Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Безконтактні магнітні картки
Очікувана вартість
23 595,00 UAH
UA-2021-04-13-004143-c be8c28591990454fb7e0f3429517ae25
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лозовий Костянтин Костянтинович

048-738-18-64 Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південна філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Лозовий Костянтин Костянтинович
048-738-18-64
Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2021 12:00
Початок аукціону: 28 квітня 2021 12:22
Очікувана вартість: 23 595,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 235,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


1. Замовник: 1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний). 1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 38728549. 1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Безконтактні магнітні картки за кодом ДК 021:2015 30160000-8 Магнітні картки 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3. 4. Кількість та місце поставки товарів: 4.1. Кількість товарів: 2750 шт 4.2. Місце поставки товарів: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11, склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) 5. Строк поставки товарів: до 31.12.2021р. 6. Умови оплати: Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки однієї партії Товару та підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 23 595,00 грн. без ПДВ/ 28 314,00 грн. з ПДВ. При оприлюднені замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 22.04.2021 р. 12-00 (дата) (час) 9. Кінцевий строк подання пропозицій: Дата та час закінчення подання пропозицій: 27.04.2021 р. 12-00 (дата) (час) 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2750 шт.
безконтактні магнітні картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки однієї партії Товару та підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікація Товару
Дата подання: 15 квітня 2021 15:26
Дата відповіді: 16 квітня 2021 14:10
Шановний, Замовник. Повідомляємо, що з 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту. Наказом Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Мін’юсті України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646 (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0194-18#Text ) визнаються такими, що втратили чинність низка наказів якими визначалася обов’язкова сертифікація продукції. На підставі вищевикладеного, магнітні картки, що є предметом закупівлі, згідно чинного законодавства України не потребують наявності сертифікатів відповідності та/або паспортів якості (заводських посвідчень) та/або технічних паспортів (етикеток) з відміткою приймання ВТК (відділом технічного контролю) та/або санітарно-епідеміологічних та гігієнічних висновків та/або декларацій про відповідність та/або свідоцтва про визнання та/або інших відповідних документів передбачених законодавством для товарів даного виду. Просимо внести зміни до Оголошення та скасувати вимогу щодо надання учасниками оригіналів або копій офіційних документів, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару, його походження (копії технічних умов (в тому числі креслення)), та/або сертифікатів відповідності та/або паспортів якості (заводських посвідчень) та/або технічних паспортів (етикеток) з відміткою приймання ВТК (відділом технічного контролю) та/або санітарно-епідеміологічних та гігієнічних висновків та/або декларацій про відповідність та/або свідоцтва про визнання та/або інших відповідних документів передбачених законодавством для товарів даного виду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши запитання до закупівлі (опубліковане – 15 квітня 2021 о 15:26 год), щодо сертифікації товару та враховуючи не обов’язковість сертифікації, прийнято рішення викласти пп. 14.12.1 п.14.12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у новій редакції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2021 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК" 13 750,00
UAH
9 350,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛУТОН ПЛЮС." 19 250,00
UAH
9 500,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ НОВА КАРТКА" 19 250,00
UAH
12 375,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97" 17 875,00
UAH
17 875,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 квітня 2021 11:34
Електронний підпис
27 квітня 2021 11:33
Статут.pdf
27 квітня 2021 11:33
Сертифікат ISO.pdf
27 квітня 2021 11:33
Рішення 24.04.2021.pdf
27 квітня 2021 11:33
Протокол 15.04.19.pdf
27 квітня 2021 11:33
Протокол 01.pdf
27 квітня 2021 11:33
Витяг ПДВ.pdf
27 квітня 2021 11:33
Виписка ЄДР.pdf
27 квітня 2021 11:33
S1499201 Квитанція №2_2020 (2).pdf

Публічні документи

26 квітня 2021 16:25
Електронний підпис
26 квітня 2021 16:25
8 Довідка про доставку.pdf
26 квітня 2021 16:25
6 Виписка ПДВ.pdf.p7s
26 квітня 2021 16:25
6 Виписка ПДВ.pdf
26 квітня 2021 16:25
5 дов з банків.pdf.p7s
26 квітня 2021 16:25
5 дов з банків.pdf
26 квітня 2021 16:25
4 опис.pdf.p7s
26 квітня 2021 16:25
4 опис.pdf
26 квітня 2021 16:25
7 Досвід роботи.pdf.p7s
26 квітня 2021 16:25
7 Досвід роботи.pdf
26 квітня 2021 16:25
9 Документи про якість.pdf
26 квітня 2021 16:25
Технічні вимоги.pdf.p7s
26 квітня 2021 16:25
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

27 квітня 2021 11:58
Електронний підпис
27 квітня 2021 11:57
Електронний підпис
27 квітня 2021 11:56
Електронний підпис
27 квітня 2021 11:56
Rekvizity.doc
27 квітня 2021 11:56
статистика.pdf
27 квітня 2021 11:56
Паспорт ОК.docx
27 квітня 2021 11:56
наказ про директора.pdf
27 квітня 2021 11:56
МОДЕЛЬНИЙ СТАТУТ ТОВ.pdf
27 квітня 2021 11:56
Лист-згода.pdf
27 квітня 2021 11:56
додаток3.pdf
27 квітня 2021 11:56
додаток2.1.pdf
27 квітня 2021 11:56
додаток1.pdf
27 квітня 2021 11:56
договір поставки.pdf
27 квітня 2021 11:56
Довідка реквізити.pdf
27 квітня 2021 11:56
Відгук Укроборонпром.jpg
27 квітня 2021 11:56
витяг з ре_стру пдв.pdf

Публічні документи

26 квітня 2021 09:58
Електронний підпис
26 квітня 2021 09:58
ISO 28000_2008.pdf
26 квітня 2021 09:58
6 Статут АБЦ 97.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛУТОН ПЛЮС."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ НОВА КАРТКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК"
#41132816
Переможець 9 350,00
UAH
29 квітня 2021 11:55

Документи

29 квітня 2021 11:55
Електронний підпис
29 квітня 2021 11:54
Протокол №127.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2021 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК"
#41132816
9 350,00
UAH
Документи

Документи

29 квітня 2021 11:55
Електронний підпис
29 квітня 2021 11:54
Протокол №127.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 12:18
Звіт про виконання договору №141-В-ПВФ-21 від 17.05.2021.docx укладений
24 червня 2021 12:17
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 12:44
141-В-ПВФ-21 від 17.05.2021 ТОВ ІКТ ПЛАСТІК.pdf укладений
17 травня 2021 12:43
Пропозиція ІКТ Пластик.pdf укладений
17 травня 2021 12:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 220,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 870,00 UAH)