Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери у комплекті
Очікувана вартість
107 000,00 UAH
UA-2021-04-13-003663-b 91832803f55e47a6a12966fd1600fb23
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордюшина Оксана Ігорівна

380950654850 gordyshuna_oks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01990756
Місцезнаходження: 85113, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, проспект Ломоносова, будинок 101
Контактна особа: Гордюшина Оксана Ігорівна
380950654850
gordyshuna_oks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 28 квітня 2021 14:05
Очікувана вартість: 107 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 535,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональні комп'ютери у комплекті(ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(Персональні комп'ютери у комплекті,ДК 021:2015-30213000-5 Персональні комп’ютери)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплект
Персональні комп'ютери у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, Костянтинівка, проспект Ломоносова,101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2021 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2021 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2021 09:48
Перелік змін.docx
16 квітня 2021 09:33
Додаток№1 Нова редакція Технічні вимоги до предмету закупівлі.doc
13 квітня 2021 14:25
Додаток№1 Технічні вимоги до предмету закупівлі.doc
16 квітня 2021 09:33
Оголошення нова редакція.doc
13 квітня 2021 14:24
Оголошення.doc
13 квітня 2021 14:25
Проект договору Додаток 3.doc
13 квітня 2021 14:24
Додаток 2 цінова пропозиція.doc
13 квітня 2021 14:24
Додаток 4 Лист згода на обробку персональних даних.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 16 квітня 2021 10:29
Дата відповіді: 16 квітня 2021 10:58
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!!Звичайно розглядаються всі пропозиції,що відповідають заявленим у оголошенні технічним характеристикам, в тому числі товар, що є "еквівалентом" та "аналогом" технічні характеристики якого є не гіршими, ніж заявлені у Оголошенні
Тендер
Дата подання: 16 квітня 2021 10:35
Дата відповіді: 16 квітня 2021 11:02
Шановний Замовнику! - В технічному завданні вказано: "Операційна система: Microsoft Windows 10 Professional 64-bit (українська/російська), OEM. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим з його активацією, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері." - В проекті договору вказано: "2.2. При передачі товару Постачальник повинен передати повний комплект ОЕМ-ліцензій. Кожний примірник програмного забезпечення Microsoft Windows 10 Pro, Microsoft Microsoft Office 2016 Ukrainian має бути попередньо встановлений без його активації, з наступною активацією Постачальником в офісі Замовника." Уточніть будь-ласка, чи входить Microsoft Office 2016 Ukrainian до технічного завдання ТА програмне забезпечення повинно бути встановлене З/БЕЗ активації? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!Microsoft Microsoft Office 2016 Ukrainian не входить до технічного завдання.Програмне забезпечення не встановлювати

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-13-003663-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 15 квітня 2021 12:12
1
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або надання договору на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише авторизовані сервісні центри. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить парвилам здійснення гарантійного обслуговування.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташован Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів, які мають право обслуговати техніку, яка є предметом закупівлі в місті, де знаходиться Замовник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 квітня 2021 09:29
Шановний учасник! Вивчивши вимогу, Замовником будуть внесені відповідні зміни до Оголошення про проведення закупівлі та щодо вимог до предмета закупівлі.Додаток №1 до Оголошення про закупівля буде викладено у Новій редакції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2021 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" 88 992,00
UAH з ПДВ
88 457,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" 89 100,00
UAH з ПДВ
88 565,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 94 806,00
UAH з ПДВ
91 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" 94 716,00
UAH з ПДВ
94 716,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДУБОВИЙ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" 95 805,00
UAH з ПДВ
94 805,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 103 995,00
UAH з ПДВ
103 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2021 15:24
Електронний підпис
21 квітня 2021 15:23
Паспорт і ІПН.pdf
21 квітня 2021 15:23
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
21 квітня 2021 15:23
Висновки СЕС ASUS.pdf
21 квітня 2021 15:23
Виписка.pdf
21 квітня 2021 15:23
29. Висновок СЕС ТУ.pdf
21 квітня 2021 15:23
27. Висновок СЕС ПК.pdf
21 квітня 2021 15:23
12 Лист-згода.pdf
21 квітня 2021 15:23
07 Довідка щодо статуту.pdf
21 квітня 2021 15:23
11 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 квітня 2021 17:37
Електронний підпис
27 квітня 2021 17:36
лист.pdf
27 квітня 2021 17:36
лист1.pdf
27 квітня 2021 17:36
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 квітня 2021 17:36
Лист - згода .pdf
27 квітня 2021 17:36
Документи КОМЕЛ.zip

Публічні документи

22 квітня 2021 16:45
Електронний підпис
22 квітня 2021 16:44
Тендерна документація.pdf
22 квітня 2021 16:44
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"

ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА"

ФОП "ДУБОВИЙ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"
#3135116655
Переможець 88 457,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2021 08:58

Документи

30 квітня 2021 08:58
Електронний підпис
30 квітня 2021 08:58
CCI30042021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2021 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"
#3135116655
88 457,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 квітня 2021 08:58
Електронний підпис
30 квітня 2021 08:58
CCI30042021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:03
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 15:14
CCI07052021.pdf укладений
07 травня 2021 15:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 червня 2021 11:39
88 457,00 UAH UA378201720344310009000077855
КНП "БЛІЛ КМР"
UA193355480000026002053605935
ФОП Дубовой А.В.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 88 457,00
UAH