Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери у комплекті
Очікувана вартість
107 000,00 UAH
UA-2021-04-13-003663-b ● 91832803f55e47a6a12966fd1600fb23
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01990756 |
Місцезнаходження: | 85113, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, проспект Ломоносова, будинок 101 |
Контактна особа: |
Гордюшина Оксана Ігорівна 380950654850 gordyshuna_oks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2021 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2021 14:05 |
Очікувана вартість: | 107 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 535,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Персональні комп'ютери у комплекті(ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(Персональні комп'ютери у комплекті,ДК 021:2015-30213000-5 Персональні комп’ютери)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплект
Персональні комп'ютери у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85113, Україна, Донецька область, Костянтинівка, проспект Ломоносова,101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2021
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2021 09:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2021 09:48 |
Перелік змін.docx | |
16 квітня 2021 09:33 |
Додаток№1 Нова редакція Технічні вимоги до предмету закупівлі.doc | |
16 квітня 2021 09:33 |
Оголошення нова редакція.doc | |
13 квітня 2021 14:25 |
Проект договору Додаток 3.doc | |
13 квітня 2021 14:24 |
Додаток 2 цінова пропозиція.doc | |
13 квітня 2021 14:24 |
Додаток 4 Лист згода на обробку персональних даних.doc |
16 квітня 2021 09:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 квітня 2021 09:48 |
Перелік змін.docx
|
||||||
16 квітня 2021 09:33 |
Додаток№1 Нова редакція Технічні вимоги до предмету закупівлі.doc
|
||||||
16 квітня 2021 09:33 |
Оголошення нова редакція.doc
|
||||||
13 квітня 2021 14:25 |
Проект договору Додаток 3.doc
|
||||||
13 квітня 2021 14:24 |
Додаток 2 цінова пропозиція.doc
|
||||||
13 квітня 2021 14:24 |
Додаток 4 Лист згода на обробку персональних даних.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 16 квітня 2021 10:29
Дата відповіді: 16 квітня 2021 10:58
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!!Звичайно розглядаються всі пропозиції,що відповідають заявленим у оголошенні технічним характеристикам, в тому числі товар, що є "еквівалентом" та "аналогом" технічні характеристики якого є не гіршими, ніж заявлені у Оголошенні
Тендер
Дата подання: 16 квітня 2021 10:35
Дата відповіді: 16 квітня 2021 11:02
Шановний Замовнику!
- В технічному завданні вказано: "Операційна система: Microsoft Windows 10 Professional 64-bit (українська/російська), OEM. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим з його активацією, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері."
- В проекті договору вказано: "2.2. При передачі товару Постачальник повинен передати повний комплект ОЕМ-ліцензій. Кожний примірник програмного забезпечення Microsoft Windows 10 Pro, Microsoft Microsoft Office 2016 Ukrainian має бути попередньо встановлений без його активації, з наступною активацією Постачальником в офісі Замовника."
Уточніть будь-ласка, чи входить Microsoft Office 2016 Ukrainian до технічного завдання ТА програмне забезпечення повинно бути встановлене З/БЕЗ активації?
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!Microsoft Microsoft Office 2016 Ukrainian не входить до технічного завдання.Програмне забезпечення не встановлювати
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-13-003663-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 15 квітня 2021 12:12
1
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або надання договору на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише авторизовані сервісні центри. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить парвилам здійснення гарантійного обслуговування.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташован Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів, які мають право обслуговати техніку, яка є предметом закупівлі в місті, де знаходиться Замовник.
Розгорнути
Згорнути
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише авторизовані сервісні центри. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить парвилам здійснення гарантійного обслуговування.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташован Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів, які мають право обслуговати техніку, яка є предметом закупівлі в місті, де знаходиться Замовник.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 квітня 2021 09:29
Шановний учасник! Вивчивши вимогу, Замовником будуть внесені відповідні зміни до Оголошення про проведення закупівлі та щодо вимог до предмета закупівлі.Додаток №1 до Оголошення про закупівля буде викладено у Новій редакції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2021 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" |
88 992,00
UAH з ПДВ
|
88 457,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" |
89 100,00
UAH з ПДВ
|
88 565,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" |
94 806,00
UAH з ПДВ
|
91 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" |
94 716,00
UAH з ПДВ
|
94 716,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДУБОВИЙ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" |
95 805,00
UAH з ПДВ
|
94 805,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" |
103 995,00
UAH з ПДВ
|
103 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" #3135116655 |
Переможець |
88 457,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 08:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 15:14
|
CCI07052021.pdf | укладений |
07 травня 2021 15:13
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
17 червня 2021 11:39
|
88 457,00 UAH | UA378201720344310009000077855 КНП "БЛІЛ КМР" |
UA193355480000026002053605935 ФОП Дубовой А.В. |
Оплачений |