Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Загвіздянська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04356219 |
Місцезнаходження: | 77450, Україна , Івано-Франківська обл., с.Загвіздя, Тисменицький район, вул.Липова-Осада 22г |
Контактна особа: |
Микола Стасюк +380675312395 kolyastasiuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2021 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2021 15:19 |
Очікувана вартість: | 2 576 546,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 882,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі - закупівлю робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Ленкавського (від вул.Липова-Осада) в с.Загвіздя Загвіздянської сільської ради об'єднаної територіальної громади Тисменицького району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 4523000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
3. Кількість (обсяг) – 1 робота; місце виконання робіт – Комунальна дорога, вул. Ленкавського (від вул.Липова-Осада) в с.Загвіздя, Івано-Франківської області, Україна;.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі – 2 576 546 грн. з ПДВ.
5. Строк виконання робіт – 15.10.2021 р.
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 29.04.2021 року 00:00 год.
7. Умови оплати - Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, післяоплата.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції –
1).Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову.
2).Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
3).У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – Не вимагається
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка.
11. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2021 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2021 16:18 |
ТД Ленкавського капремонт.doc |
12 квітня 2021 16:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
12 квітня 2021 16:18 |
ТД Ленкавського капремонт.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-19-000021 ● 82f44f155f1b4f1d85cb51ee030e3a9e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2021 15:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.05.2021
№ 329
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 19.05.2021 № 329
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-04-12-006200-b 12.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, аргументовані заперечення до висновку, інформація про причини неможливості усунення виявленого порушення: Формулювання у пункті 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД а саме «4.1.Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розбіжність формулювань у Додатку 1 «Форма тендерної пропозиції» та у пункті 4 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, про яку вказано у результатах моніторингу, ніяк не впливає на процедуру проведення закупівлі і не призводить до порушення основних принципів закупівель, оскільки дата розкриття тендерних пропозицій і дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій співпадають -29 квітня 2021 року. Формулювання, яке вказане в примірній тендерній документації для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №680 від 13.04.2016 в розділі 4: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом __ днів (зазначається замовником, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій)» теж не відповідає пункту 11 частини другої статті 22 Закону, але не суперечить цій нормі, оскільки дата розкриття тендерних пропозицій ніколи не може наступати раніше за дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усунути розбіжність формулювань в тендерній документації, про яку йдеться у результатах моніторингу, неможливо, оскільки аукціон уже відбувся і переможця кваліфіковано без порушень закону, згідно результату висновку цього ж моніторингу. Вказане у результатах моніторингу порушення не призвело до порушення основних принципів закупівель. З метою недопущення порушень в подальшому, замовник та уповноважена особа зобов’язуються врахувати вказані у результатах моніторингу зауваження і використовувати в подальшому формулювання у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-06-08 14:19:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Новбуд |
1 752 228,40
UAH з ПДВ
|
1 599 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" |
1 999 689,08
UAH з ПДВ
|
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" |
1 888 408,80
UAH з ПДВ
|
1 749 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" |
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" |
1 868 000,00
UAH з ПДВ
|
1 855 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИEVСТВО НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО КОМБI" |
2 050 000,00
UAH з ПДВ
|
2 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІМЕТ" |
2 132 756,00
UAH з ПДВ
|
2 132 756,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮТАР-КОНСАЛТ" |
2 148 969,41
UAH з ПДВ
|
2 148 969,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Новбуд #42971159 |
Переможець |
1 599 999,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2021 13:55
|
додаткова угода№1.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2021 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 14:44
|
договір 3132_60 від 17.06.2021.pdf | укладений |
17 червня 2021 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни договору без зміни кількості (обсягу) та якості робіт |
Номер договору про закупівлю: | 3132/60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |