Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 Поточний ремонт фасаду будинку культури за адресою: вул. Миру, 35Б в с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області.
Очікувана вартість
143 922,00 UAH
UA-2021-04-13-001994-a a324a8e9e410417d9a5cfbf54948ff5e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Мошківська

+380962789022 marina5959@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ушомирська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348131
Вебсайт: https://ushomyrska-gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15
Контактна особа: Марина Мошківська
+380962789022
marina5959@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2021 12:00
Початок аукціону: 23 квітня 2021 12:29
Очікувана вартість: 143 922,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 439,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 Поточний ремонт фасаду будинку культури за адресою: вул. Миру, 35Б в с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2021 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 12:04
Додаток_1.doc
13 квітня 2021 12:04
Додаток_2.doc
13 квітня 2021 12:04
Додаток_3.doc
13 квітня 2021 12:04
Додаток_4.doc
13 квітня 2021 12:04
Додаток_5.doc
13 квітня 2021 12:04
Документацiя.doc
13 квітня 2021 12:04
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-13-001994-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2946808538
Дата подання: 16 квітня 2021 05:27
Акт обстеження
Вимога щодо попередньго обстеження обїекту є дискримінаційною, щодо учасників з інших міст та областей. Також згідно Закону, Замовник та Учасник не мають права контактувати до завершення Закупівлі для запобігання корупційних домовленостей!

У технічному завданні більш ніж достатньо інформації для складання кошторису.

Вимога прибрати обов'зковий акт обстеження!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2021 10:47
Розглянувши вимогу від 16 квітня 2021 року № UA-2021-04-13-001994-a.a1 повідомляємо наступне.
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі закріплені у статті 14 Закону.
Відповідно до частини третьої статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Згідно із частиною четвертою статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 Поточний ремонт фасаду будинку культури за адресою: вул. Миру, 35Б в с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-13-001994-a розроблено та оприлюднено в повній відповідності до частини третьої статті 14 Закону.
Крім цього повідомляємо, що Державна Аудиторська служба України неодноразово повідомляла, що спрощені закупівлі не є процедурою закупівлі в розумінні Закону, тому при проведенні спрощеної закупівлі замовник не керується статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім цього, превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення).
Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку.
Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця.
Вимога щодо підтвердження обстеження учасником об’єкта дозволяє Замовнику зрозуміти, чи оцінив учасник обсяги робіт передбачені додатком № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Одночасно зазначаємо, що автором даної вимоги документально не доведено, чому він не може надати Акт обстеження об’єкту.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2021 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Грищенко Сергій Володимирович 136 364,00
UAH з ПДВ
136 364,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД" 140 000,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2021 11:32
Електронний підпис
22 квітня 2021 11:31
інженер-проект.pdf
22 квітня 2021 11:26
Електронний підпис
22 квітня 2021 11:09
214.imd
22 квітня 2021 11:09
технічні вимоги.pdf
22 квітня 2021 11:09
тех доки.pdf
22 квітня 2021 11:09
субпідряд.pdf
22 квітня 2021 11:09
ст17.pdf
22 квітня 2021 11:09
пропозиція.pdf
22 квітня 2021 11:09
проект договору.pdf
22 квітня 2021 11:09
працівники.pdf
22 квітня 2021 11:09
право підпису.pdf
22 квітня 2021 11:09
паспорт_код.pdf
22 квітня 2021 11:09
мтб.pdf
22 квітня 2021 11:09
лист.pdf
22 квітня 2021 11:09
лист згода.pdf
22 квітня 2021 11:09
інформаційні листи.pdf
22 квітня 2021 11:09
звіт.pdf
22 квітня 2021 11:09
дозвіл.pdf
22 квітня 2021 11:09
дод4.pdf
22 квітня 2021 11:09
довкілля.pdf
22 квітня 2021 11:09
дов аналогічні дог.pdf
22 квітня 2021 11:09
витяг єдиного податку.PDF
22 квітня 2021 11:09
виписка єдр.pdf
22 квітня 2021 11:09
аналогічні договора.pdf
22 квітня 2021 11:09
65161788899185.pdf
22 квітня 2021 11:09
65161786213836.pdf

Публічні документи

22 квітня 2021 10:50
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Грищенко Сергій Володимирович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грищенко Сергій Володимирович
#2783203496
Відхилено 136 364,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 12:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД"
#42825692
Переможець 140 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 12:59

Документи

26 квітня 2021 12:57
Електронний підпис

Документи

26 квітня 2021 12:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2021 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД"
#42825692
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2021 12:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 14:39
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 16:57
29 від 28.04.21.pdf укладений
05 травня 2021 16:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 140 000,00
UAH