Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт пасажирського ліфта з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житловому будинку за адресою: м-н Лазурний, б.69, п.1, м. Покровськ Донецької області
Очікувана вартість
1 073 000,00 UAH
UA-2021-04-12-007110-b ● b146fb4b578b4cae9850235983abb130
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Житлово-комунальний відділ Покровської міської ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 26161456 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, пл.Шибанкова, 11 |
Контактна особа: |
Юзипович Олена Володимирівна geokr2015@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2021 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2021 14:44 |
Очікувана вартість: | 1 073 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 365,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт пасажирського ліфта з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житловому будинку за адресою: м-н Лазурний, б.69, п.1, м. Покровськ Донецької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт пасажирського ліфта з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житловому будинку за адресою: м-н Лазурний, б.69, п.1, м. Покровськ Донецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька область, Покровськ, пл.Шибанкова, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2021 17:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2021 17:57 |
Оголошення кап.рем. заміна ліфта Лазурн 69 п.1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо об'єму робіт
Дата подання: 13 квітня 2021 09:59
Дата відповіді: 13 квітня 2021 17:50
Просимо Вас уточнити відповідність розділу пусконалагоджувальних робіт, де в казано роботи на ліфт вантажопідйомністю 1000кг. В зв'язку з тим, що в дефектному акті вказаний ліфт вантажопідйомністю 400 кг. Просимо Вас надати інформацію щодо того, чи потрібно проводити робототи на ліфт вантажопідйомністю 1000 кг.
Відповідь: Розцінка діє для ліфтів вантажопідйомністю від 0 до 1000 кг.
Уточнення щодо аналогічного договору
Дата подання: 13 квітня 2021 18:29
Дата відповіді: 14 квітня 2021 14:24
Шановний замовник, надайте будь-ласка уточнення чи буде вважатись аналогічним договір на капітальний ремонт ліфта, що виконаний без заміни самого ліфта чи договір на заміну ліфта, що не містить фрази «Капітальний ремонт»?
Відповідь: Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.
Питання
Дата подання: 15 квітня 2021 16:07
Прошу організатора надати мотивовану відповідь щодо зазначеного у п.11 Технічного завдання, а саме: "Роботи мають бути виконані кваліфікованими робітниками з відповідною освітою" Питання полягае у тому, яка саме освіта повинна бути? Якого рівня? Вища чи неповна вища? Чи достатньо професійної освіти підтвердженої службомим посвідченням?
Відповідь відсутня
Питання
Дата подання: 15 квітня 2021 16:19
Прошу організатора надати мотивовану відповідь щодо зазначеного у п.1 Технічного завдання, а саме: "Заміна ліфтів повинна проводитись згідно положень НПАОП 0.00-1.02-0 «Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів, ДСТУ 7310:2013 «Правила організовування, проведення та приймання монтувальних робіт», з урахуванням вимог технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова КМУ №438 від 21.06.2017)"
Виходячи з назви тендеру мова про ЗАМІНУ ЛІФТА не йде, зазначено: "Капітальний ремонт пасажирського ліфта з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування....." Термін "ЗАМІНА ЛІФТА" чи є коректним, чи можлива його заміна на "Роботи з капітального ремонту пасажирського ліфта з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування", що є коректним по відношенню до суті та переліку робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Питання
Дата подання: 15 квітня 2021 16:29
Прошу надати відповідь на наступне питання щодо п. 15 Технічного завдання: "Елементи управління, що знаходяться в кабіні ліфтів та на сходовій клітині мають мати антивандальні виконання". Чим виконавець робіт повинен підтвердити "антивандальність виконання елементів управління (керування)? Яким документом, за якою формою, коли та ким затвердженою?
Відповідь відсутня
Питання
Дата подання: 15 квітня 2021 16:41
Прошу надати відповідь на наступне питання щодо п. 12 Технічного завдання: "Підрядник повинен поставити ліфтове обладнання, виконати заміну ліфта (!!!!!!!!), пусконалагоджувальні роботи ліфта, встановлення освітлення по шахті." У переліку робіт вказаних у табличній частини Технічного завдання відсутній пункт щодо встановлення освітлення по шахті, прошу надати інформацію про кількість точок освітлення, їх бажаємий тип, тип освітлювального елементу, оскільки це має вплив на вартість робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Питання
Дата подання: 15 квітня 2021 16:51
Прошу надати відповідь на наступне питання щодо додержання вимог Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова КМУ №438 від 21.06.2017). Згідно Техніного регламенту після виконання робіт з монтування "ліфта" повинна бути проведена Кінцева перевірка обладнання на відповідність Технічному регламенту . Питання полягає у джерелі фінансування Кінцевої перевірки оскількі це не передбачено Технічним завданням. Прошу надати пояснення щодо компетенції (хто з сторін сплачує) щодо процедури Кінцевої перевірки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-12-007110-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Спецсервіс АДС, Код ЄДРПОУ:33955530
Дата подання: 14 квітня 2021 11:04
Вимога
Просимо надати роз’яснення який строк виконання робіт необхідно вважати вірним – до 31 грудня 2021 року, як зазначено в електронних полях, або протягом 1 календарного місяця з моменту підписання договору, як зазначено оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а також внести відповідні зміни.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2021 08:33
Строк виконання робіт - протягом 1 календарного місяця з моменту підписання договору.
Номер вимоги: UA-2021-04-12-007110-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Спецсервіс АДС, Код ЄДРПОУ:33955530
Дата подання: 14 квітня 2021 17:20
Вимога
Відповідно до інформації, що розміщена ЗМІ у відкритих джерелах, ліфт у першому під’їзді будинку № 69 мікрорайону Лазурний було замінено у березні 2021 року. Просимо надати роз’яснення це новий ліфт за 2 тижні експлуатації вже потребує «капітального ремонту з заміною одиниць та вузлів» чи замовник намагається придбати вже виконані роботи?
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2021 17:48
Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів:
1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
3) подання пропозицій учасниками;
4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;
5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;
6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;
7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Відповідно до п. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники у період уточнення інформації мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Зазначене право надано учаснику з метою реалізації його права на належну підготовку тендерної пропозиції та стосується виключно той інформації, яка міститься в оголошенні та має відношення до підготовки тендерної пропозиції.
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначення доцільності та наявність потреби в проведенні закупівлі здійснюється Замовником на етапі планування закупівлі , який, як зазначено вище, не є складовою частиною спрощеної закупівлі. Отже, питання доцільності та підстав для проведення процедури публічної закупівлі вирішується замовником до проведення закупівлі та оформлюється відповідними документами, які не містяться в відповідному оголошенні про проведення закупівлі.
Відтак, надання роз’яснень щодо доцільності здійснення публічної закупівлі знаходиться поза межами процедури, визначеної п. 7 ст. 14 закону , оскільки це рішення приймається замовником виходячи з реальних потреб відповідної територіальної громади поза та прийняття такого рішення рішення жодним чином не впливає на права чи обов’язки учасника.
1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
3) подання пропозицій учасниками;
4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;
5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;
6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;
7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Відповідно до п. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники у період уточнення інформації мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Зазначене право надано учаснику з метою реалізації його права на належну підготовку тендерної пропозиції та стосується виключно той інформації, яка міститься в оголошенні та має відношення до підготовки тендерної пропозиції.
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначення доцільності та наявність потреби в проведенні закупівлі здійснюється Замовником на етапі планування закупівлі , який, як зазначено вище, не є складовою частиною спрощеної закупівлі. Отже, питання доцільності та підстав для проведення процедури публічної закупівлі вирішується замовником до проведення закупівлі та оформлюється відповідними документами, які не містяться в відповідному оголошенні про проведення закупівлі.
Відтак, надання роз’яснень щодо доцільності здійснення публічної закупівлі знаходиться поза межами процедури, визначеної п. 7 ст. 14 закону , оскільки це рішення приймається замовником виходячи з реальних потреб відповідної територіальної громади поза та прийняття такого рішення рішення жодним чином не впливає на права чи обов’язки учасника.
Номер вимоги: UA-2021-04-12-007110-b.c3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ Спецсервіс АДС, Код ЄДРПОУ:33955530
Дата подання: 15 квітня 2021 08:07
Зауваження щодо оголошення
Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкти та дільницю, де передбачається виконання робіт згідно цієї спрощеної закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору (п.16 додатку 8). Чи необхідно учаснику у складі пропозиції подавати документ, що підтверджує огляд об’єкту? Якщо так – який саме документ та за якою формою?
Розгорнути
Згорнути
Номер вимоги: UA-2021-04-12-007110-b.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Донбасстройінжиніринг, Код ЄДРПОУ:38531207
Дата подання: 15 квітня 2021 13:20
Огляд об'єкта та дільниці
ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНИРІНГ» (надалі учасник закупівлі) бажає прийняти участь у спрощеній закупівлі з виконання робіт : «Капітальний ремонт пасажирського ліфта з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житловому будинку за адресою: м-н Лазурний, б.69, п.1, м. Покровськ Донецької області» ( надалі об’єкт).
В оголошення про проведення спрощеної закупівлі у додатку 8 технічного завдання, пункт 16 зазначено: Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкти та дільницю, де передбачається виконання робіт згідно цієї спрощеної закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору.
13.04.2021 на електронну скриньку Замовника закупівлі : Е – mail: geokr-2015@gmail.com, Е – mail: geokr2015@gmail.com , учасником надіслані листи зі зверненням щодо уточнення дати та часу, коли можливо відвідати та оглянути об'єкт та дільницю, де передбачається виконання робіт та де та коли можливо отримати інформацію, яка потрібна для підготовки пропозиції. Також було зроблено декілька дзвінків за контактним номером телефону + 380956995465 - Юзипович Олена Володимирівна з цього приводу. Також учасником 14.04.2021 направлено лист до Замовника з цього питання, який отримано головним спеціалістом Колосовим.
До сього жодної відповіді з питань огляду об’єкту та отримання необхідної інформації, від Замовника на адресу учасника – не надходило.
В звязку з вищевикладеним вимагаємо, на виконання умов тендерної документації, забезпечити надання учаснику доступу до об’єкту та дільниці, де передбачається виконання робіт та надати інформацію, яка необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору.
Розгорнути
Згорнути
В оголошення про проведення спрощеної закупівлі у додатку 8 технічного завдання, пункт 16 зазначено: Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкти та дільницю, де передбачається виконання робіт згідно цієї спрощеної закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору.
13.04.2021 на електронну скриньку Замовника закупівлі : Е – mail: geokr-2015@gmail.com, Е – mail: geokr2015@gmail.com , учасником надіслані листи зі зверненням щодо уточнення дати та часу, коли можливо відвідати та оглянути об'єкт та дільницю, де передбачається виконання робіт та де та коли можливо отримати інформацію, яка потрібна для підготовки пропозиції. Також було зроблено декілька дзвінків за контактним номером телефону + 380956995465 - Юзипович Олена Володимирівна з цього приводу. Також учасником 14.04.2021 направлено лист до Замовника з цього питання, який отримано головним спеціалістом Колосовим.
До сього жодної відповіді з питань огляду об’єкту та отримання необхідної інформації, від Замовника на адресу учасника – не надходило.
В звязку з вищевикладеним вимагаємо, на виконання умов тендерної документації, забезпечити надання учаснику доступу до об’єкту та дільниці, де передбачається виконання робіт та надати інформацію, яка необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 квітня 2021 09:34
Замовник забезпечує можливість всім учасникам закупівлі здійснити огляд об’єкту. Питання щодо узгодження дати та часу відвідування здійснюється учасником за контактною інформацією, викладеною в оголошенні.
Номер вимоги: UA-2021-04-12-007110-b.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Спецсервіс АДС, Код ЄДРПОУ:33955530
Дата подання: 15 квітня 2021 22:03
Вимога
«Сьогодні у жителів будинку № 69 в мікрорайоні «Лазурний» Покровська справжнє свято. В першому під’їзді прийнято в експлуатацію новий, тихий та безпечний ліфт з цифровим табло та ваговим обмежувачем». «Майстер монтажної дільниці компанії-підрядника «Одесаліфт» зауважив, що новий ліфт значно безпечніший та потребує набагато менше енергії». «Зі слів начальника житлово-комунального відділу Покровської міської ради Дмитра Визенкова, заміна ліфта коштувала майже 1 мільйон гривень. З них 930 тисяч гривень – вартість самого ліфта з устаткуванням та монтажем, залишок – видатки на проект та експертизу». Стаття, що розміщена 22.03.2021 року на інформаційному сайті pokrovsk.news окрім наведених вище цитат має також і фото з урочистого відкриття цього ліфта. Тож нагадуємо замовнику, що закупівля товарів, робіт та послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» здійснюється на підставі наявної потреби, а з огляду на виконання робіт з заміни ліфта у березні - така потреба у квітні вже відсутня. До того ж керівник замовника це особисто підтвердив у інтерв’ю вищевказаному сайту. Цікавою також є і вартість закупівлі – 1 073 тисяч гривень, що на 143 тисячі гривень більше, ніж озвучив керівник замовника. Це кошти на компенсацію можливих ризиків сторін закупівлі? Такі дії замовника неодмінно мають зацікавити правоохоронні органи, що нададуть належну оцінку та встановлять можливу наявність у них складу кримінального правопорушення передбаченого ст.. 366 КК України (службове підроблення), ст.. 367 КК України (службове недбалість) або ч. 2 ст. 191 КК України (розтрата майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 квітня 2021 09:30
Коло інформації, щодо якого учасник в рамках спрощеної закупівлі має право звертатися до замовника визначено Законом України «Про публічні закупівлі» Так, відповідно до п. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники у період уточнення інформації мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Проте, визначене Вами запитання стосується інформації, поширеної третьою особою в мережі Інтернет, не міститься в оголошенні та не стосується вимог про предмет закупівлі. За відповіддю на Ваші запитання та припущення, Ви маєте право звернутися в порядку, передбаченому чинним законодавством поза межами процедури спрощеної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" |
969 973,20
UAH з ПДВ
|
849 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Донбасстройінжиніринг |
1 040 975,93
UAH з ПДВ
|
850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" #26209430 |
Переможець |
849 500,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 15:40
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 13:57
|
Договір 93.PDF | укладений |
27 квітня 2021 13:57
|