Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Знам'янський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190358 |
Місцезнаходження: | 27406, Україна , Кіровоградська обл., м. Знам'янка, вул. Соборна, буд. 148 |
Контактна особа: |
Надія Ярова +380668346884 zpnigo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2021 13:04 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
13 квітня 2021 13:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2021 12:55 |
Додаток 2 - кв.критерії.docx | |
13 квітня 2021 12:54 |
Додаток №4 -Проект договору.docx | |
13 квітня 2021 12:54 |
Додаток №6 - технічні. якісні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-05-000017 ● 021f2dc58a70477986e1b5748b5cb9b3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2021 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
30.04.2021 № 228
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 30.04.2021 № 228
Витяг з переліку процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-04-13-002768-а 13.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-06 11:25:12
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Молоко пастеризоване» («Молоко пастеризоване (жирністю 2,5%)») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером (UA-2021-04-13-002768-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому Вами в результаті застосування переговорної процедури закупівлі укладено договір з ТОВ МП «Мрія» від 19 квітня 2021 року № 21-013 з недотриманням терміну, визначеного частиною 7 статті 40 Закону, а саме, на 6-ий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-11 11:54:52
Відповідь держаудитслужбі по закупівлі молока пастеризваного
В закладі виникла нагальна потреба в поставці молока для 165 підопічних, так як протягом 4-х місяців ( з січня по 20 квітня) інтернат його не отримував, але це не є особливою економічною чи соціальною обставиною, пов’язаною з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій. Через неможливість усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівлі, потрібно розірвати договір.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір № 21-013 від19.04.2021р. – розривається, зобов’язання за даним Договором припиняються у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства та з метою усунення порушень на підставі положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України Східний офіс Держаудитслужби.
2021-05-31 08:37:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Укладання договору з порушенням строків, який відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону, є нікчемним.)
Ризики, що спрацювали
RISK-1-1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МРІЯ" #24150945 |
Переможець |
325 061,70
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 13:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2021 12:00
|
Дод.угода 2 розірвання дог.№ 21-013 - молоко.pdf | укладений |
26 травня 2021 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2021 10:36
|
Дод.угода 2 розірвання дог.№ 21-013 - молоко.pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2021 10:52
|
Лист Мрія - молоко.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2021 10:49
|
Дод.уг.1 Мрія молоко.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2021 10:49
|
Експертний висновок - молоко.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2021 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 09:36
|
Договір №21-013 - молоко - Мрія.pdf | укладений |
19 квітня 2021 09:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.п 3.3 Договору 21-013 від 19.04.2021р. на постачання Молока – ціна на молоко становить 24,00 грн. Внести зміни до специфікації Договору (Додаток №2) Підвищення ціни підтверджено експертним висновком ТПП В-251 від 16.04.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 21-013 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства та з метою усунення порушень на підставі положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України Східний офіс Держаудитслужби. |
Номер договору про закупівлю: | 21-013 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 до договору № 21-013 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 квітня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
43 669,20
UAH (в тому числі ПДВ 7 278,20 UAH)
|
Причини розірвання договору: | у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства та з метою усунення порушень на підставі положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України Східний офіс Держаудитслужби. |