Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт елементів благоустрою на вул. Озерній в Оболонському районі м. Києва на реалізацію громадського проєкту № 966 «Продовження робіт зі створення скверу на вул. Озерній в Оболонському районі міста Києва» (за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи)
Очікувана вартість
242 000,00 UAH
UA-2021-04-13-001768-b f5cf8f18f47945f4a0667a55ad555cb2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головко Олександр Олексійович

ubaz-orda@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445400
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Маршала Тимошенка, будинок 16
Контактна особа: Головко Олександр Олексійович
ubaz-orda@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2021 16:00
Очікувана вартість: 242 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1210 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад Під кількістю і робота слід розуміти обсяг виконаних робіт,які містяться в Додатку 3 . Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (детальний опис міститься у ч. 1.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт елементів благоустрою на вул. Озерній в Оболонському районі м. Києва на реалізацію громадського проєкту № 966 «Продовження робіт зі створення скверу на вул. Озерній в Оболонському районі міста Києва» (за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Строк виконання робіт: 20%
Строк виконання робіт 10 календарних днів та менше: 20%
Строк виконання робіт від 11 календарних днів до 14 календарних днів: 15%
Строк виконання робіт від 15 календарних днів до 18 календарних днів: 10%
Строк виконання робіт від 19 календарних днів до 22 календарного днів: 5%
Строк виконання робіт від 23 календарних днів та більше: 0%
13 квітня 2021 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 11:26
ОголошСкверОзерна.doc
13 квітня 2021 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 11:26
ОголошСкверОзерна.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ПАРК ЛАЙФ" 230 092,87
UAH з ПДВ
230 092,87
UAH з ПДВ
1.25 184 074.30 Документи

Публічні документи

22 квітня 2021 10:31
Електронний підпис
22 квітня 2021 09:26
Електронний підпис
22 квітня 2021 09:25
2 Договір.pdf
20 квітня 2021 17:31
Електронний підпис
20 квітня 2021 17:02
Договір 121020 та акт.pdf
20 квітня 2021 17:02
Договір 1.8.2020 та акт.pdf
20 квітня 2021 17:02
Договір 1.7.2020 та акт.pdf
20 квітня 2021 17:02
Гарантия.pdf
20 квітня 2021 17:02
30. Фін звітність.pdf
20 квітня 2021 17:02
30 Звіт 1ДФ.pdf
20 квітня 2021 17:02
23 Довідка довкілля.pdf
20 квітня 2021 17:02
22 Довідка санкції.pdf
20 квітня 2021 17:02
20 Витяг від 06.04.2021.pdf
20 квітня 2021 17:02
19 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 квітня 2021 17:02
14 Протокол зборів.pdf
20 квітня 2021 17:02
13 Копія Статуту.pdf
20 квітня 2021 17:02
Додаток5.pdf
20 квітня 2021 17:02
Додаток3.pdf
20 квітня 2021 17:02
Додаток2.pdf
20 квітня 2021 17:02
Додаток1.pdf
20 квітня 2021 17:02
Додато4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРК ЛАЙФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАРК ЛАЙФ"
#41225753
Переможець 230 092,87
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 09:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2021 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАРК ЛАЙФ"
#41225753
230 092,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 11:38
Звіт про виконання договору про закупівлю.docx укладений
16 грудня 2021 11:37
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2021 16:18
Додаткова угода № 1 від 07.07.2021.pdf зміни до договору
08 липня 2021 16:16
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 15:28
Договор6.pdf укладений
13 травня 2021 15:27

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 липня 2021 16:43
225 584,40 UAH UA348201720344201002100077890
Управління будівництва ОРДА
UA653510050000026004654818900
ТОВ "Парк Лайф"
Оплачений
13 липня 2021 16:43
4 008,00 UAH UA348201720344201002100077890
Управління будівництва ОРДА
UA653510050000026004654818900
ТОВ "Парк Лайф"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Після проходження експертизи кошторисної документації та отримання Експертного звіту прийшли взаємної згоди внести наступні зміни до Договору: змінити ціну Договору з 230 092,87 грн. на 229 592,40 грн., тобто зменшити на 500,47 грн. (п’ятсот грн. 47 коп.). Загальна вартість робіт за Договором згідно з Кошторисним розрахунком вартості робіт та Договірною ціною, що є невід’ємними частинами Договору складає: з ПДВ - 229 592,40 грн. (двісті двадцять дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто дві грн. 40 коп.), в тому числі вартість без ПДВ становить - 191 327,00 грн. (сто дев’яносто одна тисяча триста двадцять сім грн. 00 коп.), ПДВ 20% - 38 265,40 грн. (тридцят вісім тисяч двісті шістдесят пять грн. 40 коп.)
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 229 592,40
UAH (в тому числі ПДВ 38 265,40 UAH)