Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34879125 |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Солом'янська, 3 офіс 614 |
Контактна особа: |
Березівський Микола Васильович 380445201263 solomservis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2021 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2021 22:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2021 14:02 |
Очікувана вартість: | 84 053 190,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 420 265,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Будівельні роботи по об’єкту: «Поліпшення водовідведення приватного сектора Олександрівської Слобідки у Солом’янському районі м. Києва» | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2021 17:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2021 17:12 |
ПРОТОКОЛ №9.pdf | |
12 квітня 2021 17:09 |
ТД Олекс Слобода 12.04..pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-11-000041 ● 34ab55913e94470f8388f50a77a9119b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 11:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.06.2021 № 180
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2021-04-12-006899-b 12.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-17 21:39:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з поліпшення водовідведення приватного сектора Олександрівської Слобідки у Солом’янському районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-12-006899-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-23 16:24:43
Пояснення до запиту по моніторингу ID UA-M-2021-06-11-000041
Комунальним підприємством «Солом’янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 17 червня 2021 року щодо закупівлі за предметом Будівельні роботи по об’єкту: «Поліпшення водовідведення приватного сектору Олександрівської Слобідки у Солом’янському районі м. Києва» оголошення № UA-2021-04-12-006899-b за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені на підставі наступних документів, а саме:
- Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 рік;
- Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.03.2021 № 575 Про перезатвердження проекту "Поліпшення водовідведення приватного сектору Олександрівської Слобідки у Солом'янському районі м. Києва (коригування)";
- Експертний звіт виданий державним підприємством «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" від 18.05.2020 року № 2480/е/19.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) інформуємо, що КП «Солом’янка-Сервіс» не має власного сайту.
Разом з тим повідомляємо, що вся запитувана інформація у відповідності до чинного законодавства розміщена 30.03.2021 року на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/C9737AF4FD20E14DC22586A80066EC97.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку за результатами моніторингу UA-M-2021-06-11-000041 Комунальним підприємством «Солом’янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) розглянуто висновок, дата публікації: 07 липня 2021 року, за результатами моніторингу № UA-M-2021-06-11-000041 закупівлі за предметом Будівельні роботи по об’єкту: «Поліпшення водовідведення приватного сектора Олександрівської Слобідки у Солом’янському районі м. Києва», оголошення № UA-2021-04-12-006899-b. За результатами розгляду повідомляємо таке. Відповідно до реєстру пропозицій на участь у торгах було подано пропозиції вiд двох учасникiв: ТОВ «Будгарант» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СПЕЦБУДСЕРВІС". За результатами розгляду пропозиції, Замовником було обрано переможцем Учасника з найменшою ціновою пропозицією ТОВ «Будгарант». На виконання вимог тендерної документації у складі пропозиції ТОВ «Будгарант» було подано: - Файл під назвою «Технічне завдання до тендерної документації», в якому міститься інформація щодо розрахунку договірної ціни відповідно до вимог пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; - Лист-гарантія вих. №11 від 21.04.2021 року у файлі під назвою «Проект Договору» ТОВ «Будгарант» підтверджує згоду з проектом Договору в якому у розділі 6 «Гарантійні строки якості закінчення робіт та порядок усунення недоліків» (дефектів) пунктом 6.2. вказано: Підрядник зобов’язується забезпечити гарантійні терміни експлуатації об’єкта, які встановлюються у відповідності до чинного законодавства України, у тому числі нормативними актами, чинними у галузі будівництва, та складає не менше 10 (десяти) років, чим підтверджує гарантійні зобов’язання; - Гарантійний лист вих. №14 від 21.04.2021 року, який знаходиться в файлі під назвою «Технічне завдання до тендерної документації» сторінка 163, яким ТОВ «Будгарант» підтверджує, що даним гарантійним листом ТОВ «Будгарант» надає свою згоду з технічними, якісними, та кількісними характеристиками предмета закупівлі робіт та бере на себе зобов’язання для здачі всього комплексу робіт з каналізування мікрорайону Олександрівська Слобідка в комунальну власність міста з подальшою передачею у володіння та користування ПРАТ «Київводоканал», чим підтверджує якісні характеристики предмету закупівлі; - Файл під назвою «Відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону», у складі якого надано довідку вих. № 1 від 21.04.2021 року з відомостями про обладнання, матеріально-технічну базу та технологій, які необхідні для виконання робіт, яка містить інформацію про обладнання/машини/механізми (найменування, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване, (найменування орендодавця, надавача послуг, субпідрядника та ін.)), також надані свідоцтва про реєстрацію зазначених транспортних засобів та будівельної техніки де прописано, що власником цієї техніки є ТОВ «Будгарант» чим дотримано вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації; - Файл під назвою «Відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону», у складі якого надано копію діючого сертифікату інженера –кошторисника (сторінка 30, сторінки 49-50); - Файл під назвою «Відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону», у складі якого надано скан-копії наказів про прийняття на роботу працівників (сторінки 35-74), чим підтверджено, що зазначені працівники працюють згідно штатного розпису за основним місцем праці або за сумісництвом. Таким чином вважаємо, що Учасник (ТОВ «Будгарант») документально підтвердив відповідність своєї пропозиції вимогам тендерної документації, тому Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будгарант».
2021-07-14 19:43:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява з додатками №108/37-234 від 21.07.2021 року (укрпошта накладна 0101417233467). |
Дата публікації: | 21 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 640/20620/21 |
Дата відкриття провадження: | 21 липня 2021 |
Документи:
21 липня 2021 19:48
|
Електронний підпис |
21 липня 2021 19:47
|
опис467.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Будгарант |
82 313 150,02
UAH з ПДВ
|
82 313 150,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СПЕЦБУДСЕРВІС" |
84 023 170,39
UAH з ПДВ
|
84 023 170,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Будгарант #32596431 |
Переможець |
82 313 150,02
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2023 15:14
|
ОС каналізація 2022.pdf | зміни до договору |
01 січня 2023 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2022 11:01
|
доп 7.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2022 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2022 23:16
|
Додаткова №6 БУДГАРАНТ.pdf | зміни до договору |
20 січня 2022 23:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:42
|
Допугода Зміна директора.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 22:26
|
Додаткова №4 ОС.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 22:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2021 16:49
|
Додаткова угода Будгарант №3 02.06.21.pdf | зміни до договору |
02 червня 2021 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2021 13:45
|
Додаткова угода №2 Будгарант (2).pdf | зміни до договору |
25 травня 2021 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 14:52
|
Додаткова угода №1 СЛОБОДА.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 11:37
|
Договір №51 Олекс Слобода.pdf | укладений |
12 травня 2021 11:33
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
04 червня 2021 10:16
|
3 298 918,02 UAH | UA308201720344371002100048801 КП "Солом'янка-Сервіс" |
UA643006140000026001006806001 ТОВ"Будгарант" |
Оплачений |
22 червня 2021 13:51
|
3 056 833,64 UAH | UA308201720344371002100048801 КП "Солом'янка-Сервіс" |
UA643006140000026001006806001 ТОВ"Будгарант" |
Оплачений |
26 липня 2021 16:56
|
4 010 082,47 UAH | UA308201720344371002100048801 КП "Солом'янка-Сервіс" |
UA643006140000026001006806001 ТОВ"Будгарант" |
Оплачений |
20 серпня 2021 11:34
|
4 134 165,86 UAH | UA308201720344371002100048801 КП "Солом'янка-Сервіс" |
UA643006140000026001006806001 ТОВ"Будгарант" |
Оплачений |
30 грудня 2021 18:07
|
7 324 078,88 UAH | UA308201720344371002100048801 КП "Солом'янка-Сервіс" |
UA643006140000026001006806001 ТОВ"Будгарант" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна графіку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення договору Додатком №5 |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Скасування Додаткової угоди №1 |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення графіку фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна керівника підприємства підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення графіку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення графіку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |