Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги по технічному обслуговуванню (ТО) обладнання системи відеоспостереження
Очікувана вартість
106 920,00 UAH
UA-2021-04-12-007402-b 096a3976b77249668ffd56f23b148ca3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аброскіна Олена Михайлівна

+380487282988 kovelko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 20987385
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Аброскіна Олена Михайлівна
+380487282988
kovelko@ukr.net
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2021 23:21
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2021 23:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2021 23:26
Очікувана вартість: 106 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 534,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
послуги по технічному обслуговуванню (ТО) обладнання системи відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса та Одеська область, на об’єктах Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться щомісячно протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання Акту та виставлення рахунку шляхом безготівкового перерахування коштів в національній грошовій одиниці України на розрахунковий рахунок Виконавця в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2021 23:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2021 23:22
Додаток 4 Проєкт договору.doc
12 квітня 2021 23:22
Додаток 3_Форма пропозиції.docx
12 квітня 2021 23:22
Додаток 2_Кваліф.критерії.docx
12 квітня 2021 23:22
Додаток 1 Вимоги до предмета.doc
12 квітня 2021 23:22
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація
Дата подання: 15 квітня 2021 16:09
Дата відповіді: 16 квітня 2021 12:25
Добрий день.Надати довідку про наявність (перелік, кількість, тип і марку та технічний стан) обладнання та технологій, необхідних для надання послуг відповідно до технічного завдання та умов договору. Обов’язково зазначити наявність обладнання аналогічного тому, яке зазначене у Додатку 1до даного оголошення, для встановлення його на період достатній для ремонту або заміни, у разі виходу з ладу обладнання замовника. Обладання аналогічного тому, яке зазначене у Додатку 1до даного оголошення буде закуповуватися ЛИШЕ у разі визнання нас переможцем даної закупівлі. Кожне обладнання має свій гарантійний термін. Чому Учасники повинні купувати обладання, яке можливо буде не потрібне,у разі не визнання Учасника Переможцем????Просимо видалити безглузду вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Відповідно до п.5 ст. 14 Закону “Про публічні закупівлі” оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість послуг.
В додатку 2 до оголошення про проведення закупівлі вказано обґрунтування необхідності наявності у Учасника обладнання аналогічного тому, яке зазначене у Додатку 1 до оголошення (далі - обладнання), а саме, таке обладнання необхідно для встановлення його на період достатній для ремонту або заміни, у разі виходу з ладу обладнання замовника.
Вважаємо, що будь-який учасник, який має можливість придбати обладнання, може виконати зазначені умови. У разі відсутності можливості придбати обладнання, такий учасник не зможе виконати умови договору і в подальшому.
Відсутність обладнання може вплинути на якість надання послуг (наприклад, затримання надання послуг через необхідність закупівлі обладнання Виконавцем або ненадання послуг внаслідок відсутності у Виконавця фінансової можливості закупівлі обладнання).
Таким чином, вимоги в даному оголошенні встановлені з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, та жодним чином не містять дискримінаційного забарвлення.
Слід зазначити, що вимоги щодо гарантійного терміну обладнання під час оголошення не висувались.
Технічні вимоги
Дата подання: 16 квітня 2021 15:55
Доброго дня! Шановний Замовнику, в документації закупівлі відсутня інформація щодо моделей камер відеоспостереження, які підлягають обслуговуванню, що ускладнює можливість розрахунку вартості робіт та визначення наявності підмінного фонду на час ремонту. Також відсутня інформація щодо часу роботи обслуговуваного обладнання та наявності (закінчення) гарантії від постачальника (виробника) обладнання. Крім того, для розрахунку вартості послуг бажано мати схему розташування обслуговуваного обладнання. Будемо дуже вдячні за надання Вами вищевказаної інформації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 23:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Паскаленко Олександр Олексійович 83 496,00
UAH з ПДВ
83 496,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2021 19:09
Електронний підпис
21 квітня 2021 19:06
Довідка МТБ.pdf
21 квітня 2021 19:06
Довідка МТБ.pdf
20 квітня 2021 22:49
Електронний підпис
20 квітня 2021 22:46
Накл.Виатек ОС.jpg
20 квітня 2021 22:46
Довідка МТБ.pdf
20 квітня 2021 22:45
Довідка МТБ.pdf
20 квітня 2021 22:44
проект договора.pdf
20 квітня 2021 22:44
Лист щодо повноважень.pdf
20 квітня 2021 22:44
Наказ відповід.ОП.jpg
20 квітня 2021 22:44
Гарантія ОП.pdf
20 квітня 2021 22:44
Пропозиція.pdf
20 квітня 2021 22:43
картка ІНН П.А.А..jpg
20 квітня 2021 22:43
Витяг.pdf
20 квітня 2021 22:42
паспорт П.А.А.стр.6-7.jpg
20 квітня 2021 22:42
паспорт П.А.А.стр.10-11.jpg
20 квітня 2021 22:42
паспорт П.А.А.стр.4-5.jpg
20 квітня 2021 22:42
паспорт П.А.А.1стр..jpg
20 квітня 2021 22:42
паспорт П.А.А.стр.2-3.jpg
20 квітня 2021 22:40
наказ на Єрмакова.jpg
20 квітня 2021 22:40
Протокол ОП нещ.вип..jpg
20 квітня 2021 22:40
Довідка працівники.pdf
20 квітня 2021 22:40
журнал протоколів.pdf
20 квітня 2021 22:40
Диплом Паскаленко А.А..jpg
20 квітня 2021 22:39
Трудова Єрмакова стр.1.jpg
20 квітня 2021 22:38
Диплом Єрмакова стр.2.jpg
20 квітня 2021 22:38
Диплом Єрмакова стр.7.jpg
20 квітня 2021 22:38
Диплом Єрмакова стр.3.jpg
20 квітня 2021 22:38
Диплом Єрмакова стр.4.jpg
20 квітня 2021 22:38
Диплом Єрмакова стр.5.jpg
20 квітня 2021 22:38
Диплом Єрмакова стр.8.jpg
20 квітня 2021 22:38
Диплом Єрмакова стр.6.jpg
20 квітня 2021 22:38
Диплом Єрмакова стр.1.jpg
20 квітня 2021 22:37
Накл.Виатек ОС.jpg
20 квітня 2021 22:37
Довідка МТБ.pdf
20 квітня 2021 22:37
Акт ПМРУЮ вересень.jpg
20 квітня 2021 22:37
Договор ПМРУЮ стр.1.jpg
20 квітня 2021 22:37
Договор ПМРУЮ стр.5.jpg
20 квітня 2021 22:37
Акт ПМРУЮ серпень.jpg
20 квітня 2021 22:37
Договор ПМРУЮ стр.4.jpg
20 квітня 2021 22:37
Акт ПМРУЮ травень.jpg
20 квітня 2021 22:37
Договор ПМРУЮ стр.3.jpg
20 квітня 2021 22:37
Договор ПМРУЮ стр.2.jpg
20 квітня 2021 22:37
Акт ПМРУЮ січень.jpg
20 квітня 2021 22:37
ЦПТО відгук,дог.,акти.pdf
20 квітня 2021 22:37
Акт ПМРУЮ квітень.jpg
20 квітня 2021 22:37
Акт ПМРУЮ грудень.jpg
20 квітня 2021 22:37
Акт ПМРУЮ березень.jpg
20 квітня 2021 22:37
Акт ПМРУЮ лютий.jpg
20 квітня 2021 22:37
Лист-відгук ПМРУЮ.jpg
20 квітня 2021 22:37
Акт ПМРУЮ липень.jpg
20 квітня 2021 22:37
Акт ПМРУЮ жовтень.jpg
20 квітня 2021 22:37
Акт ПМРУЮ червень.jpg
20 квітня 2021 22:37
Акт ПМРУЮ листопад.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Паскаленко Олександр Олексійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Паскаленко Олександр Олексійович
#2361301459
Переможець 83 496,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2021 11:34

Документи

22 квітня 2021 11:34
Електронний підпис
22 квітня 2021 11:30
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2021 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Паскаленко Олександр Олексійович
#2361301459
83 496,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 квітня 2021 11:34
Електронний підпис
22 квітня 2021 11:30
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:15
звіт про виконання договору укладений
31 грудня 2021 10:13
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 09:44
Договір укладений
05 травня 2021 09:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 83 496,00
UAH