Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дороги по вул. Декабристів
Очікувана вартість
981 000,00 UAH
UA-2021-04-13-002159-c ● ae0c40d859b04581a469076579983755
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комбінат комунальних підприємств м.Василькова |
Код ЄДРПОУ: | 37627469 |
Місцезнаходження: | 08600, Україна , Київська обл., Васильків, вул. Гоголя, 32 |
Контактна особа: |
Добровольська Аліна Вадимівна +380981086366 kpkkp_v@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2021 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 14:50 |
Очікувана вартість: | 981 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 810,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Поточний ремонт дороги по вул. Декабристів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08600, Україна, Київська область, Васильків, вул. Гоголя, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплата по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок підприємства (можливі затримки) | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2021 21:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2021 21:23 |
гарнатійний лист (утоянення ВІРНИЙ).doc | |
23 квітня 2021 21:23 |
УТОЧНЕННЯ ПРОТОКОЛ УО.doc | |
13 квітня 2021 10:31 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ДОРОГИ.docx | |
13 квітня 2021 10:31 |
ДТ Декабристів.doc | |
13 квітня 2021 10:31 |
ДОДАТОК 3 (технічне завдання).rtf |
23 квітня 2021 21:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 квітня 2021 21:23 |
гарнатійний лист (утоянення ВІРНИЙ).doc
|
|||
23 квітня 2021 21:23 |
УТОЧНЕННЯ ПРОТОКОЛ УО.doc
|
|||
13 квітня 2021 10:31 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ДОРОГИ.docx
|
|||
13 квітня 2021 10:31 |
ДТ Декабристів.doc
|
|||
13 квітня 2021 10:31 |
ДОДАТОК 3 (технічне завдання).rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
невідповідності ТД
Дата подання: 16 квітня 2021 15:19
Дата відповіді: 17 квітня 2021 11:04
Шановний замовнику, відповідно до тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" (- обов’язкові посади для надання послуги:
* дорожій робітник – не менше сіми
* майстер
* інженер проектувальник
* медичний працівник)
Вказано медичного працівника, вважаємо цю вимогу протиправною адже відповідно до :
Закон України від 14.10.92 р. № 2694-XII «Про охорону праці, МОЗ від 21.05.07 р. № 246,наказ МОЗ та Держнаглядохоронпраці від 23.09.94 р. № 263/121,наказом МОЗ і МВС від 31.01.13 р. № 65/80.,постановою КМУ від 27.06.03 р. № 994), постановою КМУ від 23.05.01 р. № 559,Закону від 24.02.94 р. № 4004-XII «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та інших нормотивно провових актів не має вимоги при виконанні даних видів робіт (відповідно до тендерної документації) мати в штаті медичного працівника. ПРОСИМО УСУНУТИ НЕВІДПОВІДНІСЬ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі, організація замовник може прописувати кваліфікаційні критерії, які на їх розсуд, призведуть до отримання якісних послуг. Тендерна документація сформована з отриманого досвіду.
Медичний працівник та інші фахівці вказані в тендерній документації, можу бути взятий по цивільно-правовій угоді, на це є достатній час для кожного учасника.
Для уникнення не приємних ситуацій, таких як алкогольне сп’яніння працівника, вірусні інфекції, тиск, та нами взято до уваги, що Київська область перебуває в червоній зоні обмежень та великій кількості захворілих на COVID медичний працівник є необхідною одиницею штату.
Ст.. 22 та ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі нами не порушено.
Медичний працівник та інші фахівці вказані в тендерній документації, можу бути взятий по цивільно-правовій угоді, на це є достатній час для кожного учасника.
Для уникнення не приємних ситуацій, таких як алкогольне сп’яніння працівника, вірусні інфекції, тиск, та нами взято до уваги, що Київська область перебуває в червоній зоні обмежень та великій кількості захворілих на COVID медичний працівник є необхідною одиницею штату.
Ст.. 22 та ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі нами не порушено.
усунення невідповідності
Дата подання: 16 квітня 2021 15:28
Дата відповіді: 17 квітня 2021 11:06
Шановний Замовнику, поясніть будь ласка яким чином "офіс -місце знаходження адміністративного апарату" може вплинути на якість надання послуг при укладанні асвальтобетону. Цетую ТД: "Відстань організації (офісу) підрядника має бути не більше 15 км від об’єкту (для надання якісніших послуг та для уникнення затримки)" ПРОСИМО УСУНУТИ НЕВІДПОВІДНІСТЬ!! Відстань офісу ніяким чином не впливае на сумлінність виконання робіт, початок та закінчення трудового дня, трудовий розпорядок, дисціпліну, та ін
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі, організація замовник може прописувати кваліфікаційні критерії, які на їх розсуд, призведуть до отримання якісних послуг. Тендерна документація сформована з отриманого досвіду без порушень жодної статті ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-13-002159-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 25 травня 2021 12:18
Дата подання: 25 травня 2021 12:18
Замовником спотворено фактичні обставини і застосовано дискримінаційний підхід до оцінки
Скарга міститься у долучених документах.
ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ" просить
Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ»;
Зобов’язати Замовника:
- скасувати «Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою» № 14051 від 14.05.2021 про відхилення пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ»;
- повторно переглянути пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» на відповідність вимогам Тендерної документації, з урахуванням вимог законодавства про неприпустимість відхилення пропозиції учасника в разі ненадання ним документів, що не встановлені для нього як обов’язкові; з урахуванням інших положень законодавства у сфері публічних закупівель про недопущення дискримінації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 травня 2021 19:33
Рішення від 27.05.2021 № 11712 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 28 травня 2021 19:33
інформація про перенесення розгляду скарги від 07.06.2021 № 10507.pdf
Дата публікації: 09 червня 2021 14:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.06.2021 № 13639.pdf
Дата публікації: 17 червня 2021 15:49
Рішення від 16.06.2021 № 13639.pdf
Дата публікації: 22 червня 2021 20:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 07 липня 2021 08:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ |
814 229,34
UAH з ПДВ
|
814 229,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО” |
978 975,56
UAH з ПДВ
|
978 975,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРКОМ ХОЛДИНГ" |
979 996,60
UAH з ПДВ
|
979 996,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ #39391847 |
Очікує рішення |
814 229,34
UAH з ПДВ
|
25 червня 2021 01:01
|
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ #39391847 |
Рішення скасоване |
814 229,34
UAH з ПДВ
|
25 червня 2021 01:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БАРТО” #41078052 |
Рішення скасоване |
978 975,56
UAH з ПДВ
|
25 червня 2021 01:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРКОМ ХОЛДИНГ" #39338477 |
Рішення скасоване |
979 996,60
UAH з ПДВ
|
25 червня 2021 01:01
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 08:52 |
Кінець періоду оскарження: | 18 липня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 18 липня 2021 00:04 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків |
Документи:
07 липня 2021 08:52
|
Електронний підпис |
07 липня 2021 08:50
|
протокол УО |