Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Івана Франка у Шевченківському районі м. Києва
Очікувана вартість
64 818 201,15 UAH
UA-2021-04-12-006683-b e33a025aa1444be196eb12c03f2b679d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2021 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2021 21:00
Початок аукціону: 29 квітня 2021 13:00
Очікувана вартість: 64 818 201,15 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 324 091,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 324000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Івана Франка у Шевченківському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України та положень п.п.10 п.14 Рішення Київської міської ради від 24.12.2020 №24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік»), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

12 квітня 2021 16:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2021 16:38
Оголошення про проведення торгів.doc
12 квітня 2021 16:38
ТД - КР Франка.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-11-000088 ● 3a3b07234d3c4ca295d875d6367e4b9f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 липня 2022 14:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.07.2022 № 136

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Галина ВАШЕКА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2021-04-12-006683-b 12.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-22 12:01:07

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі із капітального ремонту вул. Івана Франка у Шевченківському районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-12-006683-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
яким чином та на підставі яких документів переможцем процедури закупівлі виконано умови пункту 6.5 розділу 6 «Укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання застави грошових коштів на забезпечення виконання договору про закупівлю;
що слугувало підставою для продовження строку дії договору про закупівлю від 19.05.2021 № 49-10, внесенною додатковою угодою № 2 від 13.12.2021 та надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження;
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Крім того просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-27 13:47:06

Відповідь на запит

КК «Київавтодор» розглянуло запит Державної аудиторської служби України щодо процедури закупівлі Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вул. Івана Франка у Шевченківському районі м. Києва) – код за ДК 021:2015-45230000-8, та, за результатами розгляду інформуємо про наступне.
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.03.2018 № 441 КК «Київавтодор» визначено замовником з капітального ремонту вул. Івана Франка.
Корпорацією була розроблена проектна документація, яка пройшла державну експертизу (позитивний експертний звіт від 26.03.2021 № 10-0097-21 (копія додається)) та затверджена в установленому законодавством порядку.
Відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:203 «Правила визначення вартості вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
В складі проектної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначена очікувана вартість закупівлі (копія додається).
Підстави для продовження строку дії договору підряду від 10.05.2021 №49-10 викладені в листі Департаменту транспортної інфраструктури від 03.12.2021 №053-29144 (копія додається).
Щодо виконання умов пункту 6.5 розділу 6 «Укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання застави грошових коштів на забезпечення виконання договору про закупівлю, додаємо копію договору № 48-10 про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору від 17.05.2021 року щодо підтвердження внесення забезпечення виконання договору переможцем процедури закупівлі.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 р. із змінами "Про ефективне використання державних коштів" передбачено необхідність розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, а КК "Київавтодор" - одержувач бюджетних коштів, тому посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 09 серпня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "КИЇВШЛЯХБУД" 64 500 000,00
UAH з ПДВ
64 500 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 64 730 000,00
UAH з ПДВ
64 730 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 травня 2021 14:31
Електронний підпис
07 травня 2021 14:27
Довідка п.12 ч.1 Ст.17.pdf
07 травня 2021 14:27
Довідка абз.1 ч.2 Ст.17.pdf
07 травня 2021 12:07
Електронний підпис
07 травня 2021 12:04
ст. 17.PDF
07 травня 2021 12:04
ЗП Франка.pdf
07 травня 2021 12:04
Довідка МВС Ращупкін.pdf
07 травня 2021 12:04
Довідка ДПС.rar
07 травня 2021 12:04
80.imd
28 квітня 2021 12:55
Електронний підпис
28 квітня 2021 12:48
ст. 17.PDF
28 квітня 2021 12:48
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 квітня 2021 12:48
Тех завдання.PDF
28 квітня 2021 12:48
Рішення Учасника КШБ.PDF
28 квітня 2021 12:48
Обсяги робіт Додаток 4.pdf
28 квітня 2021 12:48
Оброб персон даних.PDF
28 квітня 2021 12:48
Лист-гарантія САНЦІЇ.PDF
28 квітня 2021 12:48
КШБ реквізити.PDF
28 квітня 2021 12:48
КШБ в 3 зміни.PDF
28 квітня 2021 12:48
Код доступу.PDF
28 квітня 2021 12:48
Дозвіл ДЕРЖПРАЦЯ.pdf
28 квітня 2021 12:48
Витяг ПДВ.pdf
28 квітня 2021 12:48
ЦПУ дорожні роб. ч.2.pdf
28 квітня 2021 12:48
ЦПУ дорожні роб. ч.1(1).pdf
28 квітня 2021 12:48
Довідки до гарантії.zip
28 квітня 2021 12:48
Генугода 17-17.7z
28 квітня 2021 12:48
Дог. Смерека 0401-с.pdf
28 квітня 2021 12:48
Відгук вул. Покровська.pdf
28 квітня 2021 12:48
Відгук вул. О. Довбуша.pdf
28 квітня 2021 12:48
Лист Ескадор.PDF
28 квітня 2021 12:48
Інвентарна картка.pdf
28 квітня 2021 12:48
Дозв_л на викиди.pdf
28 квітня 2021 12:48
Додаток до договору.PDF
28 квітня 2021 12:48
Договір поставки.pdf
28 квітня 2021 12:48
Договір оренди АБЗ.pdf

Публічні документи

28 квітня 2021 19:03
Електронний підпис
28 квітня 2021 18:54
12 Лист гарантія.pdf
28 квітня 2021 18:54
23. ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
28 квітня 2021 18:54
19.1 Договір 47-10.pdf
28 квітня 2021 18:54
14.1 Лабораторія.pdf
28 квітня 2021 18:54
16 Атестат АБЗ Обухів.pdf
28 квітня 2021 18:54
20. Інформація довкілля.pdf
28 квітня 2021 18:54
10 Проект договору.pdf
28 квітня 2021 18:54
18 Інформація АБЗ.pdf
28 квітня 2021 18:54
7.1 Лист гарантія.pdf
28 квітня 2021 18:54
5 Лист згода.pdf
28 квітня 2021 18:54
11 Лист згода.pdf
28 квітня 2021 18:54
4.1 Договір оренди 2020.pdf
28 квітня 2021 18:54
17 Договір поставки.pdf
28 квітня 2021 18:54
23601 ОНУР К.І. p7s.zip
28 квітня 2021 18:54
22 Довідка код доступу.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.41 ІРАТЧИ ДЖЕВАТ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.36 Мермер Ісмаїл.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.178 РОМАНІВ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.101 Саглам Алі.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.37 ДЕМІРКАПУ ФЕРХАТ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.84 Гюр Мустафа трудова.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.98 ОЗАЛТАН ІСМАЇЛ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.99 ТЮДЖАР АБДУЛЛАХ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.105 Килич Ерджан.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.31 КАРАДЖА ДЖЕЛІЛ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.118 Бінас Я.М..PDF
28 квітня 2021 18:52
7.16 ОЗКАН ТУФАН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.132 САВКА СТЕПАН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.28 ГЮНДОГАН МАХМУТ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.46 АККИР АЛІ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.55 ЕРГЮН ГАРІП.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.7 Чиж трудова.PDF
28 квітня 2021 18:52
7.25 МУТЛУ ТАЙЛАН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.144 Бобер Ю.В. труд..pdf
28 квітня 2021 18:52
7.163 Мельничук В.Л. труд.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.129 МАДИНЯК.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.155 Яресько.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.97 ГЕЗЕР ОГУЗХАН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.24 ЧІГДЕМ ДЖАНЕР.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.176 Алфімов.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.29 КЬОКСАЛ ІБРАХІМ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.8 ДОБОНІ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.104 Озтюрк Бекташ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.44 ГЮНДОГДУ КЕРІМ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.160 Зубков В.В. труд..pdf
28 квітня 2021 18:52
7.103 Черчі Бюлент.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.20 ЧАКИР ФУАТ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.56 КАРАКАШ ШАХІН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.47 КУЛУ МАХМУТ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.92 Учу Мехмет трудова.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.124 ДУБОВИК.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.175 Юсупов.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.154 Копиця ДМИТРО.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.195 Гусейнов А.М.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.167 Шевчук Р.В. труд.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.96 СЕЗЕР НАЗИМ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.95 УШАК ОРУЧ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.191 Ганин Ю.В. труд.книж.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.171 Бородін О.М.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.179 СТЕЦЕНКО.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.40 ЕКІНДЖІ ЗЕКІ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.150 Карась трудова.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.181 ПОПОВ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.30 ФІДАН ХАКАН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.147 Бухай Р.А. трудова.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.102 Дінч раміз Джан.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.177 Колєсніков.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.100 АКТЕПЕ ОМЕР.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.4 Кая Ібрахім.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.14 ХАРЧЕНКО.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.172 Макаров А.О.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.74 Несанир Хаджи.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.89 Екер Фират трудова.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.17 ГЮНДОГДУ СИТКИ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.182 ШИНКАРЬОВ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.141 Чучман Р.Б..PDF
28 квітня 2021 18:52
7.164 Рожук І.В. труд..pdf
28 квітня 2021 18:52
7.93 Екер Фатіх трудова.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.23 САГЛАМ ЕФРАІМ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.59 РАХМАТОВ БАХТІЯР.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.168 Гриценко С.О..pdf
28 квітня 2021 18:52
7.32 СОЙОЗ ІСМАЇЛ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.159 Дем'янюк В.О. труд..pdf
28 квітня 2021 18:52
7.140 Чорний М.І..pdf
28 квітня 2021 18:52
7.43 ГЬОЧЕР АЛІ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.21 КЬОКСАЛ МЕХМЕТ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.143 Копиця ВІКТОР.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.158 Воробчук А.Г.труд.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.133 Голяк Б.В. труд..pdf
28 квітня 2021 18:52
7.38 КАЛЕНДЕР ХАСАН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.48 БЕКТАШ САЛМАН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.173 Махмудов Ш.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.148 Терещенко трудова.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.114 АРЕНДАЧ ІГОР.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.130 МАКОГІН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.49 АТАК ДОГАН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.9 ОЛЬХОВИК.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.196 Озйер Халіл.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.157 Брисюк О.О. труд..pdf
28 квітня 2021 18:52
7.111 Діпі Окан.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.165 Свирида С.С. труд..pdf
28 квітня 2021 18:52
7.34 ТАРИНЧ ХАСАН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.35 ГЮДАЙ ОМЕР.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.108 Дженіклі Ерджан.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.161 Лісков Д.В. труд.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.11 ГОРБАНЬ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.127 КУРАШ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.122 ВОРОНА ДМИТРО.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.156 Петренко ВАСИЛЬ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.75 Сари Сарпер.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.107 Гьонюч Юсуф.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.22 УНЛЮ ГЕНЧЕЛЬ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.123 Гринда М.І. труд..pdf
28 квітня 2021 18:52
7.6 Чам Мустафа.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.39 САТИЛМИШ СЕРДАЛ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.128 ЛЯШКО.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.109 Дженіклі Осман.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.120 ВОЗНЯК РУСЛАН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.50 ФИРАТ СУПХІ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.153 Петрик РУСЛАН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.12 КОШЛАЧЕНКО.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.110 Дженіклі Седат.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.73 Гьокгуш Ісмаїл.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.54 ГАРЯГДИЄВ РАХМАН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.162 Манчур І.І. труд.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.131 ПРИСТАШ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.16 Хаврась.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.18 СЕРТКАЯ ІСА.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.33 ДЕМІРЕР АЙДИН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.170 Білик І.Г.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.112 Андрусяк В.В..PDF
28 квітня 2021 18:52
7.57 КОВУСОВ ГУЙЧМИРАТ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.27 ТАШКИН ОККЕШ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.42 АКБАШ ХЮСЕЙН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.45 ЧЕТІН ІБРАГІМ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.19 СОЛМАЗ ЕРХАН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.26 ЗЕЛЙУРТ ФАТІХ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.15 МАКАР.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.60 САБИРОВ НУРМИРАТ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.135 СЛОВЕНСЬКИЙ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.149. Сіроштан трудова.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.58 КЮЧЮК БЕКТАШ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.138 Отрошко С.Ю. труд..pdf
28 квітня 2021 18:52
7.116 АРЕНДАЧ РОМАН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.13 Вовченко.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.121 ВОЛЯНСЬКИЙ ІВАН.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.145 Ружилович М.В. труд..pdf
28 квітня 2021 18:52
7.115 АРЕНДАЧ РОСТИСЛАВ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.2 МАКАР О.Р.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.113 АРЕНДАЧ ВАСИЛЬ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.180 КАПУСТИНСЬКИЙ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.174 МАХМУДОВ М.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.106 Гювеноглу Тугай.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.152 Кульмамедов.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.1 БІРОЛ.pdf
28 квітня 2021 18:52
7.3 ВОЗНИЙ М.М.pdf
28 квітня 2021 18:50
1 Стаття 17 Закону.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КИЇВШЛЯХБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КИЇВШЛЯХБУД"
#36156238
Переможець 64 500 000,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2021 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2021 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КИЇВШЛЯХБУД"
#36156238
64 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2023 09:26
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2022 14:39
Додаткова 5.pdf зміни до договору
22 вересня 2022 14:38
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2022 19:28
Додаткова 4 (1).pdf зміни до договору
27 квітня 2022 19:26
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 12:13
Додаткова 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 12:12
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 11:58
Додаткова 2.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2021 16:12
Додаткова 1.pdf зміни до договору
09 серпня 2021 16:11
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 16:42
49-10.pdf укладений
19 травня 2021 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести зміни до п.4.1 Розділу IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт» та викласти його в новій редакції 2. Сторони погодились внести зміни до п.19.1 Розділу ХІХ Договору «Строк дії цього Договору» та викласти його в новій редакції. 3. Сторони погодились внести зміни в розділ ХХІІ Договору та викласти реквізити Замовника в новій редакції. 4. Сторони погодились внести зміни в Календарний план виконання робіт та викласти його в новій редакції (Додаток 2). 5. На виконання п.3.2 Договору Сторони дійшли згоди підписати «Лінійний графік виконання робіт» (Додаток 4).
Номер договору про закупівлю: 49-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести зміни до п.4.1 Розділу IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт» та викласти його в новій редакції 2. Сторони погодились внести зміни до п.19.1 Розділу ХІХ Договору «Строк дії цього Договору» та викласти його в новій редакції. 3. Сторони погодились внести зміни в Календарний план виконання робіт (Додаток 2), Лінійний графік виконання робіт (Додаток 4) та викласти їх в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 49-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони погодились внести зміни до п.4.1 Розділу IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт» та викласти його в новій редакції 2. Сторони погодились внести зміни в Календарний план виконання робіт (Додаток 2), Лінійний графік виконання робіт (Додаток 4) та викласти їх в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 49-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Призупинення виконання зобов'язань по Договору на період дії обставин непереборної сили (подій форс-мажору)
Номер договору про закупівлю: 49-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Сторони вирішилипоновитивиконання зобов’язань за цим Договором. 1.2. Договірна ціна за цим Договором (далі – ціна Договору) не змінюється, є динамічною та складає: 64 500 000,00 грн. (шістдесят чотири мільйони п’ятсот тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20 % – 10 750 000,00 грн. та включає всі витрати Виконавця пов’язані з виконанням умов цього Договору. 1.3. Пункт 4.1 Договору викласти в наступній редакції: «4.1. Обсяги виконаних та оплачених робіт у 2021 році, відповідно до адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2021 рік, затверджених Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), становлять: 52 227 396,84 грн. (п’ятдесят два мільйона двісті двадцять сім тисяч триста дев’яносто шість гривень 84 коп.), у тому числі ПДВ 20 % – 8 704 566,14 грн.». 1.4. Пункт 4.2 Договору викласти в наступній редакції: «4.2. Обсяги фінансування виконання робіт на 2022 рік, відповідно до Наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.09.2022 №Н-98 «Про капітальний ремонт об’єктів територіальної громади міста Києва за рахунок коштів бюджету міста Києва у 2022 році», становлять: 12 272 603,16 грн. (дванадцять мільйонів двісті сімдесят дві тисячі шістсот три гривні 16 коп.), у тому числі ПДВ 20 % – 2 045 433,86 грн., але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи.». 1.5. В зв'язку з цим пункти 4.2 та 4.3 вважати пунктами 4.3 а 4.4 відповідно. 1.6. Сторони домовились внести зміни до абзацу восьмого пункту 5.1 Договору, виклавши його в наступній редакції: «Подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до шестимісячного строку після завершення дії правового режиму воєнного стану в Україні на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів.». 1.7. Сторони домовились викласти пункт 19.1. Договору підряду у наступній редакції: «Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 26 травня 2023 року,але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором. В частині виконання гарантійних зобов’язань та відповідальності за їх невиконання умови Договору залишаються дійсними впродовж гарантійних строків.» 1.8. Додаток 2 до Договору «Календарний план виконання робіт», Додаток №4 до Договору «Лінійний графік виконання робі» викласти в новій редакції, що додаються та які є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору.
Номер договору про закупівлю: 49-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 26 травня 2023
Сума оплати за договором: 64 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 750 000,00 UAH)