Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пасажирського ліфта з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житловому будинку за адресою: м-н Лазурний, б.69, п.1, м. Покровськ Донецької області
Очікувана вартість
1 073 000,00 UAH
UA-2021-04-12-007110-b b146fb4b578b4cae9850235983abb130
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юзипович Олена Володимирівна

geokr2015@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житлово-комунальний відділ Покровської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 26161456
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, пл.Шибанкова, 11
Контактна особа: Юзипович Олена Володимирівна
geokr2015@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2021 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 квітня 2021 14:44
Очікувана вартість: 1 073 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 365,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт пасажирського ліфта з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житловому будинку за адресою: м-н Лазурний, б.69, п.1, м. Покровськ Донецької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт пасажирського ліфта з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житловому будинку за адресою: м-н Лазурний, б.69, п.1, м. Покровськ Донецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, Покровськ, пл.Шибанкова, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2021 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2021 17:57
Оголошення кап.рем. заміна ліфта Лазурн 69 п.1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо об'єму робіт
Дата подання: 13 квітня 2021 09:59
Дата відповіді: 13 квітня 2021 17:50
Просимо Вас уточнити відповідність розділу пусконалагоджувальних робіт, де в казано роботи на ліфт вантажопідйомністю 1000кг. В зв'язку з тим, що в дефектному акті вказаний ліфт вантажопідйомністю 400 кг. Просимо Вас надати інформацію щодо того, чи потрібно проводити робототи на ліфт вантажопідйомністю 1000 кг.
Відповідь: Розцінка діє для ліфтів вантажопідйомністю від 0 до 1000 кг.
Уточнення щодо аналогічного договору
Дата подання: 13 квітня 2021 18:29
Дата відповіді: 14 квітня 2021 14:24
Шановний замовник, надайте будь-ласка уточнення чи буде вважатись аналогічним договір на капітальний ремонт ліфта, що виконаний без заміни самого ліфта чи договір на заміну ліфта, що не містить фрази «Капітальний ремонт»?
Відповідь: Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.
Питання
Дата подання: 15 квітня 2021 16:07
Прошу організатора надати мотивовану відповідь щодо зазначеного у п.11 Технічного завдання, а саме: "Роботи мають бути виконані кваліфікованими робітниками з відповідною освітою" Питання полягае у тому, яка саме освіта повинна бути? Якого рівня? Вища чи неповна вища? Чи достатньо професійної освіти підтвердженої службомим посвідченням?
Відповідь відсутня
Питання
Дата подання: 15 квітня 2021 16:19
Прошу організатора надати мотивовану відповідь щодо зазначеного у п.1 Технічного завдання, а саме: "Заміна ліфтів повинна проводитись згідно положень НПАОП 0.00-1.02-0 «Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів, ДСТУ 7310:2013 «Правила організовування, проведення та приймання монтувальних робіт», з урахуванням вимог технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова КМУ №438 від 21.06.2017)" Виходячи з назви тендеру мова про ЗАМІНУ ЛІФТА не йде, зазначено: "Капітальний ремонт пасажирського ліфта з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування....." Термін "ЗАМІНА ЛІФТА" чи є коректним, чи можлива його заміна на "Роботи з капітального ремонту пасажирського ліфта з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування", що є коректним по відношенню до суті та переліку робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Питання
Дата подання: 15 квітня 2021 16:29
Прошу надати відповідь на наступне питання щодо п. 15 Технічного завдання: "Елементи управління, що знаходяться в кабіні ліфтів та на сходовій клітині мають мати антивандальні виконання". Чим виконавець робіт повинен підтвердити "антивандальність виконання елементів управління (керування)? Яким документом, за якою формою, коли та ким затвердженою?
Відповідь відсутня
Питання
Дата подання: 15 квітня 2021 16:41
Прошу надати відповідь на наступне питання щодо п. 12 Технічного завдання: "Підрядник повинен поставити ліфтове обладнання, виконати заміну ліфта (!!!!!!!!), пусконалагоджувальні роботи ліфта, встановлення освітлення по шахті." У переліку робіт вказаних у табличній частини Технічного завдання відсутній пункт щодо встановлення освітлення по шахті, прошу надати інформацію про кількість точок освітлення, їх бажаємий тип, тип освітлювального елементу, оскільки це має вплив на вартість робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Питання
Дата подання: 15 квітня 2021 16:51
Прошу надати відповідь на наступне питання щодо додержання вимог Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова КМУ №438 від 21.06.2017). Згідно Техніного регламенту після виконання робіт з монтування "ліфта" повинна бути проведена Кінцева перевірка обладнання на відповідність Технічному регламенту . Питання полягає у джерелі фінансування Кінцевої перевірки оскількі це не передбачено Технічним завданням. Прошу надати пояснення щодо компетенції (хто з сторін сплачує) щодо процедури Кінцевої перевірки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-12-007110-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Спецсервіс АДС, Код ЄДРПОУ:33955530
Дата подання: 14 квітня 2021 11:04
Вимога
Просимо надати роз’яснення який строк виконання робіт необхідно вважати вірним – до 31 грудня 2021 року, як зазначено в електронних полях, або протягом 1 календарного місяця з моменту підписання договору, як зазначено оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а також внести відповідні зміни.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2021 08:33
Строк виконання робіт - протягом 1 календарного місяця з моменту підписання договору.
Номер вимоги: UA-2021-04-12-007110-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Спецсервіс АДС, Код ЄДРПОУ:33955530
Дата подання: 14 квітня 2021 17:20
Вимога
Відповідно до інформації, що розміщена ЗМІ у відкритих джерелах, ліфт у першому під’їзді будинку № 69 мікрорайону Лазурний було замінено у березні 2021 року. Просимо надати роз’яснення це новий ліфт за 2 тижні експлуатації вже потребує «капітального ремонту з заміною одиниць та вузлів» чи замовник намагається придбати вже виконані роботи?
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2021 17:48
Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів:
1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
3) подання пропозицій учасниками;
4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;
5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;
6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;
7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Відповідно до п. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники у період уточнення інформації мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Зазначене право надано учаснику з метою реалізації його права на належну підготовку тендерної пропозиції та стосується виключно той інформації, яка міститься в оголошенні та має відношення до підготовки тендерної пропозиції.
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначення доцільності та наявність потреби в проведенні закупівлі здійснюється Замовником на етапі планування закупівлі , який, як зазначено вище, не є складовою частиною спрощеної закупівлі. Отже, питання доцільності та підстав для проведення процедури публічної закупівлі вирішується замовником до проведення закупівлі та оформлюється відповідними документами, які не містяться в відповідному оголошенні про проведення закупівлі.
Відтак, надання роз’яснень щодо доцільності здійснення публічної закупівлі знаходиться поза межами процедури, визначеної п. 7 ст. 14 закону , оскільки це рішення приймається замовником виходячи з реальних потреб відповідної територіальної громади поза та прийняття такого рішення рішення жодним чином не впливає на права чи обов’язки учасника.
Номер вимоги: UA-2021-04-12-007110-b.c3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ Спецсервіс АДС, Код ЄДРПОУ:33955530
Дата подання: 15 квітня 2021 08:07
Зауваження щодо оголошення
Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкти та дільницю, де передбачається виконання робіт згідно цієї спрощеної закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору (п.16 додатку 8). Чи необхідно учаснику у складі пропозиції подавати документ, що підтверджує огляд об’єкту? Якщо так – який саме документ та за якою формою?
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2021-04-12-007110-b.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Донбасстройінжиніринг, Код ЄДРПОУ:38531207
Дата подання: 15 квітня 2021 13:20
Огляд об'єкта та дільниці
ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНИРІНГ» (надалі учасник закупівлі) бажає прийняти участь у спрощеній закупівлі з виконання робіт : «Капітальний ремонт пасажирського ліфта з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житловому будинку за адресою: м-н Лазурний, б.69, п.1, м. Покровськ Донецької області» ( надалі об’єкт).

В оголошення про проведення спрощеної закупівлі у додатку 8 технічного завдання, пункт 16 зазначено: Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкти та дільницю, де передбачається виконання робіт згідно цієї спрощеної закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору.

13.04.2021 на електронну скриньку Замовника закупівлі : Е – mail: geokr-2015@gmail.com, Е – mail: geokr2015@gmail.com , учасником надіслані листи зі зверненням щодо уточнення дати та часу, коли можливо відвідати та оглянути об'єкт та дільницю, де передбачається виконання робіт та де та коли можливо отримати інформацію, яка потрібна для підготовки пропозиції. Також було зроблено декілька дзвінків за контактним номером телефону + 380956995465 - Юзипович Олена Володимирівна з цього приводу. Також учасником 14.04.2021 направлено лист до Замовника з цього питання, який отримано головним спеціалістом Колосовим.

До сього жодної відповіді з питань огляду об’єкту та отримання необхідної інформації, від Замовника на адресу учасника – не надходило.

В звязку з вищевикладеним вимагаємо, на виконання умов тендерної документації, забезпечити надання учаснику доступу до об’єкту та дільниці, де передбачається виконання робіт та надати інформацію, яка необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 квітня 2021 09:34
Замовник забезпечує можливість всім учасникам закупівлі здійснити огляд об’єкту. Питання щодо узгодження дати та часу відвідування здійснюється учасником за контактною інформацією, викладеною в оголошенні.
Номер вимоги: UA-2021-04-12-007110-b.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Спецсервіс АДС, Код ЄДРПОУ:33955530
Дата подання: 15 квітня 2021 22:03
Вимога
«Сьогодні у жителів будинку № 69 в мікрорайоні «Лазурний» Покровська справжнє свято. В першому під’їзді прийнято в експлуатацію новий, тихий та безпечний ліфт з цифровим табло та ваговим обмежувачем». «Майстер монтажної дільниці компанії-підрядника «Одесаліфт» зауважив, що новий ліфт значно безпечніший та потребує набагато менше енергії». «Зі слів начальника житлово-комунального відділу Покровської міської ради Дмитра Визенкова, заміна ліфта коштувала майже 1 мільйон гривень. З них 930 тисяч гривень – вартість самого ліфта з устаткуванням та монтажем, залишок – видатки на проект та експертизу». Стаття, що розміщена 22.03.2021 року на інформаційному сайті pokrovsk.news окрім наведених вище цитат має також і фото з урочистого відкриття цього ліфта. Тож нагадуємо замовнику, що закупівля товарів, робіт та послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» здійснюється на підставі наявної потреби, а з огляду на виконання робіт з заміни ліфта у березні - така потреба у квітні вже відсутня. До того ж керівник замовника це особисто підтвердив у інтерв’ю вищевказаному сайту. Цікавою також є і вартість закупівлі – 1 073 тисяч гривень, що на 143 тисячі гривень більше, ніж озвучив керівник замовника. Це кошти на компенсацію можливих ризиків сторін закупівлі? Такі дії замовника неодмінно мають зацікавити правоохоронні органи, що нададуть належну оцінку та встановлять можливу наявність у них складу кримінального правопорушення передбаченого ст.. 366 КК України (службове підроблення), ст.. 367 КК України (службове недбалість) або ч. 2 ст. 191 КК України (розтрата майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 квітня 2021 09:30
Коло інформації, щодо якого учасник в рамках спрощеної закупівлі має право звертатися до замовника визначено Законом України «Про публічні закупівлі» Так, відповідно до п. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники у період уточнення інформації мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Проте, визначене Вами запитання стосується інформації, поширеної третьою особою в мережі Інтернет, не міститься в оголошенні та не стосується вимог про предмет закупівлі. За відповіддю на Ваші запитання та припущення, Ви маєте право звернутися в порядку, передбаченому чинним законодавством поза межами процедури спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 969 973,20
UAH з ПДВ
849 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Донбасстройінжиніринг 1 040 975,93
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2021 08:57
Електронний підпис
16 квітня 2021 08:57
п. 7. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 квітня 2021 14:17
Електронний підпис
20 квітня 2021 13:32
Штатний розпис.pdf
20 квітня 2021 13:32
Цінова пропозиція.pdf
20 квітня 2021 13:32
Технічне завдання.pdf
20 квітня 2021 13:32
Статут.pdf
20 квітня 2021 13:32
Ліцензія.pdf
20 квітня 2021 13:32
Видаткові накладні.pdf
20 квітня 2021 13:32
Бухгалтерська довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

ТОВ Донбасстройінжиніринг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Переможець 849 500,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2021 15:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" #26209430

№ рішення у справі

65/70-р/к

Дата рішення у справі

13.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

22 квітня 2021 15:39
Електронний підпис
22 квітня 2021 15:37
протокол 116.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2021 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
849 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 квітня 2021 15:39
Електронний підпис
22 квітня 2021 15:37
протокол 116.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 10:24
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 13:57
Договір 93.PDF укладений
27 квітня 2021 13:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 849 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 141 583,33 UAH)