу шостого статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб’єктом топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
З метою підтвердження, що саме у учасника торгів за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, а також інші працівники які мають відповідну кваліфікацію, знання та досвід роботи, замовником встановлена вимога щодо надання наказів про прийняття на роботу та/або трудовий договір, контракт, які підтверджують перебування зазначених працівників у трудових відносинах з Учасником та/або трудова книжка ( сторінки на яких містяться записи з відомостями про роботу) працівників вказаних у довідці.
Теж саме стосується інших суб’єктів господарювання, які будуть залучені як субпідрядників/співвиконавців відповідно до абзацу другого частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
- Виходячи з специфіки предмета закупівлі, а саме фотофіксації (аерофотознімання) населених пунктів отримання аерофотознімків та створення на їх основі цифрових ортофотопланів під аналогічним договором вважатимеся лише договір щодо створення цифрового ортофотоплану(ів) масштабу 1:2000, або крупнішого масштабу на територію населеного(их) пункту(ів).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-13-004334-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ", Код ЄДРПОУ:31976537
СКАРГА, що стосується тендерної документації та /або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника № 1 від 23.04.2021р.
Скарг, що стосується тендерної документації та /або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника № 1 від 23.04.2021р. у вкладенні.
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АТЛАС БІЗНЕС ГРУП" |
194 250,00
UAH з ПДВ
|
191 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛОМІНФО-ЮКРЕЙН" |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АТЛАС БІЗНЕС ГРУП" #42646787 |
Очікує рішення |
191 750,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 14:29
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 12 травня 2021 16:27 |
Кінець періоду оскарження: | 23 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 23 травня 2021 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби у закупівлі послуги (на умовах та згідно технічних характеристик послуги, що передбачені технічним завданням додаток № 3 до тендерної документації) |
Документи:
12 травня 2021 16:27
|
Електронний підпис |
12 травня 2021 16:08
|
Протокол відмін.PDF |