Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Грушевського в м. Золотоноша Золотоніської міської територіальної громади Черкаської області)
Очікувана вартість
1 004 000,00 UAH
UA-2021-04-12-007161-b ● ec9c7ff0957b41a4bed3c57a9626a929
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Упраління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33365678 |
Місцезнаходження: | 19700, Україна , Черкаська обл., Золотоноша, вул. Садовий проїзд,8 |
Контактна особа: |
Бабенко Наталія Борисівна +380473723948 bux-ugkg-zolo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2021 18:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2021 12:52 |
Очікувана вартість: | 1 004 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 020,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Грушевського в м. Золотоноша Золотоніської міської територіальної громади Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19700, Україна, Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Грушевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Підписання актів приймання виконаних обсягів робіт та отримання рахунку на оплату їх вартості | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2021 18:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2021 18:33 |
Додаток_2_проєкт_договору.docx | |
12 квітня 2021 18:33 |
Додаток_1_технічні_характеристики.docx | |
12 квітня 2021 18:33 |
Оголошення про спрощену закупівлю.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт обстеження обєкту
Дата подання: 13 квітня 2021 10:30
Дата відповіді: 13 квітня 2021 16:47
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Насамперед, це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання сканкопій документу, з відміткою замовника відкритих торгів, що засвідчує огляд учасником об'єкта. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження обєкту будівництва, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту обстеження . Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, замовнику достатньо було б завантажити робочий проект, і необхідність обстеження об'єкту була б недоречною. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше звернення повідомляємо, що згідно норм Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник на власний розсуд самостійно встановлює вимоги у тендерній документації, виходячи із специфіки предмета закупівлі та з дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що визначені в статті 5 Закону. Відповідно до діючих будівельних норм та стандартів проведення обстеження об’єкту є одним із етапів проведення ремонтних робіт, що дозволяє Учаснику на місці визначитись із його технічними можливостями для виконання цих робіт, можливістю застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, наявністю в нього працівників достатньої кваліфікації, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію без зниження якості проведених робіт та зменшення якості використаних матеріалів. Проведення обстеження об’єкту, ознайомлення з кошторисною документацією та складання відповідного акту ніяким чином не звужує коло можливих учасників закупівлі і тому не є дискримінаційною умовою. Замовник готовий максимально сприяти у проведенні обстеження об’єкту надання послуг, що сприятиме добросовісній конкуренції серед Учасників. Після проведення торгів та визначення переможця закупівлі факт обстеження об’єкту дає можливість Замовнику отримати послуги від переможця максимально єфективно, якісно і з дотриманням принципу пропорційності між якістю та вартістю наданих послуг. З огляду на зазначене вище тендерна документація по закупівлі була розроблена відповідно до норм діючого законодавства з урахуванням потреб Замовника, та не містить жодних дискримінаційних вимог до Учасників і тому не вбачаємо потреби вносити до неї зміни в частині проведення обстеження об’єкту. Дякуємо за звернення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
фізична особа-підприємець Абрамян Артем Фрунзікович #3143624638 |
Переможець |
722 000,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2022 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 11:15
|
Додаткова_угода__2_30_11_2021.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 16:29
|
Додаткова_угода_1_13_05_2021.pdf | зміни до договору |
13 травня 2021 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 16:04
|
Договір № 129 від 13.05.2021р. | укладений |
13 травня 2021 15:59
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
25 червня 2021 11:06
|
691 355,47 UAH | UA368201720344221029100037039 УЖКГ ВК Золотоніської МР |
UA843001190000026001069688001 Абрамян Артем Фрунзiкович |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначення гарантійних обов'язків виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Грушевського в м. Золотоноша Золотоніської міської територіальної громади Черкаської області | 1 | роб |
691 355,47
UAH з ПДВ
|