Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко пастеризоване (жирністю 2,5%)
Очікувана вартість
325 392,00 UAH
UA-2021-04-13-002768-a 5a1d52f7af9a4d099e336fd1ce59a12e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Ярова

+380668346884 zpnigo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Знам'янський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190358
Місцезнаходження: 27406, Україна , Кіровоградська обл., м. Знам'янка, вул. Соборна, буд. 148 
Контактна особа: Надія Ярова
+380668346884
zpnigo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура застосовується на підставі пункту 1 частини 2 ст40 «Закону України про публічні закупівлі», а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 13:04
Оскарження наміру укласти договір: 19 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14843 кілограми
Молоко пастеризоване (жирність 2,5%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27406, Україна, Кіровоградська область, Знам'янка, Соборна, буд 148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

13 квітня 2021 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 12:55
Додаток 2 - кв.критерії.docx
13 квітня 2021 12:54
Додаток №4 -Проект договору.docx
13 квітня 2021 12:54
Додаток №6 - технічні. якісні характеристики.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-05-000017 ● 021f2dc58a70477986e1b5748b5cb9b3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2021 14:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

30.04.2021 № 228
Дніпро

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 30.04.2021 № 228

Витяг з переліку процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-04-13-002768-а 13.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-06 11:25:12

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Молоко пастеризоване» («Молоко пастеризоване (жирністю 2,5%)») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером (UA-2021-04-13-002768-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому Вами в результаті застосування переговорної процедури закупівлі укладено договір з ТОВ МП «Мрія» від 19 квітня 2021 року № 21-013 з недотриманням терміну, визначеного частиною 7 статті 40 Закону, а саме, на 6-ий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-11 11:54:52

Відповідь держаудитслужбі по закупівлі молока пастеризваного

В закладі виникла нагальна потреба в поставці молока для 165 підопічних, так як протягом 4-х місяців ( з січня по 20 квітня) інтернат його не отримував, але це не є особливою економічною чи соціальною обставиною, пов’язаною з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій. Через неможливість усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівлі, потрібно розірвати договір.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір № 21-013 від19.04.2021р. – розривається, зобов’язання за даним Договором припиняються у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства та з метою усунення порушень на підставі положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України Східний офіс Держаудитслужби.

2021-05-31 08:37:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Укладання договору з порушенням строків, який відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону, є нікчемним.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-1-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МРІЯ"
#24150945
Переможець 325 061,70
UAH з ПДВ
13 квітня 2021 13:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2021 13:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МРІЯ"
#24150945
325 061,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 12:00
Дод.угода 2 розірвання дог.№ 21-013 - молоко.pdf укладений
26 травня 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 10:36
Дод.угода 2 розірвання дог.№ 21-013 - молоко.pdf зміни до договору
26 травня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 10:52
Лист Мрія - молоко.pdf зміни до договору
22 квітня 2021 10:49
Дод.уг.1 Мрія молоко.pdf зміни до договору
22 квітня 2021 10:49
Експертний висновок - молоко.pdf зміни до договору
22 квітня 2021 10:49
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 09:36
Договір №21-013 - молоко - Мрія.pdf укладений
19 квітня 2021 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.п 3.3 Договору 21-013 від 19.04.2021р. на постачання Молока – ціна на молоко становить 24,00 грн. Внести зміни до специфікації Договору (Додаток №2) Підвищення ціни підтверджено експертним висновком ТПП В-251 від 16.04.2021р.
Номер договору про закупівлю: 21-013
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства та з метою усунення порушень на підставі положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України Східний офіс Держаудитслужби.
Номер договору про закупівлю: 21-013
Договір:
Номер додаткової угоди: №2 до договору № 21-013
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 43 669,20
UAH (в тому числі ПДВ 7 278,20 UAH)
Причини розірвання договору: у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства та з метою усунення порушень на підставі положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України Східний офіс Держаудитслужби.