Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування |
Код ЄДРПОУ: | 04011555 |
Місцезнаходження: | 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59 |
Контактна особа: |
Кудрявцев Володимир +380502844878 ukb_loga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2021 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2021 11:42 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2021 14:07 |
Очікувана вартість: | 134 200 221,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 672 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | попередня оплата | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | оплата за виконані роботи | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2021 13:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2021 11:38 |
ДОдаток 6.docx | |
13 квітня 2021 11:38 |
Відомість обємів робіт.rtf | |
13 квітня 2021 11:38 |
Документація конкурсних торгів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-06-000063 ● 75590cfaec9741b68aabde0f19ca976d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2021 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови з питань
цифрового розвитку, цифрових
трансформацій і цифровізації Дмитро ШЕВЧУК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32
UA-2021-04-13-002116-b
13.04.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-10 14:35:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції інфекційного корпусу за адресою: Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна, 5Т, під розміщення «Хірургічного корпусу КНП ЛОР «Луганська обласна клінічна лікарня» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2021-04-13-002116-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-12 08:48:38
Пояснення
Відповідно до «Примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Разом з тим, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Отже, очікувана вартість закупівлі по об’єкту розрахована відповідно до вищеназваного законодавства України та розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Відповідно до пункту 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надав підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником та відомість ресурсів до неї, які є частиною розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту, яка опублікована в системі «Prozorro» (https://www.dzo.com.ua/tenders/10363722). Саме ці документи і відображають технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши Вашу Вимогу, повідомляємо, що інформація про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій не відображена в оголошенні про проведення відкритих торгів можливо у результаті технічних збоїв, які виникли на майданчику під час публікації, адже ця інформація розміщувалася під час подання оголошення. Разом з тим повідомляємо, що зазначена вимога про надання забезпечення тендерної пропозиції була виконана учасниками, тобто не відображення інформації в оголошенні не вплинула на подання тендерних пропозицій та проведення торгів. Крім того повідомляємо, що тендерним комітетом проведено засідання з приводу посилення контролю за перевіркою інформації що публікується в електронній системі закупівель, та не допущення в подальшому відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації, що передбачена Законом України «Про публічні закупівлі».
2021-08-31 13:32:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ББП Спецбуд |
122 818 181,51
UAH з ПДВ
|
120 618 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДГРАНД" |
123 326 486,28
UAH з ПДВ
|
120 628 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ |
125 007 953,22
UAH з ПДВ
|
120 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОМБ +" |
129 143 114,34
UAH з ПДВ
|
128 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ ТЕПЛО" |
134 198 521,12
UAH з ПДВ
|
134 198 521,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ББП Спецбуд #35205671 |
Переможець |
120 618 000,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 21:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2022 23:24
|
6 к 22.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2022 23:23
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 12:04
|
5 к 22_0001.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 11:45
|
4 к 22_0001.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 10:36
|
3 к 22_0001.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 11:47
|
2 к 22_0001.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2021 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2021 09:08
|
ДУ 1 к 22 мінфекція.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 09:05
|
Договір | укладений |
18 травня 2021 09:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна керівника та юридичної адреси Генпідрядника |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |