Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з капітального ремонту будівлі (санація) ДНЗ "Веселка" по вул. Миру, 10 в м. Обухів, Київської області (коригування)
Очікувана вартість
7 852 949,60 UAH
UA-2021-04-13-003889-c ● 0aa0eabc2de94b2885d7334598614fc9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34695981 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Кончаківська Ірина Михайлівна +380442067481 2067481@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2021 13:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2021 12:27 |
Очікувана вартість: | 7 852 949,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 265,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39264 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - строк дії – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; ненадання переможцем у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з капітального ремонту будівлі (санація) ДНЗ "Веселка" по вул. Миру, 10 в м. Обухів, Київської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08702, Україна, Київська область, м. Обухів, вул. Миру, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Відповідно до пункту 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, крім випадків, коли предметом закупівлі є: інші товари, роботи і послуги, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків вартості їх річного обсягу на строк не більше трьох місяців. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», за умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі що не перевищує 30 % річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців, яка спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім'я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. | Аванс | 20 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2021 11:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2021 11:20 |
Додаток 3 НОВА РЕДАКЦІЯ Договір.docx | |
20 квітня 2021 11:20 |
Перелік змін Обухів Веселка.pdf | |
20 квітня 2021 11:20 |
Додаток 2 НОВА РЕДАКЦІЯ Технічне завдання.pdf | |
13 квітня 2021 13:24 |
ТД Обухів Веселка.docx | |
13 квітня 2021 13:24 |
Додаток 1 ТП.docx |
20 квітня 2021 11:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 квітня 2021 11:20 |
Додаток 3 НОВА РЕДАКЦІЯ Договір.docx
|
|||
20 квітня 2021 11:20 |
Перелік змін Обухів Веселка.pdf
|
|||
20 квітня 2021 11:20 |
Додаток 2 НОВА РЕДАКЦІЯ Технічне завдання.pdf
|
|||
13 квітня 2021 13:24 |
ТД Обухів Веселка.docx
|
|||
13 квітня 2021 13:24 |
Додаток 1 ТП.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо надання згоди на обробку персональних даних
Дата подання: 14 квітня 2021 12:12
Дата відповіді: 19 квітня 2021 10:47
В розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п. 3.1. міститься вимога: Учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на збір та обробку персональних даних щодо кожної особи, персональні дані щодо якої зазначені у будь яких документах, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованих з оригіналів документів, складену у довільній формі.
У складі пропозиції Учасник повинен надати оригінали та/або копії документів, які видані державними органами, де міститься інформація (прізвище, імя по-батькові) про підписанта відповідного документа, дані нотаріуса, який завірив статут тощо.
Також в аналогічних договорах міститься інформація про підписанта відповідного договору.
Тож за логікою формулювання ТД «будь-який документ» це всі документи, в яких міститься інформація про персональні дані осіб.
Виконати зазначену вимогу майже неможливо.
Просимо надати роз’яснення що зазначеної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго ранку! Замовником розглянуто звернення та інформуємо. Вимогами тендерної документації встановлено подання листа-згоди на збір та обробку персональних даних щодо кожної особи персональні дані щодо якої зазначені у будь яких документах, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованих з оригіналів документів, складену у довільній формі.
Учасник подає такий документ тільки в тому випадку, якщо у документах які він подає у складі тендерної пропозиції, зазначені персональні дані фізичних осіб, відповідно до яких фізична особа ідентифікована, або за якими можна коректно ідентифікувати таку фізичну особу.
Згідно ч.1 ст.11 Закону України «Про інформацію» (далі – Закон) визначено: інформація про фізичну особу (персональні дані) - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а ч.2 ст.11 Закону передбачено: не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Крім того, відповідно до ч.2 ст.5 Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Закон) зазначено, персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. Не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень.. Поряд з цим, ч.4 та ч.6 ст.6. Закону передбачено, що первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе; крім того, не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Учасник подає такий документ тільки в тому випадку, якщо у документах які він подає у складі тендерної пропозиції, зазначені персональні дані фізичних осіб, відповідно до яких фізична особа ідентифікована, або за якими можна коректно ідентифікувати таку фізичну особу.
Згідно ч.1 ст.11 Закону України «Про інформацію» (далі – Закон) визначено: інформація про фізичну особу (персональні дані) - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а ч.2 ст.11 Закону передбачено: не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Крім того, відповідно до ч.2 ст.5 Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Закон) зазначено, персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. Не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень.. Поряд з цим, ч.4 та ч.6 ст.6. Закону передбачено, що первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе; крім того, не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-13-003889-c.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання", Код ЄДРПОУ:36476658
воінгг
іноне
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-04-13-003889-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання", Код ЄДРПОУ:36476658
Дата подання: 20 травня 2021 17:48
Дата подання: 20 травня 2021 17:48
скарга на рішення замовника про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ"Класика Комфорта"
СКАРГА
на рішення про визначення переможця
Департаментом житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднене оголошення та тендерну документацію за №UA-2021-04-13-003889-c про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю:
Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Роботи з капітального ремонту будівлі (санація) ДНЗ "Веселка" по вул. Миру, 10 в м. Обухів, Київської області (коригування).
Очікувана вартість предмета закупівлі 7 852 949,60 грн.
Для участі в закупівлі тендерні пропозиції подано наступними учасниками:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Класика комфорту».
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «ВМ-Строй».
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «703 Металообробний завод котельного обладнання» - скаржник».
4. Товариство з обмеженою відповідальністю «СРН-інжиніринг.
12 травня 2021 року Замовником прийнято рішення відповідно до якого ТОВ «Класика комфорту» (далі Переможець» визнано переможцем процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаємо, що замовником, при прийняті рішення про визначення переможця процедури закупівлі, порушено норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій замовника неправомірним.
Наше твердження грунтується на наступному.
1. Перша підстава відхилення тендерної пропозиції Переможця
Умови тендерної документації
Відповідно до п.3.1 р.III Тендерної пропозиції Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, відповідність кваліфікаційним та іншим критеріям оцінки (у разі їх установлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та всіх необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації шляхом завантаження їх у сканованому вигляді у форматі PDF, JPG, які мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів).
Документи та копії документів повинні бути виготовлені у загальноприйнятний спосіб (віддруковані з застосуванням спеціалізованої техніки – принтерів, копірів, багатофункціональних пристроїв), без дефектів фрагментів тексту, дефектів відбитків печаток та штампів. Копії документів повинні повністю відтворювати інформацію оригінального документу та всі його зовнішні ознаки. Надання учасником невідповідних документів чи неякісних копій документів в складі тендерної пропозиції, будь-якої інформації відповідно до умов тендерної документації та додатків до неї, є підставою для відхилення поданої учасником тендерної пропозиції.
Кожен документ подається окремим файлом, зокрема:
- документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до п.3.2 р.III Тендерної пропозиції Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії розмір якої складає не більше 0,5% очікуваної вартості закупівлі і становить: 39 264,00 гривень (тридцять дев’ять тисяч двісті шістдесят чотири гривні 00 копійок).
Електронна банківська гарантія повинна містити усі реквізити, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, тобто не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.
Разом із банківською гарантією учасник надає документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії. Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла або jpeg-формату файла.
Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти -перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань).
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником.
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника.
Реквізити бенефіціара:
назва: Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації;
Місцезнаходження Замовника: 04119, вул. Юрія Іллєнка, 40, м. Київ;
Код ЄДРПОУ: 34695981
Банківська гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172,
р/р UA908201720355179003001017561.
В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації.
Аналіз Тендерної пропозиції Переможця
На виконання вимог Замовника в складі Тендерної пропозиції надано:
- банківську ліцензію ПАТ «Банк «Альянс»;
- витяг зі Статуту;
- банківську гарантію від 28.04.2021 р. №5036-21;
- лист для клієнтів про зміну найменування;
- наказ на призначення підписанта гарантії;
- протокол про призначення Голови Правління банку;
- виписка по особовому рахунку переможця;
- довідка про наявність покриття гарантії;
- лист про платоспроможність банківської установи.
Відповідно до п.26 Постанови Правління НБУ від 15.12.2004 р. №639 гарантія повинна містити, зокрема, дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини.
Згідно наданої переможцем банківської гарантії від 28.04.2021 р. №5036-21 зазначено, зокрема, наступне:
Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021- 04-13-003889-c, яке розміщене на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-003889-c.
Інформація щодо тендерної документації: ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ НА ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ ПО ОБ’ЄКТУ: «Капітальний ремонт будівлі (санація) ДНЗ "Веселка" по вул. Миру, 10 в м. Обухів, Київської області (коригування)», затверджена РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ВІД «13» квітня 2021 рік ПРОТОКОЛ №62.
Разом з тим Замовником 20 квітня 2021 р. було оприлюднено зміни до Додатку 2 і Додатку 3 Тендерної документації, які були затверджені рішенням уповноваженої особи від 16.04.2021 р., протокол №64.
Згідно сторінки 2 Тендерної документації, Замовником зазначено наступне:
Додатки до тендерної документації, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами:
Додаток 1 – Форма «Тендерна пропозиція»
Додаток 2 – Технічне завдання
Додаток 3 – Проект договору про закупівлю
Відповідно до ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Таким чином Додатки до тендерної документації є її частиною і тому, банківська гарантія повинна враховувати всі зміни до тендерної документації.
В той же час банківська гарантія від 28.04.2021 р. №5036-21 не містить вказівки на розповсюдження її дії на зміни до Тендерної пропозиції, що були внесені Замовником згідно рішення уповноваженої особи від 16.04.2021 р., протокол №64, що не відповідає умовам Тендерної документації.
2. Друга підстава відхилення тендерної пропозиції Переможця
Умови тендерної документації
Відповідно до п.3.1 р.III Тендерної пропозиції Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, відповідність кваліфікаційним та іншим критеріям оцінки (у разі їх установлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та всіх необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації шляхом завантаження їх у сканованому вигляді у форматі PDF, JPG, які мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів).
Документи та копії документів повинні бути виготовлені у загальноприйнятний спосіб (віддруковані з застосуванням спеціалізованої техніки – принтерів, копірів, багатофункціональних пристроїв), без дефектів фрагментів тексту, дефектів відбитків печаток та штампів. Копії документів повинні повністю відтворювати інформацію оригінального документу та всі його зовнішні ознаки. Надання учасником невідповідних документів чи неякісних копій документів в складі тендерної пропозиції, будь-якої інформації відповідно до умов тендерної документації та додатків до неї, є підставою для відхилення поданої учасником тендерної пропозиції.
Кожен документ подається окремим файлом, зокрема:
- усі інші документи, передбачені тендерною документацією.
Учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на збір та обробку персональних даних щодо кожної особи, персональні дані щодо якої зазначені у будь яких документах, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованих з оригіналів документів, складену у довільній формі.
Аналіз Тендерної пропозиції Переможця
В складі Тендерної пропозиції надано документи, що містять персональні дані працівників, зокрема:
- копію трудової книжки Слюсарєва С.В.;
- диплом спеціаліста Слюсарєва С.В.;
- трудовий договір з Артеменко А.І., який містить персональні дані особи про її місце проживання;
- наказ на призначення Артеменко А.І.
Разом з тим, в складі Тендерної пропозиції відсутні листи-згоди на збір та обробку персональних даних від Слюсарєва С.В. та Артеменко А.І., що не відповідає умовам тендерної документації.
3. Третя підстава відхилення тендерної пропозиції Переможця
Умови тендерної документації
Відповідно до п.3.1 р.III Тендерної пропозиції Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, відповідність кваліфікаційним та іншим критеріям оцінки (у разі їх установлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та всіх необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації шляхом завантаження їх у сканованому вигляді у форматі PDF, JPG, які мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів).
Документи та копії документів повинні бути виготовлені у загальноприйнятний спосіб (віддруковані з застосуванням спеціалізованої техніки – принтерів, копірів, багатофункціональних пристроїв), без дефектів фрагментів тексту, дефектів відбитків печаток та штампів. Копії документів повинні повністю відтворювати інформацію оригінального документу та всі його зовнішні ознаки. Надання учасником невідповідних документів чи неякісних копій документів в складі тендерної пропозиції, будь-якої інформації відповідно до умов тендерної документації та додатків до неї, є підставою для відхилення поданої учасником тендерної пропозиції.
Кожен документ подається окремим файлом, зокрема:
- інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до п.3.5 р.III Тендерної пропозиції, для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник подає: довідку, яка має містити інформацію про ПІБ, посаду, кваліфікацію, досвід роботи в цілому (років), та досвід роботи на аналогічній посаді (років) щодо керівника(ів), ІТП, а також працівників робочих професій які будуть залучені до виконання робіт. Додатково Учасник надає копії документів, що підтверджують те, що всі працівники, інформація про яких надана у довідці, працюють на підприємстві Учасника (надати копію наказу або копію іншого документу, що підтверджує факт працевлаштування. Якщо працівники зазначені у довідці працюють на підприємстві Учасника за сумісництвом, на підтвердження надати копії наказів про прийняття на роботу за сумісництвом). Крім того, Учаснику необхідно підтвердити наявність таких кваліфікованих робітників як:
• монтажники систем утеплення будівель або штукатури, або маляри – не менше трьох осіб, та надати скановані копії чинних посвідчень і протоколів навчання з охорони праці, а саме:
- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»;
- групи з електробезпеки не нижче ІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»;
- допуску до робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів (верхолазних робіт) відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».
• покрівельники, не менше трьох осіб, та надати скановані копії чинних посвідчень і протоколів навчання з охорони праці, а саме:
- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»;
- групи з електробезпеки не нижче ІІ відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»;
- допуску до робіт на висоті відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»;
- допуску до експлуатації обладнання, що працює під тиском відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»;
- допуску до безпечного ведення газонебезпечних робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт»;
- навчання з питань пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах відповідно до вимог НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні».
Додатково Учасник повинен надати скановані копії документів, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними робітниками (посвідчення та протоколи навчання з отримання відповідного розряду або категорії).
Учасник повинен правильно та ефективно організовувати роботу працівників на об’єкті, а тому, такий Учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист про дотримання заходів з охорони праці під час виконання робіт на об’єкті. Додатково Учасник повинен надати Сертифікат на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») виконання робіт та надання послуг відповідно до предмету закупівлі.
Аналіз Тендерної пропозиції Переможця
На виконання вимог Замовника в складі Тендерної пропозиції надано майже всі документи, що вимагалися Замовником, проте слід звернути увагу на наступні невідповідності.
Зокрема, в складі тендерної пропозиції надано:
- довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.04.2021 р. №28-04-21-2, яка містить, зокрема, інформацію про робітника: - штукатура Яковлєва Антона Володимировича.
В той же час Переможцем не надано скановані копії документів, що підтверджують отримання кваліфікації штукатуром Яковлєвим Антоном Володимировичем (посвідчення та протоколи навчання з отримання відповідного розряду або категорії), що не відповідає умовам тендерної документації.
Замовником не враховано, що згідно ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Згідно з ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, та те, що вимога про надання посвідчення та протоколів навчання з отримання відповідного розряду або категорії, відноситься до кваліфікаційних критеріїв передбачених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник повинен був надати 24 години на усунення невідповідностей
Не надавши Переможцю можливість виправити наведені вище невідповідності, Замовник порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини дев'ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Не надавши строк для усунення невідповідностей, та визнавши ТОВ «Класика комфорту» переможцем процедури закупівлі Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі, закріплений в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі чим порушено наші права та інтереси.
Порушення наших прав та інтересів полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця, та у випадку відповідності нашої Тендерної пропозиції умовам Тендерної документації, визнати нас переможцем, укласти з нами договір про закупівлю за результатами якого ми мали б змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене вище, на підставі», ст.ст. 5, 18, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті.
2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати прийняте ним рішення про визначення переможцем процедури ТОВ «Класика комфорту».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 травня 2021 18:20
рішення від 24.05.2021 №11292+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 25 травня 2021 18:20
Інформація про перенесення розгляду скарги від 02.06.2021 №10206.pdf
Дата публікації: 04 червня 2021 10:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2021 №13248.pdf
Дата публікації: 14 червня 2021 17:40
рішення від 11.06.22021 №13248.pdf
Дата публікації: 16 червня 2021 18:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ №13248 від 11.06.2021
Дата виконання рішення замовником: 23 червня 2021 13:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
7 067 903,51
UAH з ПДВ
|
7 067 903,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВМ-СТРОЙ" |
7 500 441,38
UAH з ПДВ
|
7 461 176,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання" |
7 623 799,00
UAH з ПДВ
|
7 490 441,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СРН-ІНЖИНІРИНГ" |
7 694 997,00
UAH з ПДВ
|
7 694 997,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Рішення скасоване |
7 067 903,51
UAH з ПДВ
|
23 червня 2021 13:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2021 16:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Відхилено |
7 067 903,51
UAH з ПДВ
|
25 червня 2021 10:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ВМ-СТРОЙ" #40944212 |
Відхилено |
7 461 176,35
UAH з ПДВ
|
25 червня 2021 14:22
|
|
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання" #36476658 |
Переможець |
7 490 441,38
UAH з ПДВ
|
07 липня 2021 12:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 липня 2021 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 14:41
|
Додаткова угода 2 дог 46-07.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 16:32
|
Додаткова угода _1 Охухів Веселка _46-07.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2021 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 09:42
|
Договір | укладений |
21 липня 2021 09:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 46-07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 46-07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |