Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт санвузлу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (відповідно до ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзівність будівель і споруд") за адресою м.Дніпро, вул.Гладкова, 22
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2021-04-13-002867-a d74f5935e9d84a30b4fba90c2bc78237
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Георгійович Новік

+380672620315 pgnovik@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899741
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, буд. 19
Контактна особа: Павло Георгійович Новік
+380672620315
pgnovik@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 22 квітня 2021 13:32
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт санвузлу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (відповідно до ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзівність будівель і споруд") за адресою м.Дніпро, вул.Гладкова, 22
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Гладкова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2021 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 13:01
Оголошення.docx
13 квітня 2021 13:01
Дефектний акт санвузол Гладкова.docx
13 квітня 2021 13:01
Вид тендерної пропозиції.doc
13 квітня 2021 13:01
Перелік кваліфікаційних критеріїв до оголошення.doc
13 квітня 2021 13:01
договір надання послуг НСЗУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оплата
Дата подання: 13 квітня 2021 15:55
Дата відповіді: 13 квітня 2021 16:20
Чи передбачена поетапна оплата робіт.
Відповідь: Ні. Згідно оголошення Впродовж 30 календарних днів з дати підписання акту наданих послуг

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-13-002867-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т", Код ЄДРПОУ:38131587
Дата подання: 29 квітня 2021 13:07
Вимога щодо скасування рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТЗОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.04.2021 року КНП «ДЦП МСД №2» ДМР було відхилена пропозиція ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» процедури спрощеної закупівлі UA-2021-04-13-002867-a
ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» категорично не погоджується з таким рішенням уповноваженої особи з наступних підстав:
У Замовника підстави для відхилення були наступні:

Пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі оскільки учасник не надав Акт обстеження об’єкту за підписом уповноваженої особи Замовника.

Спростування:
По-перше: Замовник в Оголошені про проведення спрощеній закупівлі прописав у п.3 «Умови закупівлі» наступні вимоги:

Інші істотні умови закупі Перед подачею цінової пропозиції учасник повинен провести огляд об’єкту та скласти Акт обстеження об’єкту за підписом уповноваженої особи Замовника

Перед подачею цінової пропозиції представник ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» провів огляд об’єкту та склав Акт обстеження об’єкту у 2-х екземплярах з засвідченими підписами в присутності представника Замовника - Новік П.Г., 2-й екземпляр залишається та зберігається у Замовника.
В Оголошені про проведення спрощеній процедурі немає вимоги, що Акт обстеження об’єкту повинен завантажуватися в Систему закупівель.

По-друге: у Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Документи, що надаються (завантажуються в Систему) Учасником відсутня вимога завантаження Акту обстеження об’єкту.
Вважаємо, що Замовник належним чином не дослідив пропозицію Учасника ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т».
Акт обстеження є: вих №16.04-1 від 16.04.2021р., у якому міститься результат обстеження та другий екземпляр знаходиться у Замовника. Додаємо Акт обстеження.

Вважаємо, що Замовник безпідставно та помилково відхилив нашу пропозицію.
На додаток хочемо сказати про те, що ми надійні виконавці будівельних робіт і маємо величезний досвід у виконанні будівельних робіт - поточні та капітальні ремонти, реконструкція будівель, будівництво нових будівель та споруд і це підтверджено зокрема документами про підтвердження досвіду роботи, а саме довідкою та копіями аналогічних договорів з додатками, і участь в торгах для нас свідомий вибір.
Вважаємо, що рішення про відхилення пропозиції ТЗОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" (ЄДРПОУ 38131587), затверджене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою КНП «ДЦП МСД №2» ДМР від 28.04.2021 р., є таким, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ЗУ «Про публічні закупівлі», а дії уповноваженої особи є помилковими та не спрямованими на те щоб застосовувати у своїй роботі принципи публічних закупівель у ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

На підставі вищенаведеного, та у зв’язку з тим, що Замовник безпідставно та помилково відхилив тендерну пропозицію ТЗОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т",
ПРОСИМО
- скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції учасника процедури спрощеної закупівлі ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» КНП «ДЦП МСД №2» ДМР від 28.04.2021р.
- провести чесний, прозорий розгляд пропозицій учасників.
- визнати ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» - переможцем закупівлі, як найбільш економічно вигідною.

Додатки: АКТ обстеження об’єкту №16.04-1 від 16.04.2021р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 квітня 2021 14:52
Розглянувши Вимогу Заявника, повідомляємо наступне:
Замовником в п. 3 «Інші істотні умови закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Далі Оголошення) зазначено, що перед подачею цінової пропозиції учасник повинен провести огляд об’єкту та скласти Акт обстеження об’єкту за підписом уповноваженої особи Замовника. Згідно п.9 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі Закон) «Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.» Завантаження Акту обстеження об’єкту з поданою вимогою не є правомірним оскільки, згідно абз. 3 п. 9 ст. 14 «Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються» і це має вид зговору між Замовником та Учасником.
Також, Учасником було допущено ряд технічних помилок, а саме:
 Замовником запропоновано на вибір учасника у вимогах до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження (Додаток 3) надати Проект договору (Додаток 4) відповідно до наданої форми з приміткою Учасника «Згодні з умовами договору» або довідку у довільній формі на фірмовому бланку «Згода з умовами договору». ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" було надано проект договору, який не відповідає запропонованим вимогам та невідповідає кваліфікації;
 Згідно Оголошення Замовник закуповує послугу з Поточного ремонту санвузлу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (відповідно до ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзівність будівель і споруд") за адресою м.Дніпро, вул.Гладкова, 22, а в поданій пропозиції ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" пропонує виконання робіт , що згідно пп. 21 та пп. 27 п.1 ст.1 є різними термінами та умовами закупівлі.
У поданій вимозі ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т примушує Замовника укласти Договір про закупівлю безпосередньо з ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т, що свідчить про зловживання своїми правами.
Враховуючи вищезазначене вимушені відхилити вимогу як не дійсну.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-04-13-002867-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т", Код ЄДРПОУ:38131587
Дата подання: 11 травня 2021 15:51
Про невідповідність пропозиції ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" (ІПН 3087813213)
Згідно повідомлення про намір укласти договір до закупівлі UA-2021-04-13-002867-a, предмету закупівлі: «Поточний ремонт санвузлу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (відповідно до ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзівність будівель і споруд") за адресою м.Дніпро, вул.Гладкова, 22», було визначено переможця: ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" (ІПН 3087813213), з сумою закупівлі – 153178грн. з ПДВ. Рішення було затверджено протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 06.05.2021 року.
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" з таким рішенням Уповноваженої особи Замоника про визнання переможцем учасника закупівлі не може погодитися, адже у учасника-переможця в пропозиції у закупівлі UA-2021-04-13-002867-a є невідповідності вимогам тендерної документації, а саме:
- Кошторисна документація надана без підписів, не накладено КЕП;
- Гарантійний лист щодо виконання послуг відповідно до ДБН В2.2-40:2018 наданий у вигляді копії та без накладеного КЕП;
- Гарантійний лист щодо якості матеріалів наданий у вигляді копії та без накладеного КЕП;
- Гарантійний лист щодо закону України «Про санкції» наданий у вигляді копії та без накладеного КЕП;
- Гарантійний лист щодо виконання надання послуг у відповідності до Дефектного акту наданий у вигляді копії та без накладеного КЕП;
- Працівники, вказані в довідці, не відповідають кваліфікації, необхідній для виконання зазначеного в Дефектному акті переліку робіт (не можливо виконати такий обсяг робіт одним різноробочим, так як виконроб та інженер-будівельник з охорони праці, згідно з посадовими інструкціями, будівельні роботи не виконують).

Замовник у відповідності до ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» повинен був відхилити пропозиції учасника ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" (ІПН 3087813213) на тій підставі, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Просимо:
1. відхилити пропозицію ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" (ІПН 3087813213).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 травня 2021 08:51
Відповідно до положень Закону «Про публічні закупівлі» всі тендерні пропозиції (в т.ч. документи у їх складі) подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, в тому числі, у вигляді сканованих копій оригіналів документів складених учасником.
Відповідно до частини п’ятої статті 22 Закону замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Визначення поняття “електронний документ” наведено в статті 5 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.
Закон містить заборону стосовно встановлення замовником в тендерній документації вимог щодо засвідчення печаткою та підписом уповноваженої особи учасника документів тендерної пропозиції, які є електронними документами в розумінні Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”.
Згідно п.5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен накласти КЕП на пропозицію та/або документи на вибір Учасника. Накладання електронного підпису окремо на документ не є обов’язковим, якщо цього не вимагає Замовник. ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" було накладено КЕП на тендерну пропозицію в цілому, що не суперечить вимозі Замовника та не може вважатися невідповідною.
Згідно Додатоку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається: «Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для підтвердження трудових відносин обов’язково надати скановану копію договору або наказу про прийняття на роботу, або витягу з трудової книжки, згоди на обробку персональних даних.»
Наголошуємо, що Замовником не було встановлено чітких вимог щодо кількості та кваліфікації працівників. Замовник дає змогу учаснику самостійно визначити необхідну кількість ресурсів для належного виконання послуг.
Учасником ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" було проведено огляд об’єкту, на підставі чого учасник мав самостійно приймати рішення щодо залучення кількості кадрових ресурсів та необхідної матеріально-технічної бази для своєчасного та якісного надання послуг. Також, у складі тендерної пропозиції, учасником надано гарантійний лист щодо надання послуг у повному обсязі та належної якості.
Відповідно до наданої довідки ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" вважаємо, що працівники мають достатню кваліфікацію для виконання зазначеного в Дефектному акті переліку послуг та мають необхідний досвід та знання для виконання певного обсягу послуг.
Таким чином, Замовник не порушив законодавство, оскільки, ч.13 ст.14 Закону «Про публічні закупівлі» визначено причини відхилення пропозицій, а пропозиція учасника ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" не відноситься ні до одного з наведених пунктів.
Підсумовуючи вищезазначене, відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ".

Документи

Документи подані скаржником

11 травня 2021 15:51
ВИМОГА.pdf

Документи

13 травня 2021 08:51
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" 146 888,00
UAH з ПДВ
146 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ" 153 178,00
UAH з ПДВ
153 178,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" 158 425,65
UAH з ПДВ
158 425,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2021 18:28
Електронний підпис
21 квітня 2021 18:26
Технічне завдання.pdf
21 квітня 2021 18:26
Тендерна пропозиція.pdf
21 квітня 2021 18:26
СТАТУТ КОПІЯ.pdf
21 квітня 2021 18:26
Рішення №20.pdf
21 квітня 2021 18:26
Наказ директор.pdf
21 квітня 2021 18:26
Лицензиї.pdf
21 квітня 2021 18:26
Лист про аванс.pdf
21 квітня 2021 18:26
Кошторис.pdf
21 квітня 2021 18:26
Календарний графік.pdf
21 квітня 2021 18:26
Договір 2132020.pdf
21 квітня 2021 18:26
Договір 2908 котельная.pdf
21 квітня 2021 18:26
Довідка субпідрядник.pdf
21 квітня 2021 18:26
Довідка ст 236.pdf
21 квітня 2021 18:26
Довідка працівники.pdf
21 квітня 2021 18:26
Довідка КЕП.pdf
21 квітня 2021 18:26
Довідка довкілля.pdf
21 квітня 2021 18:26
Двідка МТБ.pdf
21 квітня 2021 18:26
Відомості учасника.pdf
21 квітня 2021 18:26
Витяг ПДВ.pdf
21 квітня 2021 18:26
Виписка з ЕДР.pdf

Публічні документи

21 квітня 2021 22:03
Електронний підпис
21 квітня 2021 22:02
ТП1.pdf
21 квітня 2021 22:02
ТП.pdf
21 квітня 2021 22:02
Огляд.pdf
21 квітня 2021 22:02
Кал.пл.1.pdf
21 квітня 2021 22:02
Кал.пл..pdf
21 квітня 2021 22:02
Згода Лемешко Ю..pdf
21 квітня 2021 22:02
Згода Борисова.pdf
21 квітня 2021 22:02
Згода Баранов А..pdf
21 квітня 2021 21:52
Електронний підпис
21 квітня 2021 21:43
Дод.уг.1 дог.75.pdf
21 квітня 2021 21:43
Дод.уг. 1 дог.19.pdf
21 квітня 2021 21:43
Договір 97.zip
21 квітня 2021 21:43
Договір 75.zip
21 квітня 2021 21:43
договір 19.pdf
21 квітня 2021 21:43
відгук сме.pdf
21 квітня 2021 21:43
відгук Ляшко Попеля.jpg
21 квітня 2021 21:43
Акти115679,00.rar
21 квітня 2021 21:43
Акти 26,95200.rar
21 квітня 2021 21:43
Акт дог.75.rar
21 квітня 2021 21:43
Акт дог.75 (1).rar
21 квітня 2021 21:43
ЦП1.pdf
21 квітня 2021 21:43
ЦП.pdf
21 квітня 2021 21:43
ст236.pdf
21 квітня 2021 21:43
працівники.pdf
21 квітня 2021 21:43
Право підпису.pdf
21 квітня 2021 21:43
Огляд.pdf
21 квітня 2021 21:43
обладнання.pdf
21 квітня 2021 21:43
Наказ.pdf
21 квітня 2021 21:43
Наказ 3.pdf
21 квітня 2021 21:43
Наказ 2.pdf
21 квітня 2021 21:43
Наказ 1.pdf
21 квітня 2021 21:43
Лист щодо ліцензії.pdf
21 квітня 2021 21:43
лист про захист данних.pdf
21 квітня 2021 21:43
Лист підтвердження.PDF
21 квітня 2021 21:43
КП1.pdf
21 квітня 2021 21:43
КП.pdf
21 квітня 2021 21:43
Згода Лемешко.pdf
21 квітня 2021 21:43
згода з умовами.PDF
21 квітня 2021 21:43
Згода Борисова.pdf
21 квітня 2021 21:43
Згода Баранов.pdf
21 квітня 2021 21:43
Довідка про статут.pdf
21 квітня 2021 21:43
Дов.аналог.дог..pdf
21 квітня 2021 21:43
гарантія тех.зар..pdf
21 квітня 2021 21:43
гарантія санкції.pdf
21 квітня 2021 21:43
гарантія матеріали.pdf
21 квітня 2021 21:43
гарантія ДБН.pdf
21 квітня 2021 21:43
20-вул.Гладкова, 22.zip

Публічні документи

21 квітня 2021 21:42
Електронний підпис
21 квітня 2021 21:40
якість матеріалів.pdf
21 квітня 2021 21:40
цінова пропозиція.pdf
21 квітня 2021 21:40
трудові книжки.pdf
21 квітня 2021 21:40
ТЗ.pdf
21 квітня 2021 21:40
санкції.pdf
21 квітня 2021 21:40
Робота без печатки.pdf
21 квітня 2021 21:40
проект договору.pdf
21 квітня 2021 21:40
про декларацію.pdf
21 квітня 2021 21:40
Працівники - документи.pdf
21 квітня 2021 21:40
працівники - довідка.pdf
21 квітня 2021 21:40
МТБ 2021.pdf
21 квітня 2021 21:40
кошторис.pdf
21 квітня 2021 21:40
календарний графік.pdf
21 квітня 2021 21:40
інклюзивність.pdf
21 квітня 2021 21:40
ЕДР Ткаченко 010421.pdf
21 квітня 2021 21:40
довкілля2.pdf
21 квітня 2021 21:40
довкілля.pdf
21 квітня 2021 21:40
Довідка статут.pdf
21 квітня 2021 21:40
довідка перс данні.pdf
21 квітня 2021 21:40
Витяг единий податок.pdf
21 квітня 2021 21:40
без авансу.pdf
21 квітня 2021 21:40
аналогічні договора.pdf
21 квітня 2021 21:40
акт огляду.pdf
21 квітня 2021 21:40
236 гку.pdf
21 квітня 2021 21:40
1. Дозвіл Ткаченко І.Д..pdf
21 квітня 2021 21:40
якість робіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"

ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ"

ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"
#38131587
Відхилено 146 888,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 11:41
ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ"
#3087813213
Переможець 153 178,00
UAH з ПДВ
06 травня 2021 09:45

Документи

28 квітня 2021 11:41
Електронний підпис

Документи

06 травня 2021 09:45
Електронний підпис
06 травня 2021 09:44
Гладкова 22.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2021 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НАУМОВ СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ"
#3087813213
153 178,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2021 09:45
Електронний підпис
06 травня 2021 09:44
Гладкова 22.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 13:39
Наумов 153178,00 ду.pdf зміни до договору
29 липня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 13:37
Наумов 153178,00.pdf укладений
18 травня 2021 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 153 178,00
UAH