Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільний автобус
Очікувана вартість
1 970 000,00 UAH
UA-2021-04-13-000199-b ● f2e026a1e8d34d128ac79cfbcbaf4f7c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УСТИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43954244 |
Місцезнаходження: | 28600, Україна , Кіровоградська обл., селище міського типу Устинівка, вул.Ювілейна, будинок 6 |
Контактна особа: |
Сербіненко Олександр 380977899625 viddil_osms_ustynivska@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2021 08:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2021 15:11 |
Очікувана вартість: | 1 970 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Шкільний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2021
—
20 червня 2021
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | За кошти залишків освітньої субвенції | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2021 08:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2021 08:47 |
ТД шкільний автобус.doc | |
13 квітня 2021 08:47 |
Додаток 3 Проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-13-000199-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 16 квітня 2021 10:54
Вимога
В тендерній документації наявні дискримінаційні положення, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують права інших учасників на участь в даних торгах згідно з встановленим Законом порядку. Технічними вимогами до предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме: у Додатку 2 до тендерної документації, що має назву «УМОВИ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ» та визначає технічні вимоги до шкільного автобуса, що є предметом закупівлі, в п. 9. зазначено: Колісна база – не менше 4300 мм.
Просимо Вас усунути дане порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти вказаний вище пункт технічних вимог без дискримінаційних положень в наступній редакції: Колісна база – не менше 4200 мм, або взагалі прибрати дану вимогу.
У разі незадоволення даної Вимоги, залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2021 13:53
Статтею 22 Закону,обов’язок щодо формування тендерної документації та встановлення технічних вимог до предмета закупівлі покладено на Замовника торгів. Так пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язанні з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбаченні існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «абоеквівалент». Враховуючи зазначене, тендерна документація закупівлі не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних умовах, отже всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята й розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Закупівля (в тому числі й зазначені в тендерній документації технічні, якісні та кількісні характеристики) створена на підставі потреби Замовника.
Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на вибір замовником торгів виду предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Технічне завдання Тендерної документації розроблене самостійно Замовником з урахуванням вимог ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» та законодавства України.Крім того, дані вимоги щодо шкільного автобуса не обмежують коло Учасників.
Вказане свідчить про наявність конкуренції між виробниками та їх дилерами.
Ви не об’єктивно проаналізували ринок шкільних автобусів та не виявили достатньої кількості можливих виробників та їх представників, які можуть створити конкуренцію в торгах. Ви навмисно формуєте обґрунтування своєї позиції, про нібито наявність дискримінації, задля отримання вигідного для себе результату – встановлення необхідних вам технічних характеристик автобусу. Неспроможність учасника запропонувати необхідний товар, не повинно створювати обмежень щодо потреби Замовника.
Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено.
При цьому повідомляємо, що наявність або відсутність порушень Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» вирішує, виключно, постійна діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України, а не однин з потенційних учасників закупівлі.
Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на вибір замовником торгів виду предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Технічне завдання Тендерної документації розроблене самостійно Замовником з урахуванням вимог ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» та законодавства України.Крім того, дані вимоги щодо шкільного автобуса не обмежують коло Учасників.
Вказане свідчить про наявність конкуренції між виробниками та їх дилерами.
Ви не об’єктивно проаналізували ринок шкільних автобусів та не виявили достатньої кількості можливих виробників та їх представників, які можуть створити конкуренцію в торгах. Ви навмисно формуєте обґрунтування своєї позиції, про нібито наявність дискримінації, задля отримання вигідного для себе результату – встановлення необхідних вам технічних характеристик автобусу. Неспроможність учасника запропонувати необхідний товар, не повинно створювати обмежень щодо потреби Замовника.
Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено.
При цьому повідомляємо, що наявність або відсутність порушень Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» вирішує, виключно, постійна діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України, а не однин з потенційних учасників закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" |
1 968 900,00
UAH з ПДВ
|
1 968 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АВТОСНАБ" |
1 969 500,00
UAH з ПДВ
|
1 969 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" #38293839 |
Переможець |
1 968 900,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 08:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 15:57
|
Договір № 34.pdf | укладений |
17 травня 2021 15:56
|